*

Αποστολέας Θέμα: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.  (Αναγνώστηκε 71282 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #70 στις: Δεκεμβρίου 16, 2007, 03:58:13 pm »
  Τώρα όσον αφορά τα ιδιαίτερα αν είσαι καλός και έχεις και κάποιες διασυνδέσεις με άλλους καθηγητές δε νομίζω ότι είναι και τόσο δύσκολο να έχεις 3-4 μαθήματα κάθε χρόνο. Τώρα αυτό με τον εκβιασμό που έχει ακουστεί εδώ στο φόρουμ από πολλούς δεν είναι ρεαλιστικό. Αλήθεια πόσοι είναι οι καθηγητές που εκβιάζουν τους μαθητές τους για να τους κάνουν και ιδιαίτερα? είναι τόσοι πολλοί? και αν ναι γιατί δεν τους καταγγέλει κανένας, γιατί αν κάποιος το κάνει συστηματικά τις καταγγελίες δεν τις γλιτώνει. Ας προσέχουμε λοιπόν τι λέμε γιατί το να τα ισοπεδώνεις όλα και να τους βγάζεις όλους εκβιαστές είναι το εύκολο, το δύσκολο είναι να απαντήσεις με επιχειρήματα ώστε να αντικρούσεις μια άλλη άποψη. Αφορισμούς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλοι και να τους βγάλουμε όλους κλέφτες και απατεώνες, αυτό είναι το πιο εύκολο


διαβασε σε παρακαλω καλυτερα αυτα που εχω πει...χρησιμοποιησα την εκφραση ''εκβιαζουν αρκετοι συναδελφοι''...εσυ πως κατεληξες στο συμπερασμα οτι με την λεξη ''αρκετοι'' εννοω ''ολοι'' και γενικευω δεν το καταλαβαινω...τωρα για τις καταγγελιες των εκπαιδευτικων που κανουν ιδιαιτερα μην το ψαχνεις...το παρακολουθω χρονια το θεμα..οπως λεει και ο inspector ο νομος δεν δινει καμια ελπιδα στον καταγγελοντα...ενδεικτικα απο το αρχειο μου θα σου παραθεσω το παρακατω απο δημοσιευματα...

ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ στη δίνη των ιδιαίτερων…


Γράφει η ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΛΛΑΤΟΥ
7/11/2007
Η παραπαιδεία έχει… ονοματεπώνυμα και οι μαθητές βρίσκονται ένα βήμα πριν τα αποκαλύψουν. Διότι οι καταληψίες, τα παιδιά όλων μας, δηλώνουν αγανακτισμένα από συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, που χρησιμοποιούν το δημόσιο σχολείο προς άγρα ιδιαίτερων μαθημάτων. Η κορφή του παγόβουνου «φάνηκε» το μεσημέρι της Δευτέρας, όταν προφορικά μαθητές δύο λυκείων, απ’ τα πλέον καλύτερα σε επιδόσεις σχολείων της Μυτιλήνης, ιεράρχησαν ως πρώτο αίτημα για τις καταλήψεις, να σταματήσουν τα ιδιαίτερα που τους παραδίδονται από καθηγητές των ίδιων των σχολείων τους. Η συνέχεια αναμένεται να υπάρξει σε γραπτό υπόμνημα που ομοίως θα έχει το θέμα της παραπαιδείας ως κυρίαρχο προς αντιμετώπιση ζήτημα. 
Ειδικότερα, εκτός των καίριων ζητημάτων για τις ελλείψεις σε καθηγητές και βιβλία, που οδήγησαν τα περισσότερα σχολεία σε μαθητική κατάληψη, υποβόσκει απ’ τις πρώτες μέρες κι άρχισε έντονα να εκδηλώνεται απ’ τη Δευτέρα, η αντίδραση του μαθητόκοσμου της Λέσβου στους «ιδιαιτερατζήδες». Σε εκείνους που τελειώνουν την ύλη της κατεύθυνσης μέσα στο πρώτο σχολικό δίμηνο, για να επιδοθούν στη συνέχεια μέχρι το τέλος του σχολικού έτους σε απανωτά διαγωνίσματα, ώστε μέσα από ένα σύστημα πλήρους εντατικοποίησης να σπρώξουν τους μαθητές, όχι σε βελτίωση των επιδόσεών τους, όπως θα πίστευε κανείς, αλλά στα ιδιαίτερα. Πίεση στο σχολείο κι όποιος αντέξει, όχι στο βωμό της άμιλλας και του υγιούς ανταγωνισμού που προσφέρει θετικά στην τάξη, αλλά σε μια προσπάθεια να πέσει στον… Καιάδα της αμάθειας, όποιος δεν προσφύγει στη βοήθεια του καθηγητή του για να αντεπεξέλθει στα δύσκολα.
Φέτος, πιο έντονα από κάθε άλλη χρονιά, πιθανόν ίσως γιατί να αυξήθηκε ο ανταγωνισμός μεταξύ των ίδιων των καθηγητών, εμφανίστηκαν φαινόμενα που κάθε άλλο παρά τιμούν το χώρο της εκπαίδευσης, αφού υπήρξαν κρούσματα, που κατά πρόσωπο κάποιοι καθηγητές αναζήτησαν μεταξύ των μαθητών τους, ιδιαίτερα.
Εντός κι εκτός Μυτιλήνης
Οι μαθητές, που πρώτοι βιώνουν την έμμεση κατά βάση πίεση να υποκύψουν στον καθηγητή τους και να απευθυνθούν σε αυτόν για βοήθεια, είθισται να μην αναφέρουν, ακόμη κι όταν τελειώσουν το Λύκειο, όπως και οι γονείς τους, ποιος και πώς τους πλησίασε. Δεν θέλουν να μπλέξουν, είναι η προσφιλής και συνήθης δικαιολογία, που αφήνει στο απυρόβλητο κάποιους απαράδεκτους εκπαιδευτικούς που καταδέχονται για λίγα ή και πολλά ως επί το πλείστον ευρώ, να ταυτίζουν στο πρόσωπό τους το ρόλο του δασκάλου και το ρόλο του φροντιστή.
Με αφορμή όμως τις σε εξέλιξη καταλήψεις και σε επεισόδια που διαδραματίστηκαν σε μεγάλο σχολικό συγκρότημα της Μυτιλήνης, όπως και σε σχολείο της λεσβιακής υπαίθρου, υπήρξαν μαθητές που μίλησαν. Καλοί μαθητές, που έθεσαν ως πρώτο ζήτημα αυτό των ιδιαίτερων, καταγγέλλοντας πως δεν είναι κατάσταση αυτή που έχει δημιουργηθεί με ορισμένους καθηγητές που αναζητούν ιδιαίτερα μέσα στις τάξεις.
Το ζήτημα αυτό, όπως όλα δείχνουν, θα περιληφθεί και σε κατάλογο με τα αιτήματα των καταληψιών, σε υπόμνημα που χθες επρόκειτο να επιδοθεί στον προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Του τα είπαν…
«Προφορικά –μας είπε ο κ. Θανάσης Φραγκόπουλος αργά χθες το μεσημέρι- με είχαν ενημερώσει απ’ τη Συντονιστική ότι θα μου κατέθεταν υπόμνημα με τα αιτήματά τους, το οποίο όμως δεν μου δόθηκε ακόμη. Είναι προφανές πως αν τίθεται τέτοιο θέμα, θα εξετάσω ό,τι σχετική καταγγελία γίνει, όπως ήδη έχω ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες για άλλο παρόμοιο περιστατικό, για το οποίο έχω έως τώρα ελλιπή στοιχεία.».
Όχι όλοι…
Οι προφορικές όμως καταγγελίες ορισμένων μαθητών έχουν κινήσει και μια άλλη διαδικασία, αυτή της αντίδρασης εκπαιδευτικών που ασκούν αποκλειστικά το λειτούργημά τους στο σχολείο και δεν καταδέχονται, να προσβάλλονται και να «ομαδοποιούνται» με τους ιδιαιτερατζήδες. Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν πως άμα προχωρήσει η υπόθεση απ’ τους μαθητές, κάποιοι καθηγητές σχολείων όπου δρουν συνάδελφοί τους ως «ιδιαιτερατζήδες», θα ζητήσουν την προστασία της ΕΛΜΕ. «Μέχρι τώρα –μας είπε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Παράσχος Κανλής– δεν μας έχει τεθεί τέτοιο θέμα. Όσο για τη θέση μας είναι απολύτως ξεκάθαρη. Καταδικάζουμε αυτά τα φαιδρά και απαράδεκτα φαινόμενα.».
Αν οι μαθητές, όπως αφήνουν να διαρρεύσει, προχωρήσουν σε επώνυμες καταγγελίες, αναφέροντας εκπαιδευτικούς που επιδίωξαν άμεσα ή έμμεσα να τους προσεγγίσουν για ιδιαίτερα, θα είναι η πρώτη φορά που το «απόστημα» της εκπαίδευσης θα παίρνει το δρόμο της ίασης, όσο επώδυνη διαδικασία κι αν είναι αυτή

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ ΛΕΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 16, 2007, 04:01:06 pm από thlemaxos355 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:45 »

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #71 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 01:37:49 am »
Δυστυχώς δεν γίνεται τίποτε,παιδιά! Ακόμη και σε περιπτώσεις με σημαδεμένα χρήματα οι ποινές ήταν αμελητέες. Δυσμενής μετάθεση από το σχολείο δίπλα στο σπίτι σου σε σχολείο στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο. Σιγά την τιμωρία!

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #72 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 10:17:05 am »
Δυστυχώς δεν γίνεται τίποτε,παιδιά! Ακόμη και σε περιπτώσεις με σημαδεμένα χρήματα οι ποινές ήταν αμελητέες. Δυσμενής μετάθεση από το σχολείο δίπλα στο σπίτι σου σε σχολείο στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο. Σιγά την τιμωρία!

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #73 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 11:37:01 am »
η ακομα πιο εντυπωσιακο...στερηση μισθου για 2 μηνες

Κι εμενα μου ειπαν οτι καθηγητης που τον καλεσαν στη Δ/νση ν'απολογηθει, ειπε στο διευθυντη "εσεις δεν κανατε ποτε ιδιαιτερα?" και δεν του επεβαλαν καμια ποινη, ουτε για τα ματια του κοσμου. Αρα, αφου δεν υπαρχουν συνεπειες για τους παρανομους, γιατι να προβει ο οποιοσδηποτε σε καταγγελια? Γιατι υπαρχει καν ο συγκεκριμενος νομος, αναρωτιεμαι? Ας τον τροποποιησουν (να κανουν οι καθηγητες ιδιαιτερα με αποδειξεις) για να ειναι τουλαχιστον νομοτυποι οσοι δημοσιοι υπαλληλοι θελουν να βγαλουν παραπανω χρηματα μ'αυτον τον τροπο. ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:45 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #74 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 01:30:29 pm »
η ακομα πιο εντυπωσιακο...στερηση μισθου για 2 μηνες

Κι εμενα μου ειπαν οτι καθηγητης που τον καλεσαν στη Δ/νση ν'απολογηθει, ειπε στο διευθυντη "εσεις δεν κανατε ποτε ιδιαιτερα?" και δεν του επεβαλαν καμια ποινη, ουτε για τα ματια του κοσμου. Αρα, αφου δεν υπαρχουν συνεπειες για τους παρανομους, γιατι να προβει ο οποιοσδηποτε σε καταγγελια? Γιατι υπαρχει καν ο συγκεκριμενος νομος, αναρωτιεμαι? Ας τον τροποποιησουν (να κανουν οι καθηγητες ιδιαιτερα με αποδειξεις) για να ειναι τουλαχιστον νομοτυποι οσοι δημοσιοι υπαλληλοι θελουν να βγαλουν παραπανω χρηματα μ'αυτον τον τροπο. ::)

πως να τον τροποποιησουν και να δινουν το δικαιωμα να ειναι νομοτυποι οσοι κανουν ιδιαιτερα... αφου δεν συμφερει κανεναν κατι τετοιο...δεν συμφερει αυτους που κανουν ιδιαιτερα γιατι τα χρηματα θα παψουν να ειναι ''μαυρα'' και θα πρεπει να αποδιδουν ενα ποσο στην εφορια...δευτερον δεν συμφερει τις συνδιακλιστικες παραταξεις γιατι μετα με ποια δικαιολογια θα κλεινουν με απεργιες τα σχολεια; δεν θα εχει νοημα η απεργια  για αυξηση μισθου αφου το υπουργειο θα απαντα ''καντε ιδιαιτερα να παρετε περισσοτερα''.ειδες εσυ να υπαρχει αιτημα νομιμοποιησης των ιδιαιτερων μαθηματων σε καποια απο τις απεργιακες κινητοποιησεις δασκαλων και καθηγητων;οχι βεβαια..
και τριτον δεν συμφερει το ιδιο το υπουργειο αφου πρωτον θα φανει οτι ειναι αδυναμο να εφαρμοσει τον υπαρχοντα νομο και τον τροποποιει και δευτερον θα κατηγορηθει οτι ενισχυει την ''παραπαιδεια''...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #75 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 01:52:01 pm »
Αν κυνηγήσει το Υπουργείο σοβαρά την παραπαιδεία, θα δημιουργήσει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων οι οποίοι δεν θα έχουν καμία άλλη διέξοδο. Κοινώς, θα χάσει ψήφους.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #76 στις: Δεκεμβρίου 17, 2007, 04:43:11 pm »

 Όσον αφορά την πρόσθετη από ότι έχω καταλάβει την σαμποτάρουν από το υπουργείο είναι φανερό, μόλις τώρα ξεκίνησε Δεκέμβρη μήνα. Όσον αφορά τα ιδιαίτερα αν κυνηγήσουν τους μόνιμους τότε θα πρέπει να κυνηγήσουν και αυτούς που κάνουν και δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι, οπότε ας το καλύτερο, έτσι όπως είναι τα πράγματα συμφέρει γενικά την κυβέρνηση, πληρώνει λίγα για ανεπαρκή εκπαίδευση αφού οι καθηγητές δεν δουλεύουν τόσο πολύ για το σχολείο όσο για τη "δεύτερη" δουλειά τους.
    Και όσο για την ατιμωρησία που λέτε εδώ δεν τιμωρούνται καθηγητές που έχουν πέσει σε πιο σημαντικά παραπτώματα, όπως ξυλοδαρμό μαθητών, σεξουαλική παρενόχληση κλπ και θα τιμωρηθούν για τα ιδιαίτερα?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #77 στις: Δεκεμβρίου 18, 2007, 12:28:20 pm »

 Όσον αφορά την πρόσθετη από ότι έχω καταλάβει την σαμποτάρουν από το υπουργείο είναι φανερό, μόλις τώρα ξεκίνησε Δεκέμβρη μήνα.

και κανονικα να ξεκινουσε παλι δεν εχει προοπτικη...ο ελληνας σε τετοια θεματα(παιδεια,υγεια) εμπιστευεται τον ιδιωτη...και κατα την γνωμη μου καλα κανει...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #78 στις: Δεκεμβρίου 18, 2007, 04:10:36 pm »
Παράθεση
και κανονικα να ξεκινουσε παλι δεν εχει προοπτικη...ο ελληνας σε τετοια θεματα(παιδεια,υγεια) εμπιστευεται τον ιδιωτη...και κατα την γνωμη μου καλα κανει...

Καθόλου καλά δεν κάνει. Εκτός και αν υπονοείς - ή μάλλον εννοείς ανοιχτά- ότι όσοι κάνουμε ΠΔΣ ή ενισχυτική είμαστε άχρηστοι! Γιατί μεταξύ μας, πάνω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια κάνουν και ΠΔΣ. Αλλά, ακριβώς επειδή μερικοί μερικοί θεωρούν ότι εξ ορισμού στην παιδεία είναι καλύτερος ο ιδιώτης, διαλύονται τα τμήματα της ΠΔΣ και της ενισχυτικής. Και ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν πολύ καλή δουλειά στην ΠΔΣ, ίσως και καλύτερη από πολλά φροντιστήρια! Και υπάρχουν και αρκετοί μόνιμοι που κάνουν καλή δουλειά.

Καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε και να μην απαξιώνουμε συναδέλφους έτσι εύκολα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #79 στις: Δεκεμβρίου 18, 2007, 07:56:40 pm »
Παράθεση
και κανονικα να ξεκινουσε παλι δεν εχει προοπτικη...ο ελληνας σε τετοια θεματα(παιδεια,υγεια) εμπιστευεται τον ιδιωτη...και κατα την γνωμη μου καλα κανει...

Καθόλου καλά δεν κάνει. Εκτός και αν υπονοείς - ή μάλλον εννοείς ανοιχτά- ότι όσοι κάνουμε ΠΔΣ ή ενισχυτική είμαστε άχρηστοι! Γιατί μεταξύ μας, πάνω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια κάνουν και ΠΔΣ. Αλλά, ακριβώς επειδή μερικοί μερικοί θεωρούν ότι εξ ορισμού στην παιδεία είναι καλύτερος ο ιδιώτης, διαλύονται τα τμήματα της ΠΔΣ και της ενισχυτικής. Και ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν πολύ καλή δουλειά στην ΠΔΣ, ίσως και καλύτερη από πολλά φροντιστήρια! Και υπάρχουν και αρκετοί μόνιμοι που κάνουν καλή δουλειά.

Καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε και να μην απαξιώνουμε συναδέλφους έτσι εύκολα.

δεν θελω να απαξιωσω κανεναν..σιγουρα υπαρχουν και συναδελφοι που κανουν καλη δουλεια..αλλα με το μελλον του παιδιου σου δεν παιζεις..δεν μπορεις να λειτουργεις υποθετικα..αν θα εχει διαθεση ο εκπαιδευτικος αν θα εχει εμπειρια αν θα ειναι καλο το τμημα  αν θα εχει μεταδοτικοτητα αν αν.η επιτυχια στις πανελληνιες δεν ερχεται ετσι απλα...στο φροντιστηριο καλως η κακως υπαρχει καλυτερη οργανωση.ετσι τουλαχιστον ομολογουν οι ιδιοι οι μαθητες.αν δεν σου αρεσει φευγεις ,μπορεις να κανεις το παραπονο σου κτλ..ενω καθηγητη στην ενισχυτικη δεν μπορεις να αλλαξεις...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #80 στις: Δεκεμβρίου 18, 2007, 08:11:22 pm »
Αν δεν έχω εγώ εμπιστοσύνη στην ΠΔΣ, τότε πώς έχω το δικαίωμα να απαιτώ να με προσλάβουν στην ΠΔΣ;

Για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα, αν θέλουμε η ΠΔΣ να δουλέψει, πρέπει εμείς οι ίδιοι να την κάνουμε να δουλέψει. Αυτό σημαίνει και τα παιδιά μας, τα ξαδέρφια μας, τα ανήψια μας. Αν μη τι άλλο, είναι τουλάχιστον υποκριτικό να διαμαρτυρόμαστε που δεν στέλνουν οι άλλοι τα παιδιά τους στην ΠΔΣ για να μαζέψουμε εμείς τα μοριάκια μας, ενώ τα δικά μας τα στέλνουμε έξω.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #81 στις: Δεκεμβρίου 18, 2007, 10:37:23 pm »
οκ αλλά γιατί τα παιδιά δεν πάνε στην ενισχυτική εξ'αρχής και δεν της δίνουν ούτε μια ευκαιρία? Προκαταβολικά πιστεύουν ότι η ΠΔΣ δεν θα δουλέψει χωρίς να ξέρουν καν ποιος θα την κάνει. Αυτό δεν είναι δείγμα της νοοτροπίας τους? και στο κάτω κάτω ποιοι καθηγητές είναι καλύτεροι αυτοί που δουλεύουν στα σχολεία ή αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια? Για το μέσο όρο μιλάω πάντα. Και επειδή κάτι είπες για την εμπειρία, για πες μας αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια τι εμπειρία έχουν από τη βαθμολόγηση γραπτών? Με ποια ευθύνη δίνουν οδηγίες στους μαθητές πως να γράψουν όταν αυτοί οι ίδιοι δεν έχουν διορθώσει ούτε ένα γραπτό? Ποιοί παίζουν με το μέλλον των παιδιών? Μήπως αυτοί που προσπαθούν με διάφορους τρόπους να απαξιώσουν και όσους σοβαρούς καθηγητές που υπάρχουν δημόσιο, για να έχουν δικά τους ιδιαίτερα ή για να έχουν πολλά παιδιά στο φροντιστήριό τους?

δεν θελω να απαξιωσω κανεναν..σιγουρα υπαρχουν και συναδελφοι που κανουν καλη δουλεια..αλλα με το μελλον του παιδιου σου δεν παιζεις..δεν μπορεις να λειτουργεις υποθετικα..αν θα εχει διαθεση ο εκπαιδευτικος αν θα εχει εμπειρια αν θα ειναι καλο το τμημα  αν θα εχει μεταδοτικοτητα αν αν.η επιτυχια στις πανελληνιες δεν ερχεται ετσι απλα...στο φροντιστηριο καλως η κακως υπαρχει καλυτερη οργανωση.ετσι τουλαχιστον ομολογουν οι ιδιοι οι μαθητες.αν δεν σου αρεσει φευγεις ,μπορεις να κανεις το παραπονο σου κτλ..ενω καθηγητη στην ενισχυτικη δεν μπορεις να αλλαξεις...
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #82 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 11:54:46 am »
οκ αλλά γιατί τα παιδιά δεν πάνε στην ενισχυτική εξ'αρχής και δεν της δίνουν ούτε μια ευκαιρία? Προκαταβολικά πιστεύουν ότι η ΠΔΣ δεν θα δουλέψει χωρίς να ξέρουν καν ποιος θα την κάνει. Αυτό δεν είναι δείγμα της νοοτροπίας τους? και στο κάτω κάτω ποιοι καθηγητές είναι καλύτεροι αυτοί που δουλεύουν στα σχολεία ή αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια? Για το μέσο όρο μιλάω πάντα. Και επειδή κάτι είπες για την εμπειρία, για πες μας αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια τι εμπειρία έχουν από τη βαθμολόγηση γραπτών? Με ποια ευθύνη δίνουν οδηγίες στους μαθητές πως να γράψουν όταν αυτοί οι ίδιοι δεν έχουν διορθώσει ούτε ένα γραπτό? Ποιοί παίζουν με το μέλλον των παιδιών? Μήπως αυτοί που προσπαθούν με διάφορους τρόπους να απαξιώσουν και όσους σοβαρούς καθηγητές που υπάρχουν δημόσιο, για να έχουν δικά τους ιδιαίτερα ή για να έχουν πολλά παιδιά στο φροντιστήριό τους?


γιατι ποσοι καθηγητες του σχολειου εχουμε αντιστοιχη εμπειρια;ποσοι απο μας εχουμε παει ως διορθωτες στις πανελλαδικες εξετασεις;  σε σχεση με το συνολο των χιλιαδων καθηγητων ελαχιστοι...αυτο τι σημαινει;οτι δεν πρεπει να καθοδηγουμε τα παιδια;οι χιλιαδες νεοδιοριστοι καθε χρονο απο το ΑΣΕΠ τι εμπειρια εχουν ;καμια.. υπαρχουν αναλυτικες  οδηγιες του παιδαγωγικου ινστιτουτου για καθε μαθημα για το τι βαθμολογειται θετικα και αρνητικα..τις μελετας και με βαση αυτες κινεισαι...για το ποιοι καθηγητες ειναι καλυτεροι η οχι απαντηση δεν υπαρχει...υπαρχουν καλοι εκπαιδευτικοι και στον ιδιωτικο και στον δημοσιο τομεα...υπαρχει μια διαφορα ομως....ενα φροντιστηριο ειναι δυσκολο εως αδυνατο να επιβιωσει με ανεπαρκεις εκπαιδευτικους..η πελατεια του στηριζεται στο ονομα του στις επιτυχιες του στην δουλεια που παραγει...ποσα και ποσα φροντιστηρια δεν εχουν κλεισει ακριβως επειδη η φημη τους ειναι αρνητικη ως προς το εργο που παραγουν...οι μαθητες τους γυρνουν την πλατη...οπως ακριβως εκαναν  και στην ΠΔΣ απο την πρωτη χρονια που δημιουργηθηκε...φυσικα η ΠΔΣ δεν κλεινει ποτε και δεν αξιολογειται ποτε  ο,τι εργο και να παραγει... :) οι λογοι που οι μαθητες δεν την προτιμουν ειναι κατα την γνωμη μου πολλοι και τους εχω αναφερει και παραπανω..

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #83 στις: Δεκεμβρίου 19, 2007, 12:34:36 pm »
Νομίζω ότι ξέρουμε όλοι ότι για να πάει ένα φροντιστήριο καλά, χρειάζεται να "βγάλει" όνομα. Αυτό, για να γίνει, ειδικά σε μικρές πόλεις, χρειάζεται ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ανεξάρτητα από την ποιότητα διδασκαλίας.

Κάνοντας έκθεση σε ΠΔΣ, αυτό που είδα, ειδικά για α' και β' λυκείου, είναι ότι τα φροντιστήρια εξαντλούνται στο μοίρασμα φωτοτυπιών με έτοιμα θέματα, κάτι σαν συνταγολόγιο, τα οποία τα παιδιά μαθαίνουν ΑΠΕΞΩ (!!!!!), χωρίς να διδάσκουν βασικότατα πράγματα, όπως πχ. πώς γράφεται μια παράγραφος. Και βάζεις τα παιδιά να γράψουν μια παράγραφο για ένα θέμα απλούστατο, όπως ο ελεύθερος χρόνος, με μια διατύπωση διαφορετική από αυτή του φροντιστηρίου, και η απάντηση είναι "Δεν το έχουμε διδαχθεί".

Συμπεράσματα:
1) Η ελεύθερη αγορά δεν λειτουργεί πάντα με κριτήρια ποιότητας.
2) Στην εκπαίδευση, ποιότητα ΔΕΝ σημαίνει "μαθαίνω το βιβλίο απέξω" και γράφω 19 στις πανελλήνιες. Αν θέλουμε μαθητές με κριτική σκέψη και θέληση για γνώση, δεν μπορούμε να θέτουμε τέτοια κριτήρια.
3) Για να λειτουργήσει αυτή η έρμη η ΠΔΣ, πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας καλά. Και πρέπει να βγούμε έξω, στην ευρύτερη οικογένεια μας, στους φίλους και στις παρέες μας, και να πούμε ότι υπάρχει η ΠΔΣ, και ότι αξίζει να υπάρχει. Για να αξίζει να υπάρχει, πρέπει να την κάνουμε εμείς να αξίζει να υπάρχει. Ναι, δεν είναι εύκολο, και υπάρχουν πολλά εμπόδια που μας βάζει η ίδια η λειτουργία της ΠΔΣ. Αλλά, ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, με αυτά που έχουμε, και μετά ας αρχίζουμε να γκρινιάζουμε για τα υπόλοιπα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182659
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.