*

Αποστολέας Θέμα: video απο ταξεις...  (Αναγνώστηκε 6780 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 04:14:33 μμ »
Εγω πχ θα ελεγα στον μαθητη "Τι ειπες;" μεχρι να πει τη σωστη εκφραση...
Σιγουρα δε θα χρησιμοποιουσα τη φρασεολογια του ενλόγω καθηγητη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: video απο ταξεις...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:29:52 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 05:18:18 μμ »
Εγω πχ θα ελεγα στον μαθητη "Τι ειπες;" μεχρι να πει τη σωστη εκφραση...
Σιγουρα δε θα χρησιμοποιουσα τη φρασεολογια του ενλόγω καθηγητη...

Μεχρι να πει τι σωστή έκφραση ?
Φαντάσου τον μαθητή να επαναλαμβάνει την ίδια φράση 2-3 φορές μέσα στην τάξη ! Γέλιο που θα έπεφτε !

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 05:20:17 μμ »
Μέχρι να πει εκσφαλμάτωσης...
Οταν ακουγεται το ιδιο "αστειο" δευτερη φορα το γελιο ειναι μικροτερης εντασης, την τριτη ακομη μικροτερης κλπ

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 05:49:45 μμ »
Μέχρι να πει εκσφαλμάτωσης...
Οταν ακουγεται το ιδιο "αστειο" δευτερη φορα το γελιο ειναι μικροτερης εντασης, την τριτη ακομη μικροτερης κλπ

Να θέσω κανα 2 προβληματισμούς ?

Αν τραβήξει πολύ η κουβεντα, γιατί ο μαθητής επιλέξει να επαναλάβει τη λέξη αρκετές φορές :
1.  ξεφευγεις απο το μαθημα και παίζεις το παιχνίδι του
2.  συμβάλλεις στο να επαναληφθεί η λέξη αρκετές φορές μέσα στην τάξη
3.  το ύφος σου θα γίνει αρκετά θυμωμένο και θα υπάρξει κόντρα ή θα παραμείνεις ήρεμος το οποιο είναι λίγο αστείο οταν η ιδια κουβέντα επαναλαμβάνετε πολλές φορές

Γενικά η άποψη μου είναι οτι πρέπει οσο μπορούμε να μένουμε επικεντρωμένοι στο μάθημα !!! Εκει αποδεικνύει την αξία του ο καθηγητής και οχι στις κόντρες !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: video απο ταξεις...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:29:52 »

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 06:09:49 μμ »
Παιδια εγω θα θεσω εναν αλλο προβληματισμο που για μενα ειναι πιο σοβαρος ,ολα αυτα τα video βιντεοσκοπηθηκαν προφανως κρυφα, εν αγνοια των πρωταγωνιστων δηλαδη,ειναι αυτο σωστο?Ο καθηγητης η ημαθητρια να δει ξαφνικα τον εαυτο της κοινη θεα στο internet?Περιμενω την γνωμη σας
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2007, 06:40:03 μμ από Λουλου »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 06:23:32 μμ »

Να θέσω κανα 2 προβληματισμούς ?

Αν τραβήξει πολύ η κουβεντα, γιατί ο μαθητής επιλέξει να επαναλάβει τη λέξη αρκετές φορές :
1.  ξεφευγεις απο το μαθημα και παίζεις το παιχνίδι του
2.  συμβάλλεις στο να επαναληφθεί η λέξη αρκετές φορές μέσα στην τάξη
3.  το ύφος σου θα γίνει αρκετά θυμωμένο και θα υπάρξει κόντρα ή θα παραμείνεις ήρεμος το οποιο είναι λίγο αστείο οταν η ιδια κουβέντα επαναλαμβάνετε πολλές φορές

Γενικά η άποψη μου είναι οτι πρέπει οσο μπορούμε να μένουμε επικεντρωμένοι στο μάθημα !!! Εκει αποδεικνύει την αξία του ο καθηγητής και οχι στις κόντρες !
Καλώς ή κακώς ο ρολος του εκπαιδευτικου δεν ειναι μονοδιαστατος. Εκτος απο τη μετάδοση γνωσεων ο εκπαιδευτικος πρεπει να φροντισει και για την αγωγη του μαθητη, την ομαλη κοινωνικη του ενταξη κλπ...
 

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 06:25:28 μμ »
Παιδια εγω θα θεσω εναν αλλο προβληματισμο που για μενα ειναι πιο σοβαρος ,ολα αυτα τα vedeo βιντεοσκοπηθηκαν προφανως κρυφα, εν αγνοια των πρωταγωνιστων δηλαδη,ειναι αυτο σωστο?Ο καθηγητης η ημαθητρια να δει ξαφνικα τον εαυτο της κοινη θεα στο internet?Περιμενω την γνωμη σας
Γενικα απαγορευεται η χρηση των κινητων την ωρα του μαθηματος. Δεν ειναι υπευθυνος ο εκπαιδευτικός για την τηρηση αυτου του κανονα;

Αποσυνδεδεμένος edipmet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 08:31:53 μμ »
φυσικα και ειναι απαραδεκτο ΛΟΥΛΟΥ.Απο οποια πλευρα κι αν γινεται. Ηξερα οτι τελευταια τα γυμνασιοπαιδα εχουν αποχαυνωθεί με τα video games και τα cybernet αλλα οτι εχουν φτασει να τη βρισκουν ετσι κατα τη διαρκεια του μαθηματος με απογοητευει .Το γεγονος οτι εμεις μπορει να επιμενουμε μεχρι να καταλαβει και ο τελευταιος μαθητης αυτο που διδασκουμε και να μας βγαινει η ψυχη ενω καποιος μπορει να μας βιντεοσκοπει με προθεση να μας βγαλει στο ιντερνετ και να γραφει στα παλια του τα παπουτσια το μαθημα ειναι ακρως εξευτελιστικο. Πραγματι απαγορευονται τα κινητα στο σχολειο ,μηπως ειναι καιρος να υπαρξει περισσοτερη αυστηροτητα ;Και στο κατω κατω οποιος θελει να κανει το ρεμαλι ας το κανει, αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να ανεχομαστε την καθε συμπεριφορα που ξεφτιλιζει το προσωπο και το ρολο του εκπαιδευτικου. 

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 11:35:33 μμ »
Συνάδελφοι , ό,τι και να δείχνει ένα βίντεο , τίποτα δεν μπορεί να αναιρέσει ακόμα το έργο που γίνεται στο σχολείο.Το πρόβλημα ξεκινάει από τα εξής :

  α) οι μαθητές δεν βρίσκουν ελκυστικό το σχολείο για λόγους που όλοι ξέρετε.
  β) πολλοί μαθητές δεν πάνε πια σχολείο  επειδή νοιώθουν ότι εκεί είναι ο φυσικός τους χώρος.Πάνε ίσως μόνο για τις απουσίες ή επειδή ... τους στέλνουν σχολείο , όπως λέει μια ωραία γελοιογραφία.Το απογευματινό βαρύ πρόγραμμα και η αγορασμένη γνώση στα φροντιστήτια και τα ιδιαίτερα, δεν αφήνει πια περιθώρια στο μαθητή να σκεφτεί μήπως το σχολείο του είναι πιο χρήσιμο από ό,τι νομίζει.
γ) κάθε μαθητής που έχει δει ένα τέτοιο βιντεο , θέλει να δημιουργήσει ένα παρόμοιο. Θα βρει τρόπο λοιπόν σε κάποια στιγμή να σκηνοθετήσει κάποιο , ακόμα και αν χρειάζεται να προσλάβει καθηγητή.
δ) το σημαντικότερο για μένα δεν είναι τα βίντεο , αλλά η εικόνα (χάλι!)αυτών των αιθουσών ! Μου είναι αδιανότητο ότι εκεί μέσα σε αυτές τις άθλιες αίθουσες μπορεί να μπει καθηγητής και να κάνει μάθημα , ακόμα και αν είναι ο μάγος της μετάδοσης της γνώσης. Μετά από πέντε - δέκα μαθήματα, ο μαθητής θα γίνει όπως και αυτός που δείχνουν και τα άλλα βίντεο.
  ε) Υπάρχουν μαθήματα που κανένας καθηγητής δε θέλει να κάνει. Ρωτήστε και στα ΕΠΑΛ , αλλά και στα γενικά Λύκεια. Εκεί , η διδασκαλία είναι μαρτύριο πρώτα για τον καθηγητή και μετά για το μαθητή.Πολλά από παρόμοια βίντεο γυρίζονται σε κάτι τέτοια μαθήματα που όλοι περιμένουν το κουδούνι να τους λυτρώσει.
Συμπέρασμα:
 Το εκπαιδευτικά σύστημα θέλει εκ βάθρων αλλαγές , σε όλα τα επίπεδα ,  και όχι μόνο επιφανειακές του στιλ να κάνουμε καλύτερους δασκάλους και παρόμοιες ανοησίες.Όταν το μαθητή τον έχουν 7 ώρες τον ένα πίσω στον άλλο για 12 συνεχή χρόνια , πρωί - απόγευμα΄, μαζί με άλλους τριάντα ,  να ακούει μόνο και να αντιγράφει από τον πίνακα , ακόμα και αν ο καθηγητής είναι αυθεντία , για μένα είναι ανησυχητικό θαύμα  πώς ακόμα αντέχει και δεν εξεγείρεται!Μου φαίνονται λίγα αυτά που γίνονται και αποδεικνύουν ότι εκτός από τους γονείς και τους δασκάλους που ζουν στον κόσμο τους ή σκόπιμα αδιαφορούν , δεν αντιδρούν από ένστικτο ούτε οι μαθητές !Δε θέλω να κάνω τον επαναστάτη, γιατί δεν το μπορώ , αλλά σας ρωτώ : ο τρόπος που λειτουργεί  το σχολείο σήμερα και που είναι ίδιος με αυτόν που λειτουργούσε πριν από 100 χρόνια , μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον του μαθητή ή να τον κάνει να νοιώσει τη γνώση που αποκτά ή τη σημασία της. Απαντώ ΟΧΙ και ξέρω ότι ξέρετεε 1000 λόγους που η απάνντηση είναι ΟΧΙ. Λοιπόν , τι περιμένουμε από το σχολείο αυτό ; Να είναι οι μαθητές μας με ένα τραγούδι στο στόμα ; Σκεφτείτε και την απαξίωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την επαγγελαματική αποκατάσταση αλλά και την αντίληψη που έχει η ελληνική κοινωνία για το σχολείο , τη γνώση και τους εκπαιδευτικούς και θα δείτε ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες, το γεγονός ότι  υπάρχουν ακόμα πολλοί μαθητές που πιστεύουν ότι το σχολείο είναι ακόμα χρήσιμο και όχι τόσο άσχημο, είναι κατώρθωμα των εκπαιδευτικών και μόνο!
  Αλλά ας μην επεκταθώ, γιατί έρχονται Χριστούγεννα!
   
                        Καλό Σαββατοκύριακο! 

professor

  • Επισκέπτης
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 14, 2008, 12:03:14 πμ »
ok...αλλα αμα στειλε μετα ο μαθητης τον καθηγητη στο διαολο ο μαθητης ειναι αναγωγος, χωρις τροπους κτλ... Δύο μετρα και δύο σταθμα;;;

Είναι ζήτημα ύφους και διάθεσης. Στο συγκεκριμένο βιντεάκι, υπήρχε η διάθεση αστεϊσμού και καλή πρόθεση και από τις δύο πλευρές. Αν δεις ότι υπάρχει διάθεση για προσβολή, εκεί δεν μπορείς να απαντήσεις στο ίδιο ύφος και χρειάζεται αυστηρότερη αντιμετώπιση. Δεν μπορούμε να τιμωρούμε τους μαθητές, επειδή έχουν χιούμορ, ακόμα και αν είναι μερικές φορές σόκιν! Ούτε και τους καθηγητές, όταν χάριν αστεϊσμού, πουν και μια κουβέντα παραπάνω, χωρίς να προσβάλλουν.

σιγα το σοκιν ρε παιδια! είπε ο άλλος  ενα "εκσπερμάτωσης" και κατι τρεχει στα γύφτικα!
πολλακισ  μου ειχουν αναφερει μαθητές μου και στα ιδιαιτερα παλια αλλα και στο σχολειο πως οι καθηγητεσ βωμολοχουν και σε καποια περίπτωση συνεδρίασης δεκαπενταμελους  με συλλογο  μαζί  λεγαν για καποιον οτι κάνει και άσεμνες   χειρονομίες!!

παλια έγραφα τα βρομόλογα των μαθητών ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ!!
αργοτερα ειχα το ελευθερο να βάζω αστεράκια!!διαβαζαν καποιοι συνεδελφοι τισ αναφορές μου και γελαγαν!!καλυτερα ετσι παρά  οπως τον πρώτον καιρό!
αυτα τα λιγα με πόνο ψυχής!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 14, 2008, 01:15:10 μμ »
Επειδή τελευταία με έχει απασχολήσει αρκετά το θέμα έχω να σημειώσω ότι α)πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι αρκετοί καθηγητές που λογικά θα έπρεπε να έχουν συνταξιοδοτηθεί παραμένουν στα σχολεία με αποτέλεσμα να μην έχουν την ανάλογη υπομονή να αντιμετωπίσουν τους μαθητές.Το νευρικό τους σύστημα έχει "φθαρεί" τόσο που παρεκτρέπονται.β)οι μαθητές έχουν αλλάξει τραγικά, και κυρίως στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα σχολεία,τους καθηγητές αλλά και το όλο κοινωνικό τους περιβάλλον σε σημείο να αναρρωτιέμαι αν το "ελεύθερο" σχολείο του διαλόγου τελικά δεν προωθεί τη γνώση κυρίως στον τομέα της συμπεριφοράς.
   Συγκεκριμένα εγώ δουλεύω σε ένα φροντιστήριο και μια μέρα οι μαθητές μου ανέφεραν για βιντεάκι στο you tube που δείχνει τους καθηγητές του σχολείου να τους βρίζουν.Επειδή οι καθηγητές είχαν παρέμβει δικαστικά το βιντεο δεν κυκλοφορούσε πλέον και το είδα από τους μαθητές.Με λίγα λόγια έδειχνε μαθητές να πετάνε μπαλόνια με νερό από το δεύτερο όροφο σε ηλικιωμένους και αυτοκίνητα και να κάνουν διάφορες ανταρσίες κατά το μάθημα.Οι καθηγητές μόνο τους έδιωχναν από την τάξη.
ΠΕ02

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 14, 2008, 04:10:50 μμ »
Το θέμα με τα βιντεάκια μέσα στην τάξη είναι, νομίζω, από τα πιο δύσκολα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ως εκπαιδευτικοί.

Ξεχνάμε όλοι σε αυτή την ιστορία ότι η βιντεοσκόπηση/ηχογράφηση/φωτογράφηση οποιουδήποτε χωρίς την έγγραφη άδεια του είναι παράνομη. Αυτή την στιγμή είναι πλημμέλημα, αλλά μετά την υπόθεση Ζαχόπουλου, έχει κατατεθεί νομοσχέδιο προς ψήφιση και θα ψηφιστεί σύντομα, σύμφωνα με το οποίο η παράνομη βιντεοσκόπηση είναι κακούργημα, με ποινή που μπορεί να φτάσει σε 10ετή κάθειρξη. Αυτό σημαίνει ότι, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του βίντεο, η ίδια η πράξη της βιντεοσκόπησης και το παράγωγο της είναι παράνομη. Αν δε το βίντεο ανέβει στο internet, διαπράττεται δεύτερο αδίκημα, ακόμα σοβαρότερο.

Εάν ένας καθηγητής (ή και μαθητής ή οποιοσδήποτε έχει βιντεοσκοπηθεί χωρίς την άδεια του) αποφασίσει να ακολουθήσει τη δικαστική οδό, μπορεί να βρεθούν μπλεγμένοι σε μια ιστορία μαθητές, οι οποίοι έχουν πλήρη άγνοια του νόμου. Αν πρέπει να κάνουμε κάτι ως εκπαιδευτικοί, είναι να τονίζουμε συνέχεια στους μαθητές μας ότι αυτό το πράγμα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

Αυτό επ'ουδενί δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθηγητές με ανεπίτρεπτη συμπεριφορά μέσα στην τάξη, για διάφορους λόγους. Αυτές οι συμπεριφορές μπορεί να είναι απαράδεκτες, αλλά οι περισσότερες που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα δεν είναι παράνομες. Αλλά επειδή γνωρίζω πολύ ακραίες περιπτώσεις εκβιασμού γονέων προς καθηγητές με παράνομη ηχογράφηση μέσα σε τάξη, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Ανεξάρτητα από το τι κάνει ο οποιοσδήποτε από εμάς μέσα στην τάξη, είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας να μην βιντεοσκοπούμαστε. Δεν μπορούμε να μεγαλώνουμε Τριανταφυλλόπουλους και να επιβραβεύουμε την παράνομη ηχογράφηση/βιντεοσκόπηση, επειδή ελάχιστοι καθηγητές παραφέρονται μέσα στην τάξη.

ΥΓ. Και επειδή ο αυτοσαρκασμός δεν βλάπτει ποτε, σήμερα μια συνάδελφος φεύγοντας από το γραφείο για να μπει στην τάξη, είπε το εξής: "Φεύγω. Έχω γύρισμα."

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 14, 2008, 04:34:16 μμ »
elranna σε χαιρετώ... Δουλέύουμε στο ίδιο κινηματογραφικό studio και οφείλω να ομολογήσω οτι είμαστε κακοπληρωμένες για star του cinema ή έστω του radio. Αυτό που ήθελα να σχολιάσω είναι η κρίση του inspector όσον αφορά τον καθηγητή που χαριτωμένα διαολόστειλε τον χαριτωμένα αυθάδη μαθητή. Αφήνοντας παντελώς το θέμα της ηχογράφισης απ'έξω, ο καθηγητής που προφανώς χρήζει ώς κατάλληλο ο inspector θα έπρεπε να στείλει στον διευθυντή έναν μαθητή που 'ξεστομίζει' 'σόκιν' σχόλια. Γιατί, για έναν τύπο καθηγητή που περιγράφει ο inspector, η λέξη εκσπερμάτιση, παρόμοια με την λέξη πεολειχία, πέος, εφηβαίο και τα συναφή, θα έπρεπε αυτόματα να σημαίνουν ωριαία αποβολή. Ο καθηγητής που θα διώξει το παιδί απο την τάξη για αυτή τη λέξη ΔΕΝ είναι ο καθηγητής που θα το πάρει στην πλάκα και θα απαντήσει αναλόγως χύμα στο μαθητή. Διαλέξτε το είδος του καθηγητή που θέλετε να είστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2008, 05:27:59 μμ από puella »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: video απο ταξεις...
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 14, 2008, 06:35:22 μμ »
Τα συμπερασματα που αναφέρεις ειναι δικα σου και αυτο δε σημαινει οτι επειδη λες οτι θα εκανα τις συγκεκριμενες οτι ισχυει κιολας...Δεν ειπα οτι σημαινει ωριαια αποβολη, αλλα παντως εχω θα ειχα εντελως διαφορετικη συμπεριφορα απο τον ενλόγω εκπαιδευτικο.
Με τη λογικη τη δικη σου, και ακολουθωντας τη λογικη των αυθαιρετων συμπερασματων, ο ρολος του εκπαιδευτικου ειναι να ειναι "χυμα"; Να μαθει στους μαθητες να ειναι "χυμα"; Να μιλανε με τον ιδιο τροπο σε ολους και σε ολες τις περιστασεις; Να κανουμε μαθημα στο πεζοδρομιο, χρησιμοποιωντας τις εκφρασεις του; Να  μαθουμε στους μαθητες να συμπεριφερονται σαν "λιμενεργατες"; Αγωγη καμία; Δεν ειναι απο τους πρωτιστους ρολους του εκπαιδευτικου η ομαλη κοινωνικοποιηση; Σε ποια κοινωνια όμως; Σε μία "χυμα" κοινωνία;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159822
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 359
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.