0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφε, τα θέματα βεβαίως και μπορούν να είναι διαφορετικά, βάσει της νομοθεσίας: "Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου"Αρκεί λοιπόν ο διδάσκων καθηγητής να δώσει χωριστά θέματα στους μαθητές για τους οποίους "συντρέχει αποχρών λόγος". Είναι παράλογο να τα διαφοροποιήσει για όλους τους υπόλοιπους μαθητές όπως κάνατε στο δικό σας σχολείο!!!
δεν είναι έτσι, αυτό που έβαλες αφορά όχι μαθητές αλλά τμήματατο λέει στην προηγούμενη πρόταση από αυτή που μας έδωσες"Τα θέματα ορίζονται την ημέρα εξέτασης κάθε μαθήματος από τους διδάσκοντες το αντίστοιχο μάθημα κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου"(Π.Δ. 126/2016).
Επειδή εγώ έθεσα την ερώτηση, να διευκρινήσω ότι στο σχολείο μου λειτουργούν ξεχωριστά τμήματα ένταξης. Την ώρα των της Άλγεβρας Α ΛΥκείου για παράδειγμα, τα Μαθηματικά διδάσκονται ταυτόχρονα σε όλα τα τμήματα της Α τάξης όπου υπάρχουν μαθητές τμήματος ένταξης, και οι μαθητές αυτοί φεύγουν από την τάξη και παρακολουθούν με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό ειδικής αγωγής. Άρα νομίζω είμαστε σύμφωνοι με την εγκύκλιο που παραθέτεις, αφού τα ξεχωριστά θέματα θα αφορούν ξεχωριστό τμήμα, αυτό του τμήματος ένταξης που είναι ξεχωριστό και με άλλον καθηγητή.Αυτό που δεν επιτρέπεται να γίνει, είναι αν ΔΕΝ λειτουργούν τμήματα ένταξης στο σχολείο, τοτε ο καθηγητής δεν μπορεί να βγάλει ξεχωριστά θέματα για 5-6 μαθητές του τμήματός του επειδή έχουν μαθησιακές δυσκολίες.ΠΙστεύω λοιπόν ότι, μάλλον ναι μπορούν να δωθούν ξεχωριστά θέματα, αφού πρόκειται για ξεχωριστό τμήμα, με ξεχωριστό καθηγητή...
Συναδελφοι, πως εχετε φτιαξει το προγραμμα σας στο ΤΕ; Σας το δινει ετοιμο ο προγραμματιστης ή το φτιαχνετε εσεις;
Συνάδελφοι, καλησπέρα. Γνωρίζετε τι θα γίνει με την ίδρυση οργανικών σε ΤΕ της
Συμφωνώ συν/φε...αλλά στους 4500 διορισμούς δεν μπορεί να είναι μόνο οργανικές σε ειδικά σχολεία, είναι πολύ λίγες οι θέσεις
Σωστά συν/φε...όμως οι διορισμοί θα γίνουν αναλογικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών..Για παράδειγμα είχε κυκλοφορήσει μια πρώτη κατανομή θέσεων, πχ. φιλόλογοι 400 άτομα-υπάρχουν 400 θέσεις οργανικές σε ειδικά σχολεία; ;;;;; Και εκεί έγκειται το θέμα ότι θα πρέπει πρώτα να δοθούν σε μεταθέσεις οι θέσεις;;;