0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όπως λέει και η Ακριβή, ζείτε στον μικρόκοσμο σας. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Δεν θέλανε να πάρουνε το πολιτικό κόστος (παίζει να πάμε σε εκλογές) μετά από τις αντιδράσεις από την πλειοψηφία των ενώσεων για την ακύρωση των μετατάξεων και το πάνε μέσω της πλαγίας οδού, του ΓΛΚ. Ξεχάστε παλιές και νέες μετατάξεις, δοτικότητα πύσδε, βύσματα, μόρια, προτιμήσεις, εθελοντικές, μεταθέσεις κλπ.
Χωρίς να θέλω να παρεκκλίνω από το θέμα του νήματος, δεν βλέπω κάποιον να ασχολείται με το ότι η ανεξέλεγκτη ΔΕΠΠΣ ζήτησε το ακόλουθο:http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/depps-yper-kat.pdf"Οι υπηρεσιακοί φάκελοι των εκπαιδευτικών που υπηρετούν με πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ. μεταφέρονται στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν χωροταξικά τα Π.Π.Σ. που υπηρετούν."Δηλ. μετάθεση από την πίσω πόρτα. Μάλιστα υπάρχουν εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας των κοινών κλάδων με την Πρωτοβάθμια (ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16 και ΠΕ19-20) οι οποίοι πήγαν με 5ετή θητεία σε ΠΠΣ Πρωτοβάθμιας. Φαίνεται αυτοί πήραν εκτός από μετάθεση και μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια (για να επανέλθω στο θέμα του νήματος).
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/sxedio_nomoy_4.6.2015.pdfΆρθρο 53Υπηρεσιακή κατάσταση εκπαιδευτικών με πενταετή θητεία σε ΠΠΣ1. Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται με πενταετή θητεία σε Πειραματικό ή Πρότυπο Σχολείο καταλαμβάνουν οργανική θέση, έπειτα από δήλωσή τους, είτε στην περιοχή μετάθεσης απότην οποία προέρχονται είτε στην περιοχή μετάθεσης που βρίσκεται χωροταξικά το Πειραματικό ή το Πρότυπο Σχολείο. 2. Η οργανική τους τοποθέτηση σε σχολική μονάδα της περιοχής που θα επιλέξουν πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία των οριστικών τοποθετήσεων μετά τη λήξη της θητείας τους στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς (υπεράριθμους, ανήκοντες σε ειδική κατηγορία).Επισημοποιούνται και νομιμοποιούνται, λοιπόν, οι μεταθέσεις και οι μεταθεσο-μετατάξεις από την πίσω πόρτα. Με προτεραιότητα έναντι ΟΛΩΝ των άλλων εκπαιδευτικών.
Από πότε σας τα λέω εγώ! Με αυτούς τσακωνόμαστε και εδώ μέσα. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δεν ασχολούνται γιατί δε θίγονταιhttp://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B4%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-3-6-2015-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF
αυτό το κείμενο απάντησης της επιτροπής μεταταγμένων είναι ύμνος στα δρώμενα Αρβανιτόπουλου. είναι ντροπή πως εκπαιδευτικοί επειδή κατάφεραν μέσα από μία διάτρητη διαδικασία να μεταταχθούν έρχονται τώρα και υπερασπίζονται με κωμικά επιχειρήματα την όλη διαδικασία. μόνο λύπη και απογοήτευση για να μην πω τίποτα χειρότερο
τα νομικά κείμενα όσο καλοδουλεμένα και αν είναι διέπονται από μία ουσία και ένα ήθος. τα οποία απουσιάζουν παντελώς από το εν λόγω κείμενο . η μάλλον υπάρχει ουσία. όταν όλα πάνε καλά για μένα τότε η όποια διαδικασία είναι απόλυτα ΣΩΣΤΗ και ΗΘΙΚΗ. ωραίοι εκπαιδευτικοί. προφανώς δεν φταίνε αυτοί για τα δρώμενα Αρβανιτόπουλου ούτε και για ότι έγινε. αλλά μια διαδικασία για την οποία γελάγανε και οι πέτρες , μία διαδικασία την οποία όλοι μας καταδικάζαμε δεν γίνεται τώρα να την αναγάγουμε σε μνημείο νομιμότητας και χρηστής διοίκησης επειδή έτυχε να μεταταχθούμε εκεί που θέλαμε...
νομίζω ότι τα νομικά κείμενα των μεταταγμένων είναι προσεγμένα και καλοδουλεμένα. οι αντίθετες απόψεις στερούνται επιχειρημάτων και επαρκούς νομικής τεκμηρίωσης.