*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4386115 φορές)

0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 2013

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4816 στις: Αύγουστος 19, 2013, 10:51:01 πμ »
@ alexandr75math

"... οι οργανικές αυτές στην πρωτοβάθμια δεν χρειάζεται να συσταθούν... είναι οργανικά κενά τα οποία αντί να συμπληρωθούν με νέες προσλήψεις, συμπληρώνονται με μετατάξεις... "  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ.

ΔΕΝ υπάρχουν οργανικές θέσεις στην Α/θμια τόσες όσες οι προτιθέμενες μετατάξεις. Τα τελευταία 2-3 χρόνια τα κενά των ΕΑΕΑΠ καλυπτόταν με αποσπάσεις (εκπ/κών και Α/θμιας και Β/θμιας) επειδή ακριβώς δινόταν μόνο ως ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ κενά. Ξέρετε πόσοι εκπ/κοί Α/θμιας θα ήθελαν να μετατεθούν σε τέτοιες θέσεις για να καλύπτουν ωράριο σε 1 σχολείο και όχι σε 2-3 μικρά ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:08 »

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4817 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:09:40 πμ »
Και τι γίνεται με τους νέους κλάδους στην πρωτοβάθμια?Μη μου πεις ότι και εκεί δεν υπάρχουν διαθέσιμες οργανικές!Ποιος όμως κάνει λόγο γι'αυτές?Περίεργο δεν είναι?

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4818 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:18:12 πμ »
Απ'όσο γνωρίζω, μιας και είμαι της Πρωτοβάθμιας, οι Διευθύνσεις αποφεύγουν να προτείνουν την σύσταση νέων οργανικών στα ΕΑΕΠ, ίσως επειδή γνωρίζουν πως δεν είναι βέβαιη η λειτουργία τους ως έχουν, τα επόμενα χρόνια. Εαν πχ δοθούν έξτρα οργανικές, γυμναστών, πληροφορικής, ξένων γλωσσών κλπ κλπ και μετά το 2015 γυρίσουν τα σχολεία στην απλή μορφή τους (απλά ολοήμερα δηλαδή), αυτομάτως οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα πλεονάζουν, και κανείς δεν γνωρίζει τις συνέπειες. Ενδεικτικά, σε ένα 12θέσιο απλό ολοήμερο οι ωρες για ένα γυμναστή είναι 24 (άρα χρειάζεται ένας μόνο), ενώ στο ΕΑΕΠ είναι 40, δηλαδή χρειάζεται και δεύτερος. Αν το σχολείο ξαναγίνει απλό ολοήμερο καταλαβαίνετε πως ο δεύτερος πλεονάζει...

Αποσυνδεδεμένος sunday

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4819 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:21:42 πμ »
Μία ενδεχόμενη κατάργηση των ΕΑΕΠ δεν επηρεάζει κατά τη γνώμη μου τους εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών (ΠΕ05-ΠΕ07), καθώς η Β' Ξένη Γλώσσα έχει επεκταθεί σε όλα τα 6θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία. Βέβαια, αν ξαφνικά αποφασίσουν να καταργήσουν αυτούς τους δύο κλάδους στην Πρωτοβάθμια, αυτό κανείς δεν μπορεί να το ξέρει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:08 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4820 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:24:47 πμ »
[off-topic] Εντωμεταξύ σε ένα παράλληλο σύμπαν, κάποιοι συνάδελφοι πληροφορικοί αποφασίζουν να αφήσουν το μοιρολόι και την κλάψα και να παλέψουν με νύχια και με δόντια να παραμείνει το μάθημα στο λύκειο. http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5342.0 [/off-topic]


Αποσυνδεδεμένος john-πε06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4821 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:25:41 πμ »
Sorry,αλλά θα κάνω 1 αφελή ερώτηση,γιατί βλέπω οτι κάποιοι έχουν ΛΥΣΣΑΞΕΙ για τους δικούς τους λόγους οτι οι αιτήσεις θα γίνουν/εξεταστούν ή οτιδήποτε άλλο σε τοπικό επίπεδο.
Οι αιτήσεις τρέχουν από Τετάρτη,5 ημέρες γεμάτες δηλαδή,μέ άλλες 4 ημέρες να μένουν.Πιστεύετε αλήθεια οτι θα βγουν διευκρινήσεις του στυλ:δηλώστε μόνο το οικείο ΠΥΣΔΕ ή την  οικεία περιφέρεια,ειδικά όταν οι υπάλληλοι του υπουργείου που απαντούν στα τηλ διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους οτι θα γίνουν πανελλαδικά??Μα καλά,τι σούπερ πληροφόρηση είναι αυτή που έχετε,τί ξέρετε που εμείς αγνοούμε,από ποιό σκοτεινό μονοπάτι πληροφοριών σας έρχονται αυτές οι ''πληροφορίες"?

Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν γράψει αρκετές φορές για τις μετατάξεις σε τοπικό επίπεδο, θέλω απλά να πω ότι
α) δεν έχω καμιά σούπερ πληροφορία, απλά εκτιμήσεις κάνω
β) αν και δεν θέλω να μετακινηθώ, προσωπικά με συμφέρει να γίνουν σε πανελλαδικό επίπεδο
γ) αν δεν αλλάξει κάτι σημαντικά στη διαδικασία, έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθούν πανελλαδικά
δ) και φυσικά δεν έχουμε ΛΥΣΣΑΞΕΙ. Διάλογο κάνουμε και ανταλλάσουμε ιδέες. Άλλωστε δεν πρόκειται να μας ρωτήσουν.
Οκ,κάθε άποψη σεβαστή.Απλά εγώ εκτιμώ πως μπορούν να γίνουν μια χαρά,απλώς μπορεί να πάρει λίγο παραπάνω χρόνο.Αν ήταν τόσο δύσκολα τα πράγματα,ας γινόντουσαν και οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις σε τοπικό επίπεδο(σίγουρα αυτό θα βόλευε πολλούς,σίγουρα όχι εμάς που είμαστε όμηροι μακριά από τα σπίτια μας...).Δεν έχει τόσες διαφορές το ένα σύστημα με το άλλο.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4822 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:31:13 πμ »

Πάμε τώρα στους απίθανους συναδέλφους και στις απίθανες αναφορές για πλεονάζοντες, ΕΣΠΑ και της κάθε καρυδιάς καρύδι.

Εντάξει ότι μερικοί θέλετε να σουτάρετε συναδέλφους (όχι απαραίτητα απόλυση) φαίνεται από χιλιόμετρα. Δεν μου λέτε παίδες διαβάζετε τι γράφετε; Τα πιστεύετε αυτά που γράφετε; Οχι γιατί άμα συνεχίσετε ορισμένοι θα αναγκαστώ να ομολογήσω ότι τελικά με τους εκπαιδευτικούς που έχουμε τέτοιος Υπουργός μας αρμόζει...


Εσυ εμπειρο και πανεξυπνο μέλος, που με αποκαλεις απίθανο και κυνηγό κεφαλών, μπορεις να σκεφτεις απλά και λογικά?
Έχεις μια πραγματικότητα: Τα ΕΑΕΠ χρηματοδοτούνται απο το ΕΣΠΑ.

Σε αναγκαζουν σε μεταταξη στα ΕΑΕΠ και πας είτε εθελοντικά είτε υποχρεωτικά.
Σε ρωτάω: Εαν σταματήσει η χρηματοδότηση για τα ΕΑΕΠ, τι θα γινει με τα ΕΑΕΠ? θα καταργηθούν?
αν ναι ,  τι θα γίνει όλος αυτός ο μεταταγμενος κόσμος?

Τόσο απίθανη και κακοπροαίρετη σου φαίνεται η ερώτηση?
Πιστεύεις ότι κάνει κακό στους συναδελφους μου ο τοσο απλος συλλογισμός?
τι κανουμε δλδ εδώ, χαιδευουμε ο ενας τα αυτια του άλλου? αυτό θελετε όλοι?

και για να σε βοηθήσω λιγάκι στον απίθανο συλλογισμό μου δες μια εκτίμηση για το που θα
πάνε τα χρηματα  του επόμενου ΕΣΠΑ 2014-2020.
http://www.inews.gr/224/neo-espa-2014-2020-deite-poious-afora-analytika.htm
Πήγαινε στο κεφ.3.3.2.1. Είναι μια ασαφής αναφορά για το πως το ΥΠΑΙΘ θα αξιοποιησει τα χρηματα.

ΥΓ. Για την ιστορια, ειμαι πληροφορικος και σκεφτομαι σοβαρα να κανω αιτηση.
Αλλά βλεπεις κολλάω στον τροπο λειτουργιας των ΕΑΕΠ.

Καταρχήν δε σε μετατάσουν αποκλειστικά σε ΕΑΕΠ. Μια χαρά μπορούν να σε πάνε στην αβθμια και να αλλάξουν τα ωράρια όπως έκαναν στο Λύκειο. Ακόμα και σε ΕΑΕΠ να πας αυτά σχολεία δεν δουλεύουν με ΕΣΠΑ. Οι αναπληρωτές καθηγητές αμείβονται με ΕΣΠΑ αν δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα στον κρατικό προυπολογισμό ή δεν θέλουν να διαθέσουν όλο τον κρατικό προυπολογισμό για την αμοιβή τους. αν αντικατασταθούν οι αναπληρωτές με μόνιμους τότε τα σχολεία δεν λέγονται καν ΕΑΕΠ, δεν χρειάζεσαι ούτε ΕΣΠΑ αναπληρωτές ούτε κανονικού προγράμματος αναπληρωτές και τα λεφτά και του ΕΣΠΑ και του κανονικού προυπολογισμού διατίθενται για άλλους σκοπούς. Αν τώρα δεν έχεις ωράριο είτε στην ββθμια είτε στην αβθμια μια χαρά σε στέλνει σπίτι σου. Επειδή μάλιστα είσαι και πληροφορικός όπως λες μπορεί να το κάνει ακόμα πιο εύκολα. Σκέψου μόνο σου το πως.  ;)

ΥΓ. Για την ιστορία όλοι οι μόνιμοι που δούλευαν τις περασμένες χρονιές στα ΕΑΕΠ μέσω κρατικού προυπολογισμού πληρώνονταν. Χρόνια τώρα όλοι οι μόνιμοι στο Δημόσιο και οι ΙΔΑΧ μέσω κρατικού προυπολογισμού πληρώνονται. Δεν έχει σημασία αν είμαι έμπειρος ή έξυπνος σημασία έχει ότι όσο μπορώ πριν γράψω κάτι με σιγουριά και επιμένω σε αυτό το ψάχνω και ρωτάω και μαθαίνω. Δεν με ενοχλεί τι γράφει ο καθένας . Η υπερβολική σιγουριά και η τυφλή επανάληψη χωρίς ψάξιμο στοιχείων και χωρίς να βλέπω τι μου γράφουν οι άλλοι με ενοχλεί (γενικά μιλάω όχι για σένα αποκλειστικά). Καλή σου μέρα και καλή τύχη σε ότι κάνεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2013, 11:48:55 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4823 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:34:56 πμ »
Καλημέρα,

μόλις μίλησα τηλεφωνικά με κάποιο συνάδελφο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Δεν μπορούσε να μου δώσει καμία διευκρίνηση σχετικά με το δελτίο τύπου.  Μου είπε ότι πρέπει οπωσδήποτε να παρουσιαστώ μέχρι την Παρασκευή για την ταυτοπροσωπία.  Τους ζήτησα να πάω τη Δευτέρα γιατί είμαι διακοπές και μου απάντησε ότι είναι αδύνατον.

Μια ερώτηση:
Είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε και τις 2 προτιμήσεις; 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2013, 11:39:52 πμ από Aκριβή »

Αποσυνδεδεμένος idefix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4824 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:41:25 πμ »
Καλημέρα.
Υπάρχει κάποιο νεότερο; Έχει βγει η διευκρινιστική;

Αποσυνδεδεμένος 2013

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4825 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:42:21 πμ »
 παραπάνω εννοούσα για οργανικές θέσεις: αγγλικής, μουσικής και γυμναστών - που ήδη από χρόνια εργάζονται με οργανικές θέσεις στην Α/θμια.

Τώρα, για τις νέες ειδικότητες με οργανικές στην Α/θμια: ΠΕ05, 07, 19, 20 κλπ, όλοι το ξέρουν ότι δημοσιεύθηκαν και σε ΦΕΚ αλλά σαν μαγική εικόνα κανείς κοινός θνητός δεν τις βρίσκει όλες .... :-\

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4826 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:46:46 πμ »
Αν δεν κάνω λάθος κάπου λέει ότι με την μετάταξη δημιουργούνται ταυτόχρονα και οργανικές.
Οργανικές μετατάξεων όχι οργανικές σε σχολεία.
Είσαι λοιπόν στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ και συμπληρώνεις 24 ή 23 κ.ο.κ  ώρες στην ββθμια και στην αβθμια.
Αντί να είσαι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ και να συμπληρώνεις 23,21 κ.ο.κ στην ββθμια και στην αβθμια.
Σάμπως όταν προσλαμβάνεσαι σου έχουν έτοιμη οργανική σε σχολείο στο πιάτο;

11. Για το σχολικό έτος 2013-2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπι-στωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α' 71) ηλεκτρονικό σύστημα. Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας. Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ) κατοχή διδακτορικού.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2013, 11:52:04 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος lkt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4827 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:51:15 πμ »
[off-topic] Εντωμεταξύ σε ένα παράλληλο σύμπαν, κάποιοι συνάδελφοι πληροφορικοί αποφασίζουν να αφήσουν το μοιρολόι και την κλάψα και να παλέψουν με νύχια και με δόντια να παραμείνει το μάθημα στο λύκειο. http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5342.0 [/off-topic]
Επιστολή σε συνεργασία με Πανεπιστημιακούς Καθηγητές για το ΓΕΛ, που θα αποσταλεί στον Υπουργό και στη διαβούλευση για την Πληροφορική στο νέο Λύκειο. Όποιος συμφωνεί μπορεί να υπογράψει.

http://www.ipetitions.com/petition/informatics/?utm_medium=email&utm_source=system&utm_campaign=Send%2Bto%2BFriend

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4828 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:56:03 πμ »
Για μένα ίσως το μόνο απαράδεκτο και αξεπέραστο ηθικά σημείο - όπως έχει ήδη αναφερθεί από συναδέλφους εδώ μέσα - είναι το πως θα ικανοποιηθούν μετατάξεις σε περιοχές χωρίς να έχουν προηγηθεί μεταθέσεις των ήδη υπηρετούντων στην αβθμια σε αυτές τις περιοχές.
Με λίγα λόγια ανοίγει ένα ολόκληρο παράθυρο μην πω μπαλκονόπορτα για μελλοντικές αλλαγές σε ότι ξέραμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2013, 11:58:33 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Γατόπαρδος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 643
  • Εκεί που ήσουν ήμουνα και εκει που είμαι θα έρθεις
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #4829 στις: Αύγουστος 19, 2013, 11:57:23 πμ »
Ανακοινωση απο την ΔΔΕ Αιτωλ/νιας
Παράθεση
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
         Μετά την έκδοση των Υ.Α. για τις μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στη Διεύθυνση Δ.Ε. και Ι.Ε.Κ. Αιτωλ/νίας και επειδή υπάρχουν ερωτηματικά για τα στοιχεία που περιλαμβάνουν οι παραπάνω αποφάσεις, συστήνουμε στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς να αναμένουν και να μην βιαστούν να προβούν στη συμπλήρωση και καταχώρηση της σχετικής αίτησής τους.
 
                                                              ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7%CF%82#ixzz2cP4z4Wnv
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Απο τον ιστοτοπο του Μπρατη

Παράθεση
Υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια Εκπαίδευση        
 Δευτέρα, 19 Αύγουστος 2013 10:58

Υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια Εκπαίδευση


 Συναδέλφισσες , συνάδελφοι 

Μετά τη διαθεσιμότητα 2.122 εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης, ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος προχωρά στις υποχρεωτικές μετατάξεις 6.000, περίπου, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Α/θμια.

Η σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1977/13-8-2013) που καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν αιτήσεις από 14 έως και 23 Αυγούστου αποτελεί μνημείο προχειρότητας και παντελούς έλλειψης σχεδιασμού, από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Πιο συγκεκριμένα :


1.Παράκαμψη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων ( ΠΥΣΠΕ -ΠΥΣΔΕ )

Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης καθορίζονται ελλείμματα και πλεονάσματα σε περιοχές, χωρίς εισηγήσεις των αρμόδιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ -ΠΥΣΔΕ). Έτσι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης (Α/θμιας και Β/θμιας) έδωσαν πλεονάσματα και κενά,, οι Περιφερειακοί Διευθυντές τα υπέβαλαν στον υπουργό Παιδείας ο οποίος έκανε και τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις.Μονοπρόσωπα όργανα αποφάσισαν παντού : Διευθυντής Εκπαίδευσης, Περιφερειακός Διευθυντής, Υπουργός Παιδείας. Αποφάσεις πίσω από κλειστές πόρτες και χωρίς κανέναν έλεγχο.

 

2. Πού και πώς θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας;

Ο τρόπος με τον οποίο καθορίστηκαν τα κενά στην Α/θμια εκπαίδευση (με απόφαση του Δ/ντη Εκπαίδευσης) δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων.
Είναι αυτά τα κενά οργανικά ή λειτουργικά;
Εάν είναι οργανικά γιατί δεν δόθηκαν εγκαίρως, έτσι ώστε να υπολογιστούν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων του 2013 και να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις συναδέλφων της Α/θμιας που για χρόνια ζητούν τις συγκεκριμένες περιοχές;

Πώς, αλήθεια, μπορεί να γίνει τοποθέτηση σε οργανικές θέσεις τη στιγμή που δεκάδες συνάδελφοι της Α/θμιας παραμένουν στη διάθεση των τοπικών ΠΥΣΠΕ, επειδή δεν υπήρχαν οργανικά κενά;
Εάν τα κενά είναι λειτουργικά με ποια κριτήρια θα γίνουν οι τοποθετήσεις στα σχολεία, αφού είναι γνωστό ότι η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Β/θμιας διαφέρει από τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας.
Δεν είναι τραγελαφικό , πριν ένα μήνα το ΚΥΣΠΕ να απορρίπτει τις προαιρετικές αιτήσεις για μετάταξη εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Α/θμια, επειδή δεν υπήρχαν κενά και τώρα το Υπουργείο να τους καλεί να κάνουν υποχρεωτικά αίτηση για μετάταξη;
Αλήθεια τι γίνεται με τις 900 μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Β/θμια στην Α/θμια που είχαν ανακοινωθεί; Ποια είναι η τύχη τους; Θα υποβάλουν ξανά αίτηση οι συνάδελφοι;

 

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι το μόνο που ενδιαφέρει τον Υπουργό Παιδείας είναι η υλοποίηση των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η κυβέρνηση απέναντι στην Τρόικα. Γι΄ αυτό και προχώρησε με πρωτοφανή ταχύτητα στις διαθεσιμότητες και τώρα στις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών. Είναι το μόνο για το οποίο "βιάζεται" αφού όλα τα άλλα θέματα (αποσπάσεις , προσλήψεις αναπληρωτών κλπ) τα έχει παραπέμψει στις καλένδες . Καθόλου δεν τον ενδιαφέρει το τοπίο που διαμορφώνεται στην εκπαίδευση με τις απολύσεις και τις υποχρεωτικές μετατάξεις.

Αυτή η άκαμπτη και αδιάλλακτη πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης, που αντιμετωπίζει τους συναδέλφους ως "αριθμούς" , που απαξιώνει χιλιάδες εκπαιδευτικούς ηθικά και επαγγελματικά κρατώντας τους στο "σκοτάδι" και την αβεβαιότητα, συντελεί στην παραπέρα υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και της εκπαίδευσης.

Το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) οφείλει να παρέμβει άμεσα, από κοινού και συντονισμένα, , πριν είναι αργά και διαμορφωθούν τετελεσμένα στο χώρο της εκπαίδευσης, και να μην επιτρέψει καμιά καταστρατήγηση των αντικειμενικών κριτηρίων που έχουν κατακτήσει με αγώνες χρόνων οι εκπαιδευτικοί για τις υπηρεσιακές τους μεταβολές (μεταθέσεις- αποσπάσεις-τοποθετήσεις-μετατάξεις).

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ

Δημήτρης Μπράτης

http://mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/833-2013-08-19-07-59-04

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162175
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 789
Σύνολο: 804

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.