*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 717460 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2338 στις: Ιούνιος 29, 2019, 02:28:43 μμ »
Νομίζω ότι απαντά σε πολλές ιδεοληψίες που επικρατούν στη χώρα μας.
Δυστυχώς. Και το ακόμα πιο δυστυχες είναι αυτό που είπε κάποτε ο Σαίξπηρ παραφραζοντας το, δεν είμαστε έτοιμοι για πνευματικές μονομαχίες γιατί πλεον είμαστε αοπλοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:10:04 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2339 στις: Ιούνιος 29, 2019, 02:47:16 μμ »
Δυστυχώς. Και το ακόμα πιο δυστυχες είναι αυτό που είπε κάποτε ο Σαίξπηρ παραφραζοντας το, δεν είμαστε έτοιμοι για πνευματικές μονομαχίες γιατί πλεον είμαστε αοπλοι.

Η ρήση του Σαίξπηρ περιγράφει λιτά και περιεκτικά το αδιέξοδο που βρισκόμαστε στην εκπαίδευση και δυστυχώς όχι μόνο.

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2340 στις: Ιούνιος 29, 2019, 03:51:39 μμ »
Εγώ θέλω να εκφράσω και μία άλλη γνώμη, ασχέτως αν κάποιους τους ενοχλήσει και κάποιοι άλλοι, συνάδελφοι ή όχι, τη θεωρήσουν ολίγον αφελή.
Η αξιολόγηση άτυπα θεωρείται κομμάτι όχι μόνο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και μέρος της κοινωνικής μας υπόστασης, το πώς δηλαδή συμβαδίζουμε με τις εκάστοτε νόρμες.
Τι εννοώ; Όταν κάποιοι γονείς στο τέλος της χρονιάς σου απευθύνουν ένα θερμό "ευχαριστώ" για τον κόπο μας και τα αποτελέσματα του έργου μας στην τάξη, αυτό δεν θεωρείται, έστω άτυπα, μία μορφή αξιολόγησης; Όταν άλλοι γονείς ρίχνουν καχύποπτα- πολλές φορές- βλέμματα, στα εκάστοτε "πηγαδάκια", λίγο πριν από το χτύπημα του κουδουνιού το πρωί στο σχολείο ή σχολιάζουν- αρκετές φορές και με το δίκιο τους- για τον τάδε ή δείνα εκπαιδευτικό και το αν δουλεύει ή όχι στην τάξη σε συνάρτηση με την απόδοση των παιδιών τους, αυτό δε μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος αξιολόγησης με τη μορφή κριτικής  στο έργο του εκπαιδευτικού; (υπάρχουν και οι κακοπροαίρετοι γονείς και για αυτό κανείς από μας δεν αμφιβάλλει, αλλά εδώ αναφερόμαστε στον κανόνα και όχι στην εξαίρεση).
Τα παιδιά τα ίδια δεν εντοπίζουν θετικά ή αρνητικά στοιχεία στον εκάστοτε δάσκαλο, τόσο για τη δουλειά του, όσο και για την προσωπικότητά του; Ας θυμηθούμε τα δικά μας σχολικά χρόνια. Συμπαθούσαμε όλοι το ίδιο όλους τους δασκάλους και τους καθηγητές; Δεν εντοπίζαμε σε κάποιους θετικά και σε άλλους μόνο αρνητικά στοιχεία; Πρέπει  να κάνει την πλατφόρμα ο Χατζηδάκης κι ο κάθε Χατζηδάκης όταν οι παραπάνω συμπεριφορές αντικατοπτρίζονται σχεδόν σε κάθε έκφανση της σχολικής ζωής και της επαγγελματικής μας δραστηριότητας;
Για να πιάσω και το άλλο: πόσοι από εσάς που ανήκουν στην Α/βάθμια εκπαίδευση, έχετε παρατηρήσει τον κακό χαμό που γίνεται τις πρώτες ημέρες του σχολικού έτους όπου συνάδελφοι επιμένουν να επιλέγουν αποκλειστικά και μόνο συγκεκριμένες τάξεις, χωρίς να θέλουν να δοκιμαστούν και σε άλλες; Είχα γνωρίσει κάποτε συνάδελφο, η οποία έπαιρνε αποκλειστικά και μόνο Α' Δημοτικού την οποία ποτέ δε συνέχιζε, ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις και περίμενε κάθε χρόνο τη νέα φουρνιά πρωτακίων για να αναλάβει και μετά να τα παραλάβει στη Δευτέρα  ο επόμενος φουκαράς.. Τέτοιες συμπεριφορές που μάλλον παραπέμπουν σε παλιότερες εποχές και όχι στο σημερινό σχολείο δεν πρέπει να αξιολογούνται; Άλλωστε, δείχνουν ανθρώπους που δεν θέλουν- κυρίως- να έρθουν αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις αναφορικά με τα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα από τάξη σε τάξη και από χρονιά σε χρονιά.
Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι σε τιμωρητικό χαρακτήρα της αξιολόγησης βάσει δεικτών που πολλές φορές δε συμβαδίζουν με την πραγματικότητα και της σχέσης της "αξιολόγησης" με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Εδώ είμαι κάθετα αντίθετη και νομίζω και η πλειοψηφία.

Η Α δημοτικού έχει τεράστια ευθύνη και τρομερή δουλειά για τον δάσκαλο που την αναλαμβάνει στο σχολείο και στο σπίτι. Είναι η βάση των πάντων. Οι δάσκαλοι που την αναλαμβάνουν συνήθως δεν σταματούν να δουλεύουν ούτε μετά το σχόλασμα. Στη συνάδελφο σου που διάλεγε συνεχώς την Α δημοτικού έπρεπε να δώσεις συγχαρητήρια.

Αλλά ακόμα κι αν κάποιος δάσκαλος προτιμά να διαλέγει τις ίδιες τάξεις κάθε χρόνο, συνεπάγεται αυτό ότι δεν είναι καλός στη δουλειά του ή ότι δεν κάνει καλό μάθημα σε αυτές τις τάξεις που διαλέγει? Πώς ακριβώς βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2019, 03:54:40 μμ από skathari »

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2341 στις: Ιούνιος 29, 2019, 04:01:54 μμ »
Εγώ θέλω να εκφράσω και μία άλλη γνώμη, ασχέτως αν κάποιους τους ενοχλήσει και κάποιοι άλλοι, συνάδελφοι ή όχι, τη θεωρήσουν ολίγον αφελή.
Η αξιολόγηση άτυπα θεωρείται κομμάτι όχι μόνο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και μέρος της κοινωνικής μας υπόστασης, το πώς δηλαδή συμβαδίζουμε με τις εκάστοτε νόρμες.
Τι εννοώ; Όταν κάποιοι γονείς στο τέλος της χρονιάς σου απευθύνουν ένα θερμό "ευχαριστώ" για τον κόπο μας και τα αποτελέσματα του έργου μας στην τάξη, αυτό δεν θεωρείται, έστω άτυπα, μία μορφή αξιολόγησης; Όταν άλλοι γονείς ρίχνουν καχύποπτα- πολλές φορές- βλέμματα, στα εκάστοτε "πηγαδάκια", λίγο πριν από το χτύπημα του κουδουνιού το πρωί στο σχολείο ή σχολιάζουν- αρκετές φορές και με το δίκιο τους- για τον τάδε ή δείνα εκπαιδευτικό και το αν δουλεύει ή όχι στην τάξη σε συνάρτηση με την απόδοση των παιδιών τους, αυτό δε μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος αξιολόγησης με τη μορφή κριτικής  στο έργο του εκπαιδευτικού; (υπάρχουν και οι κακοπροαίρετοι γονείς και για αυτό κανείς από μας δεν αμφιβάλλει, αλλά εδώ αναφερόμαστε στον κανόνα και όχι στην εξαίρεση).
Τα παιδιά τα ίδια δεν εντοπίζουν θετικά ή αρνητικά στοιχεία στον εκάστοτε δάσκαλο, τόσο για τη δουλειά του, όσο και για την προσωπικότητά του; Ας θυμηθούμε τα δικά μας σχολικά χρόνια. Συμπαθούσαμε όλοι το ίδιο όλους τους δασκάλους και τους καθηγητές; Δεν εντοπίζαμε σε κάποιους θετικά και σε άλλους μόνο αρνητικά στοιχεία; Πρέπει  να κάνει την πλατφόρμα ο Χατζηδάκης κι ο κάθε Χατζηδάκης όταν οι παραπάνω συμπεριφορές αντικατοπτρίζονται σχεδόν σε κάθε έκφανση της σχολικής ζωής και της επαγγελματικής μας δραστηριότητας;

Εγώ όταν ήμουν μαθήτρια αντιπαθούσα τρομερά μια καθηγήτρια μου στο Λύκειο, επειδή είχε επιπλέον κιλά. Όλοι την αντιπαθούσαμε γι'αυτό και κανείς δεν έδινε σημασία ούτε στο μάθημα ούτε στην προσωπικότητα της. Οι σημερινοί μαθητές είμαι σίγουρη ότι σε μια πλατφόρμα θα αξιολογήσουν τους καθηγητές τους πιο ώριμα απ ότι εμείς τότε.  ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:10:04 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2342 στις: Ιούνιος 29, 2019, 04:06:42 μμ »
Η Α δημοτικού έχει τεράστια ευθύνη και τρομερή δουλειά για τον δάσκαλο που την αναλαμβάνει στο σχολείο και στο σπίτι. Είναι η βάση των πάντων. Οι δάσκαλοι που την αναλαμβάνουν συνήθως δεν σταματούν να δουλεύουν ούτε μετά το σχόλασμα. Στη συνάδελφο σου που διάλεγε συνεχώς την Α δημοτικού έπρεπε να δώσεις συγχαρητήρια.

Αλλά ακόμα κι αν κάποιος δάσκαλος προτιμά να διαλέγει τις ίδιες τάξεις κάθε χρόνο, συνεπάγεται αυτό ότι δεν είναι καλός στη δουλειά του ή ότι δεν κάνει καλό μάθημα σε αυτές τις τάξεις που διαλέγει? Πώς ακριβώς βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?
Εφόσον, λοιπόν, για εσένα η Α΄τάξη του Δημοτικού έχει τέτοια βαρύνουσα σημασία και την επιλέγουν οι δάσκαλοι που την επιλεγουν με πλήρη επίγνωση (και δεν αντιλέγω), τι θα έπρεπε να πω για τη δασκάλα που είχε το παιδί μου στην Α' τάξη, όταν φοιτούσε εκεί πριν από μερικά χρόνια, η οποία, αφού έκανε τον κακό χαμό για να πάρει τη συγκεκριμενη τάξη, στη συνέχεια έμεινε έγκυος και έφυγε στη μέση της διδακτικής χρονιάς, αφήνοντας στην τύχη τους τους μικρούς μαθητές της, να περιμένουν πότε θα στείλει αναπληρωτή το Υπουργείο (που σημειωτέον ήρθε μετά από 3 εβδομάδες και αμέσως μετά έκλεισαν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, με ό,τι αυτό καταλαβαίνεις πως συνεπάγεται); Θα είχα άδικο αν κατηγορούσα τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό για την στάση της;
Επιπλέον, έγραψε ο/η συνάδελφος παραπάνω, πως ένας δάσκαλος που επιλέγει την ίδια τάξη κάθε χρονιά, δεν αρέσκεται στις προκλήσεις και μένει στα ίδια και τα ίδια, στις ίδιες σημειώσεις που έχει ετοιμάσει μερικά χρόνια νωρίτερα και στα ίδια λεγόμενα, με άλλα λόγια έχει λιγότερη δουλειά, από το αν αναλάμβανε μια καινούργια τάξη του Δημοτικού. Δηλ. είναι καλός ένας δάσκαλος που δε θέλει να "ξεκολλήσει" από την περπατημένη γι' αυτόν ύλη μιας συγκεκριμένης τάξης;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2019, 04:11:21 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2343 στις: Ιούνιος 29, 2019, 08:04:36 μμ »
Και η εγκυμοσύνη στο σύστημα αξιολόγησης!!
Καλό καλοκαίρι και να προσέχετε για τον κατάλληλο χρόνο εγκυμοσύνης.....
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2344 στις: Ιούνιος 29, 2019, 08:27:29 μμ »
Και η εγκυμοσύνη στο σύστημα αξιολόγησης!!
Καλό καλοκαίρι και να προσέχετε για τον κατάλληλο χρόνο εγκυμοσύνης.....
Στο παράδειγμα που ανέφερα, η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός είχε "φαγωθεί" να αναλάβει ακόμη μία χρονιά την Α΄ τάξη του Δημοτικού και μόλις έγινε γνωστή η αίτησή της για άδεια λόγω εγκυμοσύνης, είχε επικριθεί σφοδρότατα από τη Διευθύντρια του σχολείου, διότι όπως είχε πει χαρακτηριστικά η τελευταία: "για όλα υπάρχει προγραμματισμός". Περιττό να αναφέρω τις αλγεινές εντυπώσεις που άφησε η συγκεκριμένη δασκάλα και τα επικριτικά σχόλια που άκουσε από γονείς και κηδεμόνες για το γεγονός, ότι άφησε τα πρωτάκια, προς το μέσο της σχολικής χρονιάς, όταν μόλις είχαν αρχίσει τα παιδιά να μπαίνουν σε ρυθμούς κατανόησης και μάθησης.
Ασφαλώς και η μια εγκυμοσύνη δεν μπορεί να αποτελέσει αιτία αρνητικής αξιολόγησης, αλλά δεν είναι κι ό,τι καλύτερο να μένουν "ακάλυπτοι" μικροί μαθητές, στα πρώτα τους σχολικά βήματα (που είναι καθοριστικά εν πολλοίς και τα επόμενα χρόνια) και να περιμένουν 25 οικογένειες με μεγάλη αγωνία τι μέλλει γενεσθαι.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2345 στις: Ιούνιος 29, 2019, 09:22:29 μμ »
Στην ψηφοφορία από πάνω το 44% έχει ψηφίσει ΟΧΙ στην αξιολόγηση και υποθέτω, λογικά, ότι το ποσοστό αυτό πρέπει να είναι τουλάχιστον το διπλάσιο στους συναδέλφους που είναι ήδη μέσα στα σχολεία. Τουλάχιστον.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ εγώ γι αυτούς..
Τελικά, πραγματικά, δεν πρέπει να κάνει απολύσεις ο Μητσοτάκης... να γκρεμίσει τα σχολεία και να τα ξαναχτίσει πρέπει.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2346 στις: Ιούνιος 29, 2019, 09:47:18 μμ »
Εφόσον, λοιπόν, για εσένα η Α΄τάξη του Δημοτικού έχει τέτοια βαρύνουσα σημασία και την επιλέγουν οι δάσκαλοι που την επιλεγουν με πλήρη επίγνωση (και δεν αντιλέγω), τι θα έπρεπε να πω για τη δασκάλα που είχε το παιδί μου στην Α' τάξη, όταν φοιτούσε εκεί πριν από μερικά χρόνια, η οποία, αφού έκανε τον κακό χαμό για να πάρει τη συγκεκριμενη τάξη, στη συνέχεια έμεινε έγκυος και έφυγε στη μέση της διδακτικής χρονιάς, αφήνοντας στην τύχη τους τους μικρούς μαθητές της, να περιμένουν πότε θα στείλει αναπληρωτή το Υπουργείο (που σημειωτέον ήρθε μετά από 3 εβδομάδες και αμέσως μετά έκλεισαν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, με ό,τι αυτό καταλαβαίνεις πως συνεπάγεται); Θα είχα άδικο αν κατηγορούσα τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό για την στάση της;
Επιπλέον, έγραψε ο/η συνάδελφος παραπάνω, πως ένας δάσκαλος που επιλέγει την ίδια τάξη κάθε χρονιά, δεν αρέσκεται στις προκλήσεις και μένει στα ίδια και τα ίδια, στις ίδιες σημειώσεις που έχει ετοιμάσει μερικά χρόνια νωρίτερα και στα ίδια λεγόμενα, με άλλα λόγια έχει λιγότερη δουλειά, από το αν αναλάμβανε μια καινούργια τάξη του Δημοτικού. Δηλ. είναι καλός ένας δάσκαλος που δε θέλει να "ξεκολλήσει" από την περπατημένη γι' αυτόν ύλη μιας συγκεκριμένης τάξης;

Ακριβώς το ίδιο φαινόμενο ισχύει και στη δευτεροβάθμια: Ο αναπληρωτής θα έχει το χειρότερο, απαιτητικό σύμφωνα με την παιδαγωγική θεώρηση ,τμήμα επειδή ο μόνιμος "βαριέται".
Τα λατινικά, έως τώρα, υπάρχουν φιλόλογοι που δεν τα επέλεγαν, επειδή έπρεπε να διαβάσουν!
Ο εκπαιδευτικός είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια ,δεν πρέπει να επιλέγει αναλόγως με την προσωπική του εξυπηρέτηση, αλλά με βάση τις ανάγκες της σχολικής μονάδας και προς όφελος των μαθητών.
Δεν έχει σχέση η αξιολόγηση ,αλλά η παιδεία και η ηθική του εκπαιδευτικού.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2347 στις: Ιούνιος 29, 2019, 11:45:11 μμ »

Όμως, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που είναι κι αυτή πολύ βασική, προκειμένου να βελτιωθεί η σημερινή άσχημη κατάσταση (όπου πολλοί εκ των συναδέλφων _και δε θα μείνω μόνο στην άγνοια γύρω από τους ηλεκτρονικούς υπόλογιστές_ δείχνουν χαρακτηριστική απροθυμία γα εφημερίες, για ανάληψη σχολικών εορτών, ακόμη και για συχνή διόρθωση τετραδίων και εργασιών, καθώς και για επικοινωνία με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών), πρέπει να ξεκινήσει κάποια στιγμή και ξενίζει πραγματικά η άρνηση αρκετών εκπαιδευτικών να αξιολογηθούν, εφόσον είναι σωστοί στη δουλειά τους, αλλά και στην εν γένει παρουσία τους στη σχολική πραγματικότητα/ζωή.


Επειδή, λοιπόν, θα αξιολογηθώ για το ΑΝ έχω προθυμία για εξωδιδακτικές εργασίες (όπως όλοι οι συνάδελφοί μας, παγκοσμίως  :P ), το ΑΝ βάζω τα ίδια περίπου θέματα διαγωνισμάτων (ενδιάμεσα και τελικά) {ασχέτως που είναι σταθμισμένα}, το ΑΝ επιθυμώ να αναλαμβάνω εορτές (έτσι όπως γίνονται και πρέπει εγώ να κάνω κάτι που δε με εκφράζει: όπως γίνονται από το 99% των συναδέλφων και αν κάνω το 1% θα "με πάνε μέσα" στα πλαίσια που έθεσε η Comton στο κείμενό της για την "Άρχουσα τάξη"), το ΑΝ οι γονείς καταλαβαίνουν γιατί δε δίνω σημειώσεις ("Μα τί θα διαβάσουν στο σπίτι, μόνο λόγια στην τάξη;" από κάποιους)
ΚΑΙ εν τέλει αρνούμαι να αναπαράγω να αξιολογηθώ για το ΕΑΝ "σέβομαι" τους δ/ντες σχολείων (ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΔΟΥΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ):

Προτείνω την απόλυσή μου.
Έτσι κι αλλιώς....έεεερχεται.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2348 στις: Ιούνιος 29, 2019, 11:48:28 μμ »
Επειδή, λοιπόν, θα αξιολογηθώ για το ΑΝ έχω προθυμία για εξωδιδακτικές εργασίες (όπως όλοι οι συνάδελφοί μας, παγκοσμίως  :P ), το ΑΝ βάζω τα ίδια περίπου θέματα διαγωνισμάτων (ενδιάμεσα και τελικά) {ασχέτως που είναι σταθμισμένα}, το ΑΝ επιθυμώ να αναλαμβάνω εορτές (έτσι όπως γίνονται και πρέπει εγώ να κάνω κάτι που δε με εκφράζει: όπως γίνονται από το 99% των συναδέλφων και αν κάνω το 1% θα "με πάνε μέσα" στα πλαίσια που έθεσε η Comton στο κείμενό της για την "Άρχουσα τάξη"), το ΑΝ οι γονείς καταλαβαίνουν γιατί δε δίνω σημειώσεις ("Μα τί θα διαβάσουν στο σπίτι, μόνο λόγια στην τάξη;" από κάποιους)
ΚΑΙ εν τέλει αρνούμαι να αναπαράγω να αξιολογηθώ για το ΕΑΝ "σέβομαι" τους δ/ντες σχολείων (ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΔΟΥΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ):

Προτείνω την απόλυσή μου.
Έτσι κι αλλιώς....έεεερχεται.


Καμαρώστε επίπεδο "εκπαιδευτικού"

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2349 στις: Ιούνιος 30, 2019, 09:24:49 πμ »
Ακριβώς το ίδιο φαινόμενο ισχύει και στη δευτεροβάθμια: Ο αναπληρωτής θα έχει το χειρότερο, απαιτητικό σύμφωνα με την παιδαγωγική θεώρηση ,τμήμα επειδή ο μόνιμος "βαριέται".
Τα λατινικά, έως τώρα, υπάρχουν φιλόλογοι που δεν τα επέλεγαν, επειδή έπρεπε να διαβάσουν!
Ο εκπαιδευτικός είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια ,δεν πρέπει να επιλέγει αναλόγως με την προσωπική του εξυπηρέτηση, αλλά με βάση τις ανάγκες της σχολικής μονάδας και προς όφελος των μαθητών.
Δεν έχει σχέση η αξιολόγηση ,αλλά η παιδεία και η ηθική του εκπαιδευτικού.
Κι ένας τέτοιος εκπαιδευτικός, με παιδεία, μόρφωση, ήθος, συνέπεια, προθυμία κλπ., δικαιολογείται να φοβάται ή να αρνείται την αξιολόγηση;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2350 στις: Ιούνιος 30, 2019, 10:44:13 πμ »
Η αξιολόγηση στην Ελλάδα μια συνιστώσα θα 'χει. Κομματική. Και θα λειτουργήσει ως αφορμή απόλυσης. Όποιος νομίζει πως ο ίδιος θα τη γλυτώσει και θ' απολυθούν οι "άλλοι" τότε δεν έχει διδαχθεί τίποτις απ' την ιστορία. Ο sapore γράφει αλήθειες που δεν αρέσουν. Βλέπετε ξεφεύγει απ' τη "σύμβαση" των πολλών.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2351 στις: Ιούνιος 30, 2019, 11:17:04 πμ »
Τίποτα απ'όλα αυτά που λέτε δεν έχει σχέση με την αξιολόγηση, όπως αυτή γίνεται στα σχολεία του εξωτερικού.

Η αξιολόγηση είναι ένας τρόπος να διαπιστωθεί αν έχει επιτευχθεί ένας στόχος. Δεν είναι δίκη χαρακτήρα.
 
Η αξιολόγηση θα ελέγξει αρχικά τους προγραμματισμούς ενός εκπαιδευτικού και κατά πόσο αυτοί έχουν τηρηθεί. Βέβαια, στην Ελλάδα, με τις άπειρες χαμένες ώρες, δεν είναι πάντα ευθύνη του εκπαιδευτικού αν δεν τηρείται ο προγραμματισμός και γι'αυτό, στα σοβαρά συστήματα, γίνεται ένας αρχικός προγραμματισμός όλης της χρονιάς και μετά τροποποιήσεις, όπου αυτό χρειάζεται. Για τη δασκάλα που έμεινε έγκυος, προφανώς η αξιολόγηση θα έριχνε τις ευθύνες στο υπουργείο που δεν έστειλε εγκαίρως αντικαταστάτη και όχι στη δασκάλα. Αυτό μας έλειπε, στο τέλος να φταίμε αν κάνουμε παιδί!

Έπειτα θα ελεχθούν σχέδια μαθήματος, φύλλα εργασίας, ασκήσεις και διαγωνίσματα, αν γίνεται χρήση ΤΠΕ και λοιπά. Επίσης, το να κάνει ένας εκπαιδευτικός τα ίδια μαθήματα για χρόνια θεωρείται θετικό στοιχείο, γιατί θεωρητικά έχει μεγαλύτερη εμπειρία και είναι περισσότερο αποτελεσματικός. Θετικά επίσης εκτιμούνται σεμινάρια και επιμορφώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, γενικά ό,τι θεωρείται ότι βελτιώνει το προφίλ ενός εκπαιδευτικού. Όχι απλώς να τα έχει κάνει, αλλά να συνεχίζει να τα κάνει, να φαίνεται δηλαδή ότι εξελίσσεται.

Τα υπόλοιπα είναι απλώς γενικολογίες που δεν έχουν σχέση με την αξιολόγηση σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, όχι τουλάχιστον έτσι όπως εφαρμόζεται σε σχολεία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.