0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μεταθέσεις 354 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από περιοχή σε περιοχήΔημοσίευση: 24/05/2019https://www.esos.gr/arthra/62778/metatheseis-354-ekpaideytikon-protovathmias-ekpaideysis-apo-periohi-se-periohiΕυτυχώς που όσοι μετατάχθηκαν το 2013 ...ήσαν "χαμηλομοριούχοι" κατά την προσφιλή έκφραση κάποιων εκείνη την εποχή.Καλή σταδιοδρομία συνάδελφοι, ειλικρινά και ολόψυχα, από την νέα σας θεση.
Για τις υπηρεσιακές μεταβολές ισχύουν τα ΠΔ 50 και ΠΔ 100Επίσης οι μεταθέσεις αυτές διενεργήθησαν κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη.NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4589 /29 Ιανουαρίου 2019Άρθρο 44
Με συγχωρείς συνάδελφε... δεν είδα κάποια απάντηση στο ερώτημά μου. Τι θα γίνει με τις οργανικές που πήραν κάποιοι που πήγαν με μετάταξη αλλά είχαν λιγότερα μόρια;Ευχαριστώ
Δεν τις πήραν μόνοι τους αυθαίρετα, αλλά κάνοντας χρήση του νόμου και με βάση τα ισχύοντα Π.Δ. Φυσικά ανατροπή της ισχύουσας κατάστασης δεν είναι δυνατό να γίνει, το υπουργείο δηλαδή δεν πρόκειται να στραφεί κατά των αποφάσεων του.Έδωσε οργανικές το 2016 επί Φίλη και τις μεταθέσεις αυτές ωστε να κλείσει το θέμα αυτό που αφορούσε κυρίως τους ΠΕ11 οι οποίοι διορίζονταν κάποτε με πολλούς τρόπους χωρίς φυσικά να ακουστεί κιχ. Τώρα μετατέθηκαν κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη. θα παρουσιαστούν και θα τοποθετηθούν σύμφωνα με τα ισχύοντα. Μην ξεχνάς ότι εξ αιτίας τους ταλαιπωρήθηκαν επί 5 έτη οι νεοεισερχόμενες ειδικότητες
η επομενη λυση το 2013 δεν ηταν χειροτερη, αλλα η προφανης:δινεις τις μεταθεσεις στους Α/μιους και μετα δινεις τις μεταταξεις στους
Στο πλαίσιο αυτό, η επίμαχη διάταξη του άρθρου 82 παρ. 11 του ν. 4172/2013 που προβλέπει την υποχρεωτική μετάταξη του εκπαιδευτικού προσωπικού που πλεονάζει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε διευθύνσεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ή/και αντιστρόφως, μετά από προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών και των κενών οργανικών θέσεων στις βαθμίδες αυτές εκπαίδευσης, δεν αντίκειται στο άρθρο 103 του Συντάγματος. Εξάλλου, η διάταξη αυτή, θεσπισθείσα σε χρόνο μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρωσης των κενών οργανικών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη διενέργεια μεταθέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού που ανήκει στις βαθμίδες αυτές εκπαίδευσης, δεν έχει την έννοια της ανάκλησης των διοικητικών πράξεων που εκδόθηκαν κατά τη διαδικασία αυτή και της εξ υπαρχής ρύθμισης του τρόπου πλήρωσης των θέσεων αυτών, αλλά της κάλυψης των τυχόν εναπομεινασών κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών που δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν με την προηγηθείσα διαδικασία ή που τυχόν ανέκυψαν μεταγενεστέρως, μέσω υποχρεωτικών μετατάξεων εκπαιδευτικού προσωπικού το οποίο παραμένει πλεονάζον. Με τα δεδομένα αυτά, η διάταξη αυτή, ενόψει και του εξαιρετικού της χαρακτήρα, αναφερόμενη σε ένα μόνο σχολικό έτος (2013-2014), δεν συνιστά δυσμενή διάκριση σε βάρος των εκπαιδευτικών, οι οποίοι υπηρετούν σε οργανικές θέσεις στην βαθμίδα εκπαίδευσης, στην οποία πρόκειται να μεταταγεί υποχρεωτικά το ως άνω εκπαιδευτικό προσωπικό και δεν θίγει την δυνατότητά τους να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης στον τόπο των συμφερόντων τους. Συνεπώς, η διάταξη αυτή δεν έρχεται σε αντίθεση με τα άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 του Συντάγματος που κατοχυρώνουν αντιστοίχως τις αρχές της ισότητας και αξιοκρατίας, ούτε όμως και με την αρχή της προστατευομένης εμπιστοσύνης, εφόσον, όπως προεκτέθηκε, ο νομοθέτης δεν κωλύεται, στα πλαίσια οργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την ορθολογική κατανομή του διδακτικού προσωπικού, χωρίς να δεσμεύεται κατ' αρχήν από προηγούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις. Οι λόγοι δε ακυρώσεως, με τους οποίους προβάλλονται τα αντίθετα, πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι. Περαιτέρω, ως απαράδεκτος πρέπει να απορριφθεί και ο λόγος ακυρώσεως, με τον οποίο προβάλλεται ότι με την επίμαχη νομοθετική ρύθμιση επιδιώκεται η εξυπηρέτηση αλλοτρίων σκοπών από την ομαλή και εύρυθμη οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών του κράτους και η καταστρατήγηση του θεσμού των μεταθέσεων, δεδομένου ότι, όπως παγίως γίνεται δεκτό, δεν νοείται κατάχρηση εξουσίας κατά την άσκηση της νομοθετικής λειτουργίας, δηλαδή επιδίωξη από τον νόμο σκοπών αλλοτρίων από τους δεδηλωμένους στο κείμενό του (ΣτΕ 655/2016 Ολομ. σκ. 9, 2151/2015 σκ. 16 κ.ά.).
δεν εχω διαθεση και δεν εχει νοημα να λογομαχησω μαζι σου, ειδικα οταν αλλα λεω και αλλα καταλαβαινεις.το να διαστρεβλωνεις δε τα λογια μου και να τα χρησιμοποιεις για να υπερασπιστεις τον αγαπημενο σου Υπουργο, δειχνει κακη αντιληψη των πραγματων