Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
H πιο δίκαιη πρόταση: Να διδάσκει ο καθένας μαθήματα βάσει του πτυχίου του και της ειδίκευσής του (Τμήμα αποφοίτησης), όπως έγινε ακριβώς με τον τέως ενιαίο κλάδο ΠΕ04 (νυν ΠΕ04.01., ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05) κ.ο.κ.Δηλ. για τους αποφοίτους της Φιλοσοφικής, οι του Κλασσικού τμήματος αρχαία, λατινικά, κλπ. οι του Ιστορικού ιστορία, οι του Νεοελληνικού έκθεση - λογοτεχνία οι του ΦΠΨ Φιλοσοφία και ΣΕΠ, κ.ο.κ. .......
Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία
Παράθεση από: xaan στις Μαΐου 19, 2011, 07:20:53 pmH πιο δίκαιη πρόταση: Να διδάσκει ο καθένας μαθήματα βάσει του πτυχίου του και της ειδίκευσής του (Τμήμα αποφοίτησης), όπως έγινε ακριβώς με τον τέως ενιαίο κλάδο ΠΕ04 (νυν ΠΕ04.01., ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05) κ.ο.κ.Δηλ. για τους αποφοίτους της Φιλοσοφικής, οι του Κλασσικού τμήματος αρχαία, λατινικά, κλπ. οι του Ιστορικού ιστορία, οι του Νεοελληνικού έκθεση - λογοτεχνία οι του ΦΠΨ Φιλοσοφία και ΣΕΠ, κ.ο.κ. .......Και αυτό να γίνει, ουσιαστικά δεν θα αλλάξει κάτι. Όσοι ΠΕ02 δεν είναι του Ιστορικού θα πάρουν την Ιστορία ως β' ανάθεση, όσοι ΠΕ02 δεν είναι του κλασσικού θα πάρουν τα αρχαία-πρωτότυπο ως β' ανάθεση κλπ. Όπως δηλ. έγινε με τους ΠΕ04 αντίστοιχα. Αν σπάσει ο κλάδος των ΠΕ02, ουσιαστικά οι ξενόγλωσσοι και οι θεολόγοι θα "χάσουν" ή θα "κερδίσουν" (ανάλογα με την οπτική του καθενός), αφού θα αποκλειστούν μάλλον από τη διδασκαλία της Ιστορίας.Παράθεση από: xaan στις Μαΐου 21, 2011, 11:57:12 pmΘεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία
GLAUKOS, συγγνώμη που θα σου το πω, αλλά αν και σε σας τους ΠΕ2 έλεγαν να συμπληρώσετε ωράριο με διδασκαλία ξένης γλώσσας, μια χαρά θα το κάνατε! Και είμαι απολύτως βέβαιη ότι σε λίγο καιρό οι έχοντες επάρκεια ξένης γλώσσας καθηγητές άλλης ειδικότητας θα έχουν β' ανάθεση την ξ.γ.. Όσο για τους μόνιμους διορισμούς μας ήταν με το σταγονόμετρο... 11γαλλικών, 15 αγγλικών κοκ...Φυσικά την ιστορία θα έπρεπε να τη διδάσκουν οι ιστορικοί, αλλά τι να συζητήσουμε όταν οι νομικοί και οι γεωπόνοι έχουν β' ανάθεση την οικιακή οικονομία...
ΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ
Παράθεση από: glaukos στις Μαΐου 22, 2011, 03:32:25 amΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ
Να ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ την Ιστορία;;; Μακάρι αυτό να είναι απλά υπερβολή...
Σε γενικές γραμμές με βρίσκουν σύμφωνο οι απόψεις σου, επίτρεψέ μου, όμως, δυό - τρείς επισημάνσεις: 1. Θεωρώ ότι αν "σπάσει" ο σημερινός κλάδος ΠΕΟ2, ο νέος ΔΕΝ θα ονομάζεται "Φιλολόγων" για τον αυτονόητο λόγο ότι οι απόφοιτοι που σήμερα τον απαρτίζουν ΔΕΝ είναι όλοι φιλόλογοι. Συνεπώς δεν κατανοώ γιατί να μην προτάσσεται της Ιστορίας στη