*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 151955 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4605
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #392 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 03:27:23 pm »
Τι να μην πω;
Αναφέρομαι στη περίπτωση που η υποστήριξη γίνεται εκτός τάξης, μόνιμα (σχεδόν κανόνας στα μονοώρα μαθήματα).
Πως θα βάλει βαθμό ο γενικής που δεν ξέρει ούτε πως μοιάζει ο μαθητής;
Ο βαθμός δηλώνεται από τον ένταξης και στο έγγραφο με τη βαθμολογία τετραμήνου φαίνεται το όνομα του εκπαιδευτικού γενικης.
Σε κάθε περίπτωση, ρητή αναφορά για τη βαθμολογία εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει.
@alexopmar  από το ΚΕΔΑΣΥ σας, τι σου είπαν για το θέμα

Με δεδομένο ότι η ένταξη ούτως ή άλλως έχει σκοπό την ένταξη, σε μονόωρο μάθημα κανονικά δεν θα έπρεπε να φεύγει το παιδί, ή θα έπρεπε να κανονίζεται να φεύγει εναλλάξ ανά εβδομάδα. Αυτός είναι ο σκοπός της ένταξης, όχι το να φεύγει μόνιμα εκτός αλλά να υποστηρίζεται ώστε να τα καταφέρνει εντός. Δεν νοείται χωριστή αξιολόγηση υπ αυτήν την έννοια. Εγω μιλώ για περιπτώσεις που το παιδί δεν αποδίδει καθολου στο διαγωνισμα της γενικής τάξης, δεν συμμετέχει προφορικα, ο εκπαιδευτικός γενικής θέλει να βάλει 11 πχ, ο εκπαιδευτικός της ένταξης λέει ότι κατ ίδιαν το παιδί συνεργάζεται και ανταποκρίνεται σε προσαρμοσμένες απαιτήσεις και προτείνει 13-14 και ο καθηγητής της γενικής αρνείται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:13 »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #393 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 05:35:28 pm »
Με δεδομένο ότι η ένταξη ούτως ή άλλως έχει σκοπό την ένταξη, σε μονόωρο μάθημα κανονικά δεν θα έπρεπε να φεύγει το παιδί, ή θα έπρεπε να κανονίζεται να φεύγει εναλλάξ ανά εβδομάδα.

Δε διαφωνώ σε αυτό αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει πάντα. Το πως λειτουργούν την ένταξη στη δευτεροβάθμια, διαφέρει αρκετά από περιοχή σε περιοχή.

Εγω μιλώ για περιπτώσεις που το παιδί δεν αποδίδει καθολου στο διαγωνισμα της γενικής τάξης, δεν συμμετέχει προφορικα, ο εκπαιδευτικός γενικής θέλει να βάλει 11 πχ, ο εκπαιδευτικός της ένταξης λέει ότι κατ ίδιαν το παιδί συνεργάζεται και ανταποκρίνεται σε προσαρμοσμένες απαιτήσεις και προτείνει 13-14 και ο καθηγητής της γενικής αρνείται.

Είτε αυτό συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, είτε συνδιδασκαλία από κοινού ταυτόχρονα, υπάρχει κενό όσον αφορά τη βαθμολόγηση.
Ας μας πει ο συνάδελφος αν ζήτησαν διευκρινίσεις από το ΚΕΔΑΣΥ τους και τι απάντηση πήραν.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4605
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #394 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 06:00:34 pm »
Ναι υπάρχει κενό, του οποίου η σκοπιμότητα είναι λογικά να μην καλλιεργείται η εντύπωση ότι ο μαθητής του ΤΕ δεν ανήκει στο σύνολο των συμμαθητών του. Ωστόσο αυτό δεν προστατεύει πάντα τα συμφέροντα των μαθητών, αν οι εκπαιδευτικοί της γενικής δεν δέχονται ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη και άλλες παράμετροι στην αξιολόγησή τους.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #395 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 06:11:15 pm »
Ναι υπάρχει κενό, του οποίου η σκοπιμότητα είναι λογικά να μην καλλιεργείται η εντύπωση ότι ο μαθητής του ΤΕ δεν ανήκει στο σύνολο των συμμαθητών του.

Δεν είναι τόσο απλό και δεν αφορά μόνο τον μαθητή το θέμα της βαθμολογίας. Είναι αδιανόητο να εφαρμόζεται συνδιδασκαλία και τα θέματα αξιολόγησης του μαθητή να αποφασίζονται μονομερώς!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:13 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4605
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #396 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 06:20:05 pm »
Δεν είναι τόσο απλό και δεν αφορά μόνο τον μαθητή το θέμα της βαθμολογίας. Είναι αδιανόητο να εφαρμόζεται συνδιδασκαλία και τα θέματα αξιολόγησης του μαθητή να αποφασίζονται μονομερώς!

Ναι, αφορά και την θέση του συναδέλφου. Σαφώς. Αλλά το συμφέρον του μαθητή προέχει, και δεν είναι εύκολη η ισορροπία του να μην αποκόπτεται από τους συμμαθητές του αλλά και να μην
αδικείται με το τσουβαλιασμα…

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #397 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 10:04:56 pm »
Ναι, αφορά και την θέση του συναδέλφου. Σαφώς. Αλλά το συμφέρον του μαθητή προέχει, και δεν είναι εύκολη η ισορροπία του να μην αποκόπτεται από τους συμμαθητές του αλλά και να μην
αδικείται με το τσουβαλιασμα…

Το συμφέρον του μαθητή τμήματος ένταξης είναι να υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό του ένταξης. Η υποστήριξη αφορά και τον τρόπο που εξετάζεται καθώς και την αξιολόγησή του.
Πέρα από αυτό είναι και ηθικό το ζήτημα, δεν είναι δυνατόν σε όλες τις σχετικές διατάξεις να επιτάσσεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής) και αυτό να αναιρείται στη βαθμολόγηση λες και δεν αφορά τη σχολική ζωή. 

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4605
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #398 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 10:23:15 pm »
Το συμφέρον του μαθητή τμήματος ένταξης είναι να υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό του ένταξης. Η υποστήριξη αφορά και τον τρόπο που εξετάζεται καθώς και την αξιολόγησή του.
Πέρα από αυτό είναι και ηθικό το ζήτημα, δεν είναι δυνατόν σε όλες τις σχετικές διατάξεις να επιτάσσεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής) και αυτό να αναιρείται στη βαθμολόγηση λες και δεν αφορά τη σχολική ζωή.

Το κατανοώ πώς το λες. Απλώς είναι όλο αντιφατικό στο πλαίσιο της κοινής εξέτασης όλων των μαθητών. Όλα αυτά είναι μη εφαρμόσιμα. Το βασικό είναι να έχουμε τη στοιχειώδη ευαισθησία και νοημοσύνη να συνεννοούμαστε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32813
  • Τελευταία: sevenpott
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179742
  • Σύνολο θεμάτων: 19441
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.