*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 42164 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 04:01:14 μμ »
Ωραία γλώσσα τα κινέζικα!!!! :-[  ;D ;D ;D
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:40:51 »

Αποσυνδεδεμένος johnny5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 05:42:51 μμ »
Ευχαριστώ πολύ valgoni. Η αλήθεια είναι ότι την έλυσα ( αποδεικνύοντας ότι η συναρτηση φ(χ)=((συν(χ/3))^7)/ημ(χ)
 ειναι γν.φθίνουσα , άρα και 1-1).Οπότε μετά απο την αρχική μας σχέση έχω φ(Α)=φ(Β)=> Α=Β

Βέβαια είναι πάντα ωραίο να βλέπεις και άλλους τρόπους επίλυσης. Ευχαριστώ και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 02, 2009, 03:44:32 πμ »
Επαναφέρω το θέμα για να το συμπληρώσω με τη φετινή μου εμπειρία.

Ένας μαθητής μου (σε ΕΠΑΛ) έκανε ιδιαίτερο (ή φροντιστήριο) στα Μαθηματικά, όπου και του έμαθαν τον κανόνα De L'Hospital για τα όρια των ΕΠΑΛ (που λίγο διαφέρουν από της γενικής παιδείας ενιαίου λυκείου).

Από αυτά που μου είπε ότι έγραψε πιστεύω ότι του έκοψαν 2 μόρια από το συγκεκριμένο ερώτημα.
Άσχετα από αυτό, το παιδί κατέφυγε σε αυτόν τον τρόπο ολοκληρωτικά (ακόμη και για όρια με ριζικά) διότι αντιμετώπιζε δυσκολίες στις παραγοντοποιήσεις και στις συζυγείς παραστάσεις.

Στην τάξη, εγώ απλά τους ανέφερα κάποια στιγμή το De L'Hospital, τονίζοντας ότι δεν είναι συνετό να χρησιμοποιηθεί, διότι δεν το έχουν διδαχθεί.
Στο ΕΠΑΛ λοιπόν, που δεν υπάρχουν τα Μαθηματικά κατεύθυνσης ως μάθημα, δεν είναι εντελώς άδικο αυτό το πράγμα για κάποιο παιδί που δεν έχει την δυνατότητα να πάει στο φροντιστήριο;

Και τα υπόλοιπα παιδιά δεν βρίσκουν συμπαθητικό το Horner και την παραγοντοποίηση τριωνύμου και ήταν σε θέση να το λύσουν με De L'Hospital.
Μήπως έπρεπε εγώ από μόνος μου να τους κάνω De L'Hospital και κριτήριο παρεμβολής, κ.ο.κ;

Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ κάθετα.
Τα παιδιά πρέπει να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις.
Ή να το διδάξεις σε όλους, ή να μου αποδείξει πρώτα αυτό που χρησιμοποιεί, με βάση αυτά που έχει διδαχθεί.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 17, 2010, 02:24:38 μμ »
Πιο δύσκολα ( και πιο ωραία ) τα φετινά θέματα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ( σε σχέση με πέρσι τουλάχιστον ).

κάποια από τα ''δύσκολα'' σημεία :
Α.1 θα το χάσουν αρκετοί
Β.1 πιο δύσκολο όριο από άλλες φορές ( είχαν βάλει μέχρι και απλή αντικατάσταση κάποτε .. )
Γ.1  θα το χάσουν πολλοί
Δ.1 πιο δύσκολη μελέτη συνάρτησης από άλλες φορές ( αρκετοί δεν θα βρούν που μηδενίζει η παράγωγος και ακόμα πιο πολλοί θα κάνουν λάθος το πρόσημο της παραγώγου ) . 

Οπότε προβλέπω μικρότερες βαθμολογίες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ( ή τουλάχιστον σε σχέση με πέρσι ) .

Εσείς συνάδελφοι τι λέτε ? 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:40:51 »

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 17, 2010, 02:41:58 μμ »
Συμφωνώ πως τα φετινά θέματα ήταν δυσκολότερα και πιθανόν  τα θέματα θεωρίας να "ξάφνιασαν" αρκετούς υποψήφιους.
Οι μαθητές που έκαναν πολύ καλή προσπάθεια ίσως προσεγγίσουν το 15-17 ,το άριστα θεωρώ πως θα το επιτύχουν λίγοι .

" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 17, 2010, 02:57:30 μμ »
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει το άγχος της βάσης του 10 λογικό είναι να δυσκολέψουν!

Μέχρι τώρα το 10 ήταν χάρισμα ...
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 17, 2010, 03:15:58 μμ »
Το έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθος

Αν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ  86 του βιβλίου  :  αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα  κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση  Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70  άρα πιθανότητα  70/160=7/16
και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνο

Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??


Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 17, 2010, 03:33:04 μμ »
Το έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθος

Αν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ  86 του βιβλίου  :  αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα  κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση  Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70  άρα πιθανότητα  70/160=7/16
και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνο

Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??



Στο ιστόγραμμα δούλεψες με όμοια τρίγωνα ;

Mε όμοια τρίγωνα πάντως βγάζω 70/160.
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 17, 2010, 03:37:07 μμ »
οχι  , με εξισώσεις ευθειών

Πήρα την εξίσωση ευθείας των Α( 4,20)  και  Β( 8,60)  οπότε η τεταγμένη  του σημείου με χ=7 είναι 50

Επειτα βρήκα εξίσωση ευθείας απο τα σημεία Γ( 12 , 105 )  και Δ(16 , 145)

Ομοια βρήκα τεταγμένη του σημείου με χ=14 το 125 άρα η διαφορα τους 75
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2010, 03:39:59 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 17, 2010, 03:44:04 μμ »
οχι  , με εξισώσεις ευθειών

Πήρα την εξίσωση ευθείας των Α( 4,20)  και  Β( 8,60)  οπότε η τεταγμένη  του σημείου με χ=7 είναι 50

Επειτα βρήκα εξίσωση ευθείας απο τα σημεία Γ( 12 , 105 )  και Δ(16 , 145)

Ομοια βρήκα τεταγμένη του σημείου με χ=14 το 125 άρα η διαφορα τους 75

Νομίζω έχεις λάθος σε πράξη !
λ=15/2
ψ-105=15/2(χ-12)
ψ-105=15/2 (2)
ψ=120
Για κοίτα!
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 17, 2010, 03:46:51 μμ »
Δεν μπορει να μην το βλέπω :-[

λ=10   βγάζω  και στις 2 ευθείες

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 17, 2010, 03:49:46 μμ »
Δεν μπορει να μην το βλέπω :-[

λ=10   βγάζω  και στις 2 ευθείες
Η κλάση 12-16 έχει 30 στοιχεία !Αρα 30/4 = 15/2.
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 17, 2010, 03:51:46 μμ »
Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??

Έκανα το ιστόγραμμα και πάλι 70 βρήκα.. για δες το ξανά..

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 17, 2010, 03:55:58 μμ »
παιδιά το έχω ξανακάνει και βρίσκω το ίδιο

Κάνω λάθος στις πράξεις ή κάτι μου έχει κολλήσει τώρα και επαναλαμβάνω το ίδιο λάθος

Μια τελευταία χάρη: με τα σημεία που έδωσα θέλω τον συντελεστή διεύθυνσης του ΓΔ   

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.