*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4797762 φορές)

0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greek_katrin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #770 στις: Απριλίου 07, 2013, 03:59:47 pm »
δυστυχώς δεν υπάρχει μέλλον στην επαγγελματικη εκπαιδευση.....
τον τελευταίο καιρό συζητάνε για συγχωνεύσεις ΕΠΑΛ γιατί είναι " ασύμφορα " με τόσες ειδικότητες και εσείς λέτε το υπουργείο να
βελτιώσει τα ΕΠΑΛ...
ΠΟΛΥ ΧΛΩΜΟ

Να δείτε του χρόνου πόσοι θα είμαστε στη διάθεση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:44:37 »

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #771 στις: Απριλίου 07, 2013, 04:10:57 pm »
δυστυχώς δεν υπάρχει μέλλον στην επαγγελματικη εκπαιδευση.....

Αν συνεχίσει αυτή η υπερπαραγωγή "καμένων" εφήβων, που στην πιο δυναμική περίοδο της ηλικίας τους τους φορτώνουμε με άχρηστες θεωρητικές μπούρδες και απομνημόνευση, τότε δεν θα υπάρχει μέλλον και για την ίδια κοινωνία μας.
Το μέλλον της κοινωνίας περνάει από την σωστή παιδεία. Για αυτή την παιδεία πρέπει να παλέψουμε και να συγκρουστούμε  με τις ακραία συντηρητικές δυνάμεις του υπουργείου, που θέλουν να κρατήσουν την παιδεία καθηλωμένη στην δεκαετία του 1930, κόντρα σε όλα τα σύγχρονα παραδείγματα που έχουμε από όλες τις ανεπτυγμένες χώρες.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 04:15:03 pm από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος greek_katrin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #772 στις: Απριλίου 07, 2013, 04:52:38 pm »
Και πως θα το κάνουμε αυτό trekto?

αν προωθούμε τα παιδιά στα ΕΠΑΛ?

Αν δεν κάνουμε αίτηση μετάταξης?

 αν αλλάξουμε το πρόγραμμα σπουδών από μόνοι μας?

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #773 στις: Απριλίου 07, 2013, 05:24:13 pm »
Και πως θα το κάνουμε αυτό trekto?

αν προωθούμε τα παιδιά στα ΕΠΑΛ?

Αν δεν κάνουμε αίτηση μετάταξης?

 αν αλλάξουμε το πρόγραμμα σπουδών από μόνοι μας?

Καταρχήν μιλώντας, εντοπίζοντας το πραγματικό πρόβλημα της παιδείας και της κοινωνίας, και ενημερώνοντας όσο κόσμο γνωρίζουμε για αυτό. Και φυσικά έχοντας την πίστη ότι ο ο παραλογισμός στο τέλος πάντα χάνει.

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 05:31:18 pm από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:44:37 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #774 στις: Απριλίου 07, 2013, 05:29:45 pm »
Από τη μια να κοιτάμε το γενικό καλό και από την άλλη να κάνουμε λόμπυ. Όχι δεν είναι αντιφατικά αυτά που γράφεις. Συμφωνώ οτι τα παιδιά στο δημοτικό πρέπει να έχουν έναν δάσκαλο μέχρι την τρίτη ή τετάρτη δημοτικού. Μετά  δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα η ύπαρξη 2-3 καθηγητών ειδικοτήτων (πληροφορική, γυμναστές ξενόγλωσσοι). Όσο για τη σχέση με την αριθμητική όλοι με συγκεκριμένους αριθμούς απέδειξαν οτι ελάχιστη διαδοφοροποίηση στις θέσεις δημιουργείται με τη μετάταξη των συναδέλφων, γιατί έτσι κι αλλιώς εθελοντικά ή υποχρεωτικά οι ίδιοι αποσπούνταν κάθε χρόνο στην πρωτοβάθμια.

Η επαγγελματική εκπαίδευση σε όλες τις χώρες υπηρετεί την οικονομία και την παραγωγή. Όπου υπάρχει αναπτυγμένη παραγωγή σε μεγάλες μονάδες χρειάζεται και αντίστοιχη επαγγελματική εκπαίδευση στις χαμηλότερες βαθμίδες εκπαίδευσης.. Επίσης οι χώρες πυο ανέφερες έχουν μεγάλο ποσοστό επαγγελματικής εκπαίδευσης, γιατί τροφοδοτούνται με τζάμπα επιστημονικό δυναμικό από χώρες όπως η Ελλάδα

Το να αποκαλούμε θεωρητικές μπούρδες την επιστήμη, δείχνει πόσο καλή σχέση έχουμε με την παιδεία και τη σωστή παιδεία. Στην Ελλάδα δεν έχουμε πρόβλημα παιδείας, αλλά οικονομίας και αξιοποίησης του επιστημονικά καταρτισμένου εργατικού δυναμικού. Σε πολλές χώρες έχουν βρει τη χαρά τους με το γεγονός οτι η Ελλάδα και άλλες χώρες τους προμηθεύουν με τζάμπα επιστημονικό δυναμικό. Αντί λοιπόν να μειώσουμε τον αριθμό των γιατρών, των πληροφορικών κλπ και να στρέψουμε τα παιδιά σε χαμηλότερης βαθμίδας επαγγελματική ειδίκευση, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε την αφαίμαξη του επιστημονικού δυναμικού μας και να μειώσουμε την ανεργία των πτυχιούχων, αναπτύσσοντας τη βιομηχανία και τις υπηρεσίες που απαιτούν τέτοιο δυναμικό. Αντί να πηγαίνουν οι γιατροί πχ να δουλέψουν σε γερμανικές κλινικές, θα ήταν συμφερότερο να φέρουμε τους Γερμανούς ασθενείς σε μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #775 στις: Απριλίου 07, 2013, 06:43:05 pm »
Για να συμπληρώσω τον perastikos_kav

Όλα μα όλα θέλουν προγραμματισμό. Ολες οι χώρες που πρόκοψαν κάναν ένα πλάνο και είπαν που θέλουμε να είμαστε στα επόμενα χρόνια.
Στην Ελλάδα μια ζωή τρέχουμε μετά για να πούμε τι έπρεπε να είχαμε κάνει.
Ακόμα και οι της τεχνικής εκπαίδευσης έχουμε καταντήσει να μιλάμε θεωρητικά. Π.χ. μου λεει ο άλλος να κάνω εκείνο να κάνω το άλλο.
Ωραία κάντο πειραματικά κάνε μετρήσεις πριν και μετά και πες μου αν υπάρχει διαφορά.
Επίσης ετοίμασε ένα πλάνο, μια μελέτη σκοπιμότητας, κάνε μου ένα προυπολογισμό και τα συζητάμε ρε αδελφέ.
Π.χ. αφού συζητάμε ας ξεκινήσουμε από τα απλά έστω ότι αναμορφώνω το Τεχνολογικό Λύκειο.
Πες μου ειδικότητες, ωρολ. πρόγραμμα, επιμόρφωση εκπαιδευτικών κ.α. αλλά κυρίως βρες μου χρηματοδότηση.
Το πρόβλημα μου δεν είναι που θα πάει η Πληροφορική. Οπου και να πάει θα αποτύχει όπως και όλα τα μαθήματα που οι αυξομειώσεις γίνονται στου κασίδα το κεφάλι.

ΥΓ. Και επειδή αναφέρθηκε κάτι αν κοιμάμαι ήσυχος....ναι κοιμάμαι γιατί η λέξη αναπληρωτής σημαίνει αναπληρώνω κάποιον. Οταν λοιπόν η Πληροφορική πάει και στα Δημοτικά και στα Γυμνασια και στα Λύκεια τότε αναπληρώνεις το λειτουργικό κενό του μονίμου. Οταν δεν υπάρχει οργανική αναπληρώνεις το κενό που έχει φτιάξει κάποιος για δικούς του σκοπούς. Τις ευθύνες λοιπόν και τις ενοχές σε αυτούς όχι σε μένα. Επίσης και λίγο περισσότερος σεβασμός σε κάποιους συναδέλφους που απέδειξαν το γιατί η Πληροφορική πρέπει να είναι σε όλες τις βαθμίδες δεν βλάπτει. Και το απέδειξαν δουλεύοντας πολλές φορές εκτός ωραρίου και κάνοντας δουλειές εκτός διδασκαλίας για τις οποίες ούτε επιμορφώθηκαν ούτε επιχορηγήθηκαν.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 07:00:40 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #776 στις: Απριλίου 07, 2013, 06:56:04 pm »
Από τη μια να κοιτάμε το γενικό καλό και από την άλλη να κάνουμε λόμπυ. Όχι δεν είναι αντιφατικά αυτά που γράφεις. Συμφωνώ οτι τα παιδιά στο δημοτικό πρέπει να έχουν έναν δάσκαλο μέχρι την τρίτη ή τετάρτη δημοτικού. Μετά  δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα η ύπαρξη 2-3 καθηγητών ειδικοτήτων (πληροφορική, γυμναστές ξενόγλωσσοι). Όσο για τη σχέση με την αριθμητική όλοι με συγκεκριμένους αριθμούς απέδειξαν οτι ελάχιστη διαδοφοροποίηση στις θέσεις δημιουργείται με τη μετάταξη των συναδέλφων, γιατί έτσι κι αλλιώς εθελοντικά ή υποχρεωτικά οι ίδιοι αποσπούνταν κάθε χρόνο στην πρωτοβάθμια.

Η επαγγελματική εκπαίδευση σε όλες τις χώρες υπηρετεί την οικονομία και την παραγωγή. Όπου υπάρχει αναπτυγμένη παραγωγή σε μεγάλες μονάδες χρειάζεται και αντίστοιχη επαγγελματική εκπαίδευση στις χαμηλότερες βαθμίδες εκπαίδευσης.. Επίσης οι χώρες πυο ανέφερες έχουν μεγάλο ποσοστό επαγγελματικής εκπαίδευσης, γιατί τροφοδοτούνται με τζάμπα επιστημονικό δυναμικό από χώρες όπως η Ελλάδα

Το να αποκαλούμε θεωρητικές μπούρδες την επιστήμη, δείχνει πόσο καλή σχέση έχουμε με την παιδεία και τη σωστή παιδεία. Στην Ελλάδα δεν έχουμε πρόβλημα παιδείας, αλλά οικονομίας και αξιοποίησης του επιστημονικά καταρτισμένου εργατικού δυναμικού. Σε πολλές χώρες έχουν βρει τη χαρά τους με το γεγονός οτι η Ελλάδα και άλλες χώρες τους προμηθεύουν με τζάμπα επιστημονικό δυναμικό. Αντί λοιπόν να μειώσουμε τον αριθμό των γιατρών, των πληροφορικών κλπ και να στρέψουμε τα παιδιά σε χαμηλότερης βαθμίδας επαγγελματική ειδίκευση, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε την αφαίμαξη του επιστημονικού δυναμικού μας και να μειώσουμε την ανεργία των πτυχιούχων, αναπτύσσοντας τη βιομηχανία και τις υπηρεσίες που απαιτούν τέτοιο δυναμικό. Αντί να πηγαίνουν οι γιατροί πχ να δουλέψουν σε γερμανικές κλινικές, θα ήταν συμφερότερο να φέρουμε τους Γερμανούς ασθενείς σε μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα.

+++++++++++

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #777 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:12:08 pm »
Συμφωνώ οτι τα παιδιά στο δημοτικό πρέπει να έχουν έναν δάσκαλο μέχρι την τρίτη ή τετάρτη δημοτικού. Μετά  δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα η ύπαρξη 2-3 καθηγητών ειδικοτήτων (πληροφορική, γυμναστές ξενόγλωσσοι).

Αυτό που λες είναι παράλογο. Αν εξαιρέσεις τους γυμναστές και τους ξενόγλωσσους, γιατί πληροφορική και όχι μαθηματικά, ή βιολογία, η αρχαία ελληνικά ή γεωπονία; Με ποιά λογική; Ή μήπως νομίζεις ότι οι δάσκαλοι δεν είναι ικανοί να ανοίξουν και να κλείσουν έναν υπολογιστή και να τρέξουν ένα πρόγραμμα παιδαγωγικού ενδιαφέροντος ή έναν επεξεργαστή κειμένου; Η δεν είναι ικανοί να κάνουν καλλιτεχνικά ή θέατρο σε επίπεδο δημοτικού; Κακά τα ψέμματα, όσο και αν συμφέρει το αντίθετο όσους είμαστε στην
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 07:30:58 pm από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #778 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:14:21 pm »
Για τον λόγο ότι μας απέδειξες ότι δεν έχεις αναλυτική σκέψη trekto και ότι αναπαράγεις στερεότυπα.
Δεν είσαι κάν τεχνικός επιστήμονας γιατί η μαγική λέξη για να γίνεις τεχνικός επιστήμονας είναι η απόδειξη.
Μας κούρασες αδελφέ.

ΥΓ. Επίσης το θέμα είναι Μετάταξη από Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια και μας έχει φλομώσει στο παραμυθάκι για την τεχνική εκπαίδευση στα τεχνικά Λύκεια. Είσαι και εκτός θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 07:16:54 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #779 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:23:06 pm »

Π.χ. αφού συζητάμε ας ξεκινήσουμε από τα απλά έστω ότι αναμορφώνω το Τεχνολογικό Λύκειο.
Πες μου ειδικότητες, ωρολ. πρόγραμμα, επιμόρφωση εκπαιδευτικών κ.α. αλλά κυρίως βρες μου χρηματοδότηση.

Το μυστικό της χρηματοδότησης είναι στις δεύτερες αναθέσεις. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι θεωρητικής κατεύθυνσης που θα επιθυμούσαν να έχουν δεύτερη ανάθεση σε μια πρακτική τεχνική-επαγγελματική κατεύθυνση. Οι δεύτερες αναθέσεις δεν χρειάζονται χρηματοδότηση. Απλά αλλάζεις το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο, το απο-θεωρητικοποιείς και το εξομοιώνεις με τα ευρωπαϊκά στάνταρντ, και καλείς όσους εκπαιδευτικούς το επιθυμούν να διδάξουν ως δεύτερη ανάθεση τον νέο αυτό τεχνικό-επαγγελματικό κλάδο που δημιουργείται. Και ο οποίος κλάδος φυσικά, μετά την δημιουργία του, θα επιβιώσει ανάλογα με την ζήτηση που θα έχει από τους μαθητές και την κοινωνία.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 07:29:01 pm από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #780 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:26:41 pm »
Και κάτι τελευταίο.
Επειδή είσαι οραματιστής μέχρι τέλος Μαίου να μας έχει ετοιμάσει το Νεο Επαγγελματικό σου Λύκειο όπως το ονειρεύεσαι να μας δώσεις λογαριασμό τραπέζης να σου δώσουμε όλοι οι πληροφορικοί από ένα ποσό και να το δουλέψεις όπως αγαπάς.
Αν και πιστεύω ότι και εκεί κάτι θα βρες να σου φταίει ακόμα και αν διδάσκεις εσύ όλα τα μαθήματα.
έλεος πια δεν υπάρχει κάποιος σε αυτή τη χώρα να μας σώσει από όλους τους φωστήρες - σωτήρες;;;;

Όσο για αυτό που λες ΕΓΙΝΕ ΗΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ και λέγεται ΙΕΚ και περιμένω από σένα αποτελέσματα αν υπάρχει ζήτηση σε ποιες ειδικότητες και πόσο αυτοί που παρακολούθησαν αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά σε βάθος δεκαετίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 07:38:01 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος sgav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #781 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:38:04 pm »
Νομίζω ότι έχει ξεφύγει λίγο η συζήτηση... Ελπίζω μέσα στην βδομάδα να ανακοινωθούν τα οργανικά κενά (όπως κάποιοι αιρετοί γράφουν) οπότε να πάρω την τελική μου απόφαση (για να ηρεμίσω).
Όσο για την πληροφορική στα Δημοτικά εγώ είμαι απόλυτα σύμφωνος και ελπίζω να επεκταθεί και σε περισσότερα. Δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα στις μικρές τάξεις (το αντίθετο θα έλεγα) και φυσικά χρειάζεται να είσαι γνώστης παιδαγωγικών όσο και στο Γυμνάσιο-Λύκειο (το καθένα με τα "προβλήματά" του), αλλά και αυτό αποκτάται με την εμπειρία (τέρατα θεωρητικών γνώσεων έχουν αποτύχει παταγωδώς μέσα στη τάξη).
Έχω διδάξει σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαλ και τα τελευταία 3 χρόνια σε δημοτικά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των δημοτικών (που συνάντησα εγώ) είναι η αίθουσα διδασκαλίας Πληροφορικής. Μικρές αίθουσες (πρώην αποθήκες) και λίγοι υπολογιστές (αν λείπει συνάδελφος σου έρχονται και 4-5 μαθητές επιπλέον με τις καρέκλες τους).

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #782 στις: Απριλίου 07, 2013, 07:39:33 pm »
Όσο για αυτό που λες ΕΓΙΝΕ ΗΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ και λέγεται ΙΕΚ και περιμένω από σένα αποτελέσματα αν υπάρχει ζήτηση σε ποιες ειδικότητες και πόσο αυτοί που παρακολούθησαν αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά σε βάθος δεκαετίας.

Μόνο που τα ΙΕΚ είναι τα περισσότερα ιδιωτικά.  Αν το θες έτσι, κάτι τέτοιο προτείνω. Ο μηχανισμός που εξυπηρετούν τα ΙΕΚ να κατέβει σε επίπεδο λυκείου και να στελεχωθούν από καθηγητές
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2013, 08:11:28 pm από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος greek_katrin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #783 στις: Απριλίου 07, 2013, 08:12:52 pm »
Όσο για αυτό που λες ΕΓΙΝΕ ΗΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ και λέγεται ΙΕΚ και περιμένω από σένα αποτελέσματα αν υπάρχει ζήτηση σε ποιες ειδικότητες και πόσο αυτοί που παρακολούθησαν αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά σε βάθος δεκαετίας.

Μόνο που τα ΙΕΚ είναι τα περισσότερα ιδιωτικά.  Αν το θες έτσι, κάτι τέτοιο προτείνω. Ο μηχανισμός που εξυπηρετούν τα ΙΕΚ να κατέβει σε επίπεδο λυκείου και να στελεχωθούν από καθηγητές

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182657
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.