*

Αποστολέας Θέμα: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.  (Αναγνώστηκε 63036 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 11:55:17 μμ »
δ)[/b] Όσοι κάνουν ιδιαίτερα , δεν το κάνουν μόνο για να επιβιώσουν , αλλά και για να μπορούν να είναι δάσκαλοι..

 Όλοι περιμένουν να αλλάξει η χώρα , αλλά μόλις ακούνε ότι πρέπει να δώσουν και κάτι στην παιδεία και τους δασκάλους, ξεσηκώνονται και τους βρίζουν.Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα που να τρέφει τέτοιο μίσος για τους εκπαιδευτικούς της , όλων των βαθμίδων. Σίγουρα φταίνε και οι ίδιοι οι εκπευδευτικοίο για αυτή τους την κατάπτωση , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

να σε ρωτησω κατι; ο εκπαιδευτικος που απο την ωρα που θα σχολασει απο το σχολειο και μεχρι τις 10 το βραδυ κανει ιδιαιτερα ποτε θα κανει την πρετοιμασια για την ερχομενη μερα(ασκησεις, διαγωνισματα κτλ)ωστε να ειναι σωστος δασκαλος;ολοι ξερουμε ποση ωρα και ποσος κοπος χρειαζεται για κατι τετοιο....

εχεις αναρωτηθει γιατι τετοια απαξιωση για τον κλαδο μας;πολυ θα ηθελα να το συζητησουμε σε αλλο topic...εγω πιστευω οτι δεν φταινε ΚΑΙ οι εκπαιδευτικοι αλλα ΜΟΝΟ οι εκπαιδευτικοι...

 Ασπάζομαι την ερώτησή σου και την προσαυξάνω.

Αλλά και ένας εκπαιδευτικος που μόλις σχολάει τρέχει στα χωράφια του , στις ελιές , στο γραφείο της γυναίκας του , δουλεύει τη νύχτα στο μαγαζί που έχει με τον αδερφό του και δεν ανοίγει ποτέ βιβλίο είναι έτοιμος να πάει την άλλη μέρα σχολείο ;
 Μήπως είναι καλύτερος τελικά ο ιδιατεράκιας από αυτόν ; Διότι δεν έχω ακούσει ποτέ να γελάνε οι μαθητές σε βάρος καθηγητή που κάνει πολλά ιδιαίτερα αλλά γελάνε με την άγνοια συναδέλφων που δεν ξέρουν τι λένε στο μάθημα γιατί έχουν να ανοίξουν βιβλίο από τότε που μπήκαν στο πανεπιστήμιο.
 Λοιπόν , να με συγχωρέσεις , δεν σε κοντράρω , με καταλαβαίνεις. Ποτέ δε μου αρέσει αυτό, διότι η διαφωνία είναι χρήσιμη και διατηρεί την ισσοροπία.Αλλά το γεγονός ότι κάποιος κάνει μαθήματα δε σημαίνει ότι είναι ανήθικος ή ανίκανος να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του στην τάξη.Το πιστεύω ακράδαντα ότι αν την εποχή των δεσμών - εγώ ήμουνα φροντιστής τότε - οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάναν και κανα μάθημα , δε θα ξέρανε να γράφουνε ούτε το όνομά τους ! Το ιδιαίτερο μπορεί να τους στέρησε άλλα πράγματα , αλλά τους ανάγκασε να διαβάσουν , να ρωτήσουν , να προσπαθήσουν και να λένε τουλάχιστον στην τάξη πέντε πράγματα που να στέκουν.Το ιδιαίτερο , αυτούς που το διαχειρίστηκαν σωστά και δεν τους σκλάβωσε , τους κράτησε ζωντανούς στην τάξη. Αν θέλεις να το επιβεβαιώσεις , πάρε έναν καθηγητή από το γυμνάσιο που δεν έχει κάνει ποτέ ιδαίτερα σε μαθητές λυκείου και βάλτον να κάνει στην Γ ΄.Άστον δέκα χρόνια ! Το πολύ πολύ να γίνει ένας μέτριος δάσκαλος. Αφού το ξέρουμε ότι το σχολείο είναι ισοπεδωτικό. Συνθλίβει τον καλό καθηγητή και τον απογοητεύει.
 Αφού λοιπόν η πολιτεία με την αδιαφορία της τον αγνόησε , αυτός βρήκε αλλού διέξοδο.Ας τον βάλει να κάνει μάθημα 30 ώρες τη βδομάδα , να του δώσει 2000 ευρώ , να τον αξιολογεί συνεχώς , να τον τρέχει από επιμόρφωση σε επιμόρφωση , απογεύματα , Σάββατα και Κυριακές    και  ας του πει μετά : κάνε και ιδιαίτερα αν θέλεις ! Αν δεις τότε κανένα να κάνει μάθημα, θα είναι θαύμα. Αλλά με αυτή την απαξίωση και εγκατάλειψη του σχολείου και του δασκάλου ,  αυτός στράφηκε στο ιδιαίτερο.Και για να αμοιφθεί αλλά και για να προσφέρει - κατά τη δική του άποψη.
    Αυτόν όμως το δάσκαλο  που περιγράφεις στο μήνυμά σου - τον all time teacher _ δεν τον εντάσσω στην κατηγορία των δημόσιων λειτουργών , αλλά των ... ασθενών. Αυτοί ας υποστούν αυτό που  τους ταιριάζει!
 Αλλά γιατί να γράφουμε μόνο εμείς οι δέκα για αυτό το θέμα; Ας μπουν στο site  και όλοι αυτοί που δεν κάνουν μαθήματα και ασχολούνταιο διαρκώς με τη μόρφωση και την προετοιμασία για το σχολείο  να μας πουν τις απόψεις τους.
 Μπάμπης
    

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:13:47 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 10:22:46 πμ »
η δωρεαν παιδεια ειναι για τα σκουπιδια.

Ενδιαφέρουσα η άποψη που έχεις για τη δημόσια παιδεία.

Ναι, κανε misquote μπας και καταφερεις να μπερδεψεις τον αναγνωστη! Τα σαπια δεν παιρνουν μ'εμενα, δεν ειμαι ενας απο τους μαθητες σου. Εγω ειπα:
Παράθεση από: utenar
Κατι τετοιοι σαν κι εσενα ειναι που κανουν τους μαθητες να μη σεβονται τους καθηγητες του δημοσιου και να τρεχουν στα φροντιστηρια. Τι μαθαινει ο Ελληνας απο παιδι? Οτι μονο αν πληρωσει θα παρει κατι καλο. Οτι η δωρεαν παιδεια ειναι για τα σκουπιδια.

Αυτη ειναι η αποψη που εχεις ΕΣΥ, ο jaffar, για τη δημοσια παιδεια. Εσυ που διαλαλεις οτι ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ και μετα βαζεις τους μαθητες σου να σε πληρωνουν για να τους πεις οσα επρεπε να τους ειχες πει στην ταξη. Ειχα εναν τετοιο καθηγητη, αρκετοι μαθητες του εκαναν ιδιαιτερα σ'αυτον, αλλά ολοι μας τον περιφρονουσαμε. Ειναι διευθυντης σημερα... αν αυτο λεει κατι για τις ικανοτητες ατομων σαν κι εσενα να ελισσονται και να εξελισσονται.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 03:02:16 μμ »

Κάτσε γιατί δε μας τα λες καλά, πως γίνεται να τον περιφρονούν όλοι και να κάνουν ιδιαίτερα σε αυτόν. Περιέργο μου φαίνεται
Μήπως έκανες και εσύ και μετά που πέρασες τον περιφρονούσες?
Και πως ξέρεις ότι είναι σήμερα διευθυντής? Αφού τον περιφρονείς πως κράτησες ακόμα επαφή? Μήπως επειδή τον παρακαλάς κάθε χρόνο μπας και σου δώσει καμιά ώρα ΠΔΣ?

Ειχα εναν τετοιο καθηγητη, αρκετοι μαθητες του εκαναν ιδιαιτερα σ'αυτον, αλλά ολοι μας τον περιφρονουσαμε. Ειναι διευθυντης σημερα... αν αυτο λεει κατι για τις ικανοτητες ατομων σαν κι εσενα να ελισσονται και να εξελισσονται.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 05:06:03 μμ »
Μα γιατί αυτή η ένταση ; Έχουμε να μοιράσουμε κάτι ; Απόψεις λέμε.Δεν κάνουμε πραγματεία για τα ιδιαίτερα.
  Μακάρι να  ήταν τόσο εύκολο να λυθεί το θέμα της παιδείας . Θα τουφεκίζαμε αυτούς που κάνουν ιδιαίτερα και το θέμα θα λυνόταν. Ή από την άλλη θα λέγαμε: αφού δεν έχεις ιδιαίτερα δεν είσαι καλός δάσκαλος και έτσι δεν κάνεις για την εκπαίδευση. Ας μην χαλάσουμε λοιπόν την ωραία παρέα. Καλό είναι να έχουμε μια ευκαιρία να ανταλλάσσουμε μια κουβεντούλα ,για να μαθαίνουμε και ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τους εαυτούς μας. Αλλιώς γινόμαστε δογματικοί και αυτό δεν ταιριάζει σε παιδαγωγούς.
 Να μην ξεχνάμε ότι ο Καννέλος , Ο Πνευματικός , ο Ιωαννίδης και άλλοι μεγάλοι μαθηματικοί  - και πανεπιστημιακοί μάλιστα - είχαν επίσημα φροντιστήρια στο κέντρο της Αθήνας με άδεια του υπουργείου. Αυτό δεν τους πείραξε να προσφέρουν τα μέγιστα στην Πατρίδα , και με τη γνώση και με τα συγγράμματά τους που δόθηκαν μάλστα και ως σχολικά εγχειρίδια και στα δημόσια σχολεία τη δεκαετία του 70 (τότε που το πολυτεχνείο ηταν μέσα στις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη!). Από την άλλη μεριά το χάλι  να είναι η δημόσια εκπαίδευση ο χώρος στρατολόγησης ιδιαιτέρων , δεν είναι καθόλου καλή εικόνα και υποβαθμίζει τον καθηγητή.Μου έλεγε συνάδελφος που δουλεύει  σε μεγάλο ...λιονταρίσιο σχολείο στην Αθήνα , ότι στο σύλλογο γίνονται μάχες ποιοι θα βάλουν τα μεγάλα και περισσότερα διαγωνίσματα, για να τραβήξουν ιδιαίτερα. Και σκεφτείτε ότι είναι ιδιωτικό !Τα γκρουπ αποδίδουν στην έκθεση 200 ευρώ την ώρα (δεν έκανα λάθος στο νούμερο !).
 Και μεις τώρα μπαίνουμε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις γιατί  ένας καθηγητής κάνει ένα μάθημα σε μια κωμμόπολη με 15 ευρώ την ώρα ; Και ψάχνουμε να δούμε αν θα τον καταδικάσουμε στην πυρά ; Δεν πρέπει να χάσουμε το μέτρο και τη λογική μας.
   Νομίζω ότι αφιέρωσα αρκετό χρόνο σε αυτή την επικοινωνία , όχι για να πείσω κανεναν για τις θέσεις μου , αλλά για δείτε ίσως μια ταπεινή προσέγγιση. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Παραδέχομαι ότι διάβασα χρήσιμα πράγματα  ακόμα και από αυτούς ήταν λίγο επιθετικοί.Τους διαβεβαιώνω ότι με προβλημάτισαν.Η γνώμη τους θα έχει βαρύνουσα θέση για την πορέια που θα χαράξω τον επόμενο χρόνο.Τους ευχαριστώ , όπως ευχαριστώ βέβαια και όλους όσοι πήραν μέρος.Εχουμε πολλά θέματα να σκεφτούμε. Πάμε λοιπόν μπροστά !
      Μπάμπης Στεργίου (math)
  Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να στοχεύουμε ψηλά, όπως και όπου μπορεί ο καθένας.
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:13:47 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 06:10:29 μμ »
Κάτσε γιατί δε μας τα λες καλά, πως γίνεται να τον περιφρονούν όλοι και να κάνουν ιδιαίτερα σε αυτόν. Περιέργο μου φαίνεται
Μήπως έκανες και εσύ και μετά που πέρασες τον περιφρονούσες?
Και πως ξέρεις ότι είναι σήμερα διευθυντής?

Γιατι απλουστατα οι μαθητες του των ιδιαιτερων ειχαν αριστα στο μαθημα του! Εγω σιγα μη χρειαζομουν ιδιαιτερα στα μαθηματικα για να παιρνω αριστα σε καθε τριμηνο! ;D Μονο για τις πανελληνιες εκανα ιδιαιτερα κι ο καθηγητης μου ειχε μπλοκακι κι εκοβε αποδειξη για το ΤΕΒΕ. Ευφυεστατε jaffar, το οτι εμαθα οτι ειναι διευθυντης δε σημαινει οτι κρατησα επαφη μαζι του - ενημερωθηκα τυχαια στη διαρκεια συζητησης με αλλο καθηγητη. Μαλιστα, εφαγε τη θεση της καλυτερης καθηγητριας που ειχαμε ποτε, η οποια ειχε τρομερη συνεπεια και ηθος. Αλλά ετσι γινεται σ'αυτη τη χωρα: οι αξιοι θαβονται κι οσοι εχουν θρασος επιπλεουν σαν τα ....

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 08:03:26 μμ »

Μπράβο είσαι πολύ καλός
Παράθεση
Εγω σιγα μη χρειαζομουν ιδιαιτερα στα μαθηματικα για να παιρνω αριστα σε καθε τριμηνο! ;D

Δηλαδή να υποθέσω ότι είσαι στην επιφάνεια; ;)
Παράθεση
Αλλά ετσι γινεται σ'αυτη τη χωρα: οι αξιοι θαβονται κι οσοι εχουν θρασος επιπλεουν σαν τα ....

Επίσης το παραπάνω που είπες είναι η μόνιμη δικαιολογία όσων αποτυγχάνουν σε οτιδήποτε σε αυτή τη χώρα
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 08:11:13 μμ »
Επίσης το παραπάνω που είπες είναι η μόνιμη δικαιολογία όσων αποτυγχάνουν σε οτιδήποτε σε αυτή τη χώρα

Ισχυει αυτο που λες, αλλα μην ειμαστε τοσο ισοπεδωτικοι... Δεν ειναι η χωρα αυτη και το προτυπο της αξιοκρατίας...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 08:18:47 μμ »
 Λοιπόν προσωπικά η κουβέντα που κάνω από ότι κατάλαβες δεν είναι και πολύ σοβαρή, (κάνω και λίγο την πλάκα μου δηλαδή, σε κανένα διαλειμματάκι από τη δουλειά) διότι
εδώ στο φόρουμ υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας και γράφουν ότι τους κατέβει
  • Άλλοι έχουν κάτσει σταυροπόδι και προτιμούν να υποαπασχολούνται σε ολοήμερα και ΠΔΣ από το να βρουν μια δουλειά αλλού γιατί εκεί είναι ζόρικα
    με όνειρο να μπουν στο δημόσιο
  • Άλλοι ονειρεύονται σε ανοίξουν θέσεις σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και προσπαθούν με γελοία επιχειρήματα να δείξουν ότι αυτές οι θέσεις τους ανήκουν
  • Και στο τελευταίο thread αρκετοί το παίζουν σταυροφόροι εναντίον των ιδιαίτερων, οι οποίοι κυνηγάνε την ΠΔΣ με το ντουφέκι για να χωθούν στο δημόσιο και να αρχίσουν και συτοί τα ιδιαίτερα
Γενικά μου τη σπάει η υποκρισία. Δηλαδή όλοι αυτοί που λένε ότι είναι παράνομο και ανήθικο να κάνουν ιδιαίτερα καθηγητές του δημοσίου αλήθεια όταν και αν και όσοι από αυτούς μπουν στο δημόσιο τι θα κάνουν? δεν θα κάνουν ιδιαίτερα? Αν έχουν δάνειο και παιδιά να συντηρήσουν τι θα κάνουν? Θα το παίξουν αδιάφθοροι και ηθικοί και θα ζουν λοιπόν με το μισθό του καθηγητή? Εκτός φυσικά αν είναι τίποτα γυμναστές ή θεολόγοι που δεν μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα οπότε μιλάνε εκ του ασφαλούς.
Ας είμαστε λοιπόν ρεαλιστές και να βλέπουμε τα πράγματα όπως πραγματικά έχουν

Και σένα Math μπορώ να σου πω ότι πολύ άσχημα κάνεις αν δεν κάνεις ιδιαίτερα, δεν λέω να έχεις καμιά 10αριά παιδιά, αλλά αν δουλεύεις με 3-4 καλούς μαθητές (όχι δικούς σου εννοείται) και επιπλέον χρήματα θα έχεις για τα βιβλία σου (και εγώ αγοράζω πολλά βιβλία γαμώτο, μερικά δεν υπάρχουν στο emule) και θα μάθεις πολλά πράγματα από θέματα διδακτικής όση εμπειρία θα έχεις και φυσικά και ψυχολογικά θα είσαι καλύτερα από ότι είσαι στο σχολείο όταν μπαίνεις σε κάποια τάξη και οι μισοί θα έπρεπε να είναι στην προηγούμενη, οπότε αυτόματα έχεις χάσει τους μισούς, και να θες να τους βοηθήσεις δε μπορείς.

Τέλος πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να αντιδικίσω μαζί σου γιατί ακόμα και αν διαφωνούσα που δεν διαφωνώ εγώ γράφω ανώνυμα ενώ εσύ επώνυμα

Μα γιατί αυτή η ένταση ; Έχουμε να μοιράσουμε κάτι ; Απόψεις λέμε.Δεν κάνουμε πραγματεία για τα ιδιαίτερα.
  Μακάρι να  ήταν τόσο εύκολο να λυθεί το θέμα της παιδείας . Θα τουφεκίζαμε αυτούς που κάνουν ιδιαίτερα και το θέμα θα λυνόταν. Ή από την άλλη θα λέγαμε: αφού δεν έχεις ιδιαίτερα δεν είσαι καλός δάσκαλος και έτσι δεν κάνεις για την εκπαίδευση. Ας μην χαλάσουμε λοιπόν την ωραία παρέα. Καλό είναι να έχουμε μια ευκαιρία να ανταλλάσσουμε μια κουβεντούλα ,για να μαθαίνουμε και ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί τους εαυτούς μας. Αλλιώς γινόμαστε δογματικοί και αυτό δεν ταιριάζει σε παιδαγωγούς.
 Να μην ξεχνάμε ότι ο Καννέλος , Ο Πνευματικός , ο Ιωαννίδης και άλλοι μεγάλοι μαθηματικοί  - και πανεπιστημιακοί μάλιστα - είχαν επίσημα φροντιστήρια στο κέντρο της Αθήνας με άδεια του υπουργείου. Αυτό δεν τους πείραξε να προσφέρουν τα μέγιστα στην Πατρίδα , και με τη γνώση και με τα συγγράμματά τους που δόθηκαν μάλστα και ως σχολικά εγχειρίδια και στα δημόσια σχολεία τη δεκαετία του 70 (τότε που το πολυτεχνείο ηταν μέσα στις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη!). Από την άλλη μεριά το χάλι  να είναι η δημόσια εκπαίδευση ο χώρος στρατολόγησης ιδιαιτέρων , δεν είναι καθόλου καλή εικόνα και υποβαθμίζει τον καθηγητή.Μου έλεγε συνάδελφος που δουλεύει  σε μεγάλο ...λιονταρίσιο σχολείο στην Αθήνα , ότι στο σύλλογο γίνονται μάχες ποιοι θα βάλουν τα μεγάλα και περισσότερα διαγωνίσματα, για να τραβήξουν ιδιαίτερα. Και σκεφτείτε ότι είναι ιδιωτικό !Τα γκρουπ αποδίδουν στην έκθεση 200 ευρώ την ώρα (δεν έκανα λάθος στο νούμερο !).
 Και μεις τώρα μπαίνουμε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις γιατί  ένας καθηγητής κάνει ένα μάθημα σε μια κωμμόπολη με 15 ευρώ την ώρα ; Και ψάχνουμε να δούμε αν θα τον καταδικάσουμε στην πυρά ; Δεν πρέπει να χάσουμε το μέτρο και τη λογική μας.
   Νομίζω ότι αφιέρωσα αρκετό χρόνο σε αυτή την επικοινωνία , όχι για να πείσω κανεναν για τις θέσεις μου , αλλά για δείτε ίσως μια ταπεινή προσέγγιση. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Παραδέχομαι ότι διάβασα χρήσιμα πράγματα  ακόμα και από αυτούς ήταν λίγο επιθετικοί.Τους διαβεβαιώνω ότι με προβλημάτισαν.Η γνώμη τους θα έχει βαρύνουσα θέση για την πορέια που θα χαράξω τον επόμενο χρόνο.Τους ευχαριστώ , όπως ευχαριστώ βέβαια και όλους όσοι πήραν μέρος.Εχουμε πολλά θέματα να σκεφτούμε. Πάμε λοιπόν μπροστά !
      Μπάμπης Στεργίου (math)
  Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να στοχεύουμε ψηλά, όπως και όπου μπορεί ο καθένας.
 
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 08:23:54 μμ »
  Μα ακριβώς επειδή δεν υπάρχει αξιοκρατία για αυτό ισχύει. Αν υπήρχε αξιοκρατία δεν θα τολμούσε κανένας να πει κάτι τέτοιο
Αν κάποιος πετύχει είναι μάγκας και έξυπνος, αν αποτύχει έχει έτοιμη την απάντηση, με έφαγαν τα μέσα
Εγώ δεν έχω ακούσει κανέναν ποτέ να πει έδωσα εξετάσεις για παράδειγμα και δεν πέρασα γιατί δεν άξιζα να περάσω, τόσο μπορούσα και τόσο έγραψα
αλλά και σε μια δουλειά σιγά μην δεχτεί κάποιος ότι κάποιος άλλος έχει καλύτερο βιογραφικό από αυτόν.
Για αυτό όλοι θέλουν να γίνουν γιατροί, δικηγόροι και τελευταία πληροφορικοί και δάσκαλοι γιατί κανείς δεν έχει συναίσθηση των δυνατοτήτων του.
Όσοι δεν τα καταφέρουν είναι οι τυχεροί, όσοι όμως τα καταφέρουν και γίνουν καθηγητές για παράδειγμα, τιμωρούνται για τη βλακεία που έκαναν κάθε ώρα που
μπαίνουν μέσα στη τάξη, για αυτό τα γραφεία είναι γεμάτα από αποσπασμένους καθηγητές που δεν τολμάνε να μπουν στην τάξη

Ισχυει αυτο που λες, αλλα μην ειμαστε τοσο ισοπεδωτικοι... Δεν ειναι η χωρα αυτη και το προτυπο της αξιοκρατίας...
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 09:25:55 μμ »
Λοιπόν προσωπικά η κουβέντα που κάνω από ότι κατάλαβες δεν είναι και πολύ σοβαρή, (κάνω και λίγο την πλάκα μου δηλαδή, σε κανένα διαλειμματάκι από τη δουλειά) διότι
εδώ στο φόρουμ υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας και γράφουν ότι τους κατέβει
  • Άλλοι έχουν κάτσει σταυροπόδι και προτιμούν να υποαπασχολούνται σε ολοήμερα και ΠΔΣ από το να βρουν μια δουλειά αλλού γιατί εκεί είναι ζόρικα
    με όνειρο να μπουν στο δημόσιο
  • Άλλοι ονειρεύονται σε ανοίξουν θέσεις σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και προσπαθούν με γελοία επιχειρήματα να δείξουν ότι αυτές οι θέσεις τους ανήκουν


Και άλλοι αντί να πάνε σε κανά σχολείο να κάνουν μάθημα κάθονται και κάνουν διδακτορικά στην χειροτεχνία μέσου προγραμματιστικών περιβαλλόντων τύπου χελωνο-κόσμος......

Αλλά είναι ζόρικα να κάνεις την αλφα-βήτα στα δημοτικά (εκεί έξω) οπότε κάτσε εδώ να παίζεις με την χελώνα σου όλη μέρα.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 10:02:40 μμ »
Να αυτό που έλεγα, υπάρχουν αρκετοί εδώ στο φόρουμ με τους οποίους σπας πλάκα
και έχουν πάντα να κάνουν επίκαιρα και εύστοχα σχόλια, και ποτέ προσωπικά

Και άλλοι αντί να πάνε σε κανά σχολείο να κάνουν μάθημα κάθονται και κάνουν διδακτορικά στην χειροτεχνία μέσου προγραμματιστικών περιβαλλόντων τύπου χελωνο-κόσμος......
Αλλά είναι ζόρικα να κάνεις την αλφα-βήτα στα δημοτικά (εκεί έξω) οπότε κάτσε εδώ να παίζεις με την χελώνα σου όλη μέρα.

@eDimitris
Πως πάει η ΠΔΣ? βρήκες καμιά βυσματική ώρα για να διοριστείς ή κάθεσαι όλη μέρα μπρος στον υπολογιστή και περιμένεις πότε θα γράψω για να κάνεις το πικρόχολο σχόλιό σου?

get a life μεγάλε
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 10:14:54 μμ »
Να αυτό που έλεγα, υπάρχουν αρκετοί εδώ στο φόρουμ με τους οποίους σπας πλάκα
και έχουν πάντα να κάνουν επίκαιρα και εύστοχα σχόλια, και ποτέ προσωπικά

Και άλλοι αντί να πάνε σε κανά σχολείο να κάνουν μάθημα κάθονται και κάνουν διδακτορικά στην χειροτεχνία μέσου προγραμματιστικών περιβαλλόντων τύπου χελωνο-κόσμος......
Αλλά είναι ζόρικα να κάνεις την αλφα-βήτα στα δημοτικά (εκεί έξω) οπότε κάτσε εδώ να παίζεις με την χελώνα σου όλη μέρα.

@eDimitris
Πως πάει η ΠΔΣ? βρήκες καμιά βυσματική ώρα για να διοριστείς ή κάθεσαι όλη μέρα μπρος στον υπολογιστή και περιμένεις πότε θα γράψω για να κάνεις το πικρόχολο σχόλιό σου?

get a life μεγάλε

Δεν κράζω κανα άλλο δάσκαλο,μόνο εσένα για αυτά που υποστηρίζεις,εσύ όμως κράζεις όλο τους ωρομίσθιους πληροφορικούς
χωρίς λόγο.Όλα τα ποστ που κάνεις σχετίζονται με τους ωρομίσθιους πληροφορικούς.Εσύ get a life.

Εγώ τουλάχιστον έχω επίγνωση ότι δεν είμαι δάσκαλος.

Δεν γράφω "περήφανος" παιδαγωγός-πληροφορικός δίπλα από το όνομα μου στους διδακτορικούς του παιδαγωγικού.






Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 10:49:10 μμ »

Το παραδέχεσαι και μόνος σου λοιπόν ότι ασχολείσαι προσωπικά με μένα, οπότε καλά σου λέω get a life, και επίσης get a job

Επίσης δεν κατάλαβα που γράφω εγώ παιδαγωγός-πληροφορικός με διδακτορικό. Κάποιος με ρώτησε και του απάντησα τι σπουδές έχω
Σε ενοχλεί και αυτό? Μήπως έπρεπε να σε ρώτησω αν πρέπει να κάνω διδακτορικό ή αν πρέπει να ασχολούμαι με την πληροφορική?
Κοίταξε πρώτα να αντιμετωπίσεις τα κόμπλεξ που έχεις (το ότι σχολιάζεις αρνητικά τις σπουδές μου χωρίς να ξέρεις τι ακριβώς κάνω είναι απόδειξη του κομπλεξισμού σου)
και το αίσθημα κατωτερώτητας απέναντι στους άλλους που προσπαθείς να καλύψεις με προσωπικές επιθέσεις και άσε με εμένα

Τέλος πάντων επειδή δεν κάθομαι όλη μέρα στον υπολογιστή σαν και σένα με το δάκτυλο στο F5 αναμένοντας με αγωνία τι θα απαντήσουν οι άλλοι πάω έξω για ένα ποτό
εσύ συνέχισε να απαντάς until you get a life.

Δεν κράζω κανα άλλο δάσκαλο,μόνο εσένα για αυτά που υποστηρίζεις,εσύ όμως κράζεις όλο τους ωρομίσθιους πληροφορικούς
Δεν γράφω "περήφανος" παιδαγωγός-πληροφορικός δίπλα από το όνομα μου στους διδακτορικούς του παιδαγωγικού.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 11:27:40 μμ »
Δεν κράζω κανα άλλο δάσκαλο,μόνο εσένα για αυτά που υποστηρίζεις,εσύ όμως κράζεις όλο τους ωρομίσθιους πληροφορικούς
Δεν γράφω "περήφανος" παιδαγωγός-πληροφορικός δίπλα από το όνομα μου στους διδακτορικούς του παιδαγωγικού.

Κάνεις αδικαιολόγητη επίθεση ενάντια σε όλους τους ωρομίσθιους πληροφορικούς.Είσαι δάσκαλος και εκφέρεις απαξιωτική άποψη για άλλον κλάδο.Ανάλογα σου απαντώ.

Σε ρωτάω είσαι πράγματι δάσκαλος? γιατί το 80% των Posts σου αναφέρονται στην πληροφορική και το υπόλοιπο στην δευτεροβάθμια.

Δεν έχεις να πεις τίποτα για την πρωτοβάθμια και τους δασκάλους?

Get a life και ασχολήσου με τον κλάδο σου.You're not welcome to Computer Science παρτο χαμπάρι.


Το παραδέχεσαι και μόνος σου λοιπόν ότι ασχολείσαι προσωπικά με μένα, οπότε καλά σου λέω get a life, και επίσης get a job

Πες το πρώτα στον εαυτό σου αυτό.Όσο για σένα who gives a shit.

Παράθεση

και το αίσθημα κατωτερώτητας απέναντι στους άλλους που προσπαθείς να καλύψεις με προσωπικές επιθέσεις


ΦΠΨ τέλειωσες?

Παράθεση
Τέλος πάντων επειδή δεν κάθομαι όλη μέρα στον υπολογιστή σαν και σένα με το δάκτυλο στο F5 αναμένοντας με αγωνία τι θα απαντήσουν οι άλλοι πάω έξω για ένα ποτό
εσύ συνέχισε να απαντάς until you get a life.

Πρόσεξε μην το γ...σεις - στις 12:00 να'σαι πίσω έχει Logo Party.

Όσο ασχολείσαι με τον κλάδο της πληροφορικής θα σου απαντάω.Γράψε και σε κανα θέμα που αφορά τους δασκάλους να ξεχάσω ότι υπάρχεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2007, 11:49:41 μμ από eDimitris »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 470

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.