*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 145612 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #182 στις: Νοέμβριος 23, 2013, 02:48:03 μμ »
παιδια τη βοηθεια σας!! συναδελφος δουλευει σε τμημα ενταξης β/θμιας, σημερα ηρθε ο εξοπλισμος: η/υ, εκτυπωτες, φωτοτυπικα-χαμος-πολλα χρηματα. Ομως καποιοι απο το σχολειο εντελως αυθαιρετα αποφασισαν χωρις να τον ενημερωσουν οτι αυτα θα πανε σε αλλους χωρους που υπαρχουν ελλειψεις. Τι γινεται εδω; δεν ειναι ακρως παρανομο; εντωμεταξυ αυτα θα τα συνδεσουν οι υπευθυνοι του φορεα. θα πουν ψεμματα οτι δεν εχουν χωρο για το τμημα ενταξης; δεν πρεπει να ενημερωθει ο συμβουλος και το υπουργειο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:48:24 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #183 στις: Νοέμβριος 23, 2013, 05:07:32 μμ »
παιδια τη βοηθεια σας!! συναδελφος δουλευει σε τμημα ενταξης β/θμιας, σημερα ηρθε ο εξοπλισμος: η/υ, εκτυπωτες, φωτοτυπικα-χαμος-πολλα χρηματα. Ομως καποιοι απο το σχολειο εντελως αυθαιρετα αποφασισαν χωρις να τον ενημερωσουν οτι αυτα θα πανε σε αλλους χωρους που υπαρχουν ελλειψεις. Τι γινεται εδω; δεν ειναι ακρως παρανομο; εντωμεταξυ αυτα θα τα συνδεσουν οι υπευθυνοι του φορεα. θα πουν ψεμματα οτι δεν εχουν χωρο για το τμημα ενταξης; δεν πρεπει να ενημερωθει ο συμβουλος και το υπουργειο;

Είναι μόνιμος με οργανική στο Τ.Ε. ή αναπληρωτής ο συνάδελφος;

Αν ναι, τότε να τους πει ξεκάθαρα ότι αυτά είναι για το Τ.Ε. και θα μπουν στον χώρο του Τ.Ε. Αν θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν κάποιες φορές οκ αλλά στο χωρο του Τ.Ε. και όταν δεν έχει δουλειά το Τ.Ε.
Αν δεν τα πάνε εκεί που πρέπει να πει στον Δ/ντη ότι θα γίνει ΕΓΓΡΑΦΗ Ενημέρωση (καταγγελία δηλαδή) σε όλους τους αρμοδίους με την σειρά 1. Διεύθυνση 2. Σύμβουλος 3. Σχολική Επιτροπή 4. Περιφέρεια 5. Υπουργείο  και τα αντίστοιχα τμήματα ελέγχου του ΕΣΠΑ.

Τόσο ΑΠΛΑ και όμορφα. Θέλει χαμόγελο και θέλει και ευγένεια καθώς τα λες αυτά αλλά θέλει και σοβαρότητα ώστε να βλέπουν στο μάτι σου ότι τα εννοείς και θα τα κάνεις. Ο σκοπός είναι να αλλάξουν στάση χωρίς να κάνει τίποτα παρά μόνο να προειδοποιήσει.  Αν δεν αλλάξουν στάση τότε ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΝΑΦΟΡΑ.

Στην περίπτωση που ο συνάδελφος είναι μόνιμος χωρίς οργανική (με απόσπαση π.χ.) τότε πρέπει να ζυγίσει την κατάσταση γιατί βρίσκετε υπό ομηρία. Αν δεν μασάει αν θα είναι και του χρόνου εκεί τότε να ακολουθήσει τα προηγούμενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2013, 05:13:09 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #184 στις: Νοέμβριος 23, 2013, 06:42:48 μμ »
ευχαριστω kinigeros. ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ PM

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #185 στις: Δεκέμβριος 04, 2013, 03:25:51 μμ »
η παράλληλη στήριξη παρέχεται μόνο σε μαθητές με αυτισμό και αισθητηριακά προβλήματα; για μαθήτρια 16 ετών με βαριά νοητική υστέρηση-χωρίς ακόμα γνωμάτευση;;;;-που φοιτά στην α γυμνασιου τμηματος ενταξης ειναι δυσκολο να εγκριθει παραλληλη; υπαρχει και εεεεκ στην περιοχη αλλα δεν θελουν οι γονεις. αναμενουν γνωματευση απο κεδδυ, αλλα ανενδοτοι για ειδικο σχολειο. Δεν γνωρίζει ουτε γραφη ουτε αναγνωση!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:48:24 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3761
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #186 στις: Δεκέμβριος 04, 2013, 05:59:20 μμ »
η παράλληλη στήριξη παρέχεται μόνο σε μαθητές με αυτισμό και αισθητηριακά προβλήματα; για μαθήτρια 16 ετών με βαριά νοητική υστέρηση-χωρίς ακόμα γνωμάτευση;;;;-που φοιτά στην α γυμνασιου τμηματος ενταξης ειναι δυσκολο να εγκριθει παραλληλη; υπαρχει και εεεεκ στην περιοχη αλλα δεν θελουν οι γονεις. αναμενουν γνωματευση απο κεδδυ, αλλα ανενδοτοι για ειδικο σχολειο. Δεν γνωρίζει ουτε γραφη ουτε αναγνωση!!

Η ΠΣ είναι για παιδιά που μπορούν να ανταποκριθούν στο σχολικό πρόγραμμα ή έστω να ανταποκριθούν με μικρές παραλλαγές σε αυτό. Με εξαίρεση τα μακρινά σχολεία, όπου το παιδί δεν μπορεί να πάει σε ειδικό ή σε ΤΕ.
Βαριά νοητική στέρηση σίγουρα δεν μπορεί να ανταποκριθεί (λες κιόλας ότι δεν γνωρίζει ούτε γραφή ούτε ανάγνωση).
Επίσης, χωρίς γνωμάτευση, δεν μπορεί με τίποτα να πάρει ΠΣ, καθώς αυτή την προτείνει αποκλειστικά και μόνο το ΚΕΔΔΥ.
Τέλος, η εισήγηση για ΠΣ πρέπει να γίνει μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, αλλιώς πάει για την επόμενη χρονιά.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #187 στις: Δεκέμβριος 04, 2013, 06:45:23 μμ »
Η Παράλληλη στήριξη είναι για να μπορέσουν οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να προσαρμοστούν στο σχολικό περιβάλλον και στη συνέχεια και στο κοινωνικό. Βεβαίως και εγκρίνεται παράλληλη για μαθητές με νοητική στέρηση ακόμα και με βαριά. Όταν υπάρχει γνωμάτευση και μόνο τότε οι γονείς παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση για το που θα ενταχθεί το παιδί τους

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #188 στις: Δεκέμβριος 04, 2013, 06:54:52 μμ »
Όταν υπάρχει γνωμάτευση και μόνο τότε οι γονείς παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση για το που θα ενταχθεί το παιδί τους

το παραπάνω είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ειδικής στην Ελλάδα...

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #189 στις: Δεκέμβριος 04, 2013, 08:35:40 μμ »
συμφωνω απολυτα, ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος nisiotisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τη θάλασσα...
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #190 στις: Μάρτιος 06, 2014, 10:49:57 μμ »
Γεια σας!
Θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν γνωρίζετε. Πότε βγαίνει εγκύκλιος για να υποβάλει μια σχολική μονάδα αίτημα ίδρυσης τμήματος ένταξης; Ψάχνοντας στο ίντερνετ, δεν βρήκα κάτι πρόσφατο. Από πότε έχουν να γίνουν ιδρύσεις νέων τμημάτων ένταξης στα δημοτικά; Στην τελική θα είναι μία ακόμα θέση για έναν/μία συνάδελφο. Όποιος γνωρίζει κάτι, ας απαντήσει.
Ευχαριστώ
"Δάσκαλος γίνε, αλήθεια αν ήρωας είσαι. Σε μια Βαβέλ δεμένους μάς κρατάνε κακά στοιχειά· το μάγεμα τους λύσε". Κ. Παλαμάς.

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 607
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #191 στις: Μάιος 27, 2014, 07:30:06 μμ »
Γνωριζει καποιος τι γινεται σε περιοδο ενδοσχολικων εξετασεων στην β'βαθμια οταν γραφουν τα παιδια το μαθημα ειδικοτητας σου;; Μπορεις να πηγαινεις να τα καθοδηγεις κατα καποιο τροπο, χωρις να τους δινεις ασφαλως καμια απαντηση και γενικα να τα βοηθας ειτε να σε καλεσουν τα ιδια ειτε απο μονος σου να μ[πεις μια φορα να τσεκαρεις τι παιζει; Υπαρχει καπου γραμμενο αυτο, αν γινεται τελικα;; Γιατι ενω περυσι στο σχολειο που ημουν ηταν αυτονοητο οτι το καναμε, οποτε δεν ασχοληθηκα περαιτερω,  φετος εχω συναδελφο γενικης που αν δε δει νομο που να το λεει ξεκαθαρα οτι μπορω να το κανω το θεωρει ανηκουστο να γινει, οτι θα ενοχλω τα αλλα παιδια(λες και θα καθομαι ολη την ωρα απο πανω τους), αδικια για τους υπολοιπους  και διαφορα αλλα. Επειδη γενικα ειναι νομοτυπος μεχρι χαζομαρας σε μερικα θεματα, μηπως γνωριζει καποιος αν υπαρχει εστω μια οδηγια συμβουλου  ή κατι τελοσπαντων για να το δειξω σε περιπτωση που τσινισει εντονα;;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #192 στις: Μάιος 27, 2014, 08:33:47 μμ »
Γνωριζει καποιος τι γινεται σε περιοδο ενδοσχολικων εξετασεων στην β'βαθμια οταν γραφουν τα παιδια το μαθημα ειδικοτητας σου;; Μπορεις να πηγαινεις να τα καθοδηγεις κατα καποιο τροπο, χωρις να τους δινεις ασφαλως καμια απαντηση και γενικα να τα βοηθας ειτε να σε καλεσουν τα ιδια ειτε απο μονος σου να μ[πεις μια φορα να τσεκαρεις τι παιζει; Υπαρχει καπου γραμμενο αυτο, αν γινεται τελικα;; Γιατι ενω περυσι στο σχολειο που ημουν ηταν αυτονοητο οτι το καναμε, οποτε δεν ασχοληθηκα περαιτερω,  φετος εχω συναδελφο γενικης που αν δε δει νομο που να το λεει ξεκαθαρα οτι μπορω να το κανω το θεωρει ανηκουστο να γινει, οτι θα ενοχλω τα αλλα παιδια(λες και θα καθομαι ολη την ωρα απο πανω τους), αδικια για τους υπολοιπους  και διαφορα αλλα. Επειδη γενικα ειναι νομοτυπος μεχρι χαζομαρας σε μερικα θεματα, μηπως γνωριζει καποιος αν υπαρχει εστω μια οδηγια συμβουλου  ή κατι τελοσπαντων για να το δειξω σε περιπτωση που τσινισει εντονα;;


Όσα από τα παιδιά σου δίνουν γραπτές εξετάσεις δεν ακουμπάς καθόλου. Δικαιούνται διευκρινήσεων των ίδιων που θα λάβουν και τα άλλα παιδιά.

Τα υπόλοιπα παιδιά σου που εξετάζονται προφορικά, συνεξετάζονται από εσένα και τον εκπαιδευτικό γενικής γιατί είστε και οι δυο οι οικείοι καθηγητές τους. 

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 607
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #193 στις: Μάιος 27, 2014, 09:01:22 μμ »
Ευχαριστω πολυ!! Βεβαια οφειλω να παρατηρησω οτι ισοτητα ισοπεδωνει τη δικαιοσυνη  σε πολλες περιπτωσεις ειδικα σε πιο βαρειες περιπτωσεις που βολευονται μεν περισσοτερο με τα γραπτα αλλα μαθησιακα και κυριως  νοητικα  ειναι τουλαχιστον 3-4 ετη πισω απο το μεσο ορο της ταξης τους. Μου φαινεται οτι οι "παρανομιες" που κανουμε τελικα ισως καποτε θα επρεπε να γινουν νομιμες, καθως για τα παιδια ειμαστε εκει. Τελοσπαντων, ευχαριστω και παλι για τις διευκρινησεις σου!! :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #194 στις: Μάιος 27, 2014, 09:56:17 μμ »
Ευχαριστω πολυ!! Βεβαια οφειλω να παρατηρησω οτι ισοτητα ισοπεδωνει τη δικαιοσυνη  σε πολλες περιπτωσεις ειδικα σε πιο βαρειες περιπτωσεις που βολευονται μεν περισσοτερο με τα γραπτα αλλα μαθησιακα και κυριως  νοητικα  ειναι τουλαχιστον 3-4 ετη πισω απο το μεσο ορο της ταξης τους. Μου φαινεται οτι οι "παρανομιες" που κανουμε τελικα ισως καποτε θα επρεπε να γινουν νομιμες, καθως για τα παιδια ειμαστε εκει. Τελοσπαντων, ευχαριστω και παλι για τις διευκρινησεις σου!! :)

Τα παιδιά με  γνωμάτευση Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες (δηλαδή με νοητικό θέμα), τα οποία δίνουν γραπτά σύμφωνα με τον νόμο, μπορείς να τα βοηθάς στα τρίμηνα βάζοντας υψηλότερη βαθμολογία. Εγώ έτσι έκανα πάντα, για να μην έχω θέμα στις εξετάσεις ότι θέματα και αν έμπαιναν.

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 607
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #195 στις: Μάιος 27, 2014, 10:20:00 μμ »
Δεν ειναι το θεμα του βαθμου που με απασχολει, ευτυχως αυτο ολοι οι καθηγητες το καταλαβαινουν οτι το παιδι αδικεται αν το βαθμολογησουν με τα ιδια μετρα και σταθμα με καποιο αλλο χωρις μαθησιακα θεματα.  Το θεμα μου ειναι κυριως ψυχολογικο και γνωστικο (αν καλυφθει αυτο οι βαθμοι λιγο πολυ παιρνουν την ανιουσα) και το βλεπω ιδιαιτερα στα πρωτακια  με δυσλεξια και ΜΔ που δυσκολευονται και απο το αγχος τους τα βλεπουν ολα ενα μπερδεμα και ξεχνουν τα βηματα που μαθαινουμε. Αυτο θα ηθελα να κανω, να παω καποια στιγμη και να τους υπενθυμιζω αν χρειαστει να ακολουθησουν τις διαδικασιες που μαθαμε σε συνδυασμο με το καθε γνωστικο πεδιο. Γιατι οσο και να τα λεμε εκεινη τη στιγμη τα βλεπουν ολα βουνο. Και βεβαια απο την αλλη, πως μπορουμε να εχουμε την απαιτηση  απο ενα παιδι με νοητικη να καταλαβαινει κειμενο Γ' Γυμνασιου με το περιορισμενο λεξιλογιο που εχει, ενω εχουμε φτασει σε επιπεδο ως ΣΤ' Δημοτικου και χωρις πολλες αφηρημενες εννοιες. Δεν θα επρεπε να του δοθει χρονος να διαβασει το κειμενο (που παρεπιπτοντως διαβαζει πολυ αργα και χανεται ευκολα οταν καποιος δεν του το διαβαζει πολυ αργα) και να του εξηγησουμε οποια λεξη δεν γνωριζει πριν προχωρησει οπως εκανα τοσους μηνες στο Τ.Ε.; Δηλαδη επειδη οι αλλοι δεν θα γνωριζουν 3 λεξεις σημαινει οτι και αυτο το παιδι μονο αυτες θα εχει απορια;; Εννοειται πως δεν θα σηκωσει χερι επ'ουδενι να ρωτησει μονο του, τετοια απορριψη τρωει απο τους συμμαθητες.... Τελοσπαντων μηπως ζητησω να ειμαι στην παραδοση των θεματων και προλαβω και καλυψω καποια απορια τους προτου "διωχθω" για να αναλαβει ο καθηγητης γενικης...... :( Με επιασε κριση παλι βραδιατικο με το ωραιοτατο εκπαιδευτικο μας συστημα!!! :P

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177709
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.