*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4797975 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος diamantinos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16548 στις: Ιουνίου 01, 2015, 11:26:17 am »
Αν δεν γινόταν της μουρλής από αντιδράσεις η πρόταση της συμβούλου του υφυπουργού θα πέρναγε. Μην αυταπατάστε, απλά μετρήσν αντιδράσεις και το πήραν λίγο πίσω. Όντως το υπουργείο έχει πρόθεση να συγχωρέσει αυτούς που δήλωσαν λάθος μόρια (τα προς τα πάνω γιατί οι προς τα κάτω είναι απλά αυτοκτονικοί) και μας το δήλωσε και ο Κουράκης. Από που βγαίνει ότι δεν το ήθελε το υπουργείο; μην λέμε ότι φανταζόμαστε ότι είναι σωστό αλλά το τι είναι.
Πάντως όταν έλεγα ότι είναι μία πρόταση για να μετρήσουν αντιδράσεις πολλοί εδώ μέσα φωνάζανε ότι ονειρεύομαι και από δευτέρα μετατάξεις τέλος κλπ... τέλως πάντων αυτή την στιγμή είμαστε στον αέρα. Οργανικές δεν θα δωθούν σε κανέναν σύμφωνα με τα μέχρι τώρα και το θέμα παγώνει για λίγο (μέχρι την λήξη του διδακτικού).

Υ.Γ. Ο Μπαλτάς που είναι; εγώ ήξερα πως δεν ήθελε να πειράξει τις μετατάξεις... τι έγινε ρε παιδιά; που τον έχουν κρύψει τον άνθρωπο;
Είμαστε απίστευτοι ως εκπ/κοι και πολίτες.
Διαπιστώνεται παρανομία σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις και γίνεται της μουρλής από αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;
Το υπουργείο προτείνει τη διαφάνεια και πάλι υπάρχουν αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;;
Συμπέρασμα: υποστηρίζουμε τις σκοτεινές, διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες.
ΓΙΑΤΙ;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:58:13 »

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16549 στις: Ιουνίου 01, 2015, 11:27:37 am »
Είμαστε απίστευτοι ως εκπ/κοι και πολίτες.
Διαπιστώνεται παρανομία σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις και γίνεται της μουρλής από αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;
Το υπουργείο προτείνει τη διαφάνεια και πάλι υπάρχουν αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;;
Συμπέρασμα: υποστηρίζουμε τις σκοτεινές, διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες.
ΓΙΑΤΙ;;;
Μα γιατί προέχει το ατομικό συμφέρον. Δυστυχώς..
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16550 στις: Ιουνίου 01, 2015, 12:03:10 pm »
Καλημέρα σε όλους!

υπάρχουν αντιδράσεις για διάφορους λόγους μεταξύ των οποίων είναι και το ατομικό συμφέρον.  Η πρόταση του Κουράκη δεν ικανοποιεί ούτε καν το αίσθημα του δικαίου. Έχω συμμετάσχει σε μια διαδικασία όπως αυτή καθορίστηκε από το υπουργείο. Το ίδιο το υπουργείο τώρα την ανακαλεί χωρίς να στοιχειοθετεί τους λόγους που επιβάλλουν την ανάκληση. Δεν δημοσιοποιεί ούτε τα στοιχεία των μεταταγμένων ούτε τις δικαστικές αποφάσεις που οδηγούν στην ανάκληση. Δεν κινείται δικαστικά ούτε κατά των μεταγμένων που έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία ούτε κατά της προηγούμενης διοίκησης που μετέτρεψε μια διαδικασία σε παρωδία. Δεν ξεκαθαρίζει ούτε τι προτίθεται να κάνει με τη σύσταση των οργανικών θέσεων ούτε τι θα κάνει με τους διαθέσιμους της δευτεροβάθμιας.

Δηλαδή τι ακριβώς έκανε ο Κουράκης δεν μπορώ να καταλάβω. Ήρθε πέταξε μια βόμβα, δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα και μας έβαλε να μαλώνουμε.  Αυτό έκανε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 12:13:41 pm από Aκριβή »

Αποσυνδεδεμένος Clint

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Άντρας
  • Communi Sencu, είδος προς εξαφάνιση...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16551 στις: Ιουνίου 01, 2015, 12:11:06 pm »
Είμαστε απίστευτοι ως εκπ/κοι και πολίτες.
Διαπιστώνεται παρανομία σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις και γίνεται της μουρλής από αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;
Το υπουργείο προτείνει τη διαφάνεια και πάλι υπάρχουν αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;;
Συμπέρασμα: υποστηρίζουμε τις σκοτεινές, διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες.
ΓΙΑΤΙ;;;

Η παρανομία που διαπιστώθηκε πήγε να διορθωθεί με νέα παρανομία. Δεν μπορεί π.χ. να γίνει "ανάκληση παράνομης διοικητικής πράξης" και να ΜΗΝ επιστρέψουν όσοι είχαν οργανική πίσω σε αυτή (αυτό έλεγε η πρόταση του υπουργείου).
Η τωρινή διαπιστωμένη παρανομία ήταν παρανομία και το 2013; Αν ναι, τι έκανε τότε η ΔΟΕ (από νομικής άποψης εννοώ, όχι δελτία τύπου, FB κλπ);

Το υπουργείο πρότεινε διαφάνεια; Μα δεν αναγνώρισε δόλο σε κάποιον!

Όπως όλοι (οι θιγόμενοι Α/θμιοι, οι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 12:18:05 pm από Clint »
It’s a question of methods. Everybody wants results, but nobody wants to do what they have to do to get them done.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:58:13 »

Αποσυνδεδεμένος baxalo2013

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16552 στις: Ιουνίου 01, 2015, 12:31:31 pm »

Αναφέρει επί λέξει: Κατά την σημερινή συνεδρίαση της άτυπης επιτροπής για τις Υποχρεωτικές μετατάξεις μας ανακοινώθηκε ότι:
•    κατά τον έλεγχο που διενεργήθηκε από τις υπηρεσίες του Υπουργείου στις αιτήσεις για υποχρεωτική μετάταξη, ευρέθησαν 247 δηλώσεις με περισσότερα μόρια και 208 με λιγότερα.
•    Για τα λάθη αυτά δεν υπάρχει και δεν καταλογίζεται δόλος από τις υπηρεσίες του υπουργείου

...
... επειδή εσύ και κάποιοι άλλοι δεν κάνατε αίτηση όταν έπρεπε.....

Εννοείται ότι δεν υπήρξε δόλος για τα λάθη τα συγκεκριμένα...
Υπήρξαν σοβαρότατες παραλείψεις που δεν έγινε έλεγχος και φτάσαμε στο σημείο να έχουμε σχεδόν το 1/3 των αποφάσεων (ατομικών διοικ. πράξεων)  του υπουργείου να είναι λάθος.

Ποια είναι η δικαιολογία του υπουργείου που ΜΟΝΟ για τον μήνα των αιτήσεων απέκλεισε συναδέλφους από το να κάνουν αίτηση;
Το υπουργείο δεν έχει απαντήσει (από αυτά που ξέρω) στα επίσημα ερωτήματα σχετικά με αυτό ... ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω και απο που το ξέρει;

Σημείωση: Δεν μιλάμε για "αλεξιπτωτιστές" που πράγματι είχαν δικαίωμα να κάνουν αίτηση... μιλάμε για αδικημένους λόγω των "λαθών" του υπουργείου. Μιλάω πάντα για την 1η διαπιστωτική η οποία καθόρισε το "πλεονάζον προσωπικο" δηλαδή το ποιοι είχαν δικαίωμα για αίτηση...



Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16553 στις: Ιουνίου 01, 2015, 12:43:30 pm »
Εννοείται ότι δεν υπήρξε δόλος για τα λάθη τα συγκεκριμένα...
Υπήρξαν σοβαρότατες παραλείψεις που δεν έγινε έλεγχος και φτάσαμε στο σημείο να έχουμε σχεδόν το 1/3 των αποφάσεων (ατομικών διοικ. πράξεων)  του υπουργείου να είναι λάθος.

Ποια είναι η δικαιολογία του υπουργείου που ΜΟΝΟ για τον μήνα των αιτήσεων απέκλεισε συναδέλφους από το να κάνουν αίτηση;
Το υπουργείο δεν έχει απαντήσει (από αυτά που ξέρω) στα επίσημα ερωτήματα σχετικά με αυτό ... ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω και απο που το ξέρει;

Σημείωση: Δεν μιλάμε για "αλεξιπτωτιστές" που πράγματι είχαν δικαίωμα να κάνουν αίτηση... μιλάμε για αδικημένους λόγω των "λαθών" του υπουργείου. Μιλάω πάντα για την 1η διαπιστωτική η οποία καθόρισε το "πλεονάζον προσωπικο" δηλαδή το ποιοι είχαν δικαίωμα για αίτηση...

Ρίξε μια ματιά στις απαντήσεις που έδωσε το υπουργείο τον Αύγουστο του 2013 στον Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας.
http://www.pasykaga.gr/index.php/gr/epikairotita/510-dt-tou-pasykaga-gia-tis-aitiseis-upoxrewtikwn-metataksewn.html

Στην ερώτηση 11 αναφέρει:

"11.Πως είναι δυνατόν ολόκληρες περιφερειακές διευθύνσεις να μη δίνουν κανένα κενό στην Α/θμια, πχ. στην Ηλεία, την Αχαΐα και την Αιτωλοακαρνανία, περιοχές κατεξοχήν γαλλοκρατούμενες;

Απάντηση: (Οι αρμόδιοι εξεπλάγησαν με την επισήμανση του ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. δηλώνοντας ότι δεν το είχαν αντιληφθεί)Την αποκλειστική ευθύνη έχουν οι περιφερειακές διευθύνσεις. Φυσικά όπου δε δόθηκε κενό δε θα γίνουν μετατάξεις. Στην παρούσα φάση δεν υπάρχουν περιθώρια διόρθωσης των όποιων λαθών γιατί δεν μπορεί να ανασταλεί η όλη διαδικασία, όμως θα γίνει προσπάθεια διόρθωσης στην επόμενη φάση μετατάξεων."

Και όπως καλά γνωρίζουμε έγινε μεγάλη προσπάθεια διόρθωσης των λαθών! :-)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 01:02:30 pm από Aκριβή »

Αποσυνδεδεμένος diamantinos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16554 στις: Ιουνίου 01, 2015, 12:44:36 pm »
DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.

Κάποιοι ρίσκαραν και έπαιξαν στη ρουλέτα την τότε οργανική τους εμπλεκόμενοι σε μια διαδικασία που φώναζε από μακρυά ότι δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων. Άραγε γιατί το έκαναν;;; Δεν ανήκαν στο πλεονάζον προσωπικό. Δεν κινδύνευαν από κινητικότητα, διαθεσιμότητα..... Ουδείς συνετός θα το έκανε αυτό.
ΓΙΑΤΙ το έκαναν;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16555 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:05:52 pm »
Παράθεση
Εννοείται ότι δεν υπήρξε δόλος για τα λάθη τα συγκεκριμένα...



Από που προκύπτει ότι δεν υπήρξε δόλος;
Και αν οι διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου διέπραξαν λάθη, γιατί θα επωμισθούν όλοι το βάρος και όχι οι αυτοί που  αντικειμενικά διέπραξαν τα λάθη ή συμμετείχαν στην χειρότερη περίπτωση σε αυτά;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 01:08:17 pm από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι,

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 598
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16556 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:07:00 pm »
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα.

1)   Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση  (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)
2)   Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων
3)   Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)
4)   Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου
5)   Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων
6)   2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)
7)   Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων
8 )   Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού
9)   6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)
10)   Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)
11)   Μη δημοσιοποίηση μορίων
12)   Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)
13)   Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ
14)   Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν  ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους.
15)   Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)
16)   Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;
17)   Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )
18)   Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )
19)   Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)
20)   Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης.
[Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος Clint

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Άντρας
  • Communi Sencu, είδος προς εξαφάνιση...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16557 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:08:00 pm »
DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.

Κάποιοι ρίσκαραν και έπαιξαν στη ρουλέτα την τότε οργανική τους εμπλεκόμενοι σε μια διαδικασία που φώναζε από μακρυά ότι δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων. Άραγε γιατί το έκαναν;;; Δεν ανήκαν στο πλεονάζον προσωπικό. Δεν κινδύνευαν από κινητικότητα, διαθεσιμότητα..... Ουδείς συνετός θα το έκανε αυτό.
ΓΙΑΤΙ το έκαναν;;;;;;

Εκτός από το DELETE, RESET υπάρχει και το DEBUGGING.

Όταν θα πήγαινε ο κάθε  μεταταγμένος στο ΠΥΣΠΕ, όφειλε να έχει όλα τα έγγραφα που να αποδεικνύουν τα όσα έχει δηλώσει στην αίτηση (προυπηρεσία, οικ. κατάσταση κλπ).
Το εάν έκαναν έλεγχο τα ΠΥΣΠΕ...είναι άλλο θέμα από το "...δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων".

Όσοι κάναμε αίτηση το κάναμε γιατί (εκτός οι "περιπτώσεις" που μας ταλανίζουν έτσι;):
α) διότι στην
It’s a question of methods. Everybody wants results, but nobody wants to do what they have to do to get them done.

Αποσυνδεδεμένος baxalo2013

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16558 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:13:53 pm »

Από που προκύπτει ότι δεν υπήρξε δόλος;

Μιλάω για το υπουργείο και την συγκεκριμένη περίπτωση.

Δεν έχει ευθύνη το υπουργείο αν εσύ δηλώσεις ότι έχεις 500μόρια , έχει όμως ευθύνη που δεν έκανε έλεγχο...

Ο ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. και οι ανακοινώσεις του (καθώς και άλλων συλλόγων) την περίοδο των αιτήσεων είναι μια άλλη παράμετρος...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 01:16:47 pm από baxalo2013 »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16559 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:17:07 pm »
Μιλάω για το υπουργείο και την συγκεκριμένη περίπτωση.

Δεν έχει ευθύνη το υπουργείο αν εσύ δηλώσεις ότι έχεις 500μόρια , έχει όμως ευθύνη που δεν έκανε έλεγχο...

Και οι δυο έχουν ευθύνη..... ο ένας ως ελεγχόμενος και ο άλλος ως ελέγχων....εν τω μεταξύ δεν γνωρίζουμε αν έγινε τότε έλεγχος και αν αυτοί συμμετείχαν στην διαδικασία. Επίσης έχουμε υπογράψει υπεύθυνη δήλωση, ας την ενεργοποιήσουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 01, 2015, 01:19:23 pm από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι,

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16560 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:30:52 pm »
Μιλάω για το υπουργείο και την συγκεκριμένη περίπτωση.

Δεν έχει ευθύνη το υπουργείο αν εσύ δηλώσεις ότι έχεις 500μόρια , έχει όμως ευθύνη που δεν έκανε έλεγχο...

Ο ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. και οι ανακοινώσεις του (καθώς και άλλων συλλόγων) την περίοδο των αιτήσεων είναι μια άλλη παράμετρος...

Η απάντηση είναι του υπουργείου σε ερώτηση που έκανε ο ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.

Αποσυνδεδεμένος diamantinos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #16561 στις: Ιουνίου 01, 2015, 01:35:50 pm »
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα.

1)   Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση  (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)
2)   Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων
3)   Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)
4)   Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου
5)   Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων
6)   2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)
7)   Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων
8 )   Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού
9)   6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)
10)   Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)
11)   Μη δημοσιοποίηση μορίων
12)   Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)
13)   Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ
14)   Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν  ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους.
15)   Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)
16)   Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;
17)   Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )
18)   Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )
19)   Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)
20)   Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης.
[Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]

DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182658
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.