*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 939343 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #182 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 06:56:38 am »
Διαβάζω από άλλους συναδέλφους ειρωνικά σχόλια για την αξιολόγηση. Ένας δεν βρέθηκε να πει: "Ναι, θέλω να αξιολογηθώ και δεν φοβάμαι!". Η όλη συζήτηση μου θυμίζει γενική συνέλευση σε φοιτητικό αμφιθέατρο. Εγώ πάντως είμαι υπέρ της αξιολόγησης!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:11:32 »

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #183 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 09:12:30 am »
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, αλλά πρέπει να οριστούν σωστά και αντικειμενικά κριτήρια γιατί πολύ φοβάμαι ότι ο φυσικός που βαριόταν να γράψει στον πίνακα και ο φιλόλογος με το βοήθημα θα κριθούν τελικά ως άψογοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα επικρατεί η αξιολόγηση των συνδικαλιστών και των φίλων. Έπειτα αν πούμε ότι δεν ισχυει ο κανόνας των φίλων τα άλλα κριτήρια ποιά θα είναι?
1. Αν περάσουν τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο? άκυρο καθώς θα περάσουν του ιδιαιτεράκια σε πλούσιες περιοχές
2. Αν είναι ευχαριστημένα τα παιδιά που θα μας αξιολογήσουν? βάζεις μεγάλους βαθμούς σε όλους και είσαι αγαπητός.
3. Η χρήση των ΤΠΕ? σε ποιά εργαστήρια?
4. Θα καταλήξουμε στα πτυχιά? είναι μια ένδειξη μεν αλλά και αυτός μπορεί να ασχολείται με την έρευνα και να παραπατάει τα παιδια.
5. Να μπαίνει ο σχολικός σύμβουλος να βλέπει το μάθημα? (παλιός επιθεωρητής?) . Εεεε ένα μάθημα στήνετε εύκολα.
Ισως αν υπάρχει δίκαιος διευθυντής να ξέρει τι γίνετε.

Ολα αυτά φοβάμαι. Δεν είναι είναι το θέμα η αξιολόγηση τα κριτήρια της φοβάμαι.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #184 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 09:34:50 am »
Παρόλα αυτά η στάση της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ ήταν ανέκαθεν "δεν θέλουμε αξιολόγηση" και όχι πως θα μπορέσει να γίνεται με αντικειμενικό τρόπο.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #185 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 09:53:53 am »
συμφωνω απολυτα με nikgre και ως εκπαιδευτικος και ως μανα 2 παιδιων στην εκπαιδευση :) :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:11:32 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #186 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 09:54:14 am »
Διαβάζω από άλλους συναδέλφους ειρωνικά σχόλια για την αξιολόγηση. Ένας δεν βρέθηκε να πει: "Ναι, θέλω να αξιολογηθώ και δεν φοβάμαι!". Η όλη συζήτηση μου θυμίζει γενική συνέλευση σε φοιτητικό αμφιθέατρο. Εγώ πάντως είμαι υπέρ της αξιολόγησης!

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #187 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:33:24 am »
Τα ίδια και τα ίδια από τα παπαγαλάκια της αξιολόγησης.
αξιολογηση--αξιολόγηση-αξιολογηση...κρα-κρα-κρα
ΟΤΑΝ ΡΩΤΑΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Θα συμφωνήσω και εγώ ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, αλλά πρέπει να οριστούν σωστά και αντικειμενικά κριτήρια γιατί πολύ φοβάμαι ότι ο φυσικός που βαριόταν να γράψει στον πίνακα και ο φιλόλογος με το βοήθημα θα κριθούν τελικά ως άψογοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα επικρατεί η αξιολόγηση των συνδικαλιστών και των φίλων. Έπειτα αν πούμε ότι δεν ισχυει ο κανόνας των φίλων τα άλλα κριτήρια ποιά θα είναι?
1. Αν περάσουν τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο? άκυρο καθώς θα περάσουν του ιδιαιτεράκια σε πλούσιες περιοχές
2. Αν είναι ευχαριστημένα τα παιδιά που θα μας αξιολογήσουν? βάζεις μεγάλους βαθμούς σε όλους και είσαι αγαπητός.
3. Η χρήση των ΤΠΕ? σε ποιά εργαστήρια?
4. Θα καταλήξουμε στα πτυχιά? είναι μια ένδειξη μεν αλλά και αυτός μπορεί να ασχολείται με την έρευνα και να παραπατάει τα παιδια.
5. Να μπαίνει ο σχολικός σύμβουλος να βλέπει το μάθημα? (παλιός επιθεωρητής?) . Εεεε ένα μάθημα στήνετε εύκολα.
Ισως αν υπάρχει δίκαιος διευθυντής να ξέρει τι γίνετε.

Ολα αυτά φοβάμαι. Δεν είναι είναι το θέμα η αξιολόγηση τα κριτήρια της φοβάμαι.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #188 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:46:08 am »
@ Baarli
Αν δεν καταλήξουμε πρώτα στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση για το πως αυτή θα γίνει. Και τελικά θα μας καπελωθεί ένα σύστημα στο οποίο δεν θα έχει η εκπαιδευτική κοινότητα καταθέσει καμία συμβολή (όπως έγινε με το νέο σύστημα διορισμών, που η ΟΛΜΕ είπε εξαρχής ένα "ΌΧΙ ΣΕ ΟΛΑ"). Αλλά στο Ellada είμαστε ακόμα στη φάση της ιδεολογικής ασυναρτησίας "όχι στην αξιολόγηση γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τον άλλον"...

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #189 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:51:14 am »
@ Baarli
Αν δεν καταλήξουμε πρώτα στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση για το πως αυτή θα γίνει. Και τελικά θα μας καπελωθεί ένα σύστημα στο οποίο δεν θα έχει η εκπαιδευτική κοινότητα καταθέσει καμία συμβολή (όπως έγινε με το νέο σύστημα διορισμών, που η ΟΛΜΕ είπε εξαρχής ένα "ΌΧΙ ΣΕ ΟΛΑ"). Αλλά στο Ellada είμαστε ακόμα στη φάση της ιδεολογικής ασυναρτησίας "όχι στην αξιολόγηση γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τον άλλον"...

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!

Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;

Απίστευτος δογματισμος!
"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #190 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:56:48 am »
@ Baarli
Αν δεν καταλήξουμε πρώτα στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση για το πως αυτή θα γίνει. Και τελικά θα μας καπελωθεί ένα σύστημα στο οποίο δεν θα έχει η εκπαιδευτική κοινότητα καταθέσει καμία συμβολή (όπως έγινε με το νέο σύστημα διορισμών, που η ΟΛΜΕ είπε εξαρχής ένα "ΌΧΙ ΣΕ ΟΛΑ"). Αλλά στο Ellada είμαστε ακόμα στη φάση της ιδεολογικής ασυναρτησίας "όχι στην αξιολόγηση γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τον άλλον"...

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!

Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;

Απίστευτος δογματισμος!
"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."
Μάλλον εσύ τα βλέπεις λίγο ανάποδα. Είπα ότι αν επιμένουμε να λέμε δογματικά ότι η αξιολόγηση είναι περιττή και ανεφάρμοστη, φυσικά και δεν πρόκειται να ψάξουμε το πως πρέπει και μπορεί να γίνει. Αν δεν αναγνωρίσεις την αναγκαιότητα για κάτι, γιατί να ψάξεις το πως θα το κάνεις;

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #191 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:01:57 am »

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!

Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;

Απίστευτος δογματισμος!
"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."
Μάλλον εσύ τα βλέπεις λίγο ανάποδα. Είπα ότι αν επιμένουμε να λέμε δογματικά ότι η αξιολόγηση είναι περιττή και ανεφάρμοστη, φυσικά και δεν πρόκειται να ψάξουμε το πως πρέπει και μπορεί να γίνει. Αν δεν αναγνωρίσεις την αναγκαιότητα για κάτι, γιατί να ψάξεις το πως θα το κάνεις;

απίστευτο επιχείρημα.

"Θες να πάμε στο αστρικό σύστημα Α Κενταύρου;"
"Πως θα πάμε;"
"Α μην ρωτάς πως θα πάμε, πρώτα να συμφωνήσεις ότι θα έρθεις, θα πληρώσεις το εισιτήριο μετ'επιστροφής, και μετά θα σου εξηγήσω πως θα πάμε!"
"Ωραία, να τα λεφτά του εισητηρίου"
"Μάλιστα, τώρα που συμφώνησες, πρέπει και να ψάξεις να βρεις και τον τρόπο για το πως θα παμε. Αν δεν τον βρεις, θα με αποζημιώσεις, γιατί οι πελάτες στους οποίους πούλησα το ταξίδι διαμαρτύρονται!"

Μα με τι μας ψεκάζουν τέλος πάντων;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:09:34 am από baarli »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #192 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:09:30 am »
Κανένας δεν φοβάται την αξιολόγηση.Απλά αυτό που λέμε είναι ότι πρέπει να γίνει με όλες τις προϋποθέσεις που θέτει η επιστήμη για να είναι αντικειμενική και αξιοκρατική.Εσείς λοιπόν που με το άκουσμα της λέξης "αξιολόγηση" χαρήκατε,προτείνω να ενημερωθείτε για αυτές τις προϋποθέσεις και να περιμένετε να δείτε, κατά πόσο η υπουργός θα εξασφαλισει για τους εκπαιδευτικούς αυτές τις προϋποθέσεις.π.χ.πόσο αντικειμενικό είναι να κρίνεις ένα εκπαιδευτικό για το έργο του όταν δεν δίνεις βιβλία στα παιδιά,όταν αυτός/ή μπαίνει σε αίθουσες που όταν βρέχει στάζουν και οι μαθητές καθόλη τη διάρκεια του μαθήματος είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν θέσεις για να μη βραχούν,όταν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός υλ.υπολ. για όλους τους μαθητές,θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και άλλα πολλά...
Γιατί προφανώς δεν μπορείς να κρίνεις μόνο τον άνθρωπο και τις επιδόσεις του, αλλά και το τι του έχεις εσύ παράσχει για να κάνει καλά τη δουλειά του.....

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #193 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:12:09 am »
... πρέπει να γίνει με όλες τις προϋποθέσεις που θέτει η επιστήμη για να είναι αντικειμενική και αξιοκρατική.

Νάτα πάλι. Επικαλούμαστε μια αόριστη "επιστήμη", και αρχίζουμε να λέμε υπερ της αξιολόγησης, χωρίς πάλι να λέμε πως θα γίνει.

ποιές προϋποθέσεις θέτει η επιστήμη;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:13:44 am από baarli »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #194 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:21:00 am »
... πρέπει να γίνει με όλες τις προϋποθέσεις που θέτει η επιστήμη για να είναι αντικειμενική και αξιοκρατική.

Νάτα πάλι. Επικαλούμαστε μια αόριστη "επιστήμη", και αρχίζουμε να λέμε υπερ της αξιολόγησης, χωρίς πάλι να λέμε πως θα γίνει.

ποιές προϋποθέσεις θέτει η επιστήμη;
Τις προϋποθέσεις τις έχω αναφέρει.Κατά αρχάς επιστημονικοποίησή της,που σημαίνει αξιολόγηση από την κορυφή εως τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος.δηλ. αξιολόγηση από την υπουργό μέχρι και τον τελευταίο δάσκαλο.Αξιολόγηση όχι μόνο στον άνθρωπο αλλά και στα μέσα που θα του παράσχεις,και σαφέστατα όπως ρητά αναφέρεται σε όλα τα επιστημονικά συγγράμματα, η αξιολόγηση πρέπει να έχει συμβουλευτικό ρόλο για το πως θα γίνει ο καθένας από μας καλύτερος στο έργο του και όχι η αξιολόγηση να αποτελέσει όχημα και πρόσχημα για απολύσεις...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #195 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:23:20 am »

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!

Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;

Απίστευτος δογματισμος!
"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."
Μάλλον εσύ τα βλέπεις λίγο ανάποδα. Είπα ότι αν επιμένουμε να λέμε δογματικά ότι η αξιολόγηση είναι περιττή και ανεφάρμοστη, φυσικά και δεν πρόκειται να ψάξουμε το πως πρέπει και μπορεί να γίνει. Αν δεν αναγνωρίσεις την αναγκαιότητα για κάτι, γιατί να ψάξεις το πως θα το κάνεις;

απίστευτο επιχείρημα.

"Θες να πάμε στο αστρικό σύστημα Α Κενταύρου;"
"Πως θα πάμε;"
"Α μην ρωτάς πως θα πάμε, πρώτα να συμφωνήσεις ότι θα έρθεις, θα πληρώσεις το εισιτήριο μετ'επιστροφής, και μετά θα σου εξηγήσω πως θα πάμε!"
"Ωραία, να τα λεφτά του εισητηρίου"
"Μάλιστα, τώρα που συμφώνησες, πρέπει και να ψάξεις να βρεις και τον τρόπο για το πως θα παμε. Αν δεν τον βρεις, θα με αποζημιώσεις, γιατί οι πελάτες στους οποίους πούλησα το ταξίδι διαμαρτύρονται!"

Μα με τι μας ψεκάζουν τέλος πάντων;
Αν εκείνη την ώρα η γη καταστρέφεται, ναι, αυτό που επείγει είναι να αποφασίσεις αν θα πας στον Κένταυρο ή θα μείνει να καταστραφείς μαζί της. Και όταν αναγνωρίσεις την ανάγκη του να φύγεις, θα βρεις και τον τρόπο να πας στον Κένταυρο ή αν αυτό αποδειχθεί αδύνατο, όπου αλλού μπορείς να πας για να γλυτώσεις.
Όσο η αξιολόγηση παρουσιάζεται σκοπίμως ως μία ανούσια ή ανεφάρμοστη διαδικασία, δεν θα γίνει ποτέ ουσιαστική συζήτηση για το πως θα υλοποιηθεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182678
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.