0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χρησιμοποιώ απλώς την ονομαστική κατάσταση των μαθητών ίδια με αυτή την οποία καταθέτουμε στα τέλη τριμήνων/τετραμήνων με τη βαθμολογία τους .Δημιουργώ περισσότερες στήλες δίπλα στα ονόματα για 2 προφ. εξετάσεις, τεστ, διαγώνισμα και φυσικά συγκρατώ και τη συνολική εικόνα του μαθητή μέσα στην τάξη...Βλέπω τα βιβλιαράκια με πιάνει αμόκ...
killbillεπειδή αυτό που λές με τις ασκήσεις με έχει απασχολησει κι εμένα πολύ (φιλόλογος εγώ), κατέληξα ότι είναι άλλο θέμα εάν φέρνει τις ασκήσεις τακτικά και έρχεται πάντα γραμμένος και άλλο θέμα ΤΙ ΕιΔΟΥΣ ασκήσεις φέρνει. Δηλαδή, μπορείς πολύ γρήγορα περνώντας από τα θρανία να δεις ποιος έχει γράψει (και να το σημειώσεις -εγώ τουλάχιστον αυτό το κάνω φανερά σε μια λίστα), όσο δε για το τι ακριβώς δουλειά έχουν κάνει πρέπει φυσικά να μαζεύεις τετράδια κάθε τόσο και να τα ελέγχεις διεξοδικά.
οκ, προφανώς ανήκω στην ....προϊστορία και έτσι, όταν ήμουν στην τάξη χρησιμοποιούσα φυσικά αυτά τα παλιά βαθμολόγια ( ωστόσο ειχα βρει ένα trendy βιβλιοπωλείο και τα αγόραζα σε χρωματάκια ροζ, λιλά και γαλάζια γιατί αυτά που μας έδιναν στο σχολείο ήταν τα θλιβερά μαύρα, μπορντώ, μπλε και πράσινα!! ) ( και να σας πω την αλήθεια, τα χρωματιστά δεν ήταν και τόσο φοβικά για τους μαθητές, σχεδόν τους άρεσαν κιόλας!! ) τα χρησιμοποιούσα ως εξής - και οκ για μένα λειτουργούσαν : είχα ένα για κάθε τάξη ( πχ το ροζ για την Α, το λιλά για την Β και το γαλάζιο για την Γ). για κάθε μαθητή αφιέρωνα όχι το ένα τετράγωνο αλλά όλη τη σελιδα (οπότε είχε περισσότερο χώρο). το κάθε κουτάκι το χώριζα με μία διαγώνιο και έγραφα στο επάνω μέρος την ημερομηνία πχ 22/9 και στο κάτω μέρος τη βαθμολογία , πχ 19. σημείωνα με μπλε χρώμα την προφορική εξέταση, με πράσινο τα τεστ, με κόκκινο το διαγώνισμα τετραμήνου ( τριμήνου παλαιοτερα) και με μαύρο το ΜΟ όλων για τον τελικό βαθμό. Βαθμολογουσα κάθε φορά όλους τους μαθητές ( κυρίως γιατί τα γλωσσικά μαθήματα δεν κινούνται στη λογική Πές μου το μάθημα της ημέρας ) οπότε η "προφορική βαθμολογία" ήταν στην ουσία η βαθμολογία για την συμμετοχή του κάθε μαθητή. Αν ο μαθητής ήταν απών τότε απλά έβαζα παύλα εκείνη την ημερομηνία. Αν είχαμε πάει εκδρομή ή γινόταν κατάληψη το εγραφα κι αυτό.Εννοείται ότι αυτο το έκανα βέβαια στο σπίτι σχεδόν αμέσως με το που επέστρεφα οπότε και είχα φρέσκια στο μυαλό μου την εικόνα της τάξης εκείνης της ημέρας. κι ένα tip - ο μόνος τρόπος να γράψεις στο μπλοκάκι αυτό ειναι με λεπτό μαρκαδοράκι αλλιώς δε θα καταλαβαίνεις τι γράφεις.... Προφανώς υπάρχουν πιο "μοντέρνοι"τρόποι βαθμολόγησης πλέον, αλλά οκ καταθέτω τις δικές μου εμπειρίες για τους ρομαντικούς ακόλουθους της ...παράδοσης.