*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 161642 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 08, 2009, 01:16:14 am »
Εγώ είχα λίγα παιδιά και έτσι την πολυτέλεια να κανω εξατομικευμένη διδασκαλία. Χρησιμοποίησα τα βιβλία της νεοελληνικής γλώσσας για να διδάξω τεχνικές κατανόησης κειμένου,απάντηση ερωτήσεων, περίληψη.  Οδύσσεια, Ιλιαδα και Ελένη διδασκα με αφήγηση και δραματοποίηση περισσότερο. Τα αρχαία και την ιστορία τα αγγιξα μόνο πριν τις εξετάσεις γιατί με πίεσαν οι καθηγήτριες της γενικής εκπαίδευσης. Κατά τα άλλα έκανα ασκήσεις γραφής, ορθογραφίας, περιγραφή εικόνων, φωνολογική ενημερότητα, κοινωνικές δεξιότητες. Τέλος έκανα και ότι μπορούσα απο μαθηματικά (προπαίδειες, πράξεις κτλ). Στον Η/Υ είχα προγράμματα άσχετα με τις δυσκολίες των παιδιών( π.χ για τυφλά και κωφά παιδιά που δεν υπήρχαν στο τμήμα ) και έτσι δεν βοήθησε και ιδιαίτερα. Από το σύμβουλο και τα κεδδύ δεν είχα καμία κατεύθυνση..όταν πήρα τηλ. μου είπαν ότι αυτό που πρέπει να κάνω είναι προφανές και δεν χρειάζεται διευκρινήσεις...Οι βαθμοί εννοείται πως δεν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές δυνατότητες αλλά στην προσπάθεια και πρόοδο..
Εμείς είχαμε πόλεμο για τους βαθμούς! Μάλιστα συνάδερφοι της ειδικής αναγκάστηκαν να αλλάξουν βαθμολογία (προς τα κάτω) υστερα από πιέσεις. Οι συνάδερφοι της γενικής θεωρούσαν ότι αδικούνταν τα τα άλλα παιδιά!! 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:55 »

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 08, 2009, 11:10:52 am »
την πρώτη χρονιά που εργάστηκα σε τμήμα ένταξης και στο πρώτο τρίμηνο έβαζα τους βαθμούς εγώ, οι οποίοι ήταν με βάση την προσπάθεια και πρόοδο των παιδιών. Στο δεύτερο τρίμηνο έκανε επίσκεψη το κεδδυ στο σχολείο και επέμενε πως την βαθμολόγησή τους πρέπει να την κάνουν οι καθηγητές της γενικής παιδείας και επομένως ο διευθυντής άλλαξε τον τρόπο και βαθμολογούσαν οι καθηγητές της "κανονικής" τάξης. Διαμαρτυρήθηκα αλλά...Ακολούθησε ένα μπάχαλο, οι γονείς διαμαρτύρονταν γιατί οι βαθμοί το επόμενο τρίμηνο ήταν πιο χαμηλοί, οι καθηγητές της γενικής παιδείας ισχυρίζονταν πως δε βλέπουν αρκετά τα παιδιά στην τάξη και η βαθμολόγηση τους σαφώς είναι χαμηλότερη. Εμένα με ρωτούσαν τι βαθμό να βάλουν στα παιδιά, αλλά κανείς στην τελική δε με λάμβανε κανείς υπόψη....ενα μπάχαλο.....

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 08, 2009, 01:05:33 pm »
χμ!είναι τρελό! Και με ποιο δικαίωμα τα κεδδυ. Κανονικά αρμόδιος είναι ο συμβουλος ειδικής αγωγης. ναι υπάρχει! Μας επισκέφτηκε προς το τέλος της χρονιάς για να μας πει ότι σαν σχολείο δε λειτουργούμε τα τμήματα σύμφωνα με το νόμο και όλο επικρίσεις ήταν-καμία συμβουλή. Ε και εγω του υπενθύμισα ότι η συνδρομή του ήταν ανύπαρκτη και ότι αργησε, κι έτσι αφήσαμε ο ένας τον άλλο στην ησυχία του...
Υπάρχει νομοθεσία πως να λειτουργούν τα τμήματα  ένταξης?

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 08, 2009, 01:59:56 pm »
αρχαία δεν έκανα τίποτα... μόνο το νόημα των κειμένων

οσο για το ότι αδικούνται τα άλλα παιδιά το άκουσα και εγώ πάρα πολλές φορές...
οι βαθμοί τριμήνου και εξετάσεων ήταν ο μέσος όρος του δικού μου βαθμού και αυτού της καθηγήτριας της γεν.εκπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:55 »

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 08, 2009, 02:53:56 pm »
νομοθεσία σχετικά με θέματα βαθμολόγησης και ποιος έχει την ευθύνη δεν υπάρχει. η νομοθεσία το μόνο που λέει ειναι ότι οι μαθητές που φοιτούν σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας γενικής ή τεχνικής εκπαίδευσης προάγονται στην επόμενη τάξη, όπως και οι υπόλοιποι μαθητές της συνήθους σχολικής τάξης και μπορούν να εξεταστούν, εφόσον το ζητήσουν και όπου αυτό προβλέπεται με τη διαδικασία που ορίζεται για την εξέταση και αξιολόγηση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. απο εκεί και πέρα τίποτα πιο συγκεκριμένο, πέρα από το ότι ο μαθητής με αναπηρία ειναι απο κοινού ευθύνη του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης και του "κανονικού" εκπαιδευτικου

Αποσυνδεδεμένος HomoPanus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #19 στις: Αυγούστου 08, 2009, 08:21:26 pm »
Σε ημεριδα σε μια Δ/νση

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #20 στις: Αυγούστου 08, 2009, 08:27:23 pm »
αυτό εννοείται. ο εκπαιδευτικός πρέπει να σχεδιάζει το διδακτικό πρόγραμμα του παιδιού έτσι ώστε να "απαντά" στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες του μαθητή και να θέτει τους κατάλληλους για το παιδί διδακτικούς στόχους. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει να επικεντρωθεί στις αδυναμίες του μαθητή, αλλά στο τι μπορεί ο μαθητής να κάνει, ποιες δεξιότητες διαθέτει και να ξεκινήσει να "χτίζει" πάνω σε αυτές. αυτό προσπάθησα εγώ με όλους τους μαθητές μου.

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #21 στις: Αυγούστου 08, 2009, 11:57:45 pm »
και ξαναρωτάω..αυτοί οι δήθεν σύμβουλοι ειδικής που ειναι για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και για μια ολοκληρη περιφέρεια ένας(πχ Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Κλκίς, Ημαθία κτλ ένας!) και που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει σε αίθουσα, ίσως κανα χρόνο, πού στηριζονται και επιβάλουν ως νόμιμο η βαθμολογία να μπαίνει από τους καθηγητέσ γενικής και η ύλη να είναι ίδια με της γενικής?

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #22 στις: Αυγούστου 11, 2009, 04:06:27 pm »
Στις εξετάσεις τι κάνατε; Φτιάξατε άλλα θέματα; Και με τους μαθητές που τελειώνουν την Γ Γυμνασίου τι γίνεται αν δεν υπάρχει κοντά τεχνική σχολή να ενταχθούν;

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #23 στις: Αυγούστου 11, 2009, 04:17:46 pm »
επισήμως τα θέματα ήταν ίδια, εφόσον όμως η διαδικασία ήταν προφορική κι έγινε από εμάς (της ένταξης), καταλαβαίνεις ότι την διευκολύναμε τροποποιώντας ή παραλείπωντας ερωτήσεις κ.ο.κ. Για τα παιδία της Γ τάξης κύρια μέριμνα μας ήταν να δημιουργηθέι τμήμα ένταξης σε κάποιο λύκειο της περιοχής και να πείσουμε τους γονείς να συνεχίσουν τα παιδιά την φοίτηση. Τελικά με βοήθεια διευθυντή και κεδδυ έγιναν και τα δύο  :D :D 

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #24 στις: Αυγούστου 24, 2009, 11:49:50 am »
Και στο Λύκειο με τι ασχοληθήκατε κυρίως; Θέλω να πω στην Γ γυμνασίου τα παιδιά καταλαβαιναν τουλάχιστον την υπόθεση της Ελένης...στο Θουκυδίδη τι κάνουμε;

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 01:28:14 am »
αγαπητέ sparos δεν έχω βρεθεί προς το παρόν στο Λύκειο, αλλά φαντάζομαι ότι θα προσάρμοζα και τον Θουκυδίδη στις ιδιαιτερότητες των μαθητών, όπως και κάθε άλλο μάθημα (βλ. Αρχαία). Προσωπικά δίνω τόση βαρύτητα στο σχολικό εγχειρίδιο όσο ανταποκρίνεται στα ενδιαφέρονατα και τις ικανότητες των μαθητών. Για παράδειγμα στα Κείμενα ζήτησα από τους μαθητές (αφού τα ρίξουν μια ματιά στο σπίτι) να επιλέξουν οι ίδιοι με ποια θέλουν να σχοληθούμε. Κατόπιν αφού ασχολούμασταν με κάτι που τους ενδιέφερε και είχα την προσοχή τους δουλεύαμε με την κατανόηση περιεχομένου, περιγραφή χαρακτήρων, επεξήγηση γεγονότων και η άσκηση που τους έβαζα για το σπίτι σχεδόν πάντα συνέδεε το μάθημα με την προσωπική τους ζωή (για να τους παρακινήσω στην παραγωγή γραπτού λόγο), π.χ. στα νανουρίσματα να βρουν και να καταγράψουν ένα νανούρισμα (αυτό που τους έλεγαν οι δικοί τους ίσως  :)). Στον μικρό πρίγκηπα και την αλεπού να γράψουν ποιο πρόσωπο έπαιξε το ρόλο της αλεπούς, του πρίγκηπα ή του τριαντάφυλλου στη ζωή τους (κάτι που προϋποθέτει καλή κατανόηση των σχέσων που ενώνουν αυτούς τους χαρακτήρες) κ.ο.κ. 

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 10:44:49 am »
πολυ ενδιαφέρον!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #27 στις: Νοεμβρίου 16, 2009, 07:55:04 pm »
Θέλω να ρωτήσω σχετικά με την λειτουργία των τμημάτων ένταξης το εξής:

Αυτά τα τμήματα λειτουργούν παράλληλα μέσα σε ένα κανονικό σχολείο ή είναι ανεξάρτητες σχολικές μονάδες;

Δηλαδή, μέσα σε κάθε Γυμνάσιο - Λύκειο της χώρας υπάρχουν παράλληλα και τμήματα ένταξης;

 ή μήπως σε έναν νομό ορίζονται 1-2 συγκεκριμένα σχολεία στα οποία θα λειτουργούν τμήματα ένταξης;

Οπότε αν κάποιο παιδί είναι άτομο με ειδικές ανάγκες θα πρέπει υποχρεωτικά να εγγραφεί στο συγκεκρμένο σχολείο του νομού; Πως γίνεται;

Αν είναι έτσι, υπάρχει καμια λίστα που να μπορώ να δω ποιά σχολεία σε κάθε νομό έχουν οριστεί να λειτουργούν και ως τμήματα ένταξης;

Ευχαριστώ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.