Σύνολο ψηφοφόρων: 117
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
H πιο δίκαιη πρόταση: Να διδάσκει ο καθένας μαθήματα βάσει του πτυχίου του και της ειδίκευσής του (Τμήμα αποφοίτησης), όπως έγινε ακριβώς με τον τέως ενιαίο κλάδο ΠΕ04 (νυν ΠΕ04.01., ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05) κ.ο.κ.Δηλ. για τους αποφοίτους της Φιλοσοφικής, οι του Κλασσικού τμήματος αρχαία, λατινικά, κλπ. οι του Ιστορικού ιστορία, οι του Νεοελληνικού έκθεση - λογοτεχνία οι του ΦΠΨ Φιλοσοφία και ΣΕΠ, κ.ο.κ. .......
Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου από ένα θεολόγο (4 εξάμηνα Ιστορίας εκ των οποίων τα δύο αποκλειστικά βυζαντινή στο Θεολογικό τμήμα);
Παράθεση από: xaan στις Μάιος 19, 2011, 07:20:53 μμH πιο δίκαιη πρόταση: Να διδάσκει ο καθένας μαθήματα βάσει του πτυχίου του και της ειδίκευσής του (Τμήμα αποφοίτησης), όπως έγινε ακριβώς με τον τέως ενιαίο κλάδο ΠΕ04 (νυν ΠΕ04.01., ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05) κ.ο.κ.Δηλ. για τους αποφοίτους της Φιλοσοφικής, οι του Κλασσικού τμήματος αρχαία, λατινικά, κλπ. οι του Ιστορικού ιστορία, οι του Νεοελληνικού έκθεση - λογοτεχνία οι του ΦΠΨ Φιλοσοφία και ΣΕΠ, κ.ο.κ. .......Και αυτό να γίνει, ουσιαστικά δεν θα αλλάξει κάτι. Όσοι ΠΕ02 δεν είναι του Ιστορικού θα πάρουν την Ιστορία ως β' ανάθεση, όσοι ΠΕ02 δεν είναι του κλασσικού θα πάρουν τα αρχαία-πρωτότυπο ως β' ανάθεση κλπ. Όπως δηλ. έγινε με τους ΠΕ04 αντίστοιχα. Αν σπάσει ο κλάδος των ΠΕ02, ουσιαστικά οι ξενόγλωσσοι και οι θεολόγοι θα "χάσουν" ή θα "κερδίσουν" (ανάλογα με την οπτική του καθενός), αφού θα αποκλειστούν μάλλον από τη διδασκαλία της Ιστορίας.Παράθεση από: xaan στις Μάιος 21, 2011, 11:57:12 μμΘεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου από ένα θεολόγο (4 εξάμηνα Ιστορίας εκ των οποίων τα δύο αποκλειστικά βυζαντινή στο Θεολογικό τμήμα);Το βιβλίο της Β' Γυμνασίου λέγεται "Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία" και της Β' Λυκείου "Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου 565-1815" . Επομένως δεν είναι μόνο βυζαντινή ιστορία. Από την άλλη, όσοι ΠΕ02 δεν είναι του Ιστορικού (και απορώ γιατί στέκεσαι μόνο στους αποφοίτους του ΦΠΨ), σαφώς και έχουν διδαχθεί Ιστορία όχι για να κατανοήσουν μέσω αυτής το θεολογικό πλαίσιο μιας εποχής, που αποτελεί μία μόνο πτυχή της δεδομένης εποχής, αλλά για την ίδια την Ιστορία, που για τους φιλολόγους σημαίνει κάτι ευρύτερο από τη θεολογία (στρατιωτικά γεγονότα,κοινωνία,νομοθεσία, οικονομία,πολιτισμός).
GLAUKOS, συγγνώμη που θα σου το πω, αλλά αν και σε σας τους ΠΕ2 έλεγαν να συμπληρώσετε ωράριο με διδασκαλία ξένης γλώσσας, μια χαρά θα το κάνατε! Και είμαι απολύτως βέβαιη ότι σε λίγο καιρό οι έχοντες επάρκεια ξένης γλώσσας καθηγητές άλλης ειδικότητας θα έχουν β' ανάθεση την ξ.γ.. Όσο για τους μόνιμους διορισμούς μας ήταν με το σταγονόμετρο... 11γαλλικών, 15 αγγλικών κοκ...Φυσικά την ιστορία θα έπρεπε να τη διδάσκουν οι ιστορικοί, αλλά τι να συζητήσουμε όταν οι νομικοί και οι γεωπόνοι έχουν β' ανάθεση την οικιακή οικονομία...
ΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ . Να προσθεσουμε και το γεγονος οτι συμφωνα με την ανακοινωση τους εχουν 1500 υπεραριθμους στην εκπαιδευση.Το υπουργειο χωρις προγραματισμο {δειτε τον αριθμο τους στην προκυρηξη του ασεπ2008} διορισε και διοριζει ακομα ΑΥΤΟΥΣ τους ξενογλωσσους.Αυτη την υπεραριθμια την πληρωνουν οι ιστορικοι και φιλολογοι .Για να μην μετακινηθουν για την καλυψη κενων παιρνουν την αναθεση και στα δικα τους κενα διοριζονται αναπληρωτες.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ? Οσο για τους καθηγητες της ιταλικης -ισπανικης η ρυθμιση εγινε για να καλυψει καποιες αναθεσεις που εγιναν διχως να υπαρχει το νομικο πλαισιο.Για αυτους η ρυθμιση αυτη αποτελει ειρωνια της τυχης τους γιατι ηρθε σε στιγμη που το υπουργειο υποκυπτει στις πιεσεις των ενωσεων της γαλλικης-γερμανικης και ετομαζεται να εξοβελισει τα ιταλικα και τα ισπανικα απο την εκπαιδευση. Το επιχειρημα τους η κριση και η υπεραριθμια των καθγητων γαλλικης-γερμανικης η οποια αυξηθηκε αφου 35000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικο{ε-στ ταξη]ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ επελεξαν β γλωσσα τα ιταλικα και ισπανικα. ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? Θα περιμενετε να διατυπωθει αργοτερα καμια προταση λογω της κρισης να γινει καποιο μαθημα ξενογλωσσο? Το υπουργειο απο την μια εκανε νεο νομο για τις προσληψεις με ασεπ για να παρει τους καλυτερους κι απο την αλλη αναθετει μαθηματα σε μη σχετικους. Ετσι εκεινος ο καθηγητης που κρινεται σε εξεζητημενα θεματα της ειδικοτητας του και με μια ελαχιστη αποκλιση στην ορθοτητα καποιου θεματος δεν κρινεται αξιος να διδαξει ΚΑΙ κρινεται αξιος ο καθε ακαταλληλος ξενογλωσσος.Η ΟΛΜΕ πρεπει να προκληθει να παρει θεση και να πιεστει να οριοθετηθουν τα πραγματα αναμεσα στις ειδικοτητες σαν κανονες γιατι εξαιρεσεις θα υπαρχουν .ΤΩΡΑ το παραλογο ειναι κανονας ξενογλωσσοι και θεολογοι ειναι και ιστορικοι, ξενογλωσσοι δεν θελουν τα ιταλικα -ισπανικα, παπαδες διπλοθεσιτες σαν θεολογοι αλλα και σε αλλες ειδικοτητες.ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Παράθεση από: glaukos στις Μάιος 22, 2011, 03:32:25 πμΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ . Να προσθεσουμε και το γεγονος οτι συμφωνα με την ανακοινωση τους εχουν 1500 υπεραριθμους στην εκπαιδευση.Το υπουργειο χωρις προγραματισμο {δειτε τον αριθμο τους στην προκυρηξη του ασεπ2008} διορισε και διοριζει ακομα ΑΥΤΟΥΣ τους ξενογλωσσους.Αυτη την υπεραριθμια την πληρωνουν οι ιστορικοι και φιλολογοι .Για να μην μετακινηθουν για την καλυψη κενων παιρνουν την αναθεση και στα δικα τους κενα διοριζονται αναπληρωτες.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ? Οσο για τους καθηγητες της ιταλικης -ισπανικης η ρυθμιση εγινε για να καλυψει καποιες αναθεσεις που εγιναν διχως να υπαρχει το νομικο πλαισιο.Για αυτους η ρυθμιση αυτη αποτελει ειρωνια της τυχης τους γιατι ηρθε σε στιγμη που το υπουργειο υποκυπτει στις πιεσεις των ενωσεων της γαλλικης-γερμανικης και ετομαζεται να εξοβελισει τα ιταλικα και τα ισπανικα απο την εκπαιδευση. Το επιχειρημα τους η κριση και η υπεραριθμια των καθγητων γαλλικης-γερμανικης η οποια αυξηθηκε αφου 35000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικο{ε-στ ταξη]ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ επελεξαν β γλωσσα τα ιταλικα και ισπανικα. ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? Θα περιμενετε να διατυπωθει αργοτερα καμια προταση λογω της κρισης να γινει καποιο μαθημα ξενογλωσσο? Το υπουργειο απο την μια εκανε νεο νομο για τις προσληψεις με ασεπ για να παρει τους καλυτερους κι απο την αλλη αναθετει μαθηματα σε μη σχετικους. Ετσι εκεινος ο καθηγητης που κρινεται σε εξεζητημενα θεματα της ειδικοτητας του και με μια ελαχιστη αποκλιση στην ορθοτητα καποιου θεματος δεν κρινεται αξιος να διδαξει ΚΑΙ κρινεται αξιος ο καθε ακαταλληλος ξενογλωσσος.Η ΟΛΜΕ πρεπει να προκληθει να παρει θεση και να πιεστει να οριοθετηθουν τα πραγματα αναμεσα στις ειδικοτητες σαν κανονες γιατι εξαιρεσεις θα υπαρχουν .ΤΩΡΑ το παραλογο ειναι κανονας ξενογλωσσοι και θεολογοι ειναι και ιστορικοι, ξενογλωσσοι δεν θελουν τα ιταλικα -ισπανικα, παπαδες διπλοθεσιτες σαν θεολογοι αλλα και σε αλλες ειδικοτητες.ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.Τοση εμπαθεια κατανταει αστεια ειλικρινα.Ειδικα τοσημειο που μιλαει για πιεσεις των συλλογων γαλλικης γερμανικης ειναι κωμωδια.Επιστημονες ανθρωποι που διοριστηκαμε με βαθμαρες σε σχεση με τους βαθμους με τους οποιους διοριζονται οι φιλολογοι,να μην εχουμε καμια ελπιδα για μεταθεση, ουτε για οργανικη θεση,να γυρναμε σαν τους γυφτους σε πεντε σχολεια και να ακουμε και τον καθενα να λεει τα δικα του.ΕΛΕΟΣ
Να ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ την Ιστορία;;; Μακάρι αυτό να είναι απλά υπερβολή...
Σε γενικές γραμμές με βρίσκουν σύμφωνο οι απόψεις σου, επίτρεψέ μου, όμως, δυό - τρείς επισημάνσεις: 1. Θεωρώ ότι αν "σπάσει" ο σημερινός κλάδος ΠΕΟ2, ο νέος ΔΕΝ θα ονομάζεται "Φιλολόγων" για τον αυτονόητο λόγο ότι οι απόφοιτοι που σήμερα τον απαρτίζουν ΔΕΝ είναι όλοι φιλόλογοι. Συνεπώς δεν κατανοώ γιατί να μην προτάσσεται της Ιστορίας στη Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου ("Μεσαιωνική και Νεότερη") ο έχων διδαχθεί τέσσερα ολόκληρα εξάμηνα Ιστορία (Μεσαιωνική και νεότερη) απόφοιτος του Θεολογικού Τμήματος, έναντι του αποφοίτου του Φιλοσοφικού (ΦΠΨ) που δεν έχει διδαχθεί ούτε μια ώρα Ιστορία (και σήμερα την έχει Α΄ανάθεση), κλπ. Κάνω τη σύγκριση με τους αποφοίτους του ΦΠΨ, γιατί θεωρώ άδικο να έχουν Α' ανάθεση σε μάθημα που δεν υπάρχει στον επιστημονικό γνωστικό τους χώρο και στο πρόγραμμα σπουδών τους. Οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων ιστορικού / αρχαιολογικού, κλασσικού, νεοελληνικού, κλπ., ασφαλώς και δικαιούνται τη Α' ανάθεση, στη Ιστορία - αναντιρρήτως. ...............