*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 292774 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #924 στις: Ιούλιος 08, 2013, 12:12:16 μμ »
Εγώ τους λέω να αγοράσουν ένα βοήθημα για να έχουν μια βάση στο διάβασμά τους  κι αν χρειαστεί κάτι επιπλέον τους φωτοτυπώ και από αλλού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:05:15 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #925 στις: Ιούλιος 08, 2013, 12:37:22 μμ »
Εγω τους λεω να παρουν ενα καλο βοηθημα και να με αφησουν ησυχο. Πραγματα που μπορουν να τα διαβασουν και απο μονοι τους να στρωθουν και να ανοιξουν τα ματια τους. Πεταμένα λεφτα τα θεωρω.
 Τωρα αν ο γονιος θελει, ας το κανει.....τουλαχιστον να πληρωνει τους συναδελφους, όχι στο τελος να εξαφανίζεται και ο συναδελφος να τον κυνηγάει ή να ντρεπεται να ζητησει τα χρωστούμενα...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #926 στις: Ιούλιος 08, 2013, 12:55:21 μμ »
Α ρε Μάρκο ;D!!Οπότε ούτε ιστορία χρειάζεται , ούτε γνωστό αρχαίων εννοείται!!!

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #927 στις: Ιούλιος 08, 2013, 12:58:12 μμ »
Εγώ τους λέω να αγοράσουν ένα βοήθημα για να έχουν μια βάση στο διάβασμά τους  κι αν χρειαστεί κάτι επιπλέον τους φωτοτυπώ και από αλλού.

Χμ..Ενδιαφέρον... Και στο φροντιστήριο, δεν υπάρχει πρόβλημα? Εντάξει, οι δακτυλογραφημένες σημειώσεις είναι για τους τύπους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:05:15 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #928 στις: Ιούλιος 08, 2013, 01:09:27 μμ »
Α ρε Μάρκο ;D!!Οπότε ούτε ιστορία χρειάζεται , ούτε γνωστό αρχαίων εννοείται!!!

Μέσα είσαι,
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #929 στις: Ιούλιος 08, 2013, 01:16:55 μμ »
Σωστός, δεν το είπα καθόλου για πλάκα, αλλά κάποιοι μαθητές δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν!!Φαντάσου, ότι όταν είχα ξεκινήσει για πρώτη φορά στη ζωή μου να διδάσκω, στα αρχαία β λυκείου, δεν τους δίδασκα καν , τα ερμηνευτικά.Σκεφτόμουν:"Τα έκαναν στο σχολείο, τους έδωσα σημειώσεις, ας κάνουμε μαζί κάτι πιο δύσκολο, μην πληρώνομαι τζάμπα!" Να μη σου περιγράψω τι γινόταν στο επόμενο μάθημα!Μόλις την κατάλαβα τη δουλειά, τους αντιμετώπιζα σαν μικρά παιδάκια και έπιασε!Τι να πω! Καλά εγώ εγώ την πρώτη μου φορά, ούτε το λύω δίδαξα, γιατί σκέφτηκα:"Το έχουν μάθει ήδη από το γυμνάσιο, ας τους κάνω κάτι πιο δύσκολο, μην πληρώνομαι τζάμπα! ;D  και :o ταυτόχρονα!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2013, 01:20:04 μμ από habanero »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #930 στις: Ιούλιος 08, 2013, 01:23:44 μμ »
Όχι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και γιατί να υπάρχει άλλωστε? Η παράδοση γίνεται κανονικά στη τάξη, χωρίς το βοήθημα εννοείται, και κρατούν σημειώσεις πάνω στα βασικά σημεία κάθε κειμένου. Αργότερα, όταν χρειαστεί να εξεταστούν, διαβάζουν από το βοήθημα με βάση τις σημειώσεις που κράτησαν, καθότι τα βοηθήματα έχουν πολλά παραπάνω συνήθως περιττά. Έτσι και μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τα σημαντικά και ουσιώδη αλλά και να αναπτύσσουν καλύτερα τις απαντήσεις τους.

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #931 στις: Ιούλιος 08, 2013, 01:30:20 μμ »
Πολύ καλό αυτό , αλλά δεν χριεάζεται να έχουν και μία οπτική, επαφή;Πολλές φορές και στα αρχαία στη γραμματική, συμβουλεύω τους μαθητές, τη στιγμή που μου απαντήσουν λάθος σε κάτι που θα ρωτήσω, να το δουν στη γραμματική, ή στις σημειώσεις, για να το συνειδητοποιήσουν.Σκέφτομαι να τους έδινα κάποιες περιληπτικές σημειώσεις στο μάθημα κια μετά να κάνω αυτό που πρότεινες με το βιβλίο. Ευχαριστώ για υτη βοήθεια.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #932 στις: Ιούλιος 08, 2013, 01:36:36 μμ »
Στη Γραμματική τους βαζω να βρουν οι ιδιοι το λαθος: 1ον γιατι εγω δεν θυμαμαι πως ειναι ο τυπος και
 2ον με το να κανουν χρήση των σχολικων ξεφυλλίζοντας το βιβλιο όλο και κατι θα δουν . Η διαδικασια αυτη εχει πολλαπλη ωφέλεια στη γνωστικη λειτουργια των παιδιων και στη δική μου ξεκούραστη μνήμη...

off topic
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2013, 01:38:20 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #933 στις: Ιούλιος 08, 2013, 05:46:22 μμ »
 ;) Βοηθάει πάρα πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #934 στις: Ιούλιος 10, 2013, 12:33:19 πμ »
Εγώ επιμένω πολύ στις σημειώσεις που κρατάνε (ακόμη και με το ζόρι πάνω στο βιβλίο). Τους δίνω επιπλόεν δικές μου σημειώσεις που συζήθως είναι το απαύγασμα όσων έχω διαβάσει. Γενικά νομίζω ότι τα βοηθήματα περιλαμβάνουν πολλά περιττά.

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #935 στις: Ιούλιος 11, 2013, 10:17:13 πμ »
καλημερούδια σ' όλους τους θεωρητικούς συμπατριώτες!!!! Έχω γενικότερες απορίες σχετικά με τη διόρθωση των γραπτών στη λογοτεχνία. Για πρόχειρα και επίσημα διαγωνίσματα, είναι σαφές ότι θα στηριζόμαστε στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε., αλλά για τη διόρθωσή τους πού λέτε να επιμείνω περισσότερο??Επιπλέον, κάποια παιδιά, γράφουν πολλά, τόσα, που ίσως ξεπερνούν αυτά που θα θελε η ερώτηση. Τι κάνουμε??Ισχύει ό,τι και στην ιστορία, δεν κόβουν τα επιπλέον, ή όχι??? Τι προτείνετε αγαπητοί συνάδελφοι???

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #936 στις: Ιούλιος 11, 2013, 10:30:04 πμ »
Επειδή και φέτος ήμουν στο βαθμολογικό για τη Λογοτεχνία κατεύθυνσης μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι για τα παραπάνω δεν κόβαμε βαθμούς (κόβουμε μόνο αν ξεπερνούν το όριο των λέξεων στην παράγραφο που πρέπει να γράψουν σχολιάζοντας φράσεις ή στίχους στο Γ). Όσο για τη διόρθωση των υπολοίπων βαρύτητα θα δώσεις σε όλα. Συνήθως όμως οι μαθητές αποτυγχάνουν στα Β (δες τα θέματα των πανελληνίων - σχήματα λόγου...). Ωστόσο, η λογοτεχνία ακόμη και στο βαθμολογικό θεωρείται το πιο δύσκολο μάθημα στη διόρθωση!!!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #937 στις: Ιούλιος 11, 2013, 11:12:31 πμ »
 Στην Λογοτεχνία κατεύθυνσης για τα παραπάνω οι μαθητές δεν χάνουν βαθμούς,ίσα ίσα που αν είναι μέσα στο πνεύμα της ερώτησης εκτιμώνται θετικά από τους διορθωτές....Εξαίρεση αποτελεί η ερώτηση (Γ συνήθως) όπου ζητείται από τους μαθητές να αναπτύξουν το περιεχόμενο στίχων ή φράσεων σε ορισμένο αριθμό λέξεων....η υπέρβαση του ορίου των λέξεων συνιστά αιτία απώλειας βαθμών...Όσον αφορά τα υπόλοιπα δεν θα επικεντρωθείς κάπου αλλά  βαρύτητα θα δώσεις σε όλα όσα έχει γράψει ο μαθητής...Χρειάζεται προσοχή και υπομονή με την Λογοτεχνία γιατί είναι ένα από τα δυσκολότερα στην διόρθωση μαθήματα...κυρίως στις Πανελλήνιες...
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 751
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.