0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γατόπαρδε, σ' αυτήν την αίτηση τι χαρτιά καταθέτεις; Κι εγώ το είχα σκεφτεί και ίσως κάνω τον Μάρτιο.Πάντως ένα είναι το μόνο σίγουρο: Οι εθελοντικές παρανόμως δεν έχουν υλοποιηθεί. Ακόμα και μια ενδεχόμενη ακύρωσή τους είναι παράνομη, γι΄αυτό και δεν έχει γίνει μέχρι τώρα και απλά το θέμα αποσιωπάται.
@Γατόπαρδε Τους συγκεκριμένους Νόμους τους ξέρω πάρα πολύ καλά. Αυτός που σου είπα έχει άλλη παράγραφο για διαθεσιμότητα και άλλη για κινητικότητα (σύμφωνα και με τις δηλώσεις των Υπουργών προσπαθούν να αποσυνδεσουν την διαθεσιμότητα από την κινητικότητα στο άμεσο μέλλον). Αυτό που δεν θες να καταλάβεις είναι ότι μιλάμε για δυο πράγματα διαφορετικά και το είπα εξαρχής. Οι παραδοσιακές μετατάξεις (ειθελοντικές) γίνονται (ακόμα) σε κενές (εφόσον υπάρχουν) οργανικές ή της κινητικότητας από την άλλη γίνονται με απόφαση Υπουργού ακόμα και με μεταφορά οργανικής εξού και ο χαρακτηρισμός υποχρεωτικές. Τα είχαμε πει όλα αυτά από το καλοκαίρι που ψηφίστηκε αυτός ο Νόμος. Με λίγα λόγια κάνει ότι γουστάρει ο Υπουργός μιας και η γνωμοδοτική επιτροπή για τα κενά και πλεονάσματα αποτελείται από δικούς του ανθρώπους. Από κει και πέρα αν μπορείς να βρεις το δίκιο σου κυνήγησε το. Μπορεί στο τέλος να δικαιωθείς και δεν ειρωνεύομαι καθόλου εννοείται.
Αντε γεια σου κοπελιά τόσες μέρες προσπαθώ να σας πω τα αυτονόητα.Αν ο κλάδος συστάθηκε (που συστάθηκε) και αν υπάρχει νομοθεσία μεταφοράς της οργανικής που υπάρχει (μιας και το ανέφερες πριν) ....Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 ορίζεται ότι επιτρέπεται μετάταξη υπαλλήλου και χωρίς να υπάρχει κενή οργανική θέση στην υπηρεσία, τον κλάδο ή τον φορέα που μετατάσσεται, με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος, περιλαμβανομένων των μετατάξεων των άρθρων 69, 70 και 72 του ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας).Κάντε αιτήσεις με τις εθελοντικές....Το να λέτε ότι δεν έχει συσταθεί κλάδος ή να σας λένε ότι δεν έχει συσταθεί μόνο εναντίον σας είναι....ο κλάδος συστάθηκε με την ανάρτηση των οργανικών ΑΛΛΟ αν δεν καλύφθηκαν ως τώρα (η διαδικασία των εθελοντικών έχει παγώσει ΚΑΝΕΝΑΣ επίσημα δεν την κατήργησε και για προφανείς λόγους μάλλον δεν θα το κάνει μιας και αυτόματα πιθανόν καταργείται και η διαδικασία ίδρυσης του κλάδου και των υποχρεωτικών μετατάξεων - αυτά όμως οφείλει να τα πει δικηγόρος καλύτερα από εμένα που δεν είμαι νομικός)....τελεία και παύλα...Και μια διευκρίνηση πρώτα έρχεται ο Νόμος της σύστασης κλάδων και οργανικών (που έγινε με τον 1493/2012 με υπογραφή του Μπαμπινιώτη) και μετά η εγκύκλιος (που αποτελεί εφαρμογή τρόπο τινά του Νόμου) για την πλήρωση των θέσεων που κάνατε αιτήσεις.
Το να λέτε ότι δεν έχει συσταθεί κλάδος ή να σας λένε ότι δεν έχει συσταθεί μόνο εναντίον σας είναι....ο κλάδος συστάθηκε με την ανάρτηση των οργανικών ΑΛΛΟ αν δεν καλύφθηκαν ως τώρα
Των καθηγητών Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Δ.Ε. ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Ε. Με την ψήφιση του νόμου 4172/2013 και συγκεκριμένα βάσει της παρ. 11 του άρθρου 82, εξουσιοδοτήθηκε ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως προβεί σε υπολογισμό των αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος σε ανθρώπινο δυναμικό, προκειμένου να καταστεί εφικτή η ισορροπημένη κατανομή των καθηγητών στις εθνικές εκπαιδευτικές δομές. Εν συνεχεία και βάσει της ίδιας διατάξεως, εξουσιοδοτήθηκε να μετακινήσει προσωπικό από περιοχές και υπηρεσίες στις οποίες πλεονάζει, σε εκείνες στις οποίες υπάρχουν ελλείψεις, με μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία μαζικών υποχρεωτικών μετατάξεων. Σε εκτέλεση της ως άνω διάταξης του Ν. 4172/2013, εκδόθηκαν κατά σειρά:· Η υπ’ αριθμόν 111966/Δ2/13-8-2013 Διαπιστωτική Πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.· Η υπ’ αριθμόν 111967/Δ2-13-8-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ, 1977/τ.β’)· Η υπ’ αριθμόν 119655/Δ1/30-8-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 986/τ. γ’)· Η υπ’ αριθμόν 144049/Δ2/7-10-2013 Διαπιστωτική Πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων· Η υπ’ αριθμόν 144051/Δ1/7-10-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 2531, τ. β’)· Η υπ’ αριθμόν 148439/Δ1/11-10-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 1186, τ. γ’)· Η υπ’ αριθμόν 14509/Δ1/3-2-2014 Υ.Α.· Η υπ’ αριθμόν 14511/Δ1/3-2-2014 Υ.Α.Με τις παραπάνω αποφάσεις, διαπιστώθηκαν τα κενά αλλά και το πλεονάζον προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση εκπαίδευσης και εν συνεχεία διεξήχθησαν οι υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών της Δ.Ε. σε θέσεις της Π.Ε.Κατά τον τρόπο όμως αυτό και με τη διαδικασία που επέλεξε το Υπουργείο Παιδείας, επεφύλαξε σε εμάς, τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. μία εξαιρετικά άνιση και άδικη μεταχείριση, δεδομένου ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις των συναδέλφων μας από τη Δ.Ε., κατέλαβαν θέσεις και λειτουργικά κενά, σε Διευθύνσεις και περιοχές στις οποίες διατηρούμε προσωπικά, οικογενειακά, οικονομικά και κοινωνικά συμφέροντα και οι οποίες αποτελούσαν από την έναρξη της σταδιοδρομίας μας στην Εκπαίδευση, τους τόπους στους οποίους επιθυμούσαμε δικαίως, αξιοκρατικά και με υπομονή να μετατεθούμε.Ουσιαστικά, με την εκτέλεση των υποχρεωτικών μετατάξεων των καθηγητών της Δ.Ε. σε θέσεις της Π.Ε., παρακάμφθηκε εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τεχνηέντως, σκοπίμως και με πρωτοφανώς άδικο τρόπο, η αρχή της ισότητας βάσει της οποίας έπρεπε να αντιμετωπιστούν ΟΛΟΙ οι καθηγητές στην εκπαίδευση. Διότι για πολλούς εκ των συναδέλφων της Δ.Ε., οι μετατάξεις σήμαναν όχι απλώς αλλαγή κλάδου, αλλά και μετακίνησή τους στην περιοχή των συμφερόντων τους, καταλαμβάνοντας θέσεις οι οποίες θα μπορούσαν να διεκδικηθούν και από καθηγητές της Π.Ε., οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις τις δικαιούνταν και αξιοκρατικά, καθώς διέθεταν περισσότερα μόρια από εκείνους που μετατάχθηκαν.Ασφαλώς αυτό δεν αποτελεί μομφή κατά των συναδέλφων της Δ.Ε. οι οποίοι κινήθηκαν αναγκαστικά στο πλαίσιο που έθεσε το Υπουργείο, αλλά διαμαρτυρία εναντίον της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, διότι εν γνώσει της για τη σοβαρότατη αδικία που θα υφιστάμεθα, αποφάσισε να μας παγιδεύσει υπηρεσιακά, στερώντας μας πλέον κάθε ελπίδα για μετάθεση στους τόπους μας και κοντά στις οικογένειές μας, δεδομένου πως στην πλειοψηφία τους τα κενά και οι θέσεις τις οποίες διεκδικούσαμε επί πολλά χρόνια και καλύπταμε με το ημίμετρο των αποσπάσεων, έχουν καταληφθεί με τις μετατάξεις των καθηγητών της Δ.Ε.Αξίζει να επισημάνουμε εδώ, πως ενστερνιζόμαστε και εμείς την αναγκαιότητα για εξορθολογισμό της κατανομής των υπηρετούντων στην εκπαίδευση και συνεπώς τη μετακίνηση προσωπικού από θέσεις στις οποίες αυτό πλεονάζει σε θέσεις όπου υπάρχουν ελλείψεις. Η δίκαιη ένστασή μας έγκειται στη διαδικασία την οποία επέλεξε το Υπουργείο, απαξιώνοντας ολοκληρωτικά και συνολικά την υπηρεσιακή θέση των καθηγητών της Π.Ε. και καθιστώντας μας αυθαίρετα υπαλλήλους δεύτερης κατηγορίας με μειωμένα δικαιώματα, διότι με την επίμαχη διαδικασία οι αποφάσεις ελήφθησαν όχι απλώς χωρίς διάλογο μαζί μας, αλλά χωρίς καν να ληφθεί υπόψη η ίδια μας η ύπαρξη στην εκπαίδευση.Επιπλέον, η ανακολουθία του Υπουργείου Παιδείας, σχετικά με την ύπαρξη ή μη οργανικών θέσεων και λειτουργικών κενών ανά περιοχή, μας δημιουργεί βάσιμες υπόνοιες ότι υπέστημεν εμπαιγμό. Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας απέρριψε τις αιτήσεις προτίμησης που υποβάλαμε το 2013 για μετάθεση στους τόπους μας, με την αιτιολογία της ανυπαρξίας οργανικών θέσεων, με την απόφαση υπ’ αρ. 80571/Δ1/12-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ).Ωστόσο μόλις 2 μήνες μετά, στις 13 Αυγούστου 2013, ως δια μαγείας και προς μεγάλη μας δυσάρεστη έκπληξη, το Υπουργείο Παιδείας διαπίστωσε ότι στις περιοχές και στις Διευθύνσεις στις οποίες μας είχε αρνηθεί το δικαίωμα μετάθεσης, δημιουργήθηκαν κενά, τα οποία και κάλυψε μέσω των παράνομων κατά την κρίση μας μετατάξεων. Μας στέρησε κατ’ αυτόν τον τρόπο και χωρίς νόμιμη και ηθική αιτία, τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε κι εμείς αξιοκρατικά και επί ίσοις όροις αυτές τις θέσεις, για τις οποίες επί πάρα πολλά χρόνια προσδοκούσαμε αξιοκρατικά μετάθεση. Στις 28-1-2014, το Υπουργείο Παιδείας, απαντώντας σε επιστολή καταγγελίας που του είχαμε υποβάλει ήδη από τις 10-9-2013, μας κοινοποίησε το υπ’ αρ. 11554/Δ1/28-1-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης προσωπικού Α/ΘΜΙΑΣ εκπαίδευσης, δια του οποίου γίνεται ατυχής προσπάθεια να δικαιολογηθεί η απόφαση που ελήφθη σε βάρος μας, χωρίς να δίνεται όμως καμία ουσιαστική απάντηση για την κατάφωρη αδικία που υφιστάμεθα.Επαναλαμβάνει δηλαδή, στην προσπάθειά του να εξηγήσει τον παραλογισμό, πως κατά τη στιγμή που απορρίφθηκαν οι αιτήσεις μας για μετάθεση δεν υπήρχαν οργανικά κενά, χωρίς φυσικά να μπορεί να πείσει, με ποιον ακριβώς τρόπο αμέσως μετά και εν τω μέσω του καλοκαιριού εμφανίστηκαν κενά, τα οποία βέβαια σκοπίμως δεν ονομάζει οργανικά, όμως σε βάρος μας επιφέρουν τις ίδιες ακριβώς συνέπειες.Συμπληρωματικά, η απάντηση του Υπουργείου επικαλείται επί λέξει «την αναγκαιότητα λήψης επειγόντων για την οικονομική σταθερότητα της χώρας μέτρων, τα οποία οδήγησαν στην ανατροπή των δεδομένων της ακολουθίας των διαδικαστικών ενεργειών κινητικότητας των εκπαιδευτικών (μεταθέσεων και μετατάξεων)». Αναγνωρίζει δηλαδή σαφώς την αδικία που τελέστηκε σε βάρος μας, προσπαθεί ωστόσο να την αποδώσει στην οικονομική κατάσταση της χώρας και στα δημοσιονομικά μέτρα που εξαιτίας της έχουν επιβληθεί.Αναρωτιόμαστε εύλογα εν προκειμένω, τι σχέση άραγε έχει η δημοσιονομική προσαρμογή της χώρας, με τη μη τήρηση της αξιοκρατίας και της ισότητας σε μία εσωτερική υπηρεσιακή διεργασία! Διότι όπως προείπαμε και το επαναλαμβάνουμε, δεν ήμαστε ούτε παραμένουμε αντίθετοι στην ισοκατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και άρα στην αναγκαιότητα μετακινήσεων προς τον παραπάνω σκοπό. Διαμαρτυρόμαστε όμως έντονα και οργισμένα, διότι δε ληφθήκαμε υπόψη και ακολουθήθηκε μία διαδικασία η οποία δημιούργησε ανισότητα, αποκλεισμό μας από τα νόμιμα δικαιώματά μας για αξιοκρατικές μεταθέσεις και δριμεία απογοήτευση για το κράτος δικαίου στο οποίο έχουμε την πεποίθηση πως λειτουργούμε.Θεωρούμε λοιπόν, πως εάν το Υπουργείο Παιδείας είχε ειλικρινή πρόθεση να μας αντιμετωπίσει όλους ισότιμα, υπήρχαν πολλές δίκαιες και αξιοκρατικές επιλογές, ώστε να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες μετακινήσεις προσωπικού, στις οποίες όμως θα είχαμε την αυτονόητη δυνατότητα να συμμετέχουμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, όχι απαραίτητα κατά προτεραιότητα, αλλά τουλάχιστον ΙΣΟΤΙΜΑ! Και ασφαλώς με τέτοιο τρόπο που δε θα προκαλούσε καμία δημοσιονομική εμπλοκή και θα ήταν σύμφωνος με το πνεύμα του Ν. 4172/2013.Θέτουμε εν κατακλείδι προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων τα παρακάτω βάσιμα ερωτήματα:· Γιατί το Υπουργείο επικαλέστηκε την έλλειψη οργανικών κενών για τις μεταθέσεις μας, αλλά εκ των υστέρων τα «ανακάλυψε» ονομάζοντάς τα λειτουργικά προκειμένου να τα καλύψει με μετατάξεις;· Γιατί το Υπουργείο δεν τήρησε την αρχή της ισότητας ως προς εμάς και τους συναδέλφους μας από τη Δ.Ε., καθιστώντας μας υπαλλήλους δεύτερης κατηγορίας;· Γιατί δεν ελήφθησαν υπόψη τα μόρια ημών εν συγκρίσει με αυτά των συναδέλφων μας από τη Δ.Ε., προκειμένου να διεξαχθεί η κινητικότητα με αξιοκρατία;· Γιατί δε φρόντισε εγκαίρως το Υπουργείο να διαπιστώσει τα κενά, τις ελλείψεις και το πλεονάζον προσωπικό και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης, αλλά προέβη σε αυτή τη διαδικασία οριακά στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς;· Γιατί να καταστούμε εμείς εξιλαστήρια θύματα των αμφιλεγόμενων πολιτικών προσλήψεων και τοποθετήσεων του Υπουργείου στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, οι οποίες δημιούργησαν μεγάλη ανισοκατανομή προσωπικού;Κατόπιν όλων των ανωτέρω, και με δεδομένο πως de facto πρακτικά έχουμε απωλέσει την δυνατότητα και την προοπτική να μετατεθούμε στους τόπους μας και κοντά στις οικογένειές μας, θεωρούμε αναγκαίο και επιτακτικό, να οριστεί συνάντηση των εκπροσώπων μας με τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να αναζητηθεί ένας αμοιβαία αποδεκτός και κυρίως δίκαιος και αξιοκρατικός τρόπος ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να γίνει η κατανομή των εκπαιδευτικών ανά Διεύθυνση και περιοχή όχι αυθαίρετα, αλλά με βάση τα μόρια του καθενός, που αποτελούν την ασφαλέστερη εγγύηση για την τήρηση της αρχής της ισότητας.Με εκτίμησηΕκπαιδευτικοί ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΔιαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CF%80%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD#ixzz2vyRwz7Nr Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
John-pe6 eπιβεβαιώνεις για μια ακόμη φορά το επίπεδο και το ήθος όλων αυτών που σχεδίασαν και την πλειοψηφία αυτών που έλαβαν μέρος, στο πανηγύρι που λέγεται μετατάξεις.... Όταν (και αυτό θα γίνει πολύ πιό σύντομα από όσο πιστεύεις) βγει στη φόρα το όνειδος της περίφημης αξιοκρατίας σας θα θυμηθείτε πάλι την καλοκαιρινή κουτοπονηρίστικη δικαιολογία: εμείς δεν φταίγαμε μας εξανάγκασαν...... Όσο δε για τη χαρά σου αγαπητέ john μάλλον θα έπρεπε να σε προβληματίσουν οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην Πρωτοβάθμια και το μέλλον σου, μαζί με τους υπόλοιπους αδικημενόπουλους... το 2008 γεννήθηκαν στην ελλάδα 119.500 παιδιά το 2012 μόλις 102.000 και κάθε χρόνο ακόμη λιγότερα. Από που νομίζεις "έξυπνε" θα περισσεύουν εκπαιδευτικοί από τη Δευτεροβάθμια, που όσοι έμειναν (καλά πληροφορημένοι) παίρνουν οργανικές λόγω συνταξιοδοτήσεων; Κάτι ακόμη η πλειοψηφία των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας είμαστε ΑΣΕΠ.... και είμαστε κάποιες χιλιάδες για να μας ειρωνεύεσαι...Οι προστάτες σας δεν θα υπάρχουν σε λίγο καιρό, να δω από που θα πάρετε τις οργανικές που ονειρεύεστε (καταταχτείτε .... "καταταχτείτε" μας λέγαν παλιά) τα δε δύο ή τρία ματαξόχαρτα (βυσματόχαρτα) φύλαξέτα μπορεί να σου χρειαστούν έχει ο καιρός γυρίσματα.....