0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: john-πε06 στις Αύγουστος 19, 2013, 10:10:24 πμSorry,αλλά θα κάνω 1 αφελή ερώτηση,γιατί βλέπω οτι κάποιοι έχουν ΛΥΣΣΑΞΕΙ για τους δικούς τους λόγους οτι οι αιτήσεις θα γίνουν/εξεταστούν ή οτιδήποτε άλλο σε τοπικό επίπεδο.Οι αιτήσεις τρέχουν από Τετάρτη,5 ημέρες γεμάτες δηλαδή,μέ άλλες 4 ημέρες να μένουν.Πιστεύετε αλήθεια οτι θα βγουν διευκρινήσεις του στυλ:δηλώστε μόνο το οικείο ΠΥΣΔΕ ή την οικεία περιφέρεια,ειδικά όταν οι υπάλληλοι του υπουργείου που απαντούν στα τηλ διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους οτι θα γίνουν πανελλαδικά??Μα καλά,τι σούπερ πληροφόρηση είναι αυτή που έχετε,τί ξέρετε που εμείς αγνοούμε,από ποιό σκοτεινό μονοπάτι πληροφοριών σας έρχονται αυτές οι ''πληροφορίες"?Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν γράψει αρκετές φορές για τις μετατάξεις σε τοπικό επίπεδο, θέλω απλά να πω ότι α) δεν έχω καμιά σούπερ πληροφορία, απλά εκτιμήσεις κάνωβ) αν και δεν θέλω να μετακινηθώ, προσωπικά με συμφέρει να γίνουν σε πανελλαδικό επίπεδογ) αν δεν αλλάξει κάτι σημαντικά στη διαδικασία, έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθούν πανελλαδικάδ) και φυσικά δεν έχουμε ΛΥΣΣΑΞΕΙ. Διάλογο κάνουμε και ανταλλάσουμε ιδέες. Άλλωστε δεν πρόκειται να μας ρωτήσουν.
Sorry,αλλά θα κάνω 1 αφελή ερώτηση,γιατί βλέπω οτι κάποιοι έχουν ΛΥΣΣΑΞΕΙ για τους δικούς τους λόγους οτι οι αιτήσεις θα γίνουν/εξεταστούν ή οτιδήποτε άλλο σε τοπικό επίπεδο.Οι αιτήσεις τρέχουν από Τετάρτη,5 ημέρες γεμάτες δηλαδή,μέ άλλες 4 ημέρες να μένουν.Πιστεύετε αλήθεια οτι θα βγουν διευκρινήσεις του στυλ:δηλώστε μόνο το οικείο ΠΥΣΔΕ ή την οικεία περιφέρεια,ειδικά όταν οι υπάλληλοι του υπουργείου που απαντούν στα τηλ διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους οτι θα γίνουν πανελλαδικά??Μα καλά,τι σούπερ πληροφόρηση είναι αυτή που έχετε,τί ξέρετε που εμείς αγνοούμε,από ποιό σκοτεινό μονοπάτι πληροφοριών σας έρχονται αυτές οι ''πληροφορίες"?
Παράθεση από: guestteacher στις Αύγουστος 18, 2013, 10:38:54 μμΠάμε τώρα στους απίθανους συναδέλφους και στις απίθανες αναφορές για πλεονάζοντες, ΕΣΠΑ και της κάθε καρυδιάς καρύδι.Εντάξει ότι μερικοί θέλετε να σουτάρετε συναδέλφους (όχι απαραίτητα απόλυση) φαίνεται από χιλιόμετρα. Δεν μου λέτε παίδες διαβάζετε τι γράφετε; Τα πιστεύετε αυτά που γράφετε; Οχι γιατί άμα συνεχίσετε ορισμένοι θα αναγκαστώ να ομολογήσω ότι τελικά με τους εκπαιδευτικούς που έχουμε τέτοιος Υπουργός μας αρμόζει...Εσυ εμπειρο και πανεξυπνο μέλος, που με αποκαλεις απίθανο και κυνηγό κεφαλών, μπορεις να σκεφτεις απλά και λογικά?Έχεις μια πραγματικότητα: Τα ΕΑΕΠ χρηματοδοτούνται απο το ΕΣΠΑ. Σε αναγκαζουν σε μεταταξη στα ΕΑΕΠ και πας είτε εθελοντικά είτε υποχρεωτικά.Σε ρωτάω: Εαν σταματήσει η χρηματοδότηση για τα ΕΑΕΠ, τι θα γινει με τα ΕΑΕΠ? θα καταργηθούν?αν ναι , τι θα γίνει όλος αυτός ο μεταταγμενος κόσμος?Τόσο απίθανη και κακοπροαίρετη σου φαίνεται η ερώτηση? Πιστεύεις ότι κάνει κακό στους συναδελφους μου ο τοσο απλος συλλογισμός?τι κανουμε δλδ εδώ, χαιδευουμε ο ενας τα αυτια του άλλου? αυτό θελετε όλοι?και για να σε βοηθήσω λιγάκι στον απίθανο συλλογισμό μου δες μια εκτίμηση για το που θα πάνε τα χρηματα του επόμενου ΕΣΠΑ 2014-2020. http://www.inews.gr/224/neo-espa-2014-2020-deite-poious-afora-analytika.htmΠήγαινε στο κεφ.3.3.2.1. Είναι μια ασαφής αναφορά για το πως το ΥΠΑΙΘ θα αξιοποιησει τα χρηματα.ΥΓ. Για την ιστορια, ειμαι πληροφορικος και σκεφτομαι σοβαρα να κανω αιτηση. Αλλά βλεπεις κολλάω στον τροπο λειτουργιας των ΕΑΕΠ.
Πάμε τώρα στους απίθανους συναδέλφους και στις απίθανες αναφορές για πλεονάζοντες, ΕΣΠΑ και της κάθε καρυδιάς καρύδι.Εντάξει ότι μερικοί θέλετε να σουτάρετε συναδέλφους (όχι απαραίτητα απόλυση) φαίνεται από χιλιόμετρα. Δεν μου λέτε παίδες διαβάζετε τι γράφετε; Τα πιστεύετε αυτά που γράφετε; Οχι γιατί άμα συνεχίσετε ορισμένοι θα αναγκαστώ να ομολογήσω ότι τελικά με τους εκπαιδευτικούς που έχουμε τέτοιος Υπουργός μας αρμόζει...
[off-topic] Εντωμεταξύ σε ένα παράλληλο σύμπαν, κάποιοι συνάδελφοι πληροφορικοί αποφασίζουν να αφήσουν το μοιρολόι και την κλάψα και να παλέψουν με νύχια και με δόντια να παραμείνει το μάθημα στο λύκειο. http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5342.0 [/off-topic]
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Μετά την έκδοση των Υ.Α. για τις μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στη Διεύθυνση Δ.Ε. και Ι.Ε.Κ. Αιτωλ/νίας και επειδή υπάρχουν ερωτηματικά για τα στοιχεία που περιλαμβάνουν οι παραπάνω αποφάσεις, συστήνουμε στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς να αναμένουν και να μην βιαστούν να προβούν στη συμπλήρωση και καταχώρηση της σχετικής αίτησής τους. ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣΔιαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7%CF%82#ixzz2cP4z4Wnv Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια Εκπαίδευση Δευτέρα, 19 Αύγουστος 2013 10:58 Υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια Εκπαίδευση Συναδέλφισσες , συνάδελφοι Μετά τη διαθεσιμότητα 2.122 εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης, ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος προχωρά στις υποχρεωτικές μετατάξεις 6.000, περίπου, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Α/θμια.Η σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1977/13-8-2013) που καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν αιτήσεις από 14 έως και 23 Αυγούστου αποτελεί μνημείο προχειρότητας και παντελούς έλλειψης σχεδιασμού, από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Πιο συγκεκριμένα :1.Παράκαμψη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων ( ΠΥΣΠΕ -ΠΥΣΔΕ )Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης καθορίζονται ελλείμματα και πλεονάσματα σε περιοχές, χωρίς εισηγήσεις των αρμόδιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ -ΠΥΣΔΕ). Έτσι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης (Α/θμιας και Β/θμιας) έδωσαν πλεονάσματα και κενά,, οι Περιφερειακοί Διευθυντές τα υπέβαλαν στον υπουργό Παιδείας ο οποίος έκανε και τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις.Μονοπρόσωπα όργανα αποφάσισαν παντού : Διευθυντής Εκπαίδευσης, Περιφερειακός Διευθυντής, Υπουργός Παιδείας. Αποφάσεις πίσω από κλειστές πόρτες και χωρίς κανέναν έλεγχο. 2. Πού και πώς θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας;Ο τρόπος με τον οποίο καθορίστηκαν τα κενά στην Α/θμια εκπαίδευση (με απόφαση του Δ/ντη Εκπαίδευσης) δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων.Είναι αυτά τα κενά οργανικά ή λειτουργικά;Εάν είναι οργανικά γιατί δεν δόθηκαν εγκαίρως, έτσι ώστε να υπολογιστούν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων του 2013 και να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις συναδέλφων της Α/θμιας που για χρόνια ζητούν τις συγκεκριμένες περιοχές; Πώς, αλήθεια, μπορεί να γίνει τοποθέτηση σε οργανικές θέσεις τη στιγμή που δεκάδες συνάδελφοι της Α/θμιας παραμένουν στη διάθεση των τοπικών ΠΥΣΠΕ, επειδή δεν υπήρχαν οργανικά κενά;Εάν τα κενά είναι λειτουργικά με ποια κριτήρια θα γίνουν οι τοποθετήσεις στα σχολεία, αφού είναι γνωστό ότι η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Β/θμιας διαφέρει από τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας.Δεν είναι τραγελαφικό , πριν ένα μήνα το ΚΥΣΠΕ να απορρίπτει τις προαιρετικές αιτήσεις για μετάταξη εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Α/θμια, επειδή δεν υπήρχαν κενά και τώρα το Υπουργείο να τους καλεί να κάνουν υποχρεωτικά αίτηση για μετάταξη; Αλήθεια τι γίνεται με τις 900 μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Β/θμια στην Α/θμια που είχαν ανακοινωθεί; Ποια είναι η τύχη τους; Θα υποβάλουν ξανά αίτηση οι συνάδελφοι; Συναδέλφισσες , συνάδελφοιΕίναι φανερό από τα παραπάνω ότι το μόνο που ενδιαφέρει τον Υπουργό Παιδείας είναι η υλοποίηση των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η κυβέρνηση απέναντι στην Τρόικα. Γι΄ αυτό και προχώρησε με πρωτοφανή ταχύτητα στις διαθεσιμότητες και τώρα στις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών. Είναι το μόνο για το οποίο "βιάζεται" αφού όλα τα άλλα θέματα (αποσπάσεις , προσλήψεις αναπληρωτών κλπ) τα έχει παραπέμψει στις καλένδες . Καθόλου δεν τον ενδιαφέρει το τοπίο που διαμορφώνεται στην εκπαίδευση με τις απολύσεις και τις υποχρεωτικές μετατάξεις.Αυτή η άκαμπτη και αδιάλλακτη πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης, που αντιμετωπίζει τους συναδέλφους ως "αριθμούς" , που απαξιώνει χιλιάδες εκπαιδευτικούς ηθικά και επαγγελματικά κρατώντας τους στο "σκοτάδι" και την αβεβαιότητα, συντελεί στην παραπέρα υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και της εκπαίδευσης.Το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) οφείλει να παρέμβει άμεσα, από κοινού και συντονισμένα, , πριν είναι αργά και διαμορφωθούν τετελεσμένα στο χώρο της εκπαίδευσης, και να μην επιτρέψει καμιά καταστρατήγηση των αντικειμενικών κριτηρίων που έχουν κατακτήσει με αγώνες χρόνων οι εκπαιδευτικοί για τις υπηρεσιακές τους μεταβολές (μεταθέσεις- αποσπάσεις-τοποθετήσεις-μετατάξεις).Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕΔημήτρης Μπράτης