0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
mackisλες ότι από την αρχή ήταν ξεκάθαρη η σειρά διεύθυνση/περιφέρεια/επικράτειαΑυτό ούτε ο συντάκτης της υ α δεν το ισχυρίστηκε , για πολιτική βούληση μίλησαν και περί αυτού πρόκειται.
Ένας σοβαρός φορέας σε ένα σοβαρό κράτος όταν ζητάει να στελεχώσει κάποια υπηρεσία του λέει: Θέλω τόσους ανθρώπους για τόσες θέσεις με αυτά τα κριτήρια και θα ακολουθηθεί η Α διαδικασία. Αν δεν γεμίσουν οι θέσεις, θα ακολουθηθεί η Β διαδικασία. Τόσο απλά.Εδώ η διαδικασία και τα κριτήρια αλλάζουν ανάλογα με το πόσα άτομα έχουν δείξει ενδιαφέρον και αν στο τέλος δεν μας φτάνουν θα πάρουμε και όσους δεν ενδιαφέρθηκαν. Δεν γίνεται χωριό έτσι αδέλφια... Χρειάζεται σοβαρότητα.
Eάν πήρατε επίδομα σε καθεστώς απόσπασης..αυτό είναι λάθος της μισθοδοσίας.Εάν το ανακαλύψουν ποτέ.. (λέμε τώρα.. )Θα τα διεκδικήσουν πίσω ως αχρεωστήτως καταβληθέντα
Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις ποιες ειναι οι ανακριβειες και τα ψεμματα;και να μου πεις εσυ τα σωστα και τις αληθειες;;γιατι και εγω ξερω για κοσμο που θελει να ξεκουμπιστει απο τα νησια και την παραμεθοριο, οχι απλα να φυγει, (και η μεταταξη ειναι μια πορτα) που κατα τη γνωμη μου δεν ξερεις που θα οδηγησει, αν σε παει κεντρικα ή χειροτερα στην επικρατεια.μηπως ειναι ψεμματα για την ολμε; (ναι με μικρα γιατι ειναι μικρη)με τα 3 παιδια;; μεγαλη ιστορια μην την πιασουμε βρομαειγια την διαθεση σε ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ και τα παιχνιδακια των θεσεων μετα των αιρετων;;Ασχετοι συναδελφοι (με χαυλιοδοντες) στα γραφεια που σβηνουν με μπλανκο στην οθονη το λαθος στο κειμενο; Για πες μου λοιπον συναδελφε τις αληθειες να τις μαθω και εγω και να μπω στην πραγματικοτητα σου...
Είναι ανεπίτρεπτο σε ένα κράτους δικαίου, σε μία συντεταγμένη πολιτεία τα κρατικά όργανα διοίκησης να αποκρύπτουν σημαντικές πληροφορίες από τους αιτουντες σε μια διαδικασια κάλυψης θέσεων που επηρεάζει όλη τους τη ζωη . Τα δεδομένα και οι κανόνες του παιχνιδιού υπάρχουν για να δίνονται και να γίνονται γνωστά και όχι για να κρύβονται. Δεν είναι δυνατόν να παραμένουν υπο τη μορφή επτασφράγιστου μυστικού μίας κλειστής κάστας μυστικοσυμβούλων του υπουργικού γραφείου που κινούνται παρασκηνιακα και αντιθεσμικά παρακαμπτοντας προκλητικά την δημοσιουπαλληλικη ιεραρχία. Είναι έξω από κάθε λογική ο αιτών να αποκτάει το ρόλο του τζογαδόρου και του τειρεσία, προσπαθώντας να μαντέψει τις βουλές των ιερών χρησμών του υπουργείου. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η απόκρυψη βασικών στοιχείων της διαδικασίας από την εξουσία, όταν αυτά μάλιστα ζητούνται επίσημα και υπηρεσιακά από τους υφισταμένους (διευθύνσεις εκπαίδευσης) αποτελεί ποινικό αδίκημα και υπάγεται στη σφαίρα της δικαιοσύνης. Το όλο καθεστώς θυμίζει πρακτικές ολοκληρωτικού καθεστώτος που αποφασιζει κατά το δοκούν και προσφέρει ενημέρωση σε δόσεις και ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων, την επιτέλεση ή όχι των σχεδίων των κυβερνώντων. Η αξιοπιστία πήγε περίπατο με το να καούν ολόκληρες στρατιές καθηγητών που έκαναν αίτηση τις προγούμενες ημέρες έχοντας άλλα δεδομένα στο μυαλό τους. Όταν λοιπόν αυτή η διαδικασία εισάγει ανάλογα με τη χρονική συγκυρία διαφορετικά μέτρα και σταθμά είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μία παρωδία. Δεν υπάρχει δημόσια διοίκηση εκεί που αποφασίζουν οι σύμβουλοι και όχι οι αρμόδιοι θεσμικοί παράγοντες. Έπρεπε ήδη να κινηθεί ο εισαγγελέας και να διατάξει προκαταρκτική εξέταση για όλα αυτά που ανέλυσα παραπάνω.
mackisλες ότι από την αρχή ήταν ξεκάθαρη η σειρά διεύθυνση/περιφέρεια/επικράτειαΑυτό ούτε ο συντάκτης της υ α δεν το ισχυρίστηκε , για πολιτική βούληση μίλησαν και περί αυτού πρόκειται.συμφωνώ με την άποψη που διατύπωσες (όπως και άλλοι) για την προσπάθεια (δε θα τη χαρακτήριζα επιτυχημένη βέβαια, αλλά έτσι είναι όταν αυτοί που σε ταίζουν αρχίζουν να σε πιέζουν) σταδιακής εξάλειψης του φαινομένου διάθεση ΠΥΣΔΕ (φαινόμενο που δημιουργήθηκε και γιγαντώθηκε με τις παράνομες (επί σειρά ετών) μεταθέσεις σε μη οργανικά κενά).
Κι ομως, συναδελφε, ηταν ξεκαθαρο σε οποιονδηποτε διαβαζε την ΥΑ χωρις να χρωματιζεται η οραση του απο την επιθυμια για μεταθεση (κι οχι μεταταξη=σωτηρια απο τη διαθεσιμοτητα), οτι οι αριθμοι μεσα στις περιφερειες ηταν φτιαγμενοι με τετοια ακριβεια ωστε να "τακτοποιουν" τους εργαζομενους της δευτεροβαθμιας στην πρωτοβαθμια και σε ορισμενες περιπτωσεις να αφηνουν περιθωριο ικανοποιησης επιπλεον αιτησεων εκτος περιφερειας (π.χ. Αγγλικης στην Α' Αθηνας οπου μπορουν να ικανοποιηθουν επιπλεον 40 αιτησεις εκτος Αττικης).
Εγώ μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να μην κάνω. Μετά από 9 χρόνια στο δυσπρόσιτο (χωρίς απόσπαση παρακαλώ) μετά τις διευκρινίσεις είδα ότι δεν γίνεται να πάω ούτε στο νομό μου ούτε στην περιφέρεια μου. Βασικά ούτε θα μπορέσω ποτέ να πάω στο σπίτι μου... Ούτε στα δημοτικά θέλω να πάω για να τους κάνω τη χάρη, επομένως ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Σε 14 ώρες τελειώνει η διαδικασία και θα μου λείψει η συντροφιά πολλών συναδέλφων που μοιράστηκαν το άγχος τους στο φόρουμ. Απλά έτσι για το γαμώτο, αν και off topic, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι όσοι συνάδελφοι θα μπορέσουν να πάρουν εν τέλει την οργανική στο ΠΥΣΔΕ τους, με το καλό να την πάρουν, αλλά πιθανότατα κάποιοι να μείνουν στην απ'έξω και στην αβεβαιότητα που θα μείνουμε όλοι μας, μόνο και μόνο γιατί ορισμένοι τόσα χρόνια ήταν διορισμένοι μεν στα νησιά (όπως εγώ) αλλά με τις βυσματικές τους αποσπασεις στα γραφεία τσιμπάγαν τα ίδια μόρια με όσους θαλασσοδερνόμαστε ακόμα. Αφού λοιπόν οι τελευταίοι μπορεσαν και πήγαν σπιτι τους ενώ για λίγο κάποιοι δεν μπόρεσαν, αυτοί θα πάρουν και τις λιγες θέσεις που θα ανοίξουν... Συμπέρασμα; Πάλι οι βυσματίες θα επιπλεύσουν... Τους μισθούς μας τους έκοψαν αναδρομικά, τα μόρια των βυσμάτων στα γραφεία που έπαιρναν τα 12άρια των δυσπρόσιτων χωρίς να πάνε εκεί ποτέ, δεν τα άλλαξαν αναδρομικά.Αυτά τα ολίγα, σας καληνυχτίζω γιατί έχω να κοιμηθώ 3 μέρες από το άγχος και τα μάτια μου είναι σαν σκόρδα. Το δε έντερό μου έχει γίνει προ πολλού κοκορέτσι. Καλή τύχη σε όλους!
Εξ' αρχής ήμουν αμφιταλαντευόμενος για τους εξής λόγους:1. Προτιμώ να διδάσκω κυρίως σε μαθητές ηλικίας Γυμνασίου και αμέσως μετά σε μαθητές ηλικίας 5ης-6ης δημοτικού, αλλά τα αγαπημένα μου μαθήματα βρίσκονται σε ΕΠΑΛ (Δεν θα μπορούσα με τίποτα να είμαι σε Γενικά Λύκεια).2. Θεωρώ τις θέσεις στα δημοτικά μακροπρόθεσμα επισφαλείς, γιατί δεν πιστεύω οτι μπορεί μακροχρόνια να διατηρηθεί η πληροφορική (και όχι μόνο, επίσης τα αγγλικά και άλλα μαθήματα) στις Α και Β δημοτικού. Εκτιμώ οτι κάποια στιγμήοι ειδικότητες θα μείνουν στις μεγαλύτερες τάξεις.Σκεφτόμουν λοιπόν να αφήσω να γίνουν αιτήσεις από άλλους συναδέλφους και εγώ να ρισκάρω να βρω κάποιο κενό από αυτά που θα αφήσουν, όσοι φύγουν στην πρωτοβάθμθια. Από τις σημερινές απαντήσεις και τη γενικότερη πολιτική κατάσταση και τις εκτιμήσεις μου, πιστεύω οτι το υπουργείο έμμεσα μου είπε: "κάνε αίτηση και παρακάλα να είσαι σε αυτούς που θα μεταταχθούν για να εξασφαλίσεις τη θέση σου. " Πιστεύω οτι το Δεκέμβρη θα είναι βασικό προπαγανδιστικό όπλο για διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών το αν υπάρχει σημαντικός αριθμός που δεν θα συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο.Επίσης σήμερα έμαθα οτι ενώ πχ η πρωτοβάθμια Καβάλας έχει 13 διαθέσιμες προς μετάταξη θέσεις στον κλάδο μου, οι πραγματικές της ανάγκες είναι για 31 εκπαιδευτικούς πληροφορικής. Αυτό σημαίνει πως όσοι μεταταγούν, πρώτοι θα διαλέξουν σχολείο για τοποθέτηση, και οι υπόλοιπες ανάγκες θα καλυφτούν με αποσπάσεις ή διαθέσεις από την αντίστοιχη δευτεροβάθμια ή και αναπληρωτές (εκτός αν το υπουργείο αποφασίσει να μη λειτουργήσει τμήματα ολοήμερων, μόνο και μόνο για να μην προσλάβει αναπληρωτές). Από το να διατίθεμαι κάθε χρόνο από τη δευτεροβάθμια υποχρεωτικά στα περισσεύματα της πρωτοβάθμιας, προτιμώ να διεκδικήσω μία σταθερή τοποθέτηση στην πρωτοβάθμια και να διαλέξω πρώτος από τις καλές περιπτώσεις σχολείων.Οι δύο κίνδυνοι είναι:Να μεταταγώ υποχρεωτικά κάπου ακόμα πιο μακριά από τον τόπο καταγωγής και συμφερόντων μου (Θεσσαλονίκη)Να μεταταγώ υποχρεωτικά σε διοικητική θέση, κάτι που είναι εφιάλτης για μένα.Όλα αυτά τα γράφω για να δέιξω πόσο πολύπλοκο είναι για τον καθένα μας να αποφασίσει. Επειδή όμως η τύχη καμιά φορά βοηθάει τους τολμηρούς, ενώ η ακινησία είναι επικίνδυνη. Αποφάσισα να καταθέσω αίτηση και σε λίγο θα σας ενημερώσω για τον Αριθμό Πρωτοκόλλου. Καλή επιτυχία σε όλους σας.