0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδιά το έχω ξανακάνει και βρίσκω το ίδιοΚάνω λάθος στις πράξεις ή κάτι μου έχει κολλήσει τώρα και επαναλαμβάνω το ίδιο λάθοςΜια τελευταία χάρη: με τα σημεία που έδωσα θέλω τον συντελεστή διεύθυνσης του ΓΔ
Παράθεση από: vikoulaki στις Μάιος 17, 2010, 03:15:58 μμΕγω το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις, άρα πιθανότητα 75/160Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??Έκανα το ιστόγραμμα και πάλι 70 βρήκα.. για δες το ξανά..
Εγω το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις, άρα πιθανότητα 75/160Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??
Το Δ είναι (16,135)
Παράθεση από: dmath στις Μάιος 17, 2010, 03:58:53 μμΤο Δ είναι (16,135)dmath αυτό ήταν το λάθος. έχω 145 αντι για 135Ευχαριστώ πολύ
Πιο δύσκολα ( και πιο ωραία ) τα φετινά θέματα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ( σε σχέση με πέρσι τουλάχιστον ).κάποια από τα ''δύσκολα'' σημεία : Α.1 θα το χάσουν αρκετοίΒ.1 πιο δύσκολο όριο από άλλες φορές ( είχαν βάλει μέχρι και απλή αντικατάσταση κάποτε .. )Γ.1 θα το χάσουν πολλοί Δ.1 πιο δύσκολη μελέτη συνάρτησης από άλλες φορές ( αρκετοί δεν θα βρούν που μηδενίζει η παράγωγος και ακόμα πιο πολλοί θα κάνουν λάθος το πρόσημο της παραγώγου ) . Οπότε προβλέπω μικρότερες βαθμολογίες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ( ή τουλάχιστον σε σχέση με πέρσι ) . Εσείς συνάδελφοι τι λέτε ?
Συμφωνώ πως τα φετινά θέματα ήταν δυσκολότερα και πιθανόν τα θέματα θεωρίας να "ξάφνιασαν" αρκετούς υποψήφιους.Οι μαθητές που έκαναν πολύ καλή προσπάθεια ίσως προσεγγίσουν το 15-17 ,το άριστα θεωρώ πως θα το επιτύχουν λίγοι .
Το αν τα θέματα είναι εύκολα ή δύσκολα είναι αδιάφορο καθώς οι θέσεις των εισακτέων είναι συγκεκριμένες και όσοι συγκεντρώσουν υψηλότερη βαθμολογία (είτε αυτή είναι το 19 είτε είναι το 9, πια) θα εισαχθούν.Αυτό που θα πρέπει να βλέπουμε είναι αν τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης-κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης "δικαιοσύνη" στους υποψηφίους (όσο διάβασε ο καθένας, τόσο να γράψει, και όχι να παιρνουν παρόμοιο βαθμό αυτός που πέρασε όλη τη χρονιά στις καφετέριες και στις κοπάνες με αυτόν που ξεσκίστηκε στο διάβασμα).
Αυτό που θα πρέπει να βλέπουμε είναι αν τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης-κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης "δικαιοσύνη" στους υποψηφίους (όσο διάβασε ο καθένας, τόσο να γράψει, και όχι να παιρνουν παρόμοιο βαθμό αυτός που πέρασε όλη τη χρονιά στις καφετέριες και στις κοπάνες με αυτόν που ξεσκίστηκε στο διάβασμα).
Το έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθοςΑν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ 86 του βιβλίου : αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70 άρα πιθανότητα 70/160=7/16και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνοΕγω το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις, άρα πιθανότητα 75/160Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??
Παράθεση από: vikoulaki στις Μάιος 17, 2010, 03:15:58 μμΤο έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθοςΑν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ 86 του βιβλίου : αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70 άρα πιθανότητα 70/160=7/16και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνοΕγω το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις, άρα πιθανότητα 75/160Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??Το γεγονός ότι η άσκηση αναφέρει στην αρχή του Γ4 ερωτήματος ότι " κάθε άτομο έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί, .......", συνεπάγεται ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες.
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;Περιμένω απαντήσεις ...
Παράθεση από: dmath στις Μάιος 18, 2010, 09:56:22 μμΚαι μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;Περιμένω απαντήσεις ...Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;