*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 114912 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #518 στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:15:32 μμ »
Τώρα εγώ αν γίνω κακός φταίω; Να ποιο είναι το ΔΣ του ΙΕΠ:

ΠρόεδρΑς: Σωτήριος Γκλαβάς του Ιωάννη.

ΑντιπρόεδρΑς: John Κουμέντος του Νικήτα, εκπαιδευτικός ΠΕ70, σχολικός σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Μέλη:

Ηλίας (μπρρρρ...) Ματσαγγούρας του Γεωργίου, καθηγητής του ΕΚΠΑ.

Θεμιστοκλής Παναγιωτόπουλος του Νικήτα, καθηγητής του Παν/μίου Πειραιώς.

Παρασκευάς Γιαλούρης του Παναγιώτη, εκπαιδευτικός ΠΕ04, σχολικός σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ιωάννης Αντωνίου του Βασιλείου, εκπαιδευτικός ΠΕ02, διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών.

Γεώργιος Τύπας του Ανδρέα, σύμβουλος Α του Ι.Ε.Π.

Σημ. Όλοι παλικάρια διαλεχτά και μοσχαναθρεμμένα, από της μανούλας τους τον κόρφο....
++++++10000000000000
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:10:05 »

Αποσυνδεδεμένος akrvas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #519 στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:43:01 μμ »
Η ιστορία πρεπει να γινεται απο όλους τους πε02 και όχι μονο απο τους ιστορίας αρχαιολογίας . Θα κανουν το εύκολο μαθημα κσι οι υπόλοιποι φιλόλογοι κλασικής φιλολογίας τα δύσκολα αρχαια .
Δεν είμαι φιλόλογος αλλα πε19

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΣΑΦ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #520 στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:47:21 μμ »
“Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν: ;Ύλη φιλολόγων
I. Τους σκοπούς και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος της Ιστορίας σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου Υ.Α. 101609/Γ2/30-09-2002 ΦΕΚ 1313/ τ. Β΄09-10-2002 και Υ.Α. 47341/Γ2/13-05-2005 ΦΕΚ 696/ τ. Β΄/24-05-2005.
II. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι οι εξής:
1. Ο ελληνικός κόσμος από το τέλος των Περσικών Πολέμων (479 π.Χ.) έως τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου (323 π.Χ.).
2. Οι σχέσεις Βυζαντίου και Δύσης από το Σχίσμα των δύο Εκκλησιών (1054) έως την Αλωση της Κωνσταντινούπολης (1453) {ΑΣΕΠ 2006}
Οι σχέσεις του Βυζαντίου και της Δύσης από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (1204) έως και την Άλωσή της από τους Οθωμανούς Τούρκους (1453).{ΑΣΕΠ 2008}
3. Οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας από το 1830 έως το τέλος του 20ου αιώνα”.

Σε αντιδιαστολή οι καθηγητές που έχουν το μάθημα της Ιστορίας ως Β΄ ανάθεση εξετάστηκαν σύμφωνα με την προκύρηξη του ΑΣΕΠ στα εξής γνωστικά αντικείμενα:

ΠΕ Ο1 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
Εκκλησιαστική Ιστορία
1. Η αρχαία Εκκλησία
2. Οργάνωση και θεσμοί της Εκκλησίας
3. Ιστορική εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
4. Αιρέσεις και θεολογικές έριδες
5. Οι πατέρες της Εκκλησίας και η θεολογική γραμματεία
6. Οι Οικουμενικές Σύνοδοι
7. Η τέχνη της Εκκλησίας στην Ανατολή και τη Δύση
8. Το σχίσμα της Ανατολικής και της Δυτικής Εκκλησίας
9. Η Δυτική Εκκλησία: Ρωμαιοκαθολικισμός και Προτεσταντισμός


ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Γαλλικής Γλώσσας (ΠΕ05) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕΟ6 ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά    στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕΟ7 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά    στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕ 10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
Ιστορία και θεωρία της Κοινωνιολογίας
1. Θεμελιωτές της Κοινωνιολογίας: Κοντ, Μαρξ, Ντυρκέμ, Βέμπερ.
2. Κοινωνιολογικές Σχολές: Σχολή λειτουργισμού, σχολή συγκρούσεων, σχολή συμβολικής αλληλεπίδρασης.

ΠΕ 13 ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
1. Συνταγματικό Δίκαιο:
- Μορφή Πολιτεύματος.
- Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα.
- Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας.
- Αναθεώρηση του    Συντάγματος.
2. Πολιτική Επιστήμη:
- Πολιτικοί Θεσμοί.
- Πολιτική Ψυχολογία.
- Πολιτική Κοινωνιολογία.
- Διεθνείς Σχέσεις.
3. Αστικό Δίκαιο
-Γενικές Αρχές
4. Ευρωπαϊκή Ένωση:
- Ιστορική εξέλιξη.
- Θεσμοί - Όργανα.
- Αρμοδιότητες.
- Πολιτικές.

Κατά τη δεύτερη δε ενότητα - αυτή της ειδικής διδακτικής, οι υποψήφιοι σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ εξετάζονταν σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό.


Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #521 στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:55:31 μμ »
Πέρα από τα προγράμματα σπουδών (που είναι φυσικά τυπικό προσόν) υπάρχει και το ζήτημα της γνώσης (ή άγνοιας στην περίπτωση της ιστορίας). Χαρακτηριστικά ένας φίλος, φυσικός κι αυτός, έλεγε ότι ο ίδιος θα δίδασκε ιστορία πολύ καλύτερα από αρκετούς ΠΕ02. Η πλάκα είναι (όχι αυτή κάτω από την Ακρόπολη  :D) ότι στην περίπτωσή του ισχύει, μιας και έχει γνώσεις ιστορίας βαθύτερες από αρκετούς διπλωματούχους.  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:10:05 »

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #522 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:01:38 μμ »
και προετοιμασίας για το μάθημα. Ίσα - ίσα αυτοί που το έχουν ως δεύτερη ανάθεση αναγκάζονται να προετοιμάζονται πολύ καλά(και οι περισσότεροι είναι ευσυνείδητοι). Το ίδιο δε συμβαίνει με κοινωνιολογία και δίκαιο? Αυτά τα μαθήματα ποιοί τα κάνουν? Σίγουρα όχι κοινωνιολόγοι και νομικοί(σπάνια τους βρίσκεις στα σχολεία).
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #523 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:15:44 μμ »
Αυτή είναι η απάντηση σε ανθρώπους που σπουδάζουν κάποιο αντικείμενο και εξετάζονται σε αυτό πολλές φορές για να το διδάξουν; Ότι είναι κομπλεξικοί και ότι ένας φυσικός ήταν καλύτερος στην ιστορία;
Δε διαφωνώ, υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές παντού και σε όλους τους κλάδους, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα αξιολόγησης.
Από εκεί και πέρα τα πράγματα πρέπει να ξεκινούν από τις σωστές βάσεις.

Εμένα πάντως δε μου αρέσει καθόλου που στην κόρη μου κάνει ιστορία νομικός, τελεία και παύλα.
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #524 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:17:32 μμ »
ούτε σε μένα αρέσει που η φιλόλογος του γιού μου δεν έχει ιδέα από αρχαία και ιστορία!!!
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #525 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:36:41 μμ »
Τα πράγματα είναι απλά: όπως οι φιλόλογοι εξεταστήκαμε στον ΑΣΕΠ στην ιστορία, ας εξεταστούν και οι των άλλων ειδικοτήτων και μετά ας την διδάξουν.

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #526 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:42:12 μμ »
μερικοι εχουν μπερδεψει την συναδελφικοτητα και το αγαπαυε αλληλους με το ποιος πρεπει και επιβαλλεται να διδασκει τι.τα πραγματα ειναι απλα ο καθενας να ασχολειτα με τα μαθηματα του κλαδου του και ν μην μπαινει σε ξενα χωραφια...αυτο ειναι το πιο ευκολο και το ζητουν και οι μαθητες νομιζω!!!!!

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #527 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:46:20 μμ »
Ποιος ζηταει Ιστορια;Την δινουν προς συμπληρωση ωραριου.Εκατομμυρια φορες εχει ειπωθεί εδώ μεσα ότι ειδικα οι ξενογλωσσοι β γλωσσας ζητάμε πισω το τριωρο μας,την μια ωρα που μας πηρε το Υπουργειο και την προσεφερε στα αρχαια.Δεν ζητάμε την ιστορια.Κατανοητον;

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #528 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:47:57 μμ »
μερικοι εχουν μπερδεψει την συναδελφικοτητα και το αγαπαυε αλληλους με το ποιος πρεπει και επιβαλλεται να διδασκει τι.τα πραγματα ειναι απλα ο καθενας να ασχολειτα με τα μαθηματα του κλαδου του και ν μην μπαινει σε ξενα χωραφια...αυτο ειναι το πιο ευκολο και το ζητουν και οι μαθητες νομιζω!!!!!
όταν όμως στις καλές εποχές έρχονταν οι β αναθέσεις να σας απαλλάξουν από την ιστορία, δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς. Τότε βλέπεις είχατε βολευτεί.
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #529 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:48:42 μμ »
Το μόνο συναδελφικό που υπάρχει στο χώρο της εκπαίδευσης είναι τα "μαχαιρώματα"  :D

Πάντως για να λυθούν τέτοια προβλήματα και ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενό του (που είναι και το πιο ορθό), χρειάζονται 2 πράγματα:
- να διασπαστούν οι πολυκλάδοι ΠΕ02 και ΠΕ04 σε επιμέρους,
- να "πέσει" πολύ χρήμα στην εκπαίδευση.

Επειδή το 1ο έχει ανάγκη από το 2ο, και το 2ο δεν φαίνεται να γίνεται στο ορατό μέλλον, πάμε σε πολιτικές λύσεις των θεμάτων των εκπαιδευτικών και όχι της εκπαίδευσης συνολικά. Μια από τα ίδια δηλαδή, οπότε κανένα ουσιαστικό πρόβλημα δεν λύνεται, κι έτσι προσωπικά είναι αδιάφορες οι ιδιοτελείς "κόντρες" πάνω από την εκπαίδευση.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #530 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:48:56 μμ »
εγω παλι γιατι νομιζω οτι το επιθυμειτε διακαως.προσφατα καποια ενωση εβγαλε δελτιο τυπου και ζητουσε η μαλλον απαιτουσε να παρει ως β αναθεση μαθηματα αλλων κλαδων με επιχειρηματα περι επιστημονικοτητας και δεοντολογιας.γιατι λοιπον δεν βγαζει μια ανακοινωση οτι την αναγκαζουν να διδασκει μαθηματα αλλων κλαδων,την καταπιεζουν και γι αυτο διαμαρτυρεται.καμια διαμαρτυρια.αντιθετα επαρση και οικειοποιηση μαθηματων αλλων κλαδων!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #531 στις: Ιούλιος 22, 2014, 03:51:18 μμ »
real
Σε σχολείο δουλεύω, ξέρω καλά τους λόγους.

Κokoscha
Άλλο το σωστό κι άλλο τα "ναι μα..., δε θέλω όμως αλλά, να..."

Αυτό που θέλω να πω τόση ώρα είναι ότι δεν μπορούμε να κατηγορούμε όποιους συναδέλφους από οποιονδήποτε κλάδο διεκδικεί το μάθημά του.
Αυτό, τίποτε άλλο...

Landau συμφωνώ και με τη διάσπαση των κλάδως σε επιμέρους. Θα έλυνε πολλά στραβά
Ειδικά για το χρήμα που πρέπει να πέσει
Αλλά είπαμε...να χαμε να λέγαμε
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.