*

Αποστολέας Θέμα: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...  (Αναγνώστηκε 6161 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 07:00:50 μμ »
 Για τις δημόσιες βιβλιοθήκες δεν χρειάζονται εκπαιδευτικοί, αλλά βιβλιοθηκονόμοι. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:12:59 »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 08:01:36 μμ »
Για τις δημόσιες βιβλιοθήκες δεν χρειάζονται εκπαιδευτικοί, αλλά βιβλιοθηκονόμοι.

η βιβλιοθηκονομία επιπέδου δημοσίων βιβλιοθηκών (δεν μιλώ για πανεπιστημιακές) είναι ζήτημα τεχνογνωσίας και δεξιοτήτων που κατακτώνται πολύ εύκολα, μερικά μάλιστα πιο πρακτικά θέματα δυσκολεύονται οι βιβλιοθηκονόμοι να τα λύσουν. οι βιβλιοθήκες αυτές θα έπρεπε να είναι στενά συνδεδεμένες με τα σχολεία (καλές οι σχολικές αλλά λίγες) και σε μερικές να γίνονται μαθήματα κάθε εβδομάδα (με τους εκπαιδευτικούς τους αλλά και τους εκπαιδευτικούς εργαζόμενους σε αυτές). σεβαστή η γνώμη σου αλλά μιλώ μέσα από βιωμένη εμπειρία και χωρίς στεγανά. φυσικά δεν αναφέρομαι ούτε σε πυρηνική φυσική , ούτε σε εγχείριση ανοιχτής καρδιάς.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 08:23:10 μμ »
Υοετχουν φιλόλογοι που δεν θέλουν να διδάξουν αλλά θα ήθελαν να εργάζονται σε χώρους όπως οι βιβλιοθήκες. Είναι πρόβλημα το ότι στην Ελλάδα πολλοί επιστήμονες είναι καταδικασμένοι στον μονόδρομο της διδασκαλίας. Δεν σημαίνει ότι όλοι οι χημικοί ή οι φιλόλογοι θέλουν να γίνουν καθηγητές. Φυσικά κ σε εκπαιδευτικούς πρέπει να δίνεται το δικαίωμα να εργαστούν σς κάτι άλλο για κάποιο διάστημα. Το πρόβλημα είναι ότι πολλές υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες κ βασίζονται στις αποσπάσεις, οι αποσπασμένοι εκεί μπορεί να είναι δια βίου σχεδον χωρίς να γίνονται μετατάξεις κ δεσμεύουν κ μια οργανική στερώντας την από κάποιον άλλον κ έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος κακοδιαχείρισης του προσωπικού, και μάλιστα πολύ μορφωμένου προσωπικού...

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 08:53:44 μμ »
Κύριε Αλεξάκη, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Το ενδιαφέρον σου για την Παιδεία είναι τεράστιο και αληθινό, φαίνεται.

Η χώρα  όμως της οποίας το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει ριζικής μεταρρύθμισης, πάσχει από 3 σοβαρά και χρόνια νοσήματα:

- Διαφθορά
- Διάχυτη ανομία
- Ισχνή βιομηχανία και αρνητικό ισοζύγιο εξαγωγών

Αυτονόητα, για όσο διάστημα μια χώρα  παραμένει σε  υψηλούς δείκτες διαφθοράς όλες οι λειτουργίες ενός κράτους επηρεάζονται και
τίποτα δεν μπορεί να γίνει  σωστά, και όχι μόνο στο θέμα του εκπαιδευτικού συστήματος.

Πραγματικά πιστεύεις ότι τους ενδιαφέρει να φτιάξουν την παιδεία και δεν ξέρουν τον τρόπο;

Προσωπικά  και εκ του αποτελέσματος,  πιστεύω ότι ούτε ενδιαφέρονται ούτε γνωρίζουν τον τρόπο.
Στατιστικά, από τους τόσους υπουργούς που παρήλασαν από το Παιδείας,  κάποιος θα γνώριζε τον τρόπο αλλά αφού δεν έπεισε ώστε οι απόψεις του να λάβουν σάρκα και οστά ουδεμίαν αξίαν  έχει.
 


Είναι απαραίτητο, για εμένα, να δημιουργηθεί μια ακόμα καλύτερη επαγγελματική εκπαίδευση με συντονισμό τοπικών δυνάμεων, ώστε τα παιδιά να απορροφούνται άμεσα στην αγορά εργασίας. ......

Εδώ είναι το μείζον: Δεν υπάρχει αγορά εργασίας.

Που σημαίνει ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα ωραίο εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα είναι σύγχρονο, σωστό και θα καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά  θα έχει  ένα μειονέκτημα:
Το προιόν το οποίο θα παράγει δεν θα  είναι δυνατόν να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά εργασίας ούτε τώρα, ούτε στο ορατό μελλον.

Θα έχουμε δηλαδή μια ωραία και ακριβή μηχανή της οποίας τα προιόντα θα μένουν αδιάθετα.

Ηδη για αυτόν ακριβώς το λόγο  νέοι επιστήμονες έχουν μεταναστεύσει.
Οι οποίοι προήλθαν από το υπάρχον οπισθοδρομικό εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Εάν υποθέσουμε ότι τα ίδια άτομα προέρχονταν από ένα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα, ποιό θα ήταν το κίνητρο αυτό το οποίο θα τους κρατούσε στην Ελλάδα;
Αν στην εξίσωση βάλουμε και τον παράγοντα «διαφθορά»,  εκεί τα πράγματα περιπλέκονται ετι περαιτερω.

Επισημαίνω τα κίνητρα και τον τεράστιο ρόλο τους.Τα οποία καθορίζουν τις ενεργειες μας.
Προσδιορίζουν αυτό το οποίο κάνουμε σε σχέση με αυτο το οποίο θα μπορούσαμε να κάνουμε.
Πέρα από το πρόβλημα της έλλειψης κινήτρων στην Ελλάδα, θα πρέπει να συγκεράσει κανείς και  αντικρουόμενα συμφέροντα:
Της Παιδείας και της παραπαιδείας.
Για την παραπαιδεία μια καλύτερη Παιδεία είναι εχθρός θανάσιμος. Χιλιάδες  ζουν από την περιβόητη παραπαιδεία.
Στη Γερμανία  όλοι θέλουν και προσπαθούν για μια καλύτερη Παιδεία  γιατί δεν υπάρχει παραπαιδεία.
Στη χώρα μας,  την προσπάθεια για μια καλύτερη Παιδεία την αντιμάχεται η παραπαιδεία γιατί εκατονταδες χιλιάδες ζουν από αυτή.

Εν τέλει,
ένα   οποιοδήποτε σύστημα για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει η κοινωνία να  το απαιτήσει.
Ειτε ειναι εκπαιδευτικό σύστημα, είτε Διικαιοσύνη, Υγεία κλπ.
Πολύ περισσότερο όταν οι θεσμοί δεν λειτουργούν, οι αξίες είναι αγνωστη λέξη και  η κατάρρευση έχει αποκτησει μορφή κανονικότητας τίποτα δεν θα λειτουργει σωστά.
 
Εν μέσω μάλιστα πολιτισμικής, θεσμικής και  αξιακής χρεωκοπίας, αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος επιλεκτικά, μεμονωμένα και ανεξάρτητα από άλλα συστήματα όπως το Υγείας, τη Δικαιοσύνη, τον Δημόσιο τομέα,  νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει..

Ο πήχυς θα πρέπει όχι μόνο να πάει πιο ψηλά αλλά θα πρέπει να τον περάσει ολόκληρη η ελληνική κοινωνία.
Που σημαίνει ότι τότε θα έχει  μειωθεί η διαφθορά και  οι νόμοι θα εφαρμόζονται, άρα  πολλά μπορεί να αλλάξουν.
Ακόμη και το εκπαιδευτικό συστημα μας.

Αυτή είναι η τροχοπέδη: Η διαφθορά.









Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:12:59 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:01:32 μμ »
Το πρώτο πρώτο βήμα, άμα θέλει κάποιος να φτιάξει την εκπαίδευση, είναι να εφαρμοστεί ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας και ν' απολυθούν άπαντες οι μόνιμοι καθηγητές που κάνουν επ' αμοιβή ιδιαίτερα μαθήματα. Αυτό προβλέπει ο νόμος. Που δεν εφαρμόζεται. Φυσικά τότε θα χρειαστεί ν' απολυθεί η πλειοψηφία των καθηγητών αρχαίων έκθεσης μαθηματικών φυσικής που εργάζουνται στα γενικά λύκεια της χώρας ως επίορκοι. Οπότε δε γίνεται τίποτις και συνεχίζουμε κατά τα γνωστά. Χωρίς αυτό το πρώτο βήμα όλα τ' άλλα είναι κενό γράμμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:06:55 μμ »
Συμφωνώ με τον nickitol. Το πρόβλημα δεν είναι ειδικό, αλλά γενικότερο. Δεν μπορεί η παιδεία να βελτιωθεί από μόνη της, ξεκομμένη από όλα τα υπόλοιπα.
Η διαφθορά είναι το χειρότερο εμπόδιο και ακόμα χειρότερα είναι όταν θεωρείται δεδομένη και αυτονόητη.

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:17:25 μμ »
Υοετχουν φιλόλογοι που δεν θέλουν να διδάξουν αλλά θα ήθελαν να εργάζονται σε χώρους όπως οι βιβλιοθήκες. [...] Το πρόβλημα είναι ότι πολλές υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες κ βασίζονται στις αποσπάσεις

Συμφωνώ αλλά δύο επισημάνσεις : δεν είναι μόνο μία ειδικότητα χρήσιμη , καθώς υπάρχουν βιβλιοθήκες με techlab και εξαιρετικά εργαστήρια , όπου συμμετέχουν τάξεις σχολικές-και επιμένω ότι η βιβλιοθήκη είναι μαγικός χώρος διδασκαλίας έξω από το σχολικό περιβάλλον. Επίσης, πολύ σωστά μετατοπίζεις το πρόβλημα εκεί που βρίσκεται πραγματικά, ωστόσο οι αποσπασεις θα κόβονταν μαχαίρι, αν υπήρχε κάλυψη των θέσεων, δεν είναι οι ετήσιες αποσπάσεις αυτές που την εμποδίζουν ! (δεν κόπτονται για να εξυπηρετησούλες σε εκπαιδευτικούς τόσο, μια χαρά τους αδειάζουν , όταν έρθει η ώρα, παρότι προσώρας βολεύει όντως). Εξάλλου, οι εμπειρίες σε διαφορετική δομή εκπαίδευσης, σε διαφορετική θέση παροχής υπηρεσιών είναι κέρδος για τον εκπαιδευτικό. Ακόμα και αυτό που αναφέρεται κάπως υποτιμητικά στην αρχική ανάρτηση το "μάχιμος, ποτέ σε θέση ευθύνης" δεν είναι σωστό. Ειδικά στο σχολείο θα έπρεπε όλοι να έχουν εμπειρία θέσης ευθύνης στο σχολείο τους εκ περιτροπής , είναι πολλαπλά χρήσιμο, με το κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο και όχι το τρέχον που ευνοεί υπερφιλόδοξους.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:25:45 μμ »
Το ιδανικό θα ήταν οι δημοτικές βιβλιοθήκες να μπουν δυναμικά στη σχολική ζωή με συνεργασίες, όπως παρουσιάσεις συγγραφέων σε μαθητές, πολιτιστικά προγράμματα, δραστηριότητες κλπ.
Θα μπορούσαν να συνεργαστούν αποτελεσματικά και με τις σχολικές βιβλιοθήκες. Στο πλαίσιο αυτών των εκδηλώσεων,   ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός της σχολικής μπορεί να έχει εξαιρετική συνεργασία με τον υπεύθυνο της δημοτικής.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 09:34:04 μμ »
Για να αλλάξει η παιδεία πρέπει πρώτα με το ζόρι και με νόμο να αλλάξουμε νοοτροπία εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοι

Αποσυνδεδεμένος salvatore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 29, 2020, 11:45:35 μμ »
Δε νομίζω εμείς να θέλουμε να αλλάξουμε τίποτα. Λέμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση, ποιοι εμείς που αξιολογούμε κάθε μέρα και αξιολογούμε και κατά 80% λάθος.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 30, 2020, 10:19:17 πμ »
Δε νομίζω εμείς να θέλουμε να αλλάξουμε τίποτα. Λέμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση, ποιοι εμείς που αξιολογούμε κάθε μέρα και αξιολογούμε και κατά 80% λάθος.

Αυτοί που θα ήθελαν να  αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο είναι πολλοί, αλλά  όχι αυτοί που έχουν την εξουσία.
Ο Πολίτης όμως πρέπει να ξέρει ότι αυτοί που «εκτοξεύθηκαν» στην κορυφή της νομοθετικής, της εκτελεστικής και της Δικαστικής κλίμακας έχουν την δύναμη για κάτι τέτοιο, αλλά επειδή η  «εκτοξευση" τους  προέκυψε ακριβώς μέσα μέσα από τον σωλήνα της ελληνικής διαφθοράς,  αναμφίβολα ποτέ δεν θα θελήσουν  να φτιάξουν ένα καλύτερο κράτος.
Θα είναι σαν να πυροβολούν τον εαυτό τους.

Υπάρχει σε τέτοια έκταση έλλειψη εμπιστοσύνης  μεταξύ Πολιτείας και Πολίτη, που οι Ελληνες  δεν εμπιστευονται τίποτα και κανέναν.
Οτιδήποτε έργο και να γινεται σε επίπεδο Δήμου, Περιφέρειας κλπ, δικαιολογείται  επειδή κάποιοι "τα πήραν» και όχι ότι γίνεται για το κοινο καλό.
Σε οτιδήποτε νομοθετείται, πρώτα επικρατούν  οι δευτερες σκέψεις και με οδηγό την καχυποψία γίνεται προσπάθεια να εξακριβωθεί τι ήταν αυτο που δεν μας λένε, που ώθησε την κυβερνηση να συντάξει αυτο το νομοσχεδιο.
Γιατί ως γνωστόν, εδώ στην Ελλάδα τίποτα δε γίνεται καλοπροαίρετα  και με  σκοπό να ευνοηθεί ο πολίτης .

Σε μια τυχαία συζήτηση αυτά που κυριαρχούν  είναι τα παρακάτω:

« Όλα γίνονται για να  μας φορολογήσουν, να μας αλλάξουν τα φώτα, να μας στριμώξουν.
Να μας χαλάσουν την βολή μας.
Τι; θα μας αξιολογήσουν κιόλας;
Ποιός θα  αξιολογήσει εμένα; Αυτός που πήρε το πτυχίο στα Σκόπια με μετρητά και δεν εχει ανοίξει βιβλίο ποτέ στη ζωή του;
Ή η κόρη του Χ  καθηγητή, που ήταν συμφοιτήτριά μου στο Πανεπιστήμιο, την οποία γνωρίζω τι τούβλο είναι, η  οποία   πήγε στη Βουλγαρία για σπουδές και μετά ο πατέρας της την έφερε στην Ελλάδα;  για να φαινεται ότι  αποφοίτησε από ελληνικό  πανεπιστήμιο...
Της έδωσε και ένα ωραίο διδακτορικό ο μπαμπάς και έγινε διευθύντρια η κυρία άσχετη...»

Σύμφωνα με έρευνα του 2003 των Μποραντά και Παπαλεξανδρή, στον ευρύτερο δημόσιο τομέα το 90% των υπαλλήλων βαθμολογείται με άριστα αλλά ταυτόχρονα οι ίδιοι παραπονούνται ότι το δημόσιο και οι οργανισμοί του δημοσίου στη χώρα μας - των οποίων το 90% του προσωπικού είναι άριστο σύμφωνα με τις βαθμολογίες- είναι πολυ χαμηλής αποτελεσματικότητας!

Πώς γίνεται τώρα το Δημόσιο να θεωρείται «μπάχαλο» από τους ίδιους αυτούς που το στελεχώνουν και οι οποίοι σε ποσοστό  90% βαθμολογούνται με άριστα;
Αυτό αποτελεί ένα ερώτημα εκτός και αν  η  γνωστή ρήση Ελληνα πολιτικού « η Ελλάς αποτελεί ένα απέραντο φρενοκομείο»,  μπορεί να προσφέρει επαρκή εξήγηση.

Παρόλο που σπάνια  διαφωνεί κανείς ως προς την ανάγκη της αξιολόγησης, οι επιφυλάξεις και η εν τέλει απόρριψη της αξιολόγησης,  εστιάζεται  σε παράγοντες  αξιοπιστίας, αντικειμενικότητας, εκπαίδευσης αλλά και του υπόβαθρου του κάθε αξιολογητή.
Με αποτέλεσμα  να θεωρείται ότι εντός της ελληνικής πραγματικότητας δεν μπορεί να υπάρξει δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση.

Οι νομοταγείς πολίτες αισθάνονται αηδιασμένοι με αυτά που γίνονται γυρω τους ώσπου ή παρατάνε την όποια προσπάθεια τους ή αφομοιώνονται με το «σύστημα» ή μεταναστεύουν, εάν δεν αντέχουν άλλο.

Συμπερασματικά, δεν είναι η αξιολόγηση που δεν θέλουμε αλλά η εμπιστοσύνη που δεν έχουμε .

Διαφθορά και εμπιστοσύνη δεν συστεγάζονται.



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2020, 04:57:09 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 30, 2020, 10:36:24 πμ »
Η "αξιολόγηση" που χρόνια τώρα θέλουν να εφαρμόσουν οι κυβερνήσεις, έχει ως σκοπό την τιμωρία (πιθανές μελλοντικές απολύσεις; ) και όχι τη βελτίωση της κατάστασης στο χώρο της εκπαίδευσης. Όταν θα γίνει για τον τελευταίο λόγο που ανέφερα, τότε θα είναι καλοδεχούμενη από την πλειοψηφία. Όχι με τους σημερινούς, που στόχο έχουν τη γενικότερη μείωση μισθολογικών δαπανών, τη μεταβίβαση της διαχείρισης των σχολείων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) σε δήμους, και τη γενικότερη συνεχή υποβάθμιση της εκπαίδευσης.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 30, 2020, 10:50:42 πμ »
Landau, περαιτέρω υποβάθμιση δεν υπάρχει, δεν πάει πιο κάτω.
Τα επιχειρήματα  που παραθέτεις φανερωνουν ότι συμφωνείς με την αξιολόγηση μεν αλλά επειδή δεν πιστευεις ότι σχεδιάζεται σωστη αξιολογηση και με σκοπό τη βελτίωση, λες καλύτερα να μην γινεται.
Είναι αυτό που είπα ότι γενικά δεν υπάρχει εκατέρωθεν εμπιστοσύνη, πράγμα το οποίο βεβαίως επικρατεί παντού.

Ερωτηση: Επειδή όλοι οι τομείς του Δημοσίου ζητούν αύξηση κονδυλίων, τα χρηματα από πού θα βρεθούν;

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Μια πρόταση για τη μέση εκπαίδευση...
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 30, 2020, 11:23:00 πμ »
Η "αξιολόγηση" που χρόνια τώρα θέλουν να εφαρμόσουν οι κυβερνήσεις, έχει ως σκοπό την τιμωρία (πιθανές μελλοντικές απολύσεις; ) και όχι τη βελτίωση της κατάστασης στο χώρο της εκπαίδευσης. Όταν θα γίνει για τον τελευταίο λόγο που ανέφερα, τότε θα είναι καλοδεχούμενη από την πλειοψηφία.

Το μόνο που θέλω να σχολιάσω πλέον στο νήμα είναι ότι η αξιολόγηση δεν είναι πρόβλημα μόνο πολιτικής απόφασης και διακηρύξεων (κάτι λόγω κοινωνικού αυτοματισμού, κανιβαλισμού, κάτι λόγω πραγματικής ανάγκης για αλλαγή , διότι είμαστε ήδη στο μη περαιτέρω και είναι φυσιολογικό) αλλά και πρακτικής στο κατώτερο επίπεδο στελεχών . Αναφέρθηκε παραπάνω ότι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης ! Είναι καχυποψία δηλαδή μόνο, ιδεοληψία ή παραφροσύνη; Δεν εδράζεται σε πραγματικά έστω αποσπασματικά αλλά ενδεικτικά δεδομένα; Είναι ενδεικτικό ή όχι  μέρος (όχι όλες) των πρόσφατων επιλογών-ορισμού διευθυντών εκπ; Έχετε όλοι άψογες παραστάσεις από σχολεία (διευθυντές κλπ) που αξιολογούν με βάση το θεαθήναι, τη συμμόρφωση σε ό,τι επιθυμούν, τη βοήθεια που λαμβάνουν για προσωπική ανέλιξη; Πέρα από τους πολύ ικανούς, δημιουργικούς, αποτελεσματικούς , φιλότιμους και έστω και επαρκείς (κλιμάκωση κατά φθίνουσα πορεία) στο μεγαλύτερο βαθμό; Η αξιολόγηση , δυστυχώς, αν γίνει στο επίπεδο χαρακτήρα όσων είναι στην εκπαίδευση θα δείξει πολλά. Και δυστυχώς επίσης, αρχή άνδρα δείκνυσι...

Και τώρα- για να σας προλάβω- κρίνουν γονείς και μαθητές, αλλά αν έχει κάποιος θέμα με εμπάθεια και τοξικότητα στη μονάδα, θα επιλέξει να φύγει κάποια στιγμή! Αξιολόγηση ναι, αλλά να έχω επιλέξει το σχολείο, τον σύλλογο, τους συνεργάτες ,  τις υποδομές (όχι να κουβαλάμε προτζέκτορα δανεικό ! )  και δομές υποστηρικτικές : από τα μαθησιακά,  που τα αφήνουμε να σοβούν από α' δημοτικού μέχρι λύκειο , μέχρι και προνοιακά -δεν θα αναφερθώ σε περιστατικά πολύ συγκεκριμένα και τραγικά  από σχολεία όπου εργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια).

Εδώ τώρα τώρα η υφυπουργός λέει ότι θα δούμε , δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει με διακοπές ! (μα δεν πάει ρολόι η τηλεεκπαίδευση; δεν προχωρά το μάθημα; ). Μπερδεύουμε τα πάντα για να θολώσουμε τα νερά μου φαίνεται και δεν κάνουμε τις απλές κινήσεις για να διορθώσουμε κάποια στρεβλά της καθημερινότητας. Και το πρόβλημα είναι η αξιολόγηση ! Όλοι ξέρουν ήδη ποιοι έχουν θέματα και τους παρκάρουν όσο μπορούν στις διευθύνσεις. Εκεί αποδίδουν νομίζετε; Ή ημετέρους τεμπέληδες δεν τους καλύπτουν; Πολλή αφέλεια ρε παιδιά... Κι εμείς μετά τα 20 χρόνια πήραμε γραμμή τι συμβαίνει.

Αναφορικά με τα "χρήματα" και το "πιο κάτω δεν πάει" : Φυσικά και πάει ακόμα πιο κάτω στο ελλάντα ! Δείτε μόνο το νέο νομοσχέδιο για την κατάρτιση , πολλά φράγκα για στελέχη (θα πείτε είναι λίγος ο αριθμός, είναι ενδεικτική όμως η τάση σε συμβολικό επίπεδο) , διασπορά υποδομών και παγίων (τα ίδια και στα ΑΕΙ με διασπορά τμημάτων σε 5-6-7 πόλεις και χωριά) και μετά λέμε για αξιολόγηση ! Γελάμε ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159626
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.