0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι να μην πω; Αναφέρομαι στη περίπτωση που η υποστήριξη γίνεται εκτός τάξης, μόνιμα (σχεδόν κανόνας στα μονοώρα μαθήματα).Πως θα βάλει βαθμό ο γενικής που δεν ξέρει ούτε πως μοιάζει ο μαθητής; Ο βαθμός δηλώνεται από τον ένταξης και στο έγγραφο με τη βαθμολογία τετραμήνου φαίνεται το όνομα του εκπαιδευτικού γενικης. Σε κάθε περίπτωση, ρητή αναφορά για τη βαθμολογία εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει. @alexopmar από το ΚΕΔΑΣΥ σας, τι σου είπαν για το θέμα
Με δεδομένο ότι η ένταξη ούτως ή άλλως έχει σκοπό την ένταξη, σε μονόωρο μάθημα κανονικά δεν θα έπρεπε να φεύγει το παιδί, ή θα έπρεπε να κανονίζεται να φεύγει εναλλάξ ανά εβδομάδα.
Εγω μιλώ για περιπτώσεις που το παιδί δεν αποδίδει καθολου στο διαγωνισμα της γενικής τάξης, δεν συμμετέχει προφορικα, ο εκπαιδευτικός γενικής θέλει να βάλει 11 πχ, ο εκπαιδευτικός της ένταξης λέει ότι κατ ίδιαν το παιδί συνεργάζεται και ανταποκρίνεται σε προσαρμοσμένες απαιτήσεις και προτείνει 13-14 και ο καθηγητής της γενικής αρνείται.
Ναι υπάρχει κενό, του οποίου η σκοπιμότητα είναι λογικά να μην καλλιεργείται η εντύπωση ότι ο μαθητής του ΤΕ δεν ανήκει στο σύνολο των συμμαθητών του.
Δεν είναι τόσο απλό και δεν αφορά μόνο τον μαθητή το θέμα της βαθμολογίας. Είναι αδιανόητο να εφαρμόζεται συνδιδασκαλία και τα θέματα αξιολόγησης του μαθητή να αποφασίζονται μονομερώς!
Ναι, αφορά και την θέση του συναδέλφου. Σαφώς. Αλλά το συμφέρον του μαθητή προέχει, και δεν είναι εύκολη η ισορροπία του να μην αποκόπτεται από τους συμμαθητές του αλλά και να μηναδικείται με το τσουβαλιασμα…
Το συμφέρον του μαθητή τμήματος ένταξης είναι να υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό του ένταξης. Η υποστήριξη αφορά και τον τρόπο που εξετάζεται καθώς και την αξιολόγησή του.Πέρα από αυτό είναι και ηθικό το ζήτημα, δεν είναι δυνατόν σε όλες τις σχετικές διατάξεις να επιτάσσεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής) και αυτό να αναιρείται στη βαθμολόγηση λες και δεν αφορά τη σχολική ζωή.
Καλησπέρα. Σας παρακαλώ , απαντήστε μου αν γνωρίζετε: μπορώ ως νεοδιόριστος φιλόλογος γενικής , να διεκδικήσω την νέα χρονιά οργανική θέση σε τμήμα ένταξης; Έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή αλλά διορίστηκα πέρσι ως φιλόλογος στην γενική. Μπορώ, φέτος, κατά τον δεύτερο χρόνο ως μόνιμος , να διεκδικήσω οργανική σε τμήμα ένταξης; Ποια είναι η νομοθεσία;
την απάντηση στο ερωτημα σου θα την βρεις στην εγκυκλιο μεταθεσεων 2024 (με την προυποθεση βεβαια να μην εχει αλλαξει κατι στην φετινη που θα εκδοθει τον οκτωβρη) σελ 34-35 και ειδικα στο Α) της 34
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Εγώ διορίστηκα το 2024. Αυτό σημαίνει ότι το καλοκαίρι του 2026 ή το καλοκαίρι του 2027 θα μπορώ να μετατεθώ στην Ειδική Αγωγή; ΄Δηλαδή πρέπει να έχω συμπληρώσει 2 ή 3 χρόνια στην γενική; Λογικά το 2027 για να έχω 3 χρόνια από την ημερομηνία διορισμού μου ή αρκούν τα 2 επειδή είμαι νεοδιόριστη; Εσείς πως το ερμηνεύετε;Με μπερδεύει κάπως το: ''' Σχετικά με τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής αίτησης μετάθεσης από και προς την Ειδική Αγωγή, επισημαίνονται τα ακόλουθα: Α) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, που πληρούν μία από τις πέντε ανωτέρω προϋποθέσεις, μπορούν να μετατίθενται σε κενές οργανικές θέσεις ΕΑΕ, εφόσον έχουν συμπληρώσει τριετή διδακτική υπηρεσία από την ημερομηνία διορισμού τους, χωρίς να έχουν υπηρετήσει απαραιτήτως την οργανική τους θέση. Ωστόσο, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να παραμείνουν στην περιοχή διορισμού τους για δύο έτη προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης μετάθεσης στην ειδική αγωγή. Β) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης που μετατίθενται σε δομές ΕΑΕ μπορούν να αιτηθούν μετάθεσης στην γενική και επαγγελματική εκπαίδευση εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή διδακτική υπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και αφού έχουν απαραιτήτως υπηρετήσει την οργανική τους θέση. ΄΄Ευχαριστώ πάρα πολύ gio.tsili και IoannisDr