*

Αποστολέας Θέμα: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)  (Αναγνώστηκε 3038 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« στις: Νοέμβριος 06, 2007, 11:58:41 πμ »
 Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)

Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007 αντιπροσωπεία του συλλόγου μας συναντήθηκε με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζο στο γραφείο του στο Υπουργείο Παιδείας.
Στον κ. υφυπουργό ετέθησαν όλα τα θέματα τα οποία σχετίζονται με το σύστημα των διορισμών και την αξιολόγηση, όπως αυτά περιγράφονται σε αδρές γραμμές στο υπόμνημα του Σ.ΕΚ.Ε.Α..
Στο προσεχές διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί ακόμα μία συνάντηση μαζί του κατόπιν δικής του παραίνεσης.

Σ.ΕΚ.Ε.Α.
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:58:59 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 08:57:20 μμ »
Γεια σου Bill !!
Το ότι ετέθησαν δε μου λέει και πολλά...
Μάλλον έτσι κι αλλιώς τις ψιλοήξερε τις θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α.

Το θέμα είναι αν πήρε θέση και ποια είναι αυτή...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 09:31:02 μμ »
και γω αναρωτιεμαι γι αυτο

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 02:01:01 μμ »
Με τι αιτήματα και με τι κόσμο πήγε ο ΣΕΚΕΑ στη συνάντηση; Από πότε έχει να κάνει διαδικασία ο σύλλογος αυτός;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:58:59 »

Αποσυνδεδεμένος lena98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 02:20:53 μμ »
   

Με τι αιτήματα και με τι κόσμο πήγε ο ΣΕΚΕΑ στη συνάντηση; Από πότε έχει να κάνει διαδικασία ο σύλλογος αυτός;;;
     H ΣΕΚΕΑ προωθεί επιμέρους αιτήματα που η ΠΕΑΕ κακώς δεν τα έχει συμπεριλάβει στην πρόσφατη ανακοίνωση της.

    Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ προβάλλει αιτήματα, η ικανοποίηση των οποίων θα συμβάλλει ώστε το σύστημα των προσλήψεων των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης να γίνει αξιοκρατικό και ταυτόχρονα δίκαιο και αδιάβλητο.
Εξάλλου η κατάργηση της επετηρίδας αυτόν τον στόχο είχε αλλά με διάφορες νομοθετικές ρυθμίσεις (Ν. 3255/2004) τα αξιοκρατικά στοιχεία συνεχώς περιορίζονται και ο αδιάβλητος χαρακτήρας τους υπονομεύεται.

    Μερικά από τα αιτήματα είναι:
- Ο τρόπος πρόσληψης να είναι ένας και μοναδικός, όπως επιτάσσει και το Σύνταγμα.
- Κατάργηση του Ν. 3255/2004.
- Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να ξεφύγει από τα πλαίσια ενός τυπικού διαγωνισμού ελέγχου γνώσεων και να προσαρμοστεί στην απαίτηση επιλογής των κατάλληλων εκπαιδευτικών.
- Μέχρι την κατάργηση του Ν. 3255/2004 να μοριοδοτούνται όλες οι επιτυχίες στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
- Το μοίρασμα των περιοχών διορισμού ανάμεσα στους διοριστέους του ΑΣΕΠ και του ενιαίου πίνακα (40%) να είναι ισότιμο.
- Να ισχύει σε κάθε περίπτωση η αναλογία 60% - 40%.
- Τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να διατηρούνται μόνιμα και να αθροίζονται, όπως γίνεται και με τα μόρια της προϋπηρεσίας.
- Κάθε πρόσληψη μόνιμου μέσω του 40%, αναπληρωτή, ωρομίσθιου ή για την Π.Δ.Σ., να γίνεται αποκλειστικά από τους πίνακες αυτούς.


Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 07:50:17 μμ »
Τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να διατηρούνται μόνιμα και να αθροίζονται, όπως γίνεται και με τα μόρια της προϋπηρεσίας. αυτο ειναι βασικο αιτημα γαιτι υπαρχουν ανθρωποι με 3-4 επιτυχιες ΑΣΕπ που δεν ετυχε να διοριστουν και αλλοι που με μια επιτυχια επειδη πήραν πολλους εκεινη την χρονια να εχουν διοριστει Αλλ α τελικα δεν μας απαντησατε "τι εγινε μετα την συναντηση? υπήρχε καμμια δεσμευση?

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 09, 2007, 08:48:32 πμ »
Μιλάω προσωπικά και όχι ως ΠΕΑΕ, γιατί δε μου αντιστοιχεί αυτό φυσικά. Δεν μπορώ με τίποτα να υποστηρίξω ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να είναι αξιοκρατικός. Ποιες εξετάσεις μπορεί να είναι αξιοκρατικές και τελικά, ας συζητήσουμε τι σημαίνει αξιοκρατία. Η κατάργηση της επετηρίδας δεν έγινε ποτέ με το επιχείρημα ότι δε διασφάλιζε την αξιοκρατία. Ούτε το ΥΠΕΠΘ είπε ή έδειξε κάτι τέτοιο. Το επιχείρημα και η βάση απαξίωσής της ήταν το γεγονός ότι ο κόσμος δε διορίζεται. Μόνο που το ίδιο τελικά συμβαίνει και με το ΑΣΕΠ. Όχι γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία, αλλά γιατί τελικά ό, τι κι αν γίνεται, όποιο σύστημα διορισμού κι αν υπάρχει, αν υπάρχει αδιοριστία είναι παντού η ίδια. Επίσης, τι σημαίνει κατάλληλος εκπαιδευτικός και πόσο αντικειμενικό μπορεί να είναι αυτό;
Τέλος, σχετικά με το αίτημα της διατήρησης του 60-40 εγώ συμφωνώ, όπως, επίσης, συμφωνώ και για την ενιαιότητα των πινάκων. Το θέμα της διατήρησης των μορίων δεν το έχω λήξει, γιατί δημιουργούνται πολλά ζητήματα που μόνο αν τα συζητήσουμε εγώ θα τα λήξω. Απλώς, Λένα, η ΠΕΑΕ δεν έχει πει πολλά που θα μπορούσε να πει, γιατί τα αιτήματά της βγαίνουν μέσα από τη συνέλευση και όχι από κάποιο γραφείο. Αν, λοιπόν, κάτι δεν τεθεί σε αυτή ή ακόμα κι αν τεθεί δε λήξει και η συζήτηση μείνει ανοιχτή, δεν μπορεί να το πει. Προτιμώ να λέμε λίγα, αλλά να ξέρουμε γιατί τα λέμε και να τα υποστηρίζουμε, παρά τα πάντα κα κανείς να μην τα καταλαβαίνει.
Τέλος, επειδή ο διάλογος γίνεται μέσω μηνυμάτων και δεν υπάρχει ζωντανή επιοκοινωνία θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Όντας από αυτούς που ήταν έξω από τα εξεταστικά πριν 10 χρόνια να πω ότι χωρίς να μέμφομαι κάποιον και με απόλυτη ψυχραιμία μετά από τόσα χρόνια θέλω να πω πως αν κάποιο συνάδελφοι, που ήταν και μειοψηφία, δεν είχαν πάει τότε να δώσουν τώρα θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Και δεν εννοώ ότι αν είχε μείνει η επετηρίδα θα ήταν όλα καλά. Άλλωστε τότε δε ζητούσαμε αυτό. Λέγαμε για την αξία του πτυχίου, το διακαίωμ ά μας στη δουλειά, τους μαζικούς διορισμούς, ένα σχολείο ανοιχτό για όλους. Θεωρώ ότι η μερικότητα που αντιμετωπίζει τα πράγματα ο ΣΕΚΕΑ είναι λανθασμένη. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι χρειάζεται μεταξύ μας κουβέντα.

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 06:26:45 μμ »
Δεν μπορώ με τίποτα να υποστηρίξω ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να είναι αξιοκρατικός.

Μήπως θα βοηθούσε ένα ποτηράκι νερό;  ;D

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 10:29:46 πμ »
Πειράζει που δεν κατάλαβα;;;;;;;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 11:38:49 πμ »
Εντελώς αξιοκρατικός φυσικά δεν είναι, αλλά πλησιάζει αρκετά.

Αν ο ΑΣΕΠ σου φαίνεται αναξιοκρατικός, τότε ποια είναι η γνώμη σου για τον ενιαίο;

Αδιόριστη φιλόλογος ενός διπλανού χωριού πήρε επ'ώμου την ΠΔΣ στο (δυσπρόσιτο) σχολείο, ενώ τα προηγούμενα χρόνια πάλι είχε φουλ πρόγραμμα ΠΔΣ σε κάποιο άλλο σχολείο της περιοχής.
Οι μόνιμοι φιλόλογοι του σχολείου φυσικά πήραν μόνο 2 ώρες (και οι 4 μαζί, δηλαδή από 1 ώρα οι 2 από τους 4), με εντολή της Δ/νσης.

Μάλιστα η κοπέλα είναι σίγουρη ότι και του χρόνου θα είναι στην ίδια θέση, ενώ από του παραχρόνου θα έχει καλές πιθανότητες για αναπληρώτρια και τελικά διορισμό.
Και γαμώ τις αξιοκρατίες έτσι;
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 12:14:04 μμ »
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 01:36:58 μμ »
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??


Υπάρχει μια πραγματικότητα:
ο υπέρ-υπέρ-πληθωρισμός  πτυχιούχων καθηγητικών σχολών (και συνεχώς αποφοιτούν νέες στρατιές!!!) οι οποίοι ασφαλώς και  ΔΕΝ μπορούν να διοριστούν όλοι τους στη δημόσια εκπαίδευση.

Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ (σήμερα) αποτελεί ένα τρόπο επιλογής με αδυναμίες ίσως (οι οποίες και θα πρέπει να διορθωθούν)
αλλά χωρίς τα πατροπαράδοτα ρουσφέτια (διορισμοί από προϋπηρεσίες σε ΠΔΣ, ΣΜΕΑ, Σιβιτανίδειο, ΤΑΔ, ΣΔΕ μουσικά σχολεία κτλ – χαριστικές νομοθετικές ρυθμίσεις)
που παράλληλα εξασφαλίζει το «επί ίσοις όροις» για όλους όσους επιθυμούν να δουλέψουν στα δημόσια σχολεία.     
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??

Που είχες το μυαλό σου εκείνη τη στιγμή;  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 02:31:35 μμ »
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??

Το θέμα μας δεν είναι αν το πανεπιστήμιο βγάζει ικανούς εκπαιδευτικούς ή όχι, αλλά θα σου απαντήσω και σ'αυτό.

Το ότι κάποιος σπούδασε π.χ. Μαθηματικά τον καθιστά (τυπικά τουλάχιστον) γνώστη της επιστήμης του. Το πρόγραμμα σπουδών που παρακολούθησε είναι σχεδιασμένο ώστε να αποκτά τις βασικές γνώσεις στα κεντρικά παρακλάδια της επιστήμης του και τις εφαρμογές αυτής, ενώ μέσω των επιλεγόμενων μαθημάτων κάποιος μπορεί να εμβαθύνει σε (επιστημονικούς) τομείς και εφαρμογές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών προστέθηκαν στο υποχρεωτικό πρόγραμμα από το 1994 (3 επί συνόλου 41), αλλά και πάλι ήταν γενικόλογα.
Μάλιστα, κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι μπορεί να αφορούσαν εξίσου κάποιον που ενδιαφερόταν για πανεπιστημιακή έδρα.

Αν το τμήμα ήταν σχεδιασμένο ώστε να παράγει καθηγητές Γυμνασίου-Λυκείου, τότε θα λεγόταν "Μαθηματικών Μέσης Εκπαίδευσης", θα είχε υποχρεωτικά μαθήματα διδακτικής για τα σχολικά μαθήματα, παρουσιάσεις μαθημάτων σε τάξεις, κλπ, και όλα αυτά σε ποσοστό πολύ μεγαλύτερο του 7% του προγράμματος.

Ειδικά για τους Μαθηματικούς, σε ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ότι δεν εξασφαλίζει κατά κανένα τρόπο την ικανότητα ενός αποφοίτου να διδάσκει.
Στο γνωστικό φυσικά, έχεις εμβαθύνει τόσο πολύ και σε τόσο δύσκολα αντικείμενα, που είναι απίθανο να έχεις δυσκολίες στο γνωστικό αντικείμενο της μέσης εκπαίδευσης.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι σε προετοίμαζε για να τα διδάξεις. Π.χ. την Ευκλείδια Γεωμετρία του Λυκείου είχαμε να την ακούσουμε ... από το Λύκειο!

Φαντάζομαι (χωρίς να γνωρίζω ωστόσο) ότι παρόμοια πράγματα ισχύουν και στους άλλους κλάδους.

Στο θέμα μας όμως :
Δεν ισχυρίζομαι φυσικά ότι οι 850 είναι σίγουρα οι καλύτεροι, ούτε ότι μόνο 850 είναι άξιοι από τους 17.000.
Αλλά σίγουρα, κάποιος που δε μετέχει ή μετέχει και πάει σκατά στον ΑΣΕΠ, αλλά μαζεύει μόρια από ΠΔΣ και διορίζεται, σίγουρα δεν έχει πάρει τη θέση με κάποιο αξιοκρατικό κριτήριο.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 04:16:30 μμ »
Aγαπητε siobaras θα απευθυνθω σε εσενα γιατι οπως ο ιδιος εχεις αναφερει εχεις προσπαθησει να εισαι οσο το δυνατον πιο επαρκης στην επιστημη σου κανοντας μεταπτυχιακο . Θα απευθυνθω λοιπον σε εσενα γιατι θεωρω οτι εχουμε κατι κοινο και θα με καταλαβεις. :) Εχω δυο πτυχια και ενα μεταπτυχιακο. Περασα στη Φιλοσοφικη Αθηνας με καλη σειρα και τελειωσα με καλη σειρα. Εκανα δευτερο πτυχιο και μεταπτυχιακο σε πανεπιστημιο στην Αγγλια (εχει κριθει ως ενα απο τα καλυτερα για το μεταπτυχιακο μου) Δουλευω 13 χρονια στα φροντιστηρια και εχω αμετρητους μαθητες μου επιτυχημενους επιστημονες αυτη τη στιγμη. Εχω δημοσιευσεις και εργασιες και παρολ'αυτα δεν καταφερα να περασω τη μια ενοτητα στον ΑΣΕΠ επειτα απο εξαντλητικο διαβασμα δυο ετων. Οταν ειδα το γραπτο μου στον ΑΣΕΠ δεν ειδα τιποτα σημειωμενο ουτε θεωρω μετα απο ερευνα που εκανα οτι θα επρεπε να παρω το συγκεκριμενο βαθμο. Κοπηκα στο γνωστικο για 0,6 ενω ειχα 93 παιδαγωγικα. Οπως καταλαβαινεις αν ειχα αυτο το 0,6 συν την προσαυξηση πτυχιου συν το μεταπτυχιακο θα ημουν σε καλυτερη μοιρα τωρα.Δεχτηκα το γεγονος οτι καποιοι με θεωρησαν ασχετη επειδη δεν απαντησα μια απο τις εγκυκλοπαιδικης γνωσεως ερωτησεις ιστοριας αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι συναδελφοι που εχουν κανει τον ιδιο αγωνα με εμενα, που εχουν περασει οτι εχω περασει και εγω ακριτα διακρινουν τους επιτυχοντες ως αξιους και τους αποτυχοντες ως αχρηστους.
Εγω ποτε δεν σχολιασα το γεγονος οτι υπαρχουν επιτυχοντες με ενα απλο πτυχιο και μερικες φορες κοντα στο 5. Τους βγαζω το καπελο, τους δινω συγχαρητηρια και τους ευχομαι καλη δυναμη στο λειτουργημά τους. Δεν μπορω ομως να δεχτω οτι επειδη δεν περασα στον ΑΣΕΠ πρεπει να μου ακυρωθουν ολες οι σπουδες ολος ο αγωνας που εχω κανει τη στιγμη που βλεπω γυρω μου αμετρητες αδικιες. (Παρολο που το μεταπτυχιακο μου ανηκει στις μαθησιακες δυσκολιες ποτε δεν μου αναγνωριστηκε ως τετοιο για να μπορω να μπω στα ΣΜΕΑ σε αντιθεση με συναδελφους που εχουν μπει με ενα απλο σεμιναριο των 300 ωρων). Δεν απογοητευομαι ομως γιατι ξερω οτι κανω το σωστο. Ουτε θα ερθω σε αντιπαραθεση με τα παιδια που τα καταφεραν γιατι θεωρω οτι αφου περασαν αυτο το κυκεωνα και σταθηκαν ορθια τους αξιζουν θερμα συγχαρητηρια.
Ως προς το οτι ειμαστε πολλοι οι αδιοριστοι και δεν μπορουμε να διορσιτουμε ολοι παραπεμπω στην περιπτωση των δασκαλων. Αν και εχουμε υπογεννητικοτητα αυτη τη στιγμη το ολοημερο δημοτικο και η μειωση του αριθμου των παιδιων ανα ταξη ανοιξαν τις θεσεις των δασκαλων και αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει ουτε ενας αδιοριστος δασκαλος. Αν λοιπον υπηρχε μια πολιτικη βουληση και ηθελαν να διαθεσουν καποια χρηματα για την παιδεια θεωρω οτι τα πραγματα θα ηταν καλυτερα.  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.