0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα καλά δεν έχετε βαρεθεί ορισμένοι προκλητικοί μεταταγμένοι να θεωρείται ότι "ΑΠΛΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ" και θα σας επιβραβεύσουν και με οργανική από πάνω έτσι "ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΒΑΤΖΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΙΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ Η ΔΙΕΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΝΟΥΡΑ".ΕΛΕΟΣ...ορισμένοι είστε για λύπηση και όταν σκάσει σαν βόμβα για εσάς το τελικό σχέδιο......που ετοιμάζεται.....δε θα βρίσκεται γωνία να κρυφτείτε. Κρατείστε ρε συνάδελφοι καμία πισινή. Και πριν ένα μήνα οργανικές μοιράζατε (παραθαλάσσιες και βουνίσιες, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και το πολιτικό γραφείο που κάποιοι...ελπίζω λίγοι...είχαν απευθυνθεί) και έκανε πάταγο η εισήγηση. Μη φαντάζεστε ότι η τελική απόφαση θα απέχει και πάρα πολύ επειδή βούιξε ο κώνωψ (πες με διάφοροι σύλλογοι που στο κάτω κάτω δεν αντιπροσωπεύουν και κανέναν εκτός από το ΔΣ τους)
Έχουμε και λέμε, 1) Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές) 2) Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων3) Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)4) Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου 5) Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων6) 2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)7) Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων8 ) Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού 9) 6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)10) Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)11) Μη δημοσιοποίηση μορίων 12) Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)13) Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ14) Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους. 15) Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)16) Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;17) Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )18) Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )19) Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)20) Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης. [Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μετάθεση ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem21) εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν ναι μεν δήλωσαν τα σωστά μόρια αλλά δήλωσαν ως οργανική θέση την διεύθυνση δευτεροβάθμιας στην οποία ήταν αποσπασμένοι οπότε και πριμοδοτήθηκαν αδίκως για μετάταξη εντός του πύσπε στο οποίο ήταν ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ. προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem & Patreas 22) εκπαιδευτικοί μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των μετατάξεων ΑΛΛΛΑΞΑΝ την αρχική τους δήλωση των δύο προτιμήσεων και μετατάχθηκαν μετά από ένσταση τους στην νέα τους επιλογή !!!!!Απαντήθηκαν ως εξής:1. de facto κατάργηση διαδικασίας εθελοντικών μετατάξεων2. δεν υφίσταται αιτιώδης συνάφεια μετατάξεων -μεταθέσεων3. ο Ν.4172/2013 δεν είχε ως προϋπόθεση την ύπαρξη κενών θέσεων σε αντίθεση με προγενέστερες διατάξεις4. πάντως η πρόσκληση και οι όροι συμμετοχής έγιναν με Υπουργική Απόφαση και εκδόθηκε και σχετικό εγχειρίδιο για την υποβολή των αιτήσεων5. έτσι προέβλεπε ο Ν.4172/2013 και οι ειδικές διατάξεις υπερισχύουν των γενικών6. επαλήθευση υπηρεσιακών αναγκών με τη 2η διαπιστωτική-κατά προσέγγιση ο 1ος προσδιορισμός του αριθμού των μετατασσόμενων7.δεν τηρήθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω των ενστάσεων. Δεν ανακλήθηκαν οι αρχικές πράξεις μετατάξεων λόγω χρηστής διοίκησης8. Η συνεργασία Υπουργού-στελεχών του δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της διαδικασίας Ακόμη και η έλλειψη εισήγησης -απλής γνώμης δεν έχει νομικές συνέπειες σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας9. Δεν απαντήθηκε. Σωστή η παρατήρηση αλλά δεν συνεπάγεται την συλλήβδην ανάκληση. Υπήρχαν βέβαια και τροποποιήσεις λόγων δικαστικών αποφάσεων κάτι που επισημαίνεται.10. Αναφέρεται ότι οι αρχικές μετατάξεις έγιναν με πολλαπλά κριτήρια και το δικόγραφο του Υπουργείου.11. Δεν αποτελεί λόγο ακυρότητας, γιατί ο Ν.4172/2013 δεν επέτασσε τη δημοσίευσή τους12. Να γίνει έλεγχος και να ανακληθούν όσες αιτήσεις έχουν ανακριβή στοιχεία13.Το Υπουργείο στο δικόγραφό του διατείνεται ότι είχε εκ του νόμου τη διακριτική ευχέρεια να το κάνει. Εξάλλου από τη συλλήβδην ανάκληση ζημιώνονται κυρίως όσοι πήραν μετάταξη από άλλες περιοχές, επειδή είχαν πολλά μόρια.14. ήταν στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργείου να μετατάξει τους αιτούντες σε μία από τις δύο επιλογές τους και να μην τους μετατάξει σε άλλες περιοχές που δεν δήλωσαν15. Ο Ν.4172/2013 προβλέπει τη μετάταξη σε κενές ή συνιστώμενες θέσεις. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν τοποθετήθηκε κανείς σε κενή θέση. Υφίσταται δέσμευση της Διοίκησης για σύσταση οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ.16.Οι ανακλήσεις έγιναν κατόπιν αιτήσεως των ίδιων των αιτούντων. Το αν παραπλανήθηκαν ή όχι δεν σχολιάστηκε γιατί δεν είναι γνωστό τι λόγους επικαλέστηκε ο καθένας17. Δεν απαντήθηκε γιατί δεν έχει επίπτωση στη νομιμότητα της διαδικασίας. Ο Ν.4172/2013 προέβλεπε αίτηση προτίμησης χωρίς να αναφέρει αριθμό. Η υποχρεωτικότητα των μετατάξεων εμμέσως παραπέμπει σε περιορισμένο αριθμό επιλογών.18. Όντως η Υπουργική Απόφαση πρόσκληση έδινε το δικαίωμα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (αυτό απαντήθηκε). Δεν γνωρίζουμε πόσοι από τους μεταταχθέντες ήταν πραγματικά πλεονάζοντες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πάντως καμία αίτηση μετάταξης δεν μπορεί να θεωρηθεί παράνομη ένεκα της ανοικτής προσκλήσεως.19. Υπήρχε όπως αυτή η φήμη και γι΄αυτό υπήρξε συμμετοχή από τους εντός ΠΥΣΠΕ. δεν επηρεάζεται τυπικά η νομιμότητα της διαδικασίας.20. Απαντήθηκε ότι δεν είναι δυνατόν όλοι οι συμμετέχοντες να είχαν εσωτερική πληροφόρηση21. Αυτό είναι συκοφαντικό γιατί η αίτηση ανέγραφε ξεκάθαρα Δ/νση Οργανικής Θέσης. Όσοι δήλωσαν κάτι άλλο να ανακληθεί η μετάταξή τους.22. Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω εάν ήταν εφικτό να γίνει διότι η αίτηση ήταν ηλεκτρονική. Είναι οψιγενές επιχείρημα και μάλλον συκοφαντικό. Εννοείται ότι πρέπει να ανακληθούν τέτοιες μετατάξεις λόγω εκπρόθεσμης δήλωσης.
Αφου ξεκαθαριστηκε τι συνεβη με τους βθμιους εθελοντικων, για πες μας τωρα και με την αποφαση του στε που ανακοινωθηκε σημερα τι θα γινει?
ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥΝόμιμη έκρινε το ΣτΕ τη διαθεσιμότητα και κινητικότητα στο ΔημόσιοΟι σύμβουλοι της Επικρατείας απέρριψαν τους ισχυρισμούς της ΑΔΕΔΥ ως αβάσιμους και απαράδεκτους, ενώ άλλους ως αόριστους.http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64198694
Κανείς δεν σχολιάζει την απόφαση του ΣτΕ ούτε θετικά ούτε αρνητικά.. Αντίθετα διαβάζω απαράδεκτους χαρακτηρισμούς σε βάρος συναδέλφων.
Και μετά από αυτή την απόφαση δε θα χρειαστεί να περιμένει καν το υπουργείο την απόφαση του ΣΤΕ για τις μετατάξεις αφού θα υπάρχει προδεδικασμένο. Άρα είμαστε πολύ κοντά στη διευθέτηση του θέματος.
Κατά πάσα πιθανότητα η απόφαση αυτή πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές του δημοσίου τομέα. Αυτή ακριβώς την χρονική περίοδο ( σχολικό έτος 2013-14 ) έγιναν και οι υποχρεωτικές μετατάξεις.
Τι σχέση έχει η απόφαση που αναφέρεται με τα αίσχη που συνέβησαν στις υποχρεωτικές?Επίσης είναι ντροπή για να βρείτε κάτι να πείτε να δέχεστε τέτοιου είδους αποφάσεις. Ανθρωποφαγίας το ανάγνωσμα.. Ντροπή