0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε με ενδιαφέρει σαν εκπαιδευτικό να προσηλυτίσω κανέναν, ούτε να τον κάνω να πιστέψει.. Με ενδιαφέρει να τον μάθω να μελετά, να αμφισβητει και να ψάχνει συνέχεια για την αλήθεια.. Γιατί η αλήθεια και το δίκαιο δεν έχουν ούτε πατρίδα, ούτε Θεό..
Πιστεύει κανείς συνάδελφος ότι ο ρόλος του δεν είναι να κάνει ένα νέο άνθρωπο να πιστέψει σώνει και καλά σε κάτι, να τον προσηλυτίσει, αλλά να τον μάθει να ψάχνει και να αναζητει, να είναι ανησυχος και φιλομαθής, να αναθεωρει τον εαυτό του χωρίς να φοβάται, να αμφισβητεί και να μη φανατίζεται, να βάζει τον εαυτό του και στα παπούτσια του ..Τούρκου για παράδειγμα, ώστε να βλέπει σφαιρικά ένα ζητημα;; Ότι έτσι θα είναι πιο χρήσιμος και στη χώρα του και στην κοινωνία;Ή οτι ο ρόλος του είναι του θεματοφύλακα (και μόνο αυτός) των "κληρονομημένων" και η παράδοσή τους στην επόμενη γενιά; Ότι δεν έχει νόημα ο νέος ανθρωπος να μπαίνει σε άλλες ατραπούς σκέψης (μιας και θα χάσει για παράδειγμα πολύτιμο χρόνο από τις σπουδές του ή άλλο), για να συνεχίσει και να διαφυλάξει ένα τρόπο και ένα επίπεδο ζωής ήδη κατεκτημένο και σίγουρο; Δηλαδή δημιουργούμε ανθρώπους με κριτικό πνεύμα (που πχ θα μελετήσουν, θα συλλογιστούν και θα ξεδιαλέξουν τι θα κρατήσουν, τι θα τροποποιήσουν και τι θα αφήσουν από τα μεχρι τώρα κεκτημένα - τρόπο ζωής, έθιμα, θρησκεία, γλώσσα κλπ - σε μια κοινωνία του μέλλοντος) με οποιοδήποτε τίμημα, ή "άξιους (αλλά ίσως "στείρους" και "κλειστούς" με την έννοια της δουλικής αντιγραφής αυτών των κεκτημένων) συνεχιστές-συντηρητές" αυτών και μόνο;Ποιος είναι πιο χρησιμος στην κοινωνία μας;..στην εποχή μας;;.. στην ανθρωπότητα;;
Υ.Γ. Daniel, καλή η έκθεση?? Τι βαθμό παίρνω??
Επισης να εξηγησω οτι οταν εννοω επιστροφη εννοω μαζικοτερη κινηση . Θα στο εξηγησω με καλλιτεχνικους ορους για να το καταλαβεις Wink Η Αναγεννηση θεωρηθηκε περιοδος επιστροφης στις ανθρωπιστικες αξιες. Αυτο δε σημαινει οτι καποιοι ανθρωποι δεν τις ειχαν και παλιοτερα αλλα λογω Ιερας Εξετασης και εξωτερικων παραγοντων ηταν πιο καλυμμενες. Το γεγονος οτι βγηκαν ευρυτερα στο προσκηνια θεωρηθηκε αλλαγη σκηνικου. Αυτο εννουσα και οταν ειπα επιστροφη:οχι οτι δεν υπαρχουν ατομα που πορευονται και συντηρουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα αλλα οτι κατα διαστηματα αυτα γινονται πιο μαζικα και πιο εμφανη λογων κοινωνικων αναγκων Smiley Smiley
Πλάκα κάνεις, έτσι;; Χε χε.. Από που το ..αντεγραψες το μανιφέστο ρε marion;;Για το ρόλο μιλάμε marion, όχι για τρόπους βελτίωσης της διδακτικής διαδικασίας.. Περιμενουμε γνώμες ρε παιδιά μπας και βγει τίποτα..
Daniel εξ' ου και τα εισαγωγικά που παραθέτω. Που πάει να πει ότι κατέθεσα μια άποψη που διάβασα προσφάτως και η οποία με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Θέλησα λοιπόν να τη μοιραστώ και μαζί σας.