*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 98064 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #98 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 08:59:23 pm »
πω πω βρε bitch μα το Θεό περιέργραψες ΑΚΡΙ
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:23:15 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #99 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 09:07:47 pm »
ε εντάξει, εγώ γενικά με τα χρώματα έχω θεματάκια....χθες η κόρη μου μου είπε " τι έχεις ντυθεί; παναιτωλικός;  γιατί φορούσα μπλε και κίτρινο!! - και η κόρη μου έχει μια μανία με το ποδόσφαιρο!! ) οποτε οκ δεν είχα θέματα με τα χρωματάκια...αλλά οκ, συμφωνώ αν εσύ έβγαινες με ροζουλί.... ακομα θα σε κράζανε!!   ;D ;D

Για πιο ηλεκτρονικά μέσα δεν ξέρω, δεν το πρόλαβα αυτό το μεγαλείο! αλλά όντως νομίζω το παλιό καλό βαθμολόγιο έχει ένα συναισθηματισμό βρε παιδί μου.

χωρούσαν πάντως μια χαρά ! ( κυρίως γιατί προφανώς χάνονταν ένα κάρο ώρες - εκλογές, καταλήψεις, εκδρομές, συνεδρίαση συλλόγου, επίσκεψη ΕΛΜΕ, βαθμοί , εκκλησιασμός,αργίες, απεργίες κτλ.... να δεις πώς οι 28 βδομάδες βγαίνουν με το ζόρι ....15!!!  8) 8) 
Πάντα με βαθμούς δούλευα, όχι με Α ,
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #100 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 04:35:11 pm »
την προφορική επίδοση πως μπορείς να την καταγράψεις καθε μερα;
αφου καθε ώρα θα συμμετάσχουν καμιά 15αρια μαθητές, σε κάποια ερώτηση 2-3 σε άλλη και οι 20 σε άλλη 10 μαθητές.

εκτός αν εξετάζεις ως εξής: (στα χρόνια που ήμουν μαθητής έτσι εξέταζαν)
σήμερα στον πίνακα θα εξεταστούν αυτοί οι 2 μαθητές.
και τους έβαζες βαθμό προφορικό στο μπλοκάκι
την άλλη μερα άλλοι 2-3
κ.ο.κ

δεν μαρεσει αυτός ο τρόπος εξετασης. στο μαθημα γίνεται διαλογος! μπορεί να μιλήσουν όλοι οι μαθητές, ο καθενας να πει την γνώμη του. βλέπω ποιος κινείται κλπ. Δεν είναι δυνατον να αποτυπώσω προφορικό βαθμό καθε μερα για τον καθε μαθητη.

Εγώ έχω ένα φύλλο 4 με όλους τους μαθητές γραμμένους.
Δίπλα έχω στήλες για τα τεστ, τα διαγωνίσματα και τον προφορικό βαθμό που θα βάλω στο τετράμηνο.
θελω με μια ματια στο φύλλο να βλεπω το συνολο της τάξης.
δεν με βόλεψε ποτε το μπλοκακι γιατι έπρεπε να ξεφυλλίζω για να δω την επίδοση ενός μαθητή, ενό με ένα φύλλο με μια ματια βλέπω ποιος δεν τα πηγε καλα στο τεστ πχ και τον εξετάζω προφορικα να δω τι σκαμπαζει.

τέλος, από φετος αποφασισα να μην ελεγχω τετράδια ποιος έγραψε ασκήσεις. δεν έιμαστε στο δημοτικό. εξάλλου μπορεί εύκολα κάποιος να αντιγραψει από το λυσσάρι ή από συμμαθητή του οποτε να με ξεγελασει και μετα να λεει μα εγώ φερνω ασκήσεις γραμμενες!
αυτο που κανω είναι κάθε μερα σχεδόν τα τελυεταία 10 λεπτα τους βάζω τεστ μια από τις ασκήσεις που είχαν για το σημερινο μαθημα!!!
έτσι καταλαβαίνω ποιος πραγματικα ασχολήθηκε!

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #101 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 04:44:35 pm »
λοιπον συναδελφοι θα σας πω το συστημα που εφαρμοζαμε στην Αγγλια για την αξιολογηση της καθημερινης συμμετοχης στην ταξη...ειχαμε ενα παρουσιολογιο και διπλα σε καθε ονομα μια στηλη οπου για τα προφορικα ας πουμε  ειχαμε τρεις βαθμιδες ...δηλαδη Μ=Merit αν ο μαθητης ηταν πολυ καλος ,P=Pass αν τα πηγαινε καλα και F=Fail αν ηταν "κακη" η επιδοση του .Το ιδιο συστημα χρησιμοποιησα και εδω στο σχολειο με μικρες τροποποιησεις και με βολεψε πολυ  :)
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:23:15 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #102 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 06:24:16 pm »
killbill
επειδή αυτό που λές με τις ασκήσεις με έχει απασχολησει κι εμένα πολύ (φιλόλογος εγώ), κατέληξα ότι είναι άλλο θέμα εάν φέρνει τις ασκήσεις τακτικά και έρχεται πάντα γραμμένος και άλλο θέμα ΤΙ ΕιΔΟΥΣ ασκήσεις φέρνει. Δηλαδή, μπορείς πολύ γρήγορα περνώντας από τα θρανία να δεις ποιος έχει γράψει (και να το σημειώσεις -εγώ τουλάχιστον αυτό το κάνω φανερά σε μια λίστα), όσο δε για το τι ακριβώς δουλειά έχουν κάνει πρέπει φυσικά να μαζεύεις τετράδια κάθε τόσο και να τα ελέγχεις διεξοδικά.

katkat

σημειώνατε κάθε μέρα επιδοση για όλους τους μαθητές; πως προέκυπτε αυτό σε μια τάξη (αφού συμβαίνει και αυτό που λέει ο killbill, δηλαδή δεν είναι πάντα ομοιογενής και ισομερής η συμμετοχή των μαθητών). Έπειτα, σημειώνατε τη συμμετοχή ή την πραγματική προφορική επίδοση; δηλαδή αν προσφερόταν να μιλήσει ή και το τι έλεγε; εσύ πως το έχεις προσαρμόσει αυτό στην ελληνική πραγματικότητα;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #103 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 07:05:43 pm »
1.χρησιμοποιω το "κρυφο" συστημα αξιολογησης με το παρουσιολογιο που ειπα προηγουμενως ...  σε αυτο το παρουσιολογιο οι τρεις βαθμιδες σχετιζονται με τη συμμετοχη στην ταξη .....αυτο το συμπληρωνω 5 περιπου λεπτα πριν τελειωσει το μαθημα...απο την αρχη φροντιζω να "δημιουργω" συνηθειες στους μαθητες αφου ξερουν πως στα τελευταια 5 λεπτα  γραφουν στο προσωπικο ημερολογιο για το μαθημα της ημερας

2.χρησιμοποιω και το "φανερο" συστημα αξιολογησης  οπως καναμε και εκει ....δηλαδη καταγραφω σε μια "ειδικη γωνια" τη λεγομενη "γωνια του μαθητη"(πολλες φορες ειναι και ποστερ κολλημενο με μπλου-τακ δεξια του πινακα την ωρα του μαθηματος )  τα ονοματα των μαθητων και σε καθε σωστη απαντηση βαζω μια γραμμη ....επισης αυτο το ποστερ ειναι πλαστικοποιημενο ωστε να γραφω και να σβηνω καθε μηνα τις γραμμες χωρις να χρειαστει να φτιαχνω συνεχεια ποστερ.Στο τελος του μηνα λοιπον οι μαθητες γνωριζουν οτι αυτος που εχει τις περισσοτερες γραμμες μπορει να επιλεξει ενα θεμα της δικης του αρεσκειας και να το παρουσιασει στους συμμαθητες του
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #104 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 07:19:41 pm »
Χρησιμοποιώ απλώς την ονομαστική κατάσταση των μαθητών ίδια με αυτή την οποία καταθέτουμε στα τέλη τριμήνων/τετραμήνων με τη βαθμολογία τους .Δημιουργώ περισσότερες στήλες δίπλα στα ονόματα για 2 προφ. εξετάσεις, τεστ, διαγώνισμα και φυσικά συγκρατώ και τη συνολική εικόνα του μαθητή μέσα στην τάξη...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #105 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 08:00:30 pm »
killbill
επειδή αυτό που λές με τις ασκήσεις με έχει απασχολησει κι εμένα πολύ (φιλόλογος εγώ), κατέληξα ότι είναι άλλο θέμα εάν φέρνει τις ασκήσεις τακτικά και έρχεται πάντα γραμμένος και άλλο θέμα ΤΙ ΕιΔΟΥΣ ασκήσεις φέρνει. Δηλαδή, μπορείς πολύ γρήγορα περνώντας από τα θρανία να δεις ποιος έχει γράψει (και να το σημειώσεις -εγώ τουλάχιστον αυτό το κάνω φανερά σε μια λίστα), όσο δε για το τι ακριβώς δουλειά έχουν κάνει πρέπει φυσικά να μαζεύεις τετράδια κάθε τόσο και να τα ελέγχεις διεξοδικά.


Μου έχει τύχει ελέγχοντας τα τετράδια, μαθήτρια να φέρνει πάντα άψογες και ολόσωστες τις ασκήσεις (με μια ματιά το καταλάβαινα αυτό, ή πχ όταν σήκωνα κάποιον στον πίνακα είχα τον χρόνο να δω για λίγα λεπτά το τετράδιό της).
Επίσης η ίδια μαθήτρια παπαγάλιζε τις ασκήσεις, και όταν τις εξέταζα στον πίνακα (λύνοντάς τες ο ίδιος ή σηκώνοντας κάποιον μαθητή) αυτή πάντα να συμμετέχει και να λέει τι πρέπει να κάνουμε παρακάτω (ρίχνοντας μια κελφτή ματιά στο τι είχε γράψει ή μάλλον τι είχε αντιγράψει στο τετράδιό της)
όταν την σήκωσα στον πίνακα μετά από καιρό διαπίστωσα ότι δεν ήξερε την τύφλα της και ότι αποστήθιζε τις ασκήσεις!! το διαπίστωσα και στο διαγώνισμα.
καταλάβατε? άψογα γραμμένες ασκήσεις, συμμετείχε 100% στις ασκήσεις της ημέρας, και όμως δεν ήξερε τίποτα.

από φέτος, το αν πραγματικά ασχολήθηκε και κατανόησε κάποιος τις ασκήσεις που έβαλα τις εξετάζω μόνο με γραπτό τεστ στο μάθημα της ημέρας. τώρα αν μπορεί να αποστηθίζει ολόκληρες λύσεις απέξω τι να πω! γιαυτό αλλάζω και τα γράμματα καμια φορά ας πουμε αντι να πω τριγωνο Α

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #106 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2012, 08:02:33 pm »
εντάξει κι αυτή πια ήταν επαγγελματίας! Δηλαδή και μόνο για τον κόπο της να παπαγαλίσει τόσο άξιζε να την περάσεις  :D :D

Αν και νομίζω ότι η περίπτωση ήταν όντως κάπως ακραία, κατά βάθος δεν έχεις κι άδικο στις διαπιστώσεις σου. Και σ'εμάς αντιγράφουν από βοηθήματα κλπ.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #107 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 11:50:13 pm »
οκ, προφανώς ανήκω στην ....προϊστορία και έτσι, όταν ήμουν στην τάξη χρησιμοποιούσα φυσικά αυτά τα παλιά βαθμολόγια ( ωστόσο ειχα βρει ένα trendy βιβλιοπωλείο και τα αγόραζα σε χρωματάκια ροζ, λιλά και γαλάζια γιατί αυτά που μας έδιναν στο σχολείο ήταν τα θλιβερά μαύρα, μπορντώ, μπλε και πράσινα!! ) ( και να σας πω την αλήθεια, τα χρωματιστά δεν ήταν και τόσο φοβικά για τους μαθητές, σχεδόν τους άρεσαν κιόλας!! )

τα χρησιμοποιούσα ως εξής - και οκ για μένα λειτουργούσαν :
είχα ένα για κάθε τάξη ( πχ το ροζ για την Α, το λιλά για την

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #108 στις: Οκτωβρίου 19, 2012, 11:02:07 pm »
Εξετάζω όλους τους μαθητές σε κάθε μάθημα

πώς γίνεται αυτό ακριβώς βρε καρχαριάκι;;; πως το καταφέρνεις;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #109 στις: Οκτωβρίου 19, 2012, 11:27:24 pm »
Να σου πω. Αναλόγως το μάθημα. Πχ στην ιστορία θα ρωτήσω έστω και 3 σειρές ερώτηση. Στα αρχαία, ένα μέρος της μετάφρασης και αναλογα με τον αριθμό των παιδιών, οργανώνω τον χρόνο μου. Δηλαδή, αν είναι πολλά, την ώρα που εξετάζω πχ μετάφραση, περνάω από τα θρανία και ελέγχω τις ασκήσεις. Εν ολίγοις... πολυμηχάνημα. Αλλά θέλω να γνωρίζουν από την πρώτη μέρα ότι θα εξετάζονται καθημερινά όλοι και, επειδή είμαι πάντα συνεπής σε αυτά που λέω, το τηρώ απαρέγκλιτα. Έχει αποδώσει όλες τις χρονιές. ;)

Αποσυνδεδεμένος georgia14

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #110 στις: Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:42:51 pm »
Στο site αυτό http://users.sch.gr/olpaizi έχει μενού με εργαλεία εκπαιδευτικού και συγκεκριμένα έχει και βαθμολόγιο καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #111 στις: Ιανουαρίου 17, 2013, 08:04:47 pm »
μήπως ξερει καποιος πόσες % ώρες πρέπει να έχει κάνει κάποιος με κάποιο τμήμα για να παραδώσει βαθμολογία;
αν έχει κανει μόνο 6 ωρες μπορεί να υποχρεωθεί να το κάνει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182537
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 645
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.