0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως, η καλοπροαίρετη άποψη λέει ότι ο Υπουργός προσπαθεί να 'χώσει" κόσμο στην Αβάθμια, ώστε να μην απολυθεί λόγω πλεονάσματος.Η προχειρότητα εξηγείται από το γεγονός ότι δε ρώτησε τα ΠΥΣΔΕΌμως πώς να ρωτήσει τα ΠΥΣΔΕ όταν η απάντηση είναι ένα διαρκες ΟΧΙ - ΑΠΕΡΓΙΑ - ΚΑΤΑΛΗΨΗ;;;¨Αρα πορεύεται μόνος του να σώσει όπως - όπως όσους μπορεί.Όταν λέμε ΟΧΙ συνεχώς αδιαπραγμάτευτα και απέχουμε, μετά θα γίνοτναι τέτοια και χειρότερα...
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ*Του Τριαντάφυλλου Σερμέτη Η σιωπή που υπάρχει γύρω από το θέμα των εθελούσιων μετατάξεων των συγκεκριμένων ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να είναι άσχετη με το ζήτημα των υποχρεωτικών μετατάξεων. Διότι με τις υποχρεωτικές μετατάξεις επιτυγχάνεται η κινητικότητα με αποτέλεσμα να διαλύονται οι κοινωνικές ζωές οικογενειών.Η συνέπεια θα είναι πολλοί εκπαιδευτικοί να αναγκαστούν να παραιτηθούν από μόνοι τους προκειμένου να μην πάνε εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τις οικογένειές τους. Είναι απορίας άξιο, πως, ενώ υπάρχουν οι αιτήσεις για εθελούσια μετάταξη στο γραφείο του υπουργού, δε δίνεται η εντολή για να εξεταστούν από το ΚΥΣΔΕ.Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δε γίνονται σε οργανικές θέσεις και αυτό το γεγονός δημιουργεί την υποψία για απολύσεις στο εγγύς μέλλον. Με τις υποχρεωτικές μετατάξεις δημιουργείται το δεδικασμένο και αποτελεί τον οδηγό για όλο το δημόσιο τομέα και όχι μόνο στον κλάδο των εκπαιδευτικών.Επιπλέον, με τις μετατάξεις στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση αφαιρεί την δυνατότητα σε κάποιες ειδικότητες να συμπληρώνουν το ωράριό τους στα δημοτικά και με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια καινούργια δεξαμενή πλεοναζόντων και υπεράριθμων εκπαιδευτικών που θα έχει ως συνέπεια να συμπαρασυρθούν και άλλοι εκπαιδευτικοί στο πρόγραμμα της κινητικότητας.Είναι ολοφάνερο πλέον, ότι στόχος είναι οι απολύσεις και έμμεσα τις ονομάζουν διαθεσιμότητες, μετατάξεις και κινητικότητα. Η μη πραγματοποίηση εθελούσιων μετατάξεων και η απόλυτη σιωπή γύρω από το θέμα,που ας σημειωθεί η ίδια η κυβέρνηση κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να κάνουν αιτήσεις, και η υποχρεωτική αίτηση για μετάταξη δημιουργεί ποινικές και αστικές ευθύνες και η ΟΛΜΕ, ως ανώτατο συνδικαλιστικό, χρειάζεται να το διερευνήσει άμεσα. Καλούνται οι αιρετοί του ΚΥΣΔΕ να πιέσουν ακόμα περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση και να αναδείξουν το ζήτημα με οιονδήποτε τρόπο.Χρειάζεται να δημιουργηθεί άμεσα ένα ευρύ μέτωπο, με προμετωπίδα την παιδεία, και όλοι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι και αν δεν έχουν ακόμα θιγεί είναι βέβαιο ότι στο μέλλον θα έρθει η σειρά τους, να συγκροτήσουν ένα ρεύμα ανατροπής της υφιστάμενης πολιτικής της καταστροφής. *Πρόεδρος Α΄ ΕΛΜΕ ΠέλλαςΘεολόγος-Φιλόλογος
Η αξιολόγηση έτσι κι αλλιώς θα έρθει (μην ανοίξουμε εδώ συζήτηση αν θα έρθει καλώς ή κακώς, αν πρέπει να τη δεχτούμε ή όχι κλπ.) Τότε θα μπορέσει (και προφανώς θα το κάνει) να απολύσει εκπαιδευτικούς με τη δικαιολογία της μη επάρκειας. Και ο νόμος θα τον καλύπτει, και η κοινή γνώμη μαζί του θα είναι και (μην κοροϊδευόμαστε) και κανιβαλισμό μπόλικο θα δούμε.... ........
ΠαράθεσηΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ*Του Τριαντάφυλλου Σερμέτη Η σιωπή που υπάρχει γύρω από το θέμα των εθελούσιων μετατάξεων των συγκεκριμένων ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να είναι άσχετη με το ζήτημα των υποχρεωτικών μετατάξεων. Διότι με τις υποχρεωτικές μετατάξεις επιτυγχάνεται η κινητικότητα με αποτέλεσμα να διαλύονται οι κοινωνικές ζωές οικογενειών.Η συνέπεια θα είναι πολλοί εκπαιδευτικοί να αναγκαστούν να παραιτηθούν από μόνοι τους προκειμένου να μην πάνε εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τις οικογένειές τους. Είναι απορίας άξιο, πως, ενώ υπάρχουν οι αιτήσεις για εθελούσια μετάταξη στο γραφείο του υπουργού, δε δίνεται η εντολή για να εξεταστούν από το ΚΥΣΔΕ.Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δε γίνονται σε οργανικές θέσεις και αυτό το γεγονός δημιουργεί την υποψία για απολύσεις στο εγγύς μέλλον. Με τις υποχρεωτικές μετατάξεις δημιουργείται το δεδικασμένο και αποτελεί τον οδηγό για όλο το δημόσιο τομέα και όχι μόνο στον κλάδο των εκπαιδευτικών.Επιπλέον, με τις μετατάξεις στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση αφαιρεί την δυνατότητα σε κάποιες ειδικότητες να συμπληρώνουν το ωράριό τους στα δημοτικά και με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια καινούργια δεξαμενή πλεοναζόντων και υπεράριθμων εκπαιδευτικών που θα έχει ως συνέπεια να συμπαρασυρθούν και άλλοι εκπαιδευτικοί στο πρόγραμμα της κινητικότητας.Είναι ολοφάνερο πλέον, ότι στόχος είναι οι απολύσεις και έμμεσα τις ονομάζουν διαθεσιμότητες, μετατάξεις και κινητικότητα. Η μη πραγματοποίηση εθελούσιων μετατάξεων και η απόλυτη σιωπή γύρω από το θέμα,που ας σημειωθεί η ίδια η κυβέρνηση κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να κάνουν αιτήσεις, και η υποχρεωτική αίτηση για μετάταξη δημιουργεί ποινικές και αστικές ευθύνες και η ΟΛΜΕ, ως ανώτατο συνδικαλιστικό, χρειάζεται να το διερευνήσει άμεσα. Καλούνται οι αιρετοί του ΚΥΣΔΕ να πιέσουν ακόμα περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση και να αναδείξουν το ζήτημα με οιονδήποτε τρόπο.Χρειάζεται να δημιουργηθεί άμεσα ένα ευρύ μέτωπο, με προμετωπίδα την παιδεία, και όλοι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι και αν δεν έχουν ακόμα θιγεί είναι βέβαιο ότι στο μέλλον θα έρθει η σειρά τους, να συγκροτήσουν ένα ρεύμα ανατροπής της υφιστάμενης πολιτικής της καταστροφής. *Πρόεδρος Α΄ ΕΛΜΕ ΠέλλαςΘεολόγος-ΦιλόλογοςΑπο το αλφαβιτα ειναι.
Παράθεση από: agis_t στις Αυγούστου 19, 2013, 07:29:36 pmΠαράθεση από: mariacurie στις Αυγούστου 19, 2013, 07:22:04 pmΠαιδιά σας το έχω ξαναπεί αν αναγκαστεί να βγάλει ονομαστική λίστα πλεοναζόντων τότε θα πρέπει να το κάνει με τη λίστα Μητσοτάκη. Το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλει με τίποτα να εμπλέξει το θέμα του ΑΣΕπ για αυτό και το αφήνει έτσι ασαφές. Το μόνο νομικό πλαίσιο που έχει το Υπ Παιδείας είναι αυτό του 82 το οποιό είναι ακριβώς ασαφές. Φαίνεται δεν περιμέναν από το Παιδείας ότι ο Μητσοτάκης θα έβαζε θέμα ΑΣΕΠ.Για αυτό και αφήνει να μπει μόνος του όποιος θέλει στους πλεονάζοντες με την παγίδα της επιλογής περιοχής μετάταξης. Τα ποντικάκια μπαίνουν στη φάκα και φτιάχνουν μόνα τους την ονομαστική λίστα πλεοναζόντων.Ασφαλώς! Και διαβάζοντας προσεκτικά αυτή την "εγκύκλιο" αυτό καταλαβαίνω. Επίσης το ότι δεν δίνουν εξηγήσεις σε προφανείς ερωτήσεις, με οδηγεί στο ίδιο συμπέρασμα.Απορία: Με τόσες ασάφιες και παγίδες, ποιοι στο καλό έκαναν μέχρι στιγμής αίτηση; Αν έκαναν φυσικά. Αν και μένω 950 χλμ μακρυά από τη Διεύθυνση που είμαι διορισμένος και δεν είμαι οριστικά τοποθετημένος αλλά στη διάθεση, αν δεν πάρω κάποιες εξηγήσεις, το ονοματάκι μου δεν το βάζω στη λίστα με τίποτα για να παίξω τζοκερ για το αν θα καταφέρω να έρθω στην περιοχή που θέλω ή θα βρεθώ αλλού για αλλού ή πουθενά αλλού.Αν το υπουργείο μας ήθελε απλά να ξεφορτωθεί κόσμο στα Δημοτικά, θα το είχε ήδη κάνει με τις εθελοντικές που κάναμε. Άρα προφανώς κάτι άλλο κακό σκέφτεται.
Παράθεση από: mariacurie στις Αυγούστου 19, 2013, 07:22:04 pmΠαιδιά σας το έχω ξαναπεί αν αναγκαστεί να βγάλει ονομαστική λίστα πλεοναζόντων τότε θα πρέπει να το κάνει με τη λίστα Μητσοτάκη. Το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλει με τίποτα να εμπλέξει το θέμα του ΑΣΕπ για αυτό και το αφήνει έτσι ασαφές. Το μόνο νομικό πλαίσιο που έχει το Υπ Παιδείας είναι αυτό του 82 το οποιό είναι ακριβώς ασαφές. Φαίνεται δεν περιμέναν από το Παιδείας ότι ο Μητσοτάκης θα έβαζε θέμα ΑΣΕΠ.Για αυτό και αφήνει να μπει μόνος του όποιος θέλει στους πλεονάζοντες με την παγίδα της επιλογής περιοχής μετάταξης. Τα ποντικάκια μπαίνουν στη φάκα και φτιάχνουν μόνα τους την ονομαστική λίστα πλεοναζόντων.
Παιδιά σας το έχω ξαναπεί αν αναγκαστεί να βγάλει ονομαστική λίστα πλεοναζόντων τότε θα πρέπει να το κάνει με τη λίστα Μητσοτάκη. Το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλει με τίποτα να εμπλέξει το θέμα του ΑΣΕπ για αυτό και το αφήνει έτσι ασαφές. Το μόνο νομικό πλαίσιο που έχει το Υπ Παιδείας είναι αυτό του 82 το οποιό είναι ακριβώς ασαφές. Φαίνεται δεν περιμέναν από το Παιδείας ότι ο Μητσοτάκης θα έβαζε θέμα ΑΣΕΠ.
θα έλεγα να μην παραμυθιάζεστε με αυτό το τσιτάτο του "οι οργανικές μας ειναι στο υπουργείο". Η - πάρα πολύ πρόσφατη - ιστορία απέδειξε ότι άνθρωποι με οργανική σε σχολείο και περίπου 30 χρόνια υπηρεσίας έφαγαν χοντρό σουτ εν μία νυκτί και καθόλου η ύπαρξη οργανικής τους δεν στάθηκε εμπόδιο σε αυτό....