*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 88097 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 08, 2009, 01:16:14 πμ »
Εγώ είχα λίγα παιδιά και έτσι την πολυτέλεια να κανω εξατομικευμένη διδασκαλία. Χρησιμοποίησα τα βιβλία της νεοελληνικής γλώσσας για να διδάξω τεχνικές κατανόησης κειμένου,απάντηση ερωτήσεων, περίληψη.  Οδύσσεια, Ιλιαδα και Ελένη διδασκα με αφήγηση και δραματοποίηση περισσότερο. Τα αρχαία και την ιστορία τα αγγιξα μόνο πριν τις εξετάσεις γιατί με πίεσαν οι καθηγήτριες της γενικής εκπαίδευσης. Κατά τα άλλα έκανα ασκήσεις γραφής, ορθογραφίας, περιγραφή εικόνων, φωνολογική ενημερότητα, κοινωνικές δεξιότητες. Τέλος έκανα και ότι μπορούσα απο μαθηματικά (προπαίδειες, πράξεις κτλ). Στον Η/Υ είχα προγράμματα άσχετα με τις δυσκολίες των παιδιών( π.χ για τυφλά και κωφά παιδιά που δεν υπήρχαν στο τμήμα ) και έτσι δεν βοήθησε και ιδιαίτερα. Από το σύμβουλο και τα κεδδύ δεν είχα καμία κατεύθυνση..όταν πήρα τηλ. μου είπαν ότι αυτό που πρέπει να κάνω είναι προφανές και δεν χρειάζεται διευκρινήσεις...Οι βαθμοί εννοείται πως δεν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές δυνατότητες αλλά στην προσπάθεια και πρόοδο..
Εμείς είχαμε πόλεμο για τους βαθμούς! Μάλιστα συνάδερφοι της ειδικής αναγκάστηκαν να αλλάξουν βαθμολογία (προς τα κάτω) υστερα από πιέσεις. Οι συνάδερφοι της γενικής θεωρούσαν ότι αδικούνταν τα τα άλλα παιδιά!! 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:15 »

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 08, 2009, 11:10:52 πμ »
την πρώτη χρονιά που εργάστηκα σε τμήμα ένταξης και στο πρώτο τρίμηνο έβαζα τους βαθμούς εγώ, οι οποίοι ήταν με βάση την προσπάθεια και πρόοδο των παιδιών. Στο δεύτερο τρίμηνο έκανε επίσκεψη το κεδδυ στο σχολείο και επέμενε πως την βαθμολόγησή τους πρέπει να την κάνουν οι καθηγητές της γενικής παιδείας και επομένως ο διευθυντής άλλαξε τον τρόπο και βαθμολογούσαν οι καθηγητές της "κανονικής" τάξης. Διαμαρτυρήθηκα αλλά...Ακολούθησε ένα μπάχαλο, οι γονείς διαμαρτύρονταν γιατί οι βαθμοί το επόμενο τρίμηνο ήταν πιο χαμηλοί, οι καθηγητές της γενικής παιδείας ισχυρίζονταν πως δε βλέπουν αρκετά τα παιδιά στην τάξη και η βαθμολόγηση τους σαφώς είναι χαμηλότερη. Εμένα με ρωτούσαν τι βαθμό να βάλουν στα παιδιά, αλλά κανείς στην τελική δε με λάμβανε κανείς υπόψη....ενα μπάχαλο.....

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 08, 2009, 01:05:33 μμ »
χμ!είναι τρελό! Και με ποιο δικαίωμα τα κεδδυ. Κανονικά αρμόδιος είναι ο συμβουλος ειδικής αγωγης. ναι υπάρχει! Μας επισκέφτηκε προς το τέλος της χρονιάς για να μας πει ότι σαν σχολείο δε λειτουργούμε τα τμήματα σύμφωνα με το νόμο και όλο επικρίσεις ήταν-καμία συμβουλή. Ε και εγω του υπενθύμισα ότι η συνδρομή του ήταν ανύπαρκτη και ότι αργησε, κι έτσι αφήσαμε ο ένας τον άλλο στην ησυχία του...
Υπάρχει νομοθεσία πως να λειτουργούν τα τμήματα  ένταξης?

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 08, 2009, 01:59:56 μμ »
αρχαία δεν έκανα τίποτα... μόνο το νόημα των κειμένων

οσο για το ότι αδικούνται τα άλλα παιδιά το άκουσα και εγώ πάρα πολλές φορές...
οι βαθμοί τριμήνου και εξετάσεων ήταν ο μέσος όρος του δικού μου βαθμού και αυτού της καθηγήτριας της γεν.εκπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:15 »

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 08, 2009, 02:53:56 μμ »
νομοθεσία σχετικά με θέματα βαθμολόγησης και ποιος έχει την ευθύνη δεν υπάρχει. η νομοθεσία το μόνο που λέει ειναι ότι οι μαθητές που φοιτούν σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας γενικής ή τεχνικής εκπαίδευσης προάγονται στην επόμενη τάξη, όπως και οι υπόλοιποι μαθητές της συνήθους σχολικής τάξης και μπορούν να εξεταστούν, εφόσον το ζητήσουν και όπου αυτό προβλέπεται με τη διαδικασία που ορίζεται για την εξέταση και αξιολόγηση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. απο εκεί και πέρα τίποτα πιο συγκεκριμένο, πέρα από το ότι ο μαθητής με αναπηρία ειναι απο κοινού ευθύνη του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης και του "κανονικού" εκπαιδευτικου

Αποσυνδεδεμένος HomoPanus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 08, 2009, 08:21:26 μμ »
Σε ημεριδα σε μια Δ/νση Β Βαθμιας, η Συμβουλος ΕΑ μας ειπε να ακολουθουμε κατα 70% το επισημο προργαμμα διδακτεας υλης. Ειχα μαθητες με αυτισμο, ειχα μαθητες Γ Γυμνασιου που δεν γνωριζαν την προπαιδεια! Γενικα μαθητες Γυμνασιου ειχαν επιπεδο Δημοτικου.
Η ιδια συμβουλος μας ειπε να βαθμολογησουν οι καθηγητες Γενικης Παιδειας, οι οποιοι φυσικα εβαλαν τον βαθμο που ΕΜΕΙΣ υποδειξαμε.
Η ιδια συμβουλος μας ειπε να δωσουν ολοι οι μαθητες γραπτες εξετασεις, στα ιδια θεματα με τα υπολοιπα παιδια!
Αν η συγκεκριμενη συμβουλος ειχε σχεση με ΕΑ, τοτε εγω ειμαι αστροναυτης
Ουσιαστικα σε συνεργασια με παιδια, γονεις, συναδελφους Γενικης αλλα κυριως χαρη στο πρασινο φως που μας αναψε ο  διευθυντης του σχολειου αγνοησαμε τη συμβουλο, αυτοσχεδιασαμε και καναμε εξετασεις ειδικες.

Εγω αν μπορω να συμβουλεψω κατι ειναι οτι το μαθημα και ο καθηγητης πρεπει να να προσαρμοζονται στο επιπεδο και τις δυνατοτητες των μαθητων και οχι το αντιθετο.

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 08, 2009, 08:27:23 μμ »
αυτό εννοείται. ο εκπαιδευτικός πρέπει να σχεδιάζει το διδακτικό πρόγραμμα του παιδιού έτσι ώστε να "απαντά" στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες του μαθητή και να θέτει τους κατάλληλους για το παιδί διδακτικούς στόχους. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει να επικεντρωθεί στις αδυναμίες του μαθητή, αλλά στο τι μπορεί ο μαθητής να κάνει, ποιες δεξιότητες διαθέτει και να ξεκινήσει να "χτίζει" πάνω σε αυτές. αυτό προσπάθησα εγώ με όλους τους μαθητές μου.

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 08, 2009, 11:57:45 μμ »
και ξαναρωτάω..αυτοί οι δήθεν σύμβουλοι ειδικής που ειναι για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και για μια ολοκληρη περιφέρεια ένας(πχ Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Κλκίς, Ημαθία κτλ ένας!) και που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει σε αίθουσα, ίσως κανα χρόνο, πού στηριζονται και επιβάλουν ως νόμιμο η βαθμολογία να μπαίνει από τους καθηγητέσ γενικής και η ύλη να είναι ίδια με της γενικής?

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 11, 2009, 04:06:27 μμ »
Στις εξετάσεις τι κάνατε; Φτιάξατε άλλα θέματα; Και με τους μαθητές που τελειώνουν την Γ Γυμνασίου τι γίνεται αν δεν υπάρχει κοντά τεχνική σχολή να ενταχθούν;

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 11, 2009, 04:17:46 μμ »
επισήμως τα θέματα ήταν ίδια, εφόσον όμως η διαδικασία ήταν προφορική κι έγινε από εμάς (της ένταξης), καταλαβαίνεις ότι την διευκολύναμε τροποποιώντας ή παραλείπωντας ερωτήσεις κ.ο.κ. Για τα παιδία της Γ τάξης κύρια μέριμνα μας ήταν να δημιουργηθέι τμήμα ένταξης σε κάποιο λύκειο της περιοχής και να πείσουμε τους γονείς να συνεχίσουν τα παιδιά την φοίτηση. Τελικά με βοήθεια διευθυντή και κεδδυ έγιναν και τα δύο  :D :D 

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 24, 2009, 11:49:50 πμ »
Και στο Λύκειο με τι ασχοληθήκατε κυρίως; Θέλω να πω στην Γ γυμνασίου τα παιδιά καταλαβαιναν τουλάχιστον την υπόθεση της Ελένης...στο Θουκυδίδη τι κάνουμε;

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 02, 2009, 01:28:14 πμ »
αγαπητέ sparos δεν έχω βρεθεί προς το παρόν στο Λύκειο, αλλά φαντάζομαι ότι θα προσάρμοζα και τον Θουκυδίδη στις ιδιαιτερότητες των μαθητών, όπως και κάθε άλλο μάθημα (βλ. Αρχαία). Προσωπικά δίνω τόση βαρύτητα στο σχολικό εγχειρίδιο όσο ανταποκρίνεται στα ενδιαφέρονατα και τις ικανότητες των μαθητών. Για παράδειγμα στα Κείμενα ζήτησα από τους μαθητές (αφού τα ρίξουν μια ματιά στο σπίτι) να επιλέξουν οι ίδιοι με ποια θέλουν να σχοληθούμε. Κατόπιν αφού ασχολούμασταν με κάτι που τους ενδιέφερε και είχα την προσοχή τους δουλεύαμε με την κατανόηση περιεχομένου, περιγραφή χαρακτήρων, επεξήγηση γεγονότων και η άσκηση που τους έβαζα για το σπίτι σχεδόν πάντα συνέδεε το μάθημα με την προσωπική τους ζωή (για να τους παρακινήσω στην παραγωγή γραπτού λόγο), π.χ. στα νανουρίσματα να βρουν και να καταγράψουν ένα νανούρισμα (αυτό που τους έλεγαν οι δικοί τους ίσως  :)). Στον μικρό πρίγκηπα και την αλεπού να γράψουν ποιο πρόσωπο έπαιξε το ρόλο της αλεπούς, του πρίγκηπα ή του τριαντάφυλλου στη ζωή τους (κάτι που προϋποθέτει καλή κατανόηση των σχέσων που ενώνουν αυτούς τους χαρακτήρες) κ.ο.κ. 

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 02, 2009, 10:44:49 πμ »
πολυ ενδιαφέρον!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 07:55:04 μμ »
Θέλω να ρωτήσω σχετικά με την λειτουργία των τμημάτων ένταξης το εξής:

Αυτά τα τμήματα λειτουργούν παράλληλα μέσα σε ένα κανονικό σχολείο ή είναι ανεξάρτητες σχολικές μονάδες;

Δηλαδή, μέσα σε κάθε Γυμνάσιο - Λύκειο της χώρας υπάρχουν παράλληλα και τμήματα ένταξης;

 ή μήπως σε έναν νομό ορίζονται 1-2 συγκεκριμένα σχολεία στα οποία θα λειτουργούν τμήματα ένταξης;

Οπότε αν κάποιο παιδί είναι άτομο με ειδικές ανάγκες θα πρέπει υποχρεωτικά να εγγραφεί στο συγκεκρμένο σχολείο του νομού; Πως γίνεται;

Αν είναι έτσι, υπάρχει καμια λίστα που να μπορώ να δω ποιά σχολεία σε κάθε νομό έχουν οριστεί να λειτουργούν και ως τμήματα ένταξης;

Ευχαριστώ

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29916
  • Τελευταία: 8ωμαή
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1035524
  • Σύνολο θεμάτων: 17729
  • Σε σύνδεση σήμερα: 500
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 38
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.