0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζω από άλλους συναδέλφους ειρωνικά σχόλια για την αξιολόγηση. Ένας δεν βρέθηκε να πει: "Ναι, θέλω να αξιολογηθώ και δεν φοβάμαι!". Η όλη συζήτηση μου θυμίζει γενική συνέλευση σε φοιτητικό αμφιθέατρο. Εγώ πάντως είμαι υπέρ της αξιολόγησης!
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, αλλά πρέπει να οριστούν σωστά και αντικειμενικά κριτήρια γιατί πολύ φοβάμαι ότι ο φυσικός που βαριόταν να γράψει στον πίνακα και ο φιλόλογος με το βοήθημα θα κριθούν τελικά ως άψογοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα επικρατεί η αξιολόγηση των συνδικαλιστών και των φίλων. Έπειτα αν πούμε ότι δεν ισχυει ο κανόνας των φίλων τα άλλα κριτήρια ποιά θα είναι? 1. Αν περάσουν τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο? άκυρο καθώς θα περάσουν του ιδιαιτεράκια σε πλούσιες περιοχές2. Αν είναι ευχαριστημένα τα παιδιά που θα μας αξιολογήσουν? βάζεις μεγάλους βαθμούς σε όλους και είσαι αγαπητός.3. Η χρήση των ΤΠΕ? σε ποιά εργαστήρια?4. Θα καταλήξουμε στα πτυχιά? είναι μια ένδειξη μεν αλλά και αυτός μπορεί να ασχολείται με την έρευνα και να παραπατάει τα παιδια.5. Να μπαίνει ο σχολικός σύμβουλος να βλέπει το μάθημα? (παλιός επιθεωρητής?) . Εεεε ένα μάθημα στήνετε εύκολα.Ισως αν υπάρχει δίκαιος διευθυντής να ξέρει τι γίνετε.Ολα αυτά φοβάμαι. Δεν είναι είναι το θέμα η αξιολόγηση τα κριτήρια της φοβάμαι.
@ BaarliΑν δεν καταλήξουμε πρώτα στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση για το πως αυτή θα γίνει. Και τελικά θα μας καπελωθεί ένα σύστημα στο οποίο δεν θα έχει η εκπαιδευτική κοινότητα καταθέσει καμία συμβολή (όπως έγινε με το νέο σύστημα διορισμών, που η ΟΛΜΕ είπε εξαρχής ένα "ΌΧΙ ΣΕ ΟΛΑ"). Αλλά στο Ellada είμαστε ακόμα στη φάση της ιδεολογικής ασυναρτησίας "όχι στην αξιολόγηση γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τον άλλον"...
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 23, 2012, 10:46:08 am@ BaarliΑν δεν καταλήξουμε πρώτα στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση για το πως αυτή θα γίνει. Και τελικά θα μας καπελωθεί ένα σύστημα στο οποίο δεν θα έχει η εκπαιδευτική κοινότητα καταθέσει καμία συμβολή (όπως έγινε με το νέο σύστημα διορισμών, που η ΟΛΜΕ είπε εξαρχής ένα "ΌΧΙ ΣΕ ΟΛΑ"). Αλλά στο Ellada είμαστε ακόμα στη φάση της ιδεολογικής ασυναρτησίας "όχι στην αξιολόγηση γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τον άλλον"...Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;Απίστευτος δογματισμος!"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 23, 2012, 10:51:14 amΔεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;Απίστευτος δογματισμος!"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."Μάλλον εσύ τα βλέπεις λίγο ανάποδα. Είπα ότι αν επιμένουμε να λέμε δογματικά ότι η αξιολόγηση είναι περιττή και ανεφάρμοστη, φυσικά και δεν πρόκειται να ψάξουμε το πως πρέπει και μπορεί να γίνει. Αν δεν αναγνωρίσεις την αναγκαιότητα για κάτι, γιατί να ψάξεις το πως θα το κάνεις;
Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;Απίστευτος δογματισμος!"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."
... πρέπει να γίνει με όλες τις προϋποθέσεις που θέτει η επιστήμη για να είναι αντικειμενική και αξιοκρατική.
Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 23, 2012, 11:09:30 am... πρέπει να γίνει με όλες τις προϋποθέσεις που θέτει η επιστήμη για να είναι αντικειμενική και αξιοκρατική.Νάτα πάλι. Επικαλούμαστε μια αόριστη "επιστήμη", και αρχίζουμε να λέμε υπερ της αξιολόγησης, χωρίς πάλι να λέμε πως θα γίνει.ποιές προϋποθέσεις θέτει η επιστήμη;
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 23, 2012, 10:56:48 amΠαράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 23, 2012, 10:51:14 amΔεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!Πρώτα θα καταλήξουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, χωρίς προηγουμένως να εξηγήσουμε πως αυτό θα γίνει;Απίστευτος δογματισμος!"Πιστεύω εις μια αξιολόγησιν, μητέρα παντοκρατόρισα..."Μάλλον εσύ τα βλέπεις λίγο ανάποδα. Είπα ότι αν επιμένουμε να λέμε δογματικά ότι η αξιολόγηση είναι περιττή και ανεφάρμοστη, φυσικά και δεν πρόκειται να ψάξουμε το πως πρέπει και μπορεί να γίνει. Αν δεν αναγνωρίσεις την αναγκαιότητα για κάτι, γιατί να ψάξεις το πως θα το κάνεις;απίστευτο επιχείρημα."Θες να πάμε στο αστρικό σύστημα Α Κενταύρου;""Πως θα πάμε;""Α μην ρωτάς πως θα πάμε, πρώτα να συμφωνήσεις ότι θα έρθεις, θα πληρώσεις το εισιτήριο μετ'επιστροφής, και μετά θα σου εξηγήσω πως θα πάμε!""Ωραία, να τα λεφτά του εισητηρίου""Μάλιστα, τώρα που συμφώνησες, πρέπει και να ψάξεις να βρεις και τον τρόπο για το πως θα παμε. Αν δεν τον βρεις, θα με αποζημιώσεις, γιατί οι πελάτες στους οποίους πούλησα το ταξίδι διαμαρτύρονται!"Μα με τι μας ψεκάζουν τέλος πάντων;