0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: trekto στις Απριλίου 07, 2013, 07:39:33 pmΟ μηχανισμός που εξυπηρετούν τα ΙΕΚ να κατέβει σε επίπεδο λυκείου και να στελεχωθούν από καθηγητές
Ο μηχανισμός που εξυπηρετούν τα ΙΕΚ να κατέβει σε επίπεδο λυκείου και να στελεχωθούν από καθηγητές
Παράθεση από: diamand στις Απριλίου 07, 2013, 03:00:49 pmΣτην προκυρηξη για την στηριξη των δημοτικων με ΕΑΕΠ μεσω ΕΣΠΑ αναφερει πως για το 2013-14 θα αυξηθουν κατα περιπου 300 τα δημοτικα με ΕΑΕΠΥπάρχει κάποιο link για αυτή την προκήρυξη;
Στην προκυρηξη για την στηριξη των δημοτικων με ΕΑΕΠ μεσω ΕΣΠΑ αναφερει πως για το 2013-14 θα αυξηθουν κατα περιπου 300 τα δημοτικα με ΕΑΕΠ
Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιοι θα πάμε στην Πρωτοβάθμια πρέπει να αποκοπούμε από τους συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας.
Όσοι κάνουν μετάταξη ας το καταλάβουν, οι δάσκαλοι είναι οι νέοι τους συνάδελφοι και με τα συμφέροντα των δασκάλων θα πρέπει να αρχίσουν να ταυτίζονται.
Παράθεση από: ICT στις Απριλίου 07, 2013, 11:24:55 pm Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιοι θα πάμε στην Πρωτοβάθμια πρέπει να αποκοπούμε από τους συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας. Πάλι θα σε προσγειώσω στην πραγματικότητα, αλλά μετάταξη κάνεις σε ένα άλλη βαθμίδα, όχι απόσπαση. Σε μια βαθμίδα στην οποία αν βρίσκεσαι εκεί μετά από 5 χρόνια πιθανό είναι τα διδακτικά σου καθήκοντα να έχουν εξομοιωθεί με αυτά των δασκάλων με επιμόρφωση, ή εναλλακτικά να έχεις γίνει τεχνικός-support. Είσαι δηλαδή πια κάτι διαφορετικό από την
trekto σου προτείνω μια μετάταξη στο μαντείο των Δελφών...
Και κάτι ακόμα. Επειδή είσαι τρελά ψαγμένος, πως και δεν ξέρεις ότι επίκειται συγχώνευση αθμιας και βθμιας διοικητικά? Οπότε οι ΠΕ19 θα κάνουν βελτίωση από το 34ο Δ.Σ. Πετρομαγούλας στο 3ο Λύκειο Κατωχωρίτσας.Μετάταξη ~= μετάθεση.
Παράθεση από: p-p στις Απριλίου 08, 2013, 11:25:14 amtrekto σου προτείνω μια μετάταξη στο μαντείο των Δελφών... Προσπαθώ να μιλάω ρεαλιστικά, έτσι μόνο νομίζω ότι βοηθάω.Θα πρότεινα μάλιστα σε όσους πάρουν την δύσκολη και ριψοκίνδυνη απόφαση να αλλάξουν επάγγελμα, να αρχίσουν ήδη τις διεργασίες για την δημιουργία των φορέων που θα τους αντιπροσωπεύουν , και μάλιστα για λόγους τακτικής να δηλώσουν ξεκάθαρα την δασκαλική τους ιδιότητα. Δηλαδή να δημιουργηθούν σύλλογοι Π.Ε.ΔΑ.Π , ΠΑ.ΣΥ.ΔΑ.ΓΑ κλπ κλπ