0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 04:38:38 πμΠαράθεση από: jfk1976 στις Αύγουστος 29, 2013, 04:35:50 πμΝα λοιπόν που λύνεται το μυστήριο.Αφού εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητα του πύσδε (50 ) από τους εντός πύσδε οι επόμενοι 19 μετατάχθηκαν από άλλα πύσδε τα οποία όμως δεν είχε εξαντληθεί η δοτική ικανότητά τους.Ο άλλος από την Μαγνησία δεν μπορούσε να μεταταχθεί γιατί οι πλεονάζοντες από την Μαγνησία μετατάχθηκαν όλοι και εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητά του.Θα παρακαλέσω επειδή τα νεύρα είναι τεντωμένα, εαν γίνονται καταγγελίες να γίνονται επώνυμα και όχι να ρίχνεται λάσπη έτσι.Το μεμπτό είνα ότι δεν μας δώσανε τον αλγόριθμο των μετατάξεων..Σε ξαναρωτάω, που περιγράφεται αυτό που λες για την δοτική ικανότητα. Περιέγραψε ποτέ το υπουργείο κάτι τέτοιο;Επίσης, η δοτική ικανότητα του πυσδε Δ αθήνας σύμφωνα με την τροποποιητική είναι 69 άτομα και όχι 50.Το τροποποιητικό ΦΕΚ είναι ξεκάθαρο, μιλάει για πίνακα εκπαιδευτικών.την έκφραση "δοτική ικανότητα" την πήρα από το φορουμ αυτό.Μπορείς να αναρτήσεις την τροποποιητική απόφαση για να την διαβάσω?Εγώ πιστεύω ότι ήταν 50 άτομα η δοτική ικανότητα του πύσδε..
Παράθεση από: jfk1976 στις Αύγουστος 29, 2013, 04:35:50 πμΝα λοιπόν που λύνεται το μυστήριο.Αφού εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητα του πύσδε (50 ) από τους εντός πύσδε οι επόμενοι 19 μετατάχθηκαν από άλλα πύσδε τα οποία όμως δεν είχε εξαντληθεί η δοτική ικανότητά τους.Ο άλλος από την Μαγνησία δεν μπορούσε να μεταταχθεί γιατί οι πλεονάζοντες από την Μαγνησία μετατάχθηκαν όλοι και εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητά του.Θα παρακαλέσω επειδή τα νεύρα είναι τεντωμένα, εαν γίνονται καταγγελίες να γίνονται επώνυμα και όχι να ρίχνεται λάσπη έτσι.Το μεμπτό είνα ότι δεν μας δώσανε τον αλγόριθμο των μετατάξεων..Σε ξαναρωτάω, που περιγράφεται αυτό που λες για την δοτική ικανότητα. Περιέγραψε ποτέ το υπουργείο κάτι τέτοιο;Επίσης, η δοτική ικανότητα του πυσδε Δ αθήνας σύμφωνα με την τροποποιητική είναι 69 άτομα και όχι 50.Το τροποποιητικό ΦΕΚ είναι ξεκάθαρο, μιλάει για πίνακα εκπαιδευτικών.
Να λοιπόν που λύνεται το μυστήριο.Αφού εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητα του πύσδε (50 ) από τους εντός πύσδε οι επόμενοι 19 μετατάχθηκαν από άλλα πύσδε τα οποία όμως δεν είχε εξαντληθεί η δοτική ικανότητά τους.Ο άλλος από την Μαγνησία δεν μπορούσε να μεταταχθεί γιατί οι πλεονάζοντες από την Μαγνησία μετατάχθηκαν όλοι και εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητά του.Θα παρακαλέσω επειδή τα νεύρα είναι τεντωμένα, εαν γίνονται καταγγελίες να γίνονται επώνυμα και όχι να ρίχνεται λάσπη έτσι.Το μεμπτό είνα ότι δεν μας δώσανε τον αλγόριθμο των μετατάξεων..
Παράθεση από: jfk1976 στις Αύγουστος 29, 2013, 04:48:37 πμΠαράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 04:38:38 πμΠαράθεση από: jfk1976 στις Αύγουστος 29, 2013, 04:35:50 πμΝα λοιπόν που λύνεται το μυστήριο.Αφού εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητα του πύσδε (50 ) από τους εντός πύσδε οι επόμενοι 19 μετατάχθηκαν από άλλα πύσδε τα οποία όμως δεν είχε εξαντληθεί η δοτική ικανότητά τους.Ο άλλος από την Μαγνησία δεν μπορούσε να μεταταχθεί γιατί οι πλεονάζοντες από την Μαγνησία μετατάχθηκαν όλοι και εξαντλήθηκε η δοτική ικανότητά του.Θα παρακαλέσω επειδή τα νεύρα είναι τεντωμένα, εαν γίνονται καταγγελίες να γίνονται επώνυμα και όχι να ρίχνεται λάσπη έτσι.Το μεμπτό είνα ότι δεν μας δώσανε τον αλγόριθμο των μετατάξεων..Σε ξαναρωτάω, που περιγράφεται αυτό που λες για την δοτική ικανότητα. Περιέγραψε ποτέ το υπουργείο κάτι τέτοιο;Επίσης, η δοτική ικανότητα του πυσδε Δ αθήνας σύμφωνα με την τροποποιητική είναι 69 άτομα και όχι 50.Το τροποποιητικό ΦΕΚ είναι ξεκάθαρο, μιλάει για πίνακα εκπαιδευτικών.την έκφραση "δοτική ικανότητα" την πήρα από το φορουμ αυτό.Μπορείς να αναρτήσεις την τροποποιητική απόφαση για να την διαβάσω?Εγώ πιστεύω ότι ήταν 50 άτομα η δοτική ικανότητα του πύσδε..http://teachers.exams.minedu.gov.gr/Content/Docs/130813_Ypourgiki_Apofasi_2_tropopoihsh.pdf"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφέρειας Αττικής ανά διεύθυνση εκπαίδευσης ανά κλάδο ή ειδικότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης εκπαίδευσης ως ακολούθως:"Είναι σαφές ότι αντικαθιστά πίνακα αριθμού εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά.
praitor "ο αριθμος των εκπαιδευτικων που μετατασσονται υποχρεωτικα" αναφερεται στον αριθμο των κενων στην πρωτοβαθμια και διορθωνει το ΦΕΚ και οχι την προηγουμενη υπουργικη αποφαση .Στην πρωτη υπουργικη αποφαση τα ειχε σωστα τα κενα στην περιφερεια αττικης και τα πλεονασματα. Τα ειχε λαθος στο φεκ και μετα τα διορθωσε
Παντως παλιοτερο σχολιο ο,τι οι της ΚΥ ειναι παγωμενοι και δεν ξερουν αν πρεπει η οχι να κανουν αιτηση που ειχε ειπωθει δεν ισχυει γοογλαρο τα ονοματα για να βρω τα μορια περιπου των συναδελφων και στους 6 πρωτους πουεβαλα στο γοογλ οι 3 ηταν απεσπασμενοι στη ΚΥ
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 04:50:59 πμhttp://teachers.exams.minedu.gov.gr/Content/Docs/130813_Ypourgiki_Apofasi_2_tropopoihsh.pdf"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφέρειας Αττικής ανά διεύθυνση εκπαίδευσης ανά κλάδο ή ειδικότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης εκπαίδευσης ως ακολούθως:"Είναι σαφές ότι αντικαθιστά πίνακα αριθμού εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά.Στην τροποποιητική έχουμε αλλαγή των κενών και όχι των πλεοναζοντων!κενά=μετατάξεις για αυτό αναφέρεται σε αριθμό εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις ΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΕΝΕΣ..ωραίος αλγόριθμος δε λεω..άρα όταν πλεονάσματα < κενά τότε υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να ήλθαν από άλλο πύσδε γιατί εξαντληθηκε η δοτική ικανότητα του πύσδε..
http://teachers.exams.minedu.gov.gr/Content/Docs/130813_Ypourgiki_Apofasi_2_tropopoihsh.pdf"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφέρειας Αττικής ανά διεύθυνση εκπαίδευσης ανά κλάδο ή ειδικότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης εκπαίδευσης ως ακολούθως:"Είναι σαφές ότι αντικαθιστά πίνακα αριθμού εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά.
praitor σε παρακαλω κοιτα τα κενα στην υπουργικη αποφαση σε ολες τις περιοχες εκτος της αττικης θα δεις οτι ειναι ακριβος αυτα που αναφερονται και στο ΦΕΚ στο ΦΕΚ ειναι τα κενα στην πρωτοβαθμια και μετα τροποποιει τα κενα στην ατικη γιατι καταλαθος εχει βαλει στο φεκ τον αριθμο πλεονασματων
αγαπητοί συνάδελφοι σε αυτά που περιέγραψα δεν τίθεται θέμα δοτικής ικανότητας ΠΥΣΔΕ για τους συναδέλφους που δεν πήραν. Το αντίθετο μάλιστα τα συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ έδωσαν περισότερες θέσεις από αυτές που είχαν ανακοινωθεί. Π.Χ. 1. ΠΥΣΔΕ Σάμου 2 ντόπιοι στην πρωτοβάθμια + μία στο Κιλκίς με λιγότερα μόρια από την συνάδελφο με τα 88. 2. ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανία. Φεύγει για τις ίδιες θέσεις η συνάδελφος με τα λιγότερα μόρια και όχι αυτή με τα περισσότερα. 3. ΠΥΣΔΕ Χαλκιδικής 5 στην πρωτοβάθμια χαλκιδικής και 2 στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, την στιγμή που είχει δώσει μόνο 5 γερμανικών πλεόνασμα.Αν ίσχυε αυτό που λέτε για την δοτικότητα δεν θα έπρεπε να φυγει η κοπέλα από την Σάμο για το Κιλκίς αλλά να φύγει αυτή με τα 88 για την Θεσσαλονίκη (Ανατολική ή Δυτική).
ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ2. Οι κενές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανά κλάδο ή ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι οι κάτωθι :ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΚΤΙΚΟΚΛΑΔΟΥ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝΔράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9Έβρου ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορικής 12Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2Καβάλας ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορικής 13Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 2ΑΠΟ ΦΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΛΕΚΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΔράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 12Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 13Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 2ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΚ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ
Παράθεση από: angelikiwi στις Αύγουστος 29, 2013, 05:27:00 πμΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ2. Οι κενές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανά κλάδο ή ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι οι κάτωθι :ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΚΤΙΚΟΚΛΑΔΟΥ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝΔράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9Έβρου ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορικής 12Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2Καβάλας ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορικής 13Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 2ΑΠΟ ΦΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΛΕΚΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΔράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 12Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 13Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 2ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΚ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝΜην επιμένεις , στο ΦΕΚ είναι οι πλεονάζοντες."Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά"μιλάει για αριθμό εκπαιδευτικών.