*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγια μαθητών  (Αναγνώστηκε 87193 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #98 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 08:59:23 μμ »
πω πω βρε bitch μα το Θεό περιέργραψες ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που κάνω χρόνια τώρα! Μέχρι και τα χρώματα ίδια είναι (πράσινο για τα τεστ κλπ -μόνο που εγώ έχω μαύρο για την εικόνα του τετραδίου και κόκκινο για τους Μ.Ο. στην ειδική θέση). Όσο για το εξωτερικό χρώμα εγώ προτιμώ τα ...πορτοκαλί (μη βγω με ροζ και λιλά στην τάξη θα πέσει το σχετικό κράξιμο και θα'χουν και δίκιο). Απλά μου φαινόταν κάπως...παρωχημένο και είπα να ψαχτώ λίγο. Αλλά τελικά βλέπω ότι μάλλον είμαι παρωχημένος κι εγώ φαίνεται, πως αλλιώς να το εξηγήσω; αυτά τα ηλεκτρονικά μου φάινονται προχωρημένα δεν λέω (κάνουν παπάδες), αλλά ρε παιδί μου κάπως...ψυχρά! Με το καταλογάκι υπάρχει άλλη σχέση όσο και να πεις.

Ερωτήσεις
ΚΑΘΕ φορά ΟΛΟΥΣ τους μαθητές;;;;;;;!!!!! Αυτό θα ήθελε όλο το καταλογάκι όχι μια σελίδα για τον καθένα! Έστω οτι τους είχες 2 φορές την εβδομάδα χ  14 εβδομάδες =28 βαθμοί μόνο προφορικά! Και με κανονική κλίμακα 0-20 ή γράμματα ας πούμε; πως μπορείς να βάλεις ακριβώς 13 ή 14 στην καθημερινή συμμετοχή ενός μαθητή;

Το χρησιμοποιούσες και μέσα στην τάξη;σε έβλεπαν δηλαδή ή ήξεραν οι μαθητές αυτήν τη διαδικασία;;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:52:12 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #99 στις: Σεπτέμβριος 22, 2012, 09:07:47 μμ »
ε εντάξει, εγώ γενικά με τα χρώματα έχω θεματάκια....χθες η κόρη μου μου είπε " τι έχεις ντυθεί; παναιτωλικός;  γιατί φορούσα μπλε και κίτρινο!! - και η κόρη μου έχει μια μανία με το ποδόσφαιρο!! ) οποτε οκ δεν είχα θέματα με τα χρωματάκια...αλλά οκ, συμφωνώ αν εσύ έβγαινες με ροζουλί.... ακομα θα σε κράζανε!!   ;D ;D

Για πιο ηλεκτρονικά μέσα δεν ξέρω, δεν το πρόλαβα αυτό το μεγαλείο! αλλά όντως νομίζω το παλιό καλό βαθμολόγιο έχει ένα συναισθηματισμό βρε παιδί μου.

χωρούσαν πάντως μια χαρά ! ( κυρίως γιατί προφανώς χάνονταν ένα κάρο ώρες - εκλογές, καταλήψεις, εκδρομές, συνεδρίαση συλλόγου, επίσκεψη ΕΛΜΕ, βαθμοί , εκκλησιασμός,αργίες, απεργίες κτλ.... να δεις πώς οι 28 βδομάδες βγαίνουν με το ζόρι ....15!!!  8) 8) 
Πάντα με βαθμούς δούλευα, όχι με Α , Β , C κτλ... Τα πρώτα χρόνια μου ΄ηταν ιδιαίτερα δύσκολο και έτρωγα ώρες ατελείωτες ψάχνοντας τη διαφορά του 13 με το 14. Με τον καιρό όμως, με το που μπαίνεις στην τάξη ξέρεις πλέον ποιός ανήκει σε ποιά βαθμολογική κλίμακα. Δεν είναι δύσκολο πια. Δεν ξέρω πώς αυτό επιτυγχάνεται - θεωρώ είναι πια θέμα πειρας, έχεις πίσω σου κι ένα ικανό δείγμα στο μυαλό σου ότι πχ αυτός ανήκει στην κατηγορία 16-18 αυτός στην κατηγορία 19-20,πάντως με τα χρονια είναι σχεδόν αυτόματο αυτό...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #100 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 04:35:11 μμ »
την προφορική επίδοση πως μπορείς να την καταγράψεις καθε μερα;
αφου καθε ώρα θα συμμετάσχουν καμιά 15αρια μαθητές, σε κάποια ερώτηση 2-3 σε άλλη και οι 20 σε άλλη 10 μαθητές.

εκτός αν εξετάζεις ως εξής: (στα χρόνια που ήμουν μαθητής έτσι εξέταζαν)
σήμερα στον πίνακα θα εξεταστούν αυτοί οι 2 μαθητές.
και τους έβαζες βαθμό προφορικό στο μπλοκάκι
την άλλη μερα άλλοι 2-3
κ.ο.κ

δεν μαρεσει αυτός ο τρόπος εξετασης. στο μαθημα γίνεται διαλογος! μπορεί να μιλήσουν όλοι οι μαθητές, ο καθενας να πει την γνώμη του. βλέπω ποιος κινείται κλπ. Δεν είναι δυνατον να αποτυπώσω προφορικό βαθμό καθε μερα για τον καθε μαθητη.

Εγώ έχω ένα φύλλο 4 με όλους τους μαθητές γραμμένους.
Δίπλα έχω στήλες για τα τεστ, τα διαγωνίσματα και τον προφορικό βαθμό που θα βάλω στο τετράμηνο.
θελω με μια ματια στο φύλλο να βλεπω το συνολο της τάξης.
δεν με βόλεψε ποτε το μπλοκακι γιατι έπρεπε να ξεφυλλίζω για να δω την επίδοση ενός μαθητή, ενό με ένα φύλλο με μια ματια βλέπω ποιος δεν τα πηγε καλα στο τεστ πχ και τον εξετάζω προφορικα να δω τι σκαμπαζει.

τέλος, από φετος αποφασισα να μην ελεγχω τετράδια ποιος έγραψε ασκήσεις. δεν έιμαστε στο δημοτικό. εξάλλου μπορεί εύκολα κάποιος να αντιγραψει από το λυσσάρι ή από συμμαθητή του οποτε να με ξεγελασει και μετα να λεει μα εγώ φερνω ασκήσεις γραμμενες!
αυτο που κανω είναι κάθε μερα σχεδόν τα τελυεταία 10 λεπτα τους βάζω τεστ μια από τις ασκήσεις που είχαν για το σημερινο μαθημα!!!
έτσι καταλαβαίνω ποιος πραγματικα ασχολήθηκε!

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #101 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 04:44:35 μμ »
λοιπον συναδελφοι θα σας πω το συστημα που εφαρμοζαμε στην Αγγλια για την αξιολογηση της καθημερινης συμμετοχης στην ταξη...ειχαμε ενα παρουσιολογιο και διπλα σε καθε ονομα μια στηλη οπου για τα προφορικα ας πουμε  ειχαμε τρεις βαθμιδες ...δηλαδη Μ=Merit αν ο μαθητης ηταν πολυ καλος ,P=Pass αν τα πηγαινε καλα και F=Fail αν ηταν "κακη" η επιδοση του .Το ιδιο συστημα χρησιμοποιησα και εδω στο σχολειο με μικρες τροποποιησεις και με βολεψε πολυ  :)
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:52:12 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #102 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 06:24:16 μμ »
killbill
επειδή αυτό που λές με τις ασκήσεις με έχει απασχολησει κι εμένα πολύ (φιλόλογος εγώ), κατέληξα ότι είναι άλλο θέμα εάν φέρνει τις ασκήσεις τακτικά και έρχεται πάντα γραμμένος και άλλο θέμα ΤΙ ΕιΔΟΥΣ ασκήσεις φέρνει. Δηλαδή, μπορείς πολύ γρήγορα περνώντας από τα θρανία να δεις ποιος έχει γράψει (και να το σημειώσεις -εγώ τουλάχιστον αυτό το κάνω φανερά σε μια λίστα), όσο δε για το τι ακριβώς δουλειά έχουν κάνει πρέπει φυσικά να μαζεύεις τετράδια κάθε τόσο και να τα ελέγχεις διεξοδικά.

katkat

σημειώνατε κάθε μέρα επιδοση για όλους τους μαθητές; πως προέκυπτε αυτό σε μια τάξη (αφού συμβαίνει και αυτό που λέει ο killbill, δηλαδή δεν είναι πάντα ομοιογενής και ισομερής η συμμετοχή των μαθητών). Έπειτα, σημειώνατε τη συμμετοχή ή την πραγματική προφορική επίδοση; δηλαδή αν προσφερόταν να μιλήσει ή και το τι έλεγε; εσύ πως το έχεις προσαρμόσει αυτό στην ελληνική πραγματικότητα;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #103 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 07:05:43 μμ »
1.χρησιμοποιω το "κρυφο" συστημα αξιολογησης με το παρουσιολογιο που ειπα προηγουμενως ...  σε αυτο το παρουσιολογιο οι τρεις βαθμιδες σχετιζονται με τη συμμετοχη στην ταξη .....αυτο το συμπληρωνω 5 περιπου λεπτα πριν τελειωσει το μαθημα...απο την αρχη φροντιζω να "δημιουργω" συνηθειες στους μαθητες αφου ξερουν πως στα τελευταια 5 λεπτα  γραφουν στο προσωπικο ημερολογιο για το μαθημα της ημερας

2.χρησιμοποιω και το "φανερο" συστημα αξιολογησης  οπως καναμε και εκει ....δηλαδη καταγραφω σε μια "ειδικη γωνια" τη λεγομενη "γωνια του μαθητη"(πολλες φορες ειναι και ποστερ κολλημενο με μπλου-τακ δεξια του πινακα την ωρα του μαθηματος )  τα ονοματα των μαθητων και σε καθε σωστη απαντηση βαζω μια γραμμη ....επισης αυτο το ποστερ ειναι πλαστικοποιημενο ωστε να γραφω και να σβηνω καθε μηνα τις γραμμες χωρις να χρειαστει να φτιαχνω συνεχεια ποστερ.Στο τελος του μηνα λοιπον οι μαθητες γνωριζουν οτι αυτος που εχει τις περισσοτερες γραμμες μπορει να επιλεξει ενα θεμα της δικης του αρεσκειας και να το παρουσιασει στους συμμαθητες του
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 07:19:41 μμ »
Χρησιμοποιώ απλώς την ονομαστική κατάσταση των μαθητών ίδια με αυτή την οποία καταθέτουμε στα τέλη τριμήνων/τετραμήνων με τη βαθμολογία τους .Δημιουργώ περισσότερες στήλες δίπλα στα ονόματα για 2 προφ. εξετάσεις, τεστ, διαγώνισμα και φυσικά συγκρατώ και τη συνολική εικόνα του μαθητή μέσα στην τάξη...
Βλέπω τα βιβλιαράκια με πιάνει αμόκ...
Ακριβώς το ίδιο κάνω!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 08:00:30 μμ »
killbill
επειδή αυτό που λές με τις ασκήσεις με έχει απασχολησει κι εμένα πολύ (φιλόλογος εγώ), κατέληξα ότι είναι άλλο θέμα εάν φέρνει τις ασκήσεις τακτικά και έρχεται πάντα γραμμένος και άλλο θέμα ΤΙ ΕιΔΟΥΣ ασκήσεις φέρνει. Δηλαδή, μπορείς πολύ γρήγορα περνώντας από τα θρανία να δεις ποιος έχει γράψει (και να το σημειώσεις -εγώ τουλάχιστον αυτό το κάνω φανερά σε μια λίστα), όσο δε για το τι ακριβώς δουλειά έχουν κάνει πρέπει φυσικά να μαζεύεις τετράδια κάθε τόσο και να τα ελέγχεις διεξοδικά.


Μου έχει τύχει ελέγχοντας τα τετράδια, μαθήτρια να φέρνει πάντα άψογες και ολόσωστες τις ασκήσεις (με μια ματιά το καταλάβαινα αυτό, ή πχ όταν σήκωνα κάποιον στον πίνακα είχα τον χρόνο να δω για λίγα λεπτά το τετράδιό της).
Επίσης η ίδια μαθήτρια παπαγάλιζε τις ασκήσεις, και όταν τις εξέταζα στον πίνακα (λύνοντάς τες ο ίδιος ή σηκώνοντας κάποιον μαθητή) αυτή πάντα να συμμετέχει και να λέει τι πρέπει να κάνουμε παρακάτω (ρίχνοντας μια κελφτή ματιά στο τι είχε γράψει ή μάλλον τι είχε αντιγράψει στο τετράδιό της)
όταν την σήκωσα στον πίνακα μετά από καιρό διαπίστωσα ότι δεν ήξερε την τύφλα της και ότι αποστήθιζε τις ασκήσεις!! το διαπίστωσα και στο διαγώνισμα.
καταλάβατε? άψογα γραμμένες ασκήσεις, συμμετείχε 100% στις ασκήσεις της ημέρας, και όμως δεν ήξερε τίποτα.

από φέτος, το αν πραγματικά ασχολήθηκε και κατανόησε κάποιος τις ασκήσεις που έβαλα τις εξετάζω μόνο με γραπτό τεστ στο μάθημα της ημέρας. τώρα αν μπορεί να αποστηθίζει ολόκληρες λύσεις απέξω τι να πω! γιαυτό αλλάζω και τα γράμματα καμια φορά ας πουμε αντι να πω τριγωνο ΑΒΓ τους βάζω στο τεστ τρίγωνο ΔΕΖ!

αυτό εχει βεβαια δουλειά παραπάνω για μενα , αλλά είναι ο μονος τρόπος να καταλαβω αντικειμενικα ποιος αξίζει τι. μετα απο καιρό βεβαια μπορεί να αραιώσουν τα τεστ αφου σχηματισω την εικονα της ταξης.
παντως τους είπα δεν με ενδιαφέρει ποιος γραφει ασκήσεις αλλά μονο το τι ξερει. και αυτό θα μου το δειχνουν με τα τεστ. βαρέθηκα να αντιγραφουν στα διαλλείμματα από τους συμμαθητές τους και από τα λυσσάρια για να μου δειξουν ή μαλλον να με ξεγελασουν, ότι έγραψαν ασκήσεις.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 08:02:33 μμ »
εντάξει κι αυτή πια ήταν επαγγελματίας! Δηλαδή και μόνο για τον κόπο της να παπαγαλίσει τόσο άξιζε να την περάσεις  :D :D

Αν και νομίζω ότι η περίπτωση ήταν όντως κάπως ακραία, κατά βάθος δεν έχεις κι άδικο στις διαπιστώσεις σου. Και σ'εμάς αντιγράφουν από βοηθήματα κλπ.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 18, 2012, 11:50:13 μμ »
οκ, προφανώς ανήκω στην ....προϊστορία και έτσι, όταν ήμουν στην τάξη χρησιμοποιούσα φυσικά αυτά τα παλιά βαθμολόγια ( ωστόσο ειχα βρει ένα trendy βιβλιοπωλείο και τα αγόραζα σε χρωματάκια ροζ, λιλά και γαλάζια γιατί αυτά που μας έδιναν στο σχολείο ήταν τα θλιβερά μαύρα, μπορντώ, μπλε και πράσινα!! ) ( και να σας πω την αλήθεια, τα χρωματιστά δεν ήταν και τόσο φοβικά για τους μαθητές, σχεδόν τους άρεσαν κιόλας!! )

τα χρησιμοποιούσα ως εξής - και οκ για μένα λειτουργούσαν :
είχα ένα για κάθε τάξη ( πχ το ροζ για την Α, το λιλά για την Β και το γαλάζιο για την Γ).

για κάθε μαθητή αφιέρωνα όχι το ένα τετράγωνο αλλά όλη τη σελιδα (οπότε είχε περισσότερο χώρο).

το κάθε κουτάκι το χώριζα με μία διαγώνιο και έγραφα στο επάνω μέρος την ημερομηνία πχ 22/9 και στο κάτω μέρος τη βαθμολογία , πχ 19.

σημείωνα με μπλε χρώμα την προφορική εξέταση, με πράσινο τα τεστ, με κόκκινο το διαγώνισμα τετραμήνου ( τριμήνου παλαιοτερα) και με μαύρο το ΜΟ όλων για τον τελικό βαθμό.

Βαθμολογουσα κάθε φορά όλους τους μαθητές ( κυρίως γιατί τα γλωσσικά μαθήματα δεν κινούνται στη λογική Πές μου το μάθημα της ημέρας ) οπότε η "προφορική βαθμολογία" ήταν στην ουσία η βαθμολογία για την συμμετοχή του κάθε μαθητή.

Αν ο μαθητής ήταν απών τότε απλά έβαζα παύλα εκείνη την ημερομηνία. Αν είχαμε πάει εκδρομή ή γινόταν κατάληψη το εγραφα κι αυτό.
Εννοείται ότι αυτο το έκανα βέβαια στο σπίτι σχεδόν αμέσως με το που επέστρεφα οπότε και είχα φρέσκια στο μυαλό μου την εικόνα της τάξης εκείνης της ημέρας.

κι ένα tip - ο μόνος τρόπος να γράψεις στο μπλοκάκι αυτό ειναι με λεπτό μαρκαδοράκι αλλιώς δε θα καταλαβαίνεις τι γράφεις....

Προφανώς υπάρχουν πιο "μοντέρνοι"τρόποι βαθμολόγησης πλέον, αλλά οκ καταθέτω τις δικές μου εμπειρίες για τους ρομαντικούς ακόλουθους της ...παράδοσης.

Ανατρίχιασα! Ακριβώς το ίδιο με άλλα χρώματα.  :o Μόνο που δεν βάζω βαθμολογία, αλλά ν ή χ και παλιότερα Α, Δ, ΤΔ. Και εξετάζω όλους τους μαθητές σε κάθε μάθημα. Ενίοτε, βάζω επίτηδες άσκηση που ξέρω ότι θα την αντιγράψουν από βοήθημα και μόλις εντοπίσω τους αντιγραφείς, διαβάζω ταυτόχρονα τις ασκήσεις τους και γίνεται το έλα να δεις στην τάξη! ;D

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 19, 2012, 11:02:07 μμ »
Εξετάζω όλους τους μαθητές σε κάθε μάθημα

πώς γίνεται αυτό ακριβώς βρε καρχαριάκι;;; πως το καταφέρνεις;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 19, 2012, 11:27:24 μμ »
Να σου πω. Αναλόγως το μάθημα. Πχ στην ιστορία θα ρωτήσω έστω και 3 σειρές ερώτηση. Στα αρχαία, ένα μέρος της μετάφρασης και αναλογα με τον αριθμό των παιδιών, οργανώνω τον χρόνο μου. Δηλαδή, αν είναι πολλά, την ώρα που εξετάζω πχ μετάφραση, περνάω από τα θρανία και ελέγχω τις ασκήσεις. Εν ολίγοις... πολυμηχάνημα. Αλλά θέλω να γνωρίζουν από την πρώτη μέρα ότι θα εξετάζονται καθημερινά όλοι και, επειδή είμαι πάντα συνεπής σε αυτά που λέω, το τηρώ απαρέγκλιτα. Έχει αποδώσει όλες τις χρονιές. ;)

Αποσυνδεδεμένος georgia14

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #110 στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 10:42:51 μμ »
Στο site αυτό http://users.sch.gr/olpaizi έχει μενού με εργαλεία εκπαιδευτικού και συγκεκριμένα έχει και βαθμολόγιο καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #111 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 08:04:47 μμ »
μήπως ξερει καποιος πόσες % ώρες πρέπει να έχει κάνει κάποιος με κάποιο τμήμα για να παραδώσει βαθμολογία;
αν έχει κανει μόνο 6 ωρες μπορεί να υποχρεωθεί να το κάνει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.