*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγια μαθητών  (Αναγνώστηκε 86234 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Οκτώβριος 20, 2007, 10:16:50 μμ »
Ας ανταλλάξουμε απόψεις συνάδελφοι για την βαθμολογία !!!

Θα κάνω την αρχή : Εγώ μέχρι πέρυσι , που ήμουν σε σχολεία σχετικά ήρεμα , εφάρμοζα το σύστημα :
 β= (γραπτό+προφορικό)/2  με στρογγυλοποίηση πάντα προς τα πάνω, με αρκετά υψηλότερους προφορικούς βαθμούς (και κυρίως κρίνοντας την προσπάθεια) απο οτι αξίζουν και με μικρότερη βαθμολογία το 9. (δηλ. αν β<9, τότε τους έβαζα στον ελεγχο 9). Τους ανακοίνωνα το σύστημα βαθμολόγησης στην αρχή της χρονιάς και έτσι ξέρανε πάνω - κάτω τι να περιμένουν ! Η αλήθεια είναι οτι έβαζα αρκετά γραπτά (τεστ) που διαμορφωναν το γραπτό βαθμό και επίσης τους έδινα στο τέλος του κεφαλαίου ασκήσεις για το σπίτι που τις μάζευα, τις διόρθωνα, αλλά δεν τις βαθμολογούσα και σημείωνα απλά την συμμετοχή σε αυτές, που επηρεαζε τον προφορικό βαθμό. (Ετσι έβλεπα και τις αδυναμίες και απορίες τις οποιες και προσπαθούσα σε κάποιο βαθμό να λύσω)

Φέτος , που έχω τμήματα με άτακτα παιδιά, τους ενημέρωσα οτι ο προφορικός βαθμός θα επιρεαστει και απο την συμπεριφορά τους ! (δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό! Αλλα επιασε λιγάκι (νομίζω)! )

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:26:34 »

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 12:22:46 πμ »
Νομίζω θα πιάσει (δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά) ο ανηψιός μου είναι άριστος μαθητής και ο μαθημοτικός του (τον οποίο είχα και εγώ κατά τύχη μαθηματικό στην Α΄ Γυμνασίου) του είπε ' Γιώργο θα σου έβαζα 20 αλλά επειδή είσαι πολύ ζωηρός σου έβαλα 18. Ο Γιώργος αρνί στο άλλο τρίμηνο. Δεν το άντεξε ο εγωισμός του. (εγώ πάλι ήμουν εντελός σκράπας στα Μαθηματικά μόνο με ιδιαίτερα καταλάβενα. στην τάξη νόμιζα με μιλούν Κινέζικα) :)
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 07:44:37 μμ »
Ας ανταλλάξουμε απόψεις συνάδελφοι για την βαθμολογία !!!

Θα κάνω την αρχή : Εγώ μέχρι πέρυσι , που ήμουν σε σχολεία σχετικά ήρεμα , εφάρμοζα το σύστημα :
 β= (γραπτό+προφορικό)/2  με στρογγυλοποίηση πάντα προς τα πάνω, με αρκετά υψηλότερους προφορικούς βαθμούς (και κυρίως κρίνοντας την προσπάθεια) απο οτι αξίζουν και με μικρότερη βαθμολογία το 9. (δηλ. αν β<9, τότε τους έβαζα στον ελεγχο 9). Τους ανακοίνωνα το σύστημα βαθμολόγησης στην αρχή της χρονιάς και έτσι ξέρανε πάνω - κάτω τι να περιμένουν ! Η αλήθεια είναι οτι έβαζα αρκετά γραπτά (τεστ) που διαμορφωναν το γραπτό βαθμό και επίσης τους έδινα στο τέλος του κεφαλαίου ασκήσεις για το σπίτι που τις μάζευα, τις διόρθωνα, αλλά δεν τις βαθμολογούσα και σημείωνα απλά την συμμετοχή σε αυτές, που επηρεαζε τον προφορικό βαθμό. (Ετσι έβλεπα και τις αδυναμίες και απορίες τις οποιες και προσπαθούσα σε κάποιο βαθμό να λύσω)

Φέτος , που έχω τμήματα με άτακτα παιδιά, τους ενημέρωσα οτι ο προφορικός βαθμός θα επιρεαστει και απο την συμπεριφορά τους ! (δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό! Αλλα επιασε λιγάκι (νομίζω)! )

K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?
Χρησιμοποιεί κανείς αυτό το καταλογάκι που μας έχουν δώσει? Δεν ξέρω τι να το κάνω, τα κουτάκια μου φαίνονται λίγα και στριμωγμένα. Άσε που μου θυμίζει τις εποχές που πήγαινα εγώ σχολείο και όταν βλέπαμε τον καθηγητή να το βγάζει στην τάξη αγχωνόμασταν (εννοείτα πώς δεν γίνεται τέτοια χρήση πλέον - αλλά και πως χρησιμεύει?

Γενικά εμένα με απασχολεί πολύ το θέμα της βαθμολογίας: θέλω στο τέλος του τετραμήνου να έχω επαρκείς καταγραφές επίδοσης κάθε είδους ώστε να μην καταφύγω σε μια "γενική εντύπωση " για την εικόνα του παιδιού, η οποία μπορεί να είναι και υποκειμενική/θολωμένη από διάφορους παράγοντες κλπ. Δεν έχω βρει όμως έως τώρα ένα ικανοποιητικό σύστημα ώστε να συγκεντρώνω τέτοιες καταγραφές που να είναι ταυτόχρονα και εύχρηστο για μένα...

Καμμιά ιδέα από κανέναν παλιότερο?
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 08:15:58 μμ »
μέχρι να έρθει καμια ιδέα από κανέναν παλιότερο να εκφράσω κι εγώ ως νεοδιόριστη μερικές αγωνίες/ανησυχίες σχετικά με τη βαθμολογία;
παρόλο που έχω 20 χρόνια εμπειρία σε φροντιστήρια, τώρα που αντιμετωπίζω το νέο αυτό θέμα της βαθμολογίας ζορίζομαι!
Εμείς στο Μουσικό, που τοποθετήθηκα δε χρησιμοποιούμε κατάλογο, ως αρχή του σχολείου, απ' ότι μας είπαν.
Βάζω κι εγώ πολλά τεστ και χώρια πεντάλεπτη γραπτή εξέταση θεωρίας με σκοπό να διαμορφώσω μια καλύτερη εικόνα για κάθε μαθητή, αλλά γενικά το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό και δεν ξέρω πως να τους βαθμολογήσω, υποκειμενικά-συγκριτικά, δηλαδή σε σχέση με το σύνολο της τάξης τους ή αντικειμενικά σε σχέση με τις γνώσεις τους;
Από την άλλη, για το γυμνάσιο μας τόνισαν πως ο βαθμός θα είναι ο μέσος όρος προφορικού, γραπτού και διαθεματικής εργασίας που μας υποχρεώνουν να κάνουμε και θα βαθμολογηθεί ομαδικά(!), άντε βγάλε άκρη! Και οι παλιότεροι στο σύλλογο μας είπαν πως συχνά έρχονται μετά τους βαθμούς γονείς με έντονες ενστάσεις και διαμαρτυρίες...
Μεγάλος βραχνάς μου φαίνεται η βαθμολογία
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:26:34 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 08:33:45 μμ »
1. K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
2. Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?

1. Είναι δικιά μου νομική παρατυπία να βάζω τα τεστάκια στα γραπτά. Κανένα παιδί όμως δεν διαμαρτυρήθηκε, διότι έτσι ανεβαίνει η βαθμολογία κατα Μ.Ο. Λες να αναθεωρήσω, για να είμαι νομικά καλυμμένη?
2. Κυρίως μετράω την προσπάθεια στην τάξη και στο σπίτι. Δεν περιμένω το τέλος του τετραμήνου για να κρατήσω σημειώσεις ! Εχω ενα δικό μου τετράδιο και μετά το μάθημα σημειώνω οτι έχει πέσει στην αντιληψή μου ! Υπάρχουν και  τα φυλλάδια ασκήσεων ή σε κάποια άλλα μαθήματα (β ανάθεσης για μενα), οι εργασίες, και σημειώνω τη συμμετοχή σε αυτές. Μπλοκάκι δεν έχω, απλά τετράδιο !!
   

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 08:37:09 μμ »
Βρε συνάδελφοι μιλήστεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!   
Ιδέες ανταλλάσουμε !!!!!!!!!!!!!!!!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:15:19 μμ »
1. K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
2. Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?

1. Είναι δικιά μου νομική παρατυπία να βάζω τα τεστάκια στα γραπτά. Κανένα παιδί όμως δεν διαμαρτυρήθηκε, διότι έτσι ανεβαίνει η βαθμολογία κατα Μ.Ο. Λες να αναθεωρήσω, για να είμαι νομικά καλυμμένη?
2. Κυρίως μετράω την προσπάθεια στην τάξη και στο σπίτι. Δεν περιμένω το τέλος του τετραμήνου για να κρατήσω σημειώσεις ! Εχω ενα δικό μου τετράδιο και μετά το μάθημα σημειώνω οτι έχει πέσει στην αντιληψή μου ! Υπάρχουν και  τα φυλλάδια ασκήσεων ή σε κάποια άλλα μαθήματα (β ανάθεσης για μενα), οι εργασίες, και σημειώνω τη συμμετοχή σε αυτές. Μπλοκάκι δεν έχω, απλά τετράδιο !!
   

δεν νομίζω να τίθεται (απολυτως κανένα όμως...) θέμα "νομικής" κάλυψης. Σιγά μην ανησυχούμε και γι'αυτό τώρα..ό,τι θες κάνεις με τους βαθμούς σου στο κάτω κάτω.

Εντωμεταξύ περιμένουμε τους παλιότερους να μας διαφωτίσουν και τους νεώτερους για ν'ανταλλάξουμε απόψεις...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:34:26 μμ »
Δεν είχα μιλήσει γιατί τώρα το είδα το θέμα.

Βέβαια, δεν έχω και πολλά (παραπάνω) να πω. Το επίπεδο των μαθητών στο σχολείο που είμαι είναι τόσο χαμηλό που πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.

Μάλλον το σύστημα που θα χρησιμοιήσω θα είναι το : Β=β+5.
Όπου Β : ο βαθμός που θα πάρουν και   β : όπως ορίστηκε από την (τον?) k_k, χωρίς το ελάχιστο του 9.

Και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι θα φτάσουν όλοι το 9...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2007, 10:36:16 μμ από Siobaras »
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 10:28:26 πμ »
Μα γιατί σε αυτό το θέμα δεν μιλάει κανείς? Εγώ νόμιζα ότι θα είχαμε φτάσει ήδη τις 5 σελίδες...

Μιλήστεεεεεεε - όσο κι αν δεν μας αρέσει, η βαθμολογία παίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό που κάνουμε. Είναι σημαντικό να ανταλάσσουμε απόψεις και εμπειρίες...

Και έλα οι παλιότεροι μη βαριέστε...από σας περιμένουμε!  ;D 8)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 01:07:36 μμ »
Άντε να μιλήσουμε, οι παλιότεροι ΔΕΝ έχουν κάποιο συγκεκριμένο τρόπο βαθμολογίας, συνήθως απ' ότι βλέπω βαθμολογούνε πολύ "με το μάτι" και αρκετοί έχουν την εμπειρία να πέφτουν μέσα :-)

Προσωπικά:
1. Όπως συνιστούν και διάφορες οδηγίες ΔΕΝ βαθμολογούμε συμπεριφορά! Επίδοση βαθμολογούμε! Προς Θεού! Αν ένας είναι ατόφιο 20 και είναι ζωηρός, 20 θα πάρει! Και αυτή είναι η μόνη "νομική" οδηγία (νομίζω υπάρχει ως οδηγία σε εγκυκλίους).
2. Ως ΠΕ19 χρησιμοποιώ βάρη και το λέω και τους μαθητές: 0.4*διαγώνισμα_τριμήνου + 0.2*τεστ + 0.4*τάξη ή αν παίζει τετράδιο 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη ώστε να έχουν κίνητρα για να διαβάζουν και ενδιάμεσα. Βασικά το τμήμα μου στο πανεπιστήμιο, στην πλειονότητα των μαθημάτων είχε 60-70% τις εξετάσεις και το υπόλοιπο σε εργασίες (είχαμε και περιπτώσεις με 40% εξετάσεις που το γούσταρα) οπότε μου αρέσει αυτή η νοοτροπία.

Έχω ακούσει διάφορα όπως 60% διαγώνισμα ή βαθμός_διαγώνισμα +- 2 μονάδες ανάλογα την κίνηση στην τάξη αλλά πιστεύω ότι καλύτερα να δίνουμε κίνητρα σε εργασίες και γενικώς στη συμμετοχή παρά στο "μεγάλο" διαγώνισμα. Μόνο έτσι θα ξεφύγουμε από τη λογική των εξετάσεων που τόσο μαστίζει το σύστημά μας. Δυστυχώς η βαθμοθηρία ζει και βασιλεύει.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 04:55:59 μμ »
Εγώ φέτος δουλεύω 2η χρονιά, οπότε μόνο πέρισυ έχω εμπειρία. Στην βαθμολογία το πήγα ως εξής. Είχα 3 τμήματα που έμπαινα πολύ συχνά και σιγά σιγά τα έμαθα καλά τα παιδιά. Οπότε βαθμολόγησα με βάση:
1. το επίπεδο των γνώσεών τους με βάση τις απαιτήσεις που είχα στο μάθημα
2. το ενδιαφέρον για το μάθημα μέσα στην τάξη (στο οποίο εντάσονται και ζητήματα συμπεριφοράς αναγκαστικά. άμα κάποιο παιδί μιλάει συνέχεια με τους διπλανούς του συνεπάγεται ότι δεν ακούει το μάθημα)
3. την προσπάθεια που καταβάλουν για να κάνουν και να καταλάβουν αυτά που ζητάω

Γενικά η λογική μου είναι να ξεκινάω με βάση τον βαθμό που βγαίνει από το επίπεδο γνώσεων. Μετά ανεβάζω +1 ή +2 εάν ο μαθητής κάνει προσπάθεια ή/και έχει καλό βαθμό στο διαγώνισμα ή κατεβάζω -1 ή -2 εάν είναι αδιάφορος ή αν έχει πολύ κακό βαθμό στο διαγώνισμα. Αυτό που ΔΕΝ λαμβάνω υπόψη μου είναι εάν έχουμε καβγαδίσει, εάν τον έχω βγάλει από την τάξη και τέτοια.

Κάτω όριο βαθμολογίας δεν βάζω πουθενά. Αλλά ένα παιδί που προσπαθεί και δεν τα καταφέρνει μπορώ να το πάω και στο +4.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 05:36:23 μμ »
aspidara μου αρέσει πολύ το 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη, θεωρώ ότι είναι κάτι που και στα παιδιά θα φανεί δίκαιο. Πες μου όμως, έχεις και κάτω φράγμα στη βαθμολογία σου; Δηλαδή κάτω από 9 βάζεις; Έχω μαθητές που είμαι απολύτως βέβαιη, ότι και 5 να τους έβαζα, χάρη θα τους έκανα...  :-\, αλλά έλα που το 5 ΔΕΝ είναι βαθμός για μαθητή (όπως μας είπαν και στα ΠΕΚ). Το παράδοξο βέβαια είναι ότι ενώ η απόδοση<5 είναι μια πραγματικότητα, ο βαθμός δεν πρέπει να δείχνει την πραγματικότητα αυτή!!!!!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος tzina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ07be a teacher---be a hero!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 05:58:20 μμ »
aspidara μου αρέσει πολύ το 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη, θεωρώ ότι είναι κάτι που και στα παιδιά θα φανεί δίκαιο. Πες μου όμως, έχεις και κάτω φράγμα στη βαθμολογία σου; Δηλαδή κάτω από 9 βάζεις; Έχω μαθητές που είμαι απολύτως βέβαιη, ότι και 5 να τους έβαζα, χάρη θα τους έκανα...  :-\, αλλά έλα που το 5 ΔΕΝ είναι βαθμός για μαθητή (όπως μας είπαν και στα ΠΕΚ). Το παράδοξο βέβαια είναι ότι ενώ η απόδοση<5 είναι μια πραγματικότητα, ο βαθμός δεν πρέπει να δείχνει την πραγματικότητα αυτή!!!!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μας δίνουν βαθμολογική σκάλα απο το 1-20 ενώ στους βαθμούς τριμήνου το χαμηλότερο ειναι το 9 που βάζουμε... Περσυ είχα βάλει το πρώτο τρίμηνο 7. Το πως με κοιτούσαν και οι συνάδερφοι δεν λέγετε. Το κακό είναι οτι το επίπεδο είναι παντού χαμηλό, άντε αυτό δύσκολα αλλάζει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όταν ενα παιδάκι που δεν τα καταφέρνει δεν κάνει τουλάχιστον τις μίνιμουμ προσπάθειες(πχ.να φέρει βιβλία και τετράδια).
Βρίσκω την βαθμολόγηση στο μάθημα δεύτερης ανάθεσης πολύ πιο δύσκολη. Πελαγώνω απο τώρα και δεν θέλω να χαντακώσω τα παιδιά. απο την άλλη..ούτε αυτά ασχολούνται..τι να κάνω πια;

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 10:44:12 μμ »
Άντε να μιλήσουμε, οι παλιότεροι ΔΕΝ έχουν κάποιο συγκεκριμένο τρόπο βαθμολογίας, συνήθως απ' ότι βλέπω βαθμολογούνε πολύ "με το μάτι" και αρκετοί έχουν την εμπειρία να πέφτουν μέσα :-)

Προσωπικά:
1. Όπως συνιστούν και διάφορες οδηγίες ΔΕΝ βαθμολογούμε συμπεριφορά! Επίδοση βαθμολογούμε! Προς Θεού! Αν ένας είναι ατόφιο 20 και είναι ζωηρός, 20 θα πάρει! Και αυτή είναι η μόνη "νομική" οδηγία (νομίζω υπάρχει ως οδηγία σε εγκυκλίους).
2. Ως ΠΕ19 χρησιμοποιώ βάρη και το λέω και τους μαθητές: 0.4*διαγώνισμα_τριμήνου + 0.2*τεστ + 0.4*τάξη ή αν παίζει τετράδιο 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη ώστε να έχουν κίνητρα για να διαβάζουν και ενδιάμεσα. Βασικά το τμήμα μου στο πανεπιστήμιο, στην πλειονότητα των μαθημάτων είχε 60-70% τις εξετάσεις και το υπόλοιπο σε εργασίες (είχαμε και περιπτώσεις με 40% εξετάσεις που το γούσταρα) οπότε μου αρέσει αυτή η νοοτροπία.

Έχω ακούσει διάφορα όπως 60% διαγώνισμα ή βαθμός_διαγώνισμα +- 2 μονάδες ανάλογα την κίνηση στην τάξη αλλά πιστεύω ότι καλύτερα να δίνουμε κίνητρα σε εργασίες και γενικώς στη συμμετοχή παρά στο "μεγάλο" διαγώνισμα. Μόνο έτσι θα ξεφύγουμε από τη λογική των εξετάσεων που τόσο μαστίζει το σύστημά μας. Δυστυχώς η βαθμοθηρία ζει και βασιλεύει.

aspidara όντως αυτό είναι ένα πολύ καλό σύστημα...Να σε ρωτήσω μόνο κάτι: το "τάξη" από που το βγάζεις? Πώς καταλήγεις δηλ. σε αυτόν τον βαθμό? Από τη γενική ιδέα που έχεις στο τέλος του τετραμήνου για την επίδοση του κάθε μαθητή? Γιατί εμένα με απασχολεί ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό, πώς δηλαδή θα καταλήξω σε έναν όσο το δυνατόν "αντικειμενικότερο" βαθμό "τάξης". Τα γραπτά είναι έτσι κι αλλιώς κουκιά μετρημένα...η υποκειμενικότητα (και άρα το ενδεχόμενο λάθος) χωράει σταν προφορικό βαθμό...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 355
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.