*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 708202 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2898 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 01:49:16 μμ »
Δάφνη 87.
Στο σχολείο μου έχουμε την κλασική φιλόλογο 60+ (απροσδιόριστα) που είναι το αρχέτυπο του «παλιού». Η ίδια χειρόγραφη φωτοτυπία απο τότε που διορίστηκε, ένα φρεσκαρισματακι στο βοήθημα στα κενά, τα ίδια και τα ίδια μαθήματα κάθε χρόνο, επιλογή τμημάτων πρώτη, άγνοια χρήσης υπολογιστή, ποτέ γιορτές και άλλες εκδηλώσεις και τίποτα ζόρικο εξωδιδακτικο. Όμως η κυρία αυτή πρώτον έχει τα κότσια να πάρει και τα πολύ ζόρικα τμήματα, συχνά κατά προτεραιότητα, γιατί τους κάνει πολλές ώρες και τους «στρώνει», επειδή κάνει πολλές ώρες γνωρίζει καλά τα παιδιά και κάνει εξαιρετικά συμμετοχικό μάθημα, χωρίς καμία καινοτομία μεν, αλλά απόλυτα συμμετοχικό, επειδή έχει άπλετο χρόνο στο γραφείο μπορεί να ασχοληθεί με τα τετράδια και να κάνει εποικοδομητικές διορθώσεις και έχει και αρκετο τσαγανό ώστε να είναι σοβαρότατη στις εφημερίες. Επιστημονικά, προσφέρει το μίνιμουμ δηλαδή. Το προσφέρει όμως σε όλους.

Αντιπαράδειγμα, εγω. Θα ψάξω φύλλα εργασίας για πρωτότυπες δραστηριότητες, έχω γράψει σχεδον ολόκληρα βιβλία με το έξτρα υλικό μου, θα κάνω πρώτη πρώτη όποια δράση/εκδήλωση/συζήτηση ζητηθεί, αλλά: μέσα στην τάξη, ενώ έχω την καλή πρόθεση, παρασύρομαι από τον ρυθμό ((είμαι εκ φύσεως γρήγορη) και «ξεχνάω» αυτούς που δρν σηκώνουν χέρι και το κάνω μόνο περιστασιακά (απλώς έχω καλή σχέση κ κλίμα κ τα παιδιά δεν νιώθουν παραγκωνισμένα γιστι αναγνωρίζουν την καλή πρόθεση), έχω και λίγο αστεία τσιριχτή φωνή και είμαι πιο νέα, άρα δεν «επιβάλλομαι» επειδή φοβούνται μην τα μαλώσω, απλώς έχω τεχνικές επιβίωσης κ συνεργασίας, που στα ζόρια δεν πιάνουν. Η εφημερία είναι το χειρότερο μου, δεν μπορώ τους τσακωμούς των παιδιών, είμαι καλή μόνο στα να αδειάζω τον όροφο και να κάνω σκοπιά στη σκάλα, δεν έχω χρόνο να κοιτάω σχολαστικά τα τετράδια κ στο σπίτι προτιμώ να διαβάζω για το μάθημα παρα να διορθωνω εκθέσεις.

Στα χαρτιά σαφώς υπερέχω. Υπηρεσιακά επισης υπερέχω ως προς το πόσα πράγματα κάνω στονσχολειο. Μπορώ να παρουσιάσω ένα μάθημα σύμφωνα με τις «προδιαγραφές» χωρίς να αγχωθώ ή να κοπιάσω, μπορώ να πω τα σωστά πράγματα στον σύμβουλο, έχω «καλή φήμη» στο σχολείο, όπως και η άλλη κυρία. Στην πράξη όμως, εγγυάται κανεις ότι εγω κάνω πιο αποτελεσματικό μάθημα; Δεν το νομίζω. Για μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών, η καθεμία μας είναι αποτελεσματικότερη κατά περίπτωση. Σαν σύνολο; Πώς αποτιμάται; Εγω θα έλεγα ότι είναι εκείνη. Με τις ευνοϊκες προϋποθεσεθς που ανέφερα, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τον αποδεκτη του αποτελέσματος.  Στα χαρτιά όμως θεωρώ ότι εγω μπορώ να φανώ πιο αποτελεσματική για τις ανάγκες μιας αξιολόγησης.
Γιατί όλο αυτό είναι μια μπούρδα.

Το πολύ πολύ που θα μπορούσε να αξιολογείται, είναι η αρχική κ τελική κατάσταση ενός τμήματος. Τους παραλαμβάνεις σε μια κατάσταση, τους παραδίδεις καλύτερους; Μόνο δλδ εντός του τμήματος, χωρίς συγκρίσεις με άλλα τμηματα, με άλλα μαθήματα ή άλλους εκπαιδευτικούς.
Τα είπες όλα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:52 »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2899 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 03:27:38 μμ »
Στο σχολείο μου έχουμε την κλασική φιλόλογο 60+ (απροσδιόριστα) που είναι το αρχέτυπο του «παλιού». Η ίδια χειρόγραφη φωτοτυπία απο τότε που διορίστηκε, ένα φρεσκαρισματακι στο βοήθημα στα κενά, τα ίδια και τα ίδια μαθήματα κάθε χρόνο, επιλογή τμημάτων πρώτη, άγνοια χρήσης υπολογιστή, ποτέ γιορτές και άλλες εκδηλώσεις και τίποτα ζόρικο εξωδιδακτικο. Όμως η κυρία αυτή πρώτον έχει τα κότσια να πάρει και τα πολύ ζόρικα τμήματα, συχνά κατά προτεραιότητα, γιατί τους κάνει πολλές ώρες και τους «στρώνει», επειδή κάνει πολλές ώρες γνωρίζει καλά τα παιδιά και κάνει εξαιρετικά συμμετοχικό μάθημα, χωρίς καμία καινοτομία μεν, αλλά απόλυτα συμμετοχικό, επειδή έχει άπλετο χρόνο στο γραφείο μπορεί να ασχοληθεί με τα τετράδια και να κάνει εποικοδομητικές διορθώσεις και έχει και αρκετο τσαγανό ώστε να είναι σοβαρότατη στις εφημερίες. Επιστημονικά, προσφέρει το μίνιμουμ δηλαδή. Το προσφέρει όμως σε όλους.

Αντιπαράδειγμα, εγω. Θα ψάξω φύλλα εργασίας για πρωτότυπες δραστηριότητες, έχω γράψει σχεδον ολόκληρα βιβλία με το έξτρα υλικό μου, θα κάνω πρώτη πρώτη όποια δράση/εκδήλωση/συζήτηση ζητηθεί, αλλά: μέσα στην τάξη, ενώ έχω την καλή πρόθεση, παρασύρομαι από τον ρυθμό ((είμαι εκ φύσεως γρήγορη) και «ξεχνάω» αυτούς που δρν σηκώνουν χέρι και το κάνω μόνο περιστασιακά (απλώς έχω καλή σχέση κ κλίμα κ τα παιδιά δεν νιώθουν παραγκωνισμένα γιστι αναγνωρίζουν την καλή πρόθεση), έχω και λίγο αστεία τσιριχτή φωνή και είμαι πιο νέα, άρα δεν «επιβάλλομαι» επειδή φοβούνται μην τα μαλώσω, απλώς έχω τεχνικές επιβίωσης κ συνεργασίας, που στα ζόρια δεν πιάνουν. Η εφημερία είναι το χειρότερο μου, δεν μπορώ τους τσακωμούς των παιδιών, είμαι καλή μόνο στα να αδειάζω τον όροφο και να κάνω σκοπιά στη σκάλα, δεν έχω χρόνο να κοιτάω σχολαστικά τα τετράδια κ στο σπίτι προτιμώ να διαβάζω για το μάθημα παρα να διορθωνω εκθέσεις.

Στα χαρτιά σαφώς υπερέχω. Υπηρεσιακά επισης υπερέχω ως προς το πόσα πράγματα κάνω στονσχολειο. Μπορώ να παρουσιάσω ένα μάθημα σύμφωνα με τις «προδιαγραφές» χωρίς να αγχωθώ ή να κοπιάσω, μπορώ να πω τα σωστά πράγματα στον σύμβουλο, έχω «καλή φήμη» στο σχολείο, όπως και η άλλη κυρία. Στην πράξη όμως, εγγυάται κανεις ότι εγω κάνω πιο αποτελεσματικό μάθημα; Δεν το νομίζω. Για μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών, η καθεμία μας είναι αποτελεσματικότερη κατά περίπτωση. Σαν σύνολο; Πώς αποτιμάται; Εγω θα έλεγα ότι είναι εκείνη. Με τις ευνοϊκες προϋποθεσεθς που ανέφερα, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τον αποδεκτη του αποτελέσματος.  Στα χαρτιά όμως θεωρώ ότι εγω μπορώ να φανώ πιο αποτελεσματική για τις ανάγκες μιας αξιολόγησης.
Γιατί όλο αυτό είναι μια μπούρδα.

Το πολύ πολύ που θα μπορούσε να αξιολογείται, είναι η αρχική κ τελική κατάσταση ενός τμήματος. Τους παραλαμβάνεις σε μια κατάσταση, τους παραδίδεις καλύτερους; Μόνο δλδ εντός του τμήματος, χωρίς συγκρίσεις με άλλα τμηματα, με άλλα μαθήματα ή άλλους εκπαιδευτικούς.

Επόμενη στάση: τα ίδια τα σχολεία να επιλέγουν ποιους εκπαιδευτικούς θα παίρνουν, όπως στη Βρετανία. Ούτε οργανικές, ούτε μόρια μεταθέσεων, ούτε τίποτα. Όλοι σε ένα pool (π.χ. σε επίπεδο ΠΥΣΠ/ΔΕ ή ΑΠΥΣΠ/ΔΕ), κι από εκεί μέσα θα επιλέγει η σχολική μονάδα. Just for the record...

(Δεν υπαινίσσομαι βεβαίως ότι εσείς επιθυμείτε ή προωθείτε ένα τέτοιο μοντέλο, υπαινίσσομαι απλώς ποια μπορεί να είναι μια μελλοντική προέκταση της "αξιολόγησης" α λα νεοφιλελέ.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:11:39 μμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2900 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 03:59:21 μμ »
Γιατί να υπάρξει αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς;;; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.
Υπάρχει στους γιατρούς;; Όχι. Ο καθένας μας επιλέγει και πηγαίνει να τον χειρουργήσει ο γιατρός για τον οποίο άκουσε καλές γνώμες, θετικά σχόλια π.χ. Υπάρχει στους δικηγόρους;;; Όχι. Προτιμούνται όσοι δικηγόροι έχουν επιτυχίες και θετικά σχόλια. Το ίδιο ισχύει και στους εκπαιδευτικούς. Σχόλια & γνώμες ακούγονται για όλους: είναι αυστηρός, δεν βοηθά τους μαθητές, βάζει δύσκολα θέμα, βάζει πολλά για το σπίτι, συνδικαλίζεται & παίρνει συνεχώς άδεια κλπ., κλπ., κλπ. Από τη στιγμή που έχουμε κριθεί από Παν/κές σχολές & Παν/κούς καθηγητές και πολλοί από εμάς από τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αξιολογήσει αντικειμενικά και σωστά ένας Δ/ντής, ένας Σύμβουλος... Γιατί πολύ απλά κι αυτός τη γνώμη και τα σχόλιά του θα καταγράψει, που κι αυτά υποκειμενικά θα είναι κι ασφαλώς, αν του παραχωρούσε τη θέση του διδάσκοντος, τη στιγμή που διδάσκει σ' ένα "ζόρικο" τμήμα, ο αξιολογούμενος συνάδελφος, αμφιβάλλω αν θα έκανε κάπως καλύτερα το μάθημα. Τους βλέπουμε και στα διάφορα τηλεσεμινάρια τους Συμβούλους... Γενικόλογα πράγματα, ασαφή, έτοιμη βιβλογραφία κι όλα καλά... Χωρίς πολλά λόγια: όσοι κάθονται σε θέσεις & καρέκλες, μακριά από τη μάχιμη δημόσια εκπαίδευση, με τα πολλά τρωτά της, είναι άνετοι κι ωραίοι στο να μιλούν θεωρητικά περί παιδαγωγικών θεωριών & περί νέων τεχνικών εκμάθησης και διδασκαλίας, αλλά όταν εμάς μάς απασχολεί η ουσία κι όταν μάς πιέζει η ύλη, αφού τα παιδιά θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, μικρή αξία θα έχει αυτού του είδους η αξιολόγηση. Άρα, ποιος ο σκοπός να εφαρμοστεί;;; Ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα επιφέρει;; Ουδεμία, παρά μόνο κατηγοριοποιήσεις & διακρίσεις...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:52 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2902 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:37:15 μμ »
Γιατί να υπάρξει αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς;;; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.
Υπάρχει στους γιατρούς;; Όχι. Ο καθένας μας επιλέγει και πηγαίνει να τον χειρουργήσει ο γιατρός για τον οποίο άκουσε καλές γνώμες, θετικά σχόλια π.χ. Υπάρχει στους δικηγόρους;;; Όχι. Προτιμούνται όσοι δικηγόροι έχουν επιτυχίες και θετικά σχόλια. Το ίδιο ισχύει και στους εκπαιδευτικούς. Σχόλια & γνώμες ακούγονται για όλους: είναι αυστηρός, δεν βοηθά τους μαθητές, βάζει δύσκολα θέμα, βάζει πολλά για το σπίτι, συνδικαλίζεται & παίρνει συνεχώς άδεια κλπ., κλπ., κλπ. Από τη στιγμή που έχουμε κριθεί από Παν/κές σχολές & Παν/κούς καθηγητές και πολλοί από εμάς από τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αξιολογήσει αντικειμενικά και σωστά ένας Δ/ντής, ένας Σύμβουλος... Γιατί πολύ απλά κι αυτός τη γνώμη και τα σχόλιά του θα καταγράψει, που κι αυτά υποκειμενικά θα είναι κι ασφαλώς, αν του παραχωρούσε τη θέση του διδάσκοντος, τη στιγμή που διδάσκει σ' ένα "ζόρικο" τμήμα, ο αξιολογούμενος συνάδελφος, αμφιβάλλω αν θα έκανε κάπως καλύτερα το μάθημα. Τους βλέπουμε και στα διάφορα τηλεσεμινάρια τους Συμβούλους... Γενικόλογα πράγματα, ασαφή, έτοιμη βιβλογραφία κι όλα καλά... Χωρίς πολλά λόγια: όσοι κάθονται σε θέσεις & καρέκλες, μακριά από τη μάχιμη δημόσια εκπαίδευση, με τα πολλά τρωτά της, είναι άνετοι κι ωραίοι στο να μιλούν θεωρητικά περί παιδαγωγικών θεωριών & περί νέων τεχνικών εκμάθησης και διδασκαλίας, αλλά όταν εμάς μάς απασχολεί η ουσία κι όταν μάς πιέζει η ύλη, αφού τα παιδιά θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, μικρή αξία θα έχει αυτού του είδους η αξιολόγηση. Άρα, ποιος ο σκοπός να εφαρμοστεί;;; Ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα επιφέρει;; Ουδεμία, παρά μόνο κατηγοριοποιήσεις & διακρίσεις...

Πολύ σωστά τα λες, και τα επιχειρήματα σου είναι βάσιμα!
 Υπάρχει έντονος σκεπτικισμός από όλους μας για το αν θα πρέπει ή όχι να υπάρχει αξιολόγηση. Αλλά ΑΝ είναι να υπάρχει αξιολόγηση, αυτή πρέπει σίγουρα να γίνεται από άξιους, και όχι από τους επιθεωρητές ή τα κομματόσκυλα της ακατανόμαστης.

Παράθεση
να υπάρχει αξιολόγηση;
ναι 215 (50.6%)
οχι 210 (49.4%)
Σύνολο ψηφοφόρων: 418


Εγώ ψήφισα ΝΑΙ στην αξιολόγηση, αλλά μετά από τα επιχειρήματα του συναδέλφου το γυρνάω σε "δεν ξέρω-δεν απαντώ".

Ας βάλουν πρώτα αξιολόγηση σε γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, καθηγητές πανεπιστημίου, βουλευτές, δικαστές και στο τέλος, αφού βάλουν σε όλους αυτούς, ας βάλουν μετά και σε μας τους δασκαλάκους.

Αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω, αυτό είναι αδιαπραγμάτευτη απαίτησή μου.  Δεν αξιολογείς πρώτα τα πόδια όταν αυτά κλωτσάνε δεξιά και αριστερά, ο χαζός ο εγκέφαλος φταίει καταρχήν.


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:50:58 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2903 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:47:51 μμ »
https://www.youtube.com/watch?v=raGyHch8Sf8  δείτε τι λέει ο Ματσαγγούρας στο 9:10 κ. εξ.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2904 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:53:22 μμ »
https://www.youtube.com/watch?v=raGyHch8Sf8  δείτε τι λέει ο Ματσαγγούρας στο 9:10 κ. εξ.

Αυτόν τον Ματσαγγούρια ποιος τον αξιολόγησε;

Ο Θεός είναι, και είναι αναξιολόγητος;;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:08:12 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2905 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:55:39 μμ »
Ματσαγγουρας;
Κοιταχτε τυπους που θα μας αξιολογησουν!
Επειδη εχει μουσι, ειναι καλος;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2906 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:58:04 μμ »
Εγω δεν θεωρώ αναγκαία την αξιολόγηση.
Θέλω να λειτουργούν σωστά οι διευθυντές ώστε να μοιράζονται οι εργασίες ισότιμα, άρα να μην υπάρχει υπάλληλος που δεν αναλαμβάνει εργασίες.
Θέλω να υπάρχει τρόπος να διευθετηθεί το ζήτημα όσων είναι ολοφάνερα ασυνεπείς, αγνοούν τη νομοθεσία ή δημιουργούν πρόβλημα στο σχολείο με προσβλητικές συμπεριφορές προς μαθητές. Μιλάμε για ελάχιστα άτομα ούτως ή άλλως.
Θέλω να υπάρχει στενή συνεργασία με συμβούλους (ή όπως αλλιώς θα λέγονται) οι οποίοι θα δίνουν ιδέες, υλικό, θα μεταφέρουν προς τα πάνω τα παράπονα μας για ο,τι μας εμποδίζει να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά.

Όλα τα άλλα ειναι για ικανοποίησης της προσωπικής ματαιοδοξίας του καθενός. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να εξελιχθεί, που δεν είναι κακό, ας υπάρξουν στα σχολεία θέσεις ευθύνης όπως είναι τώρα αυτά που γίνονται τζάμπα, πχ σύμβουλος σχολικής ζωής, να επιλέγεται όποιος θέλει και να κάνει κάτι παραπάνω με κάποιο μισθολογικό αντίκρυσμα (μαζί με σοβαρή μείωση ωραρίου).

Με δυο λόγια, καμία μα καμία «αξιολόγηση» που να υπονοεί ότι υπάρχουν καθηγητές πολλών ταχυτήτων. Μόνο πρόβλημα θα δημιουργήσει στην εμπιστοσύνη των γονέων προς το σχολείο. Δεν ειμαστε επιχείρηση. Προσφέρουμε έργο στο κοινωνικό σύνολο, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει η υπόνοια ότι ο ένας πολίτης θα έχει καθηγητη ππυ βαθμολογείται ως ικανοποιητικός και ο άλλος πολίτης, κατά τύχη, καθηγητη που βαθμολογείται ως πολύ καλός, δεν είναι φυσιολογικά αυτά τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2907 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 04:58:14 μμ »
Αυτόν τον ματσαγγούρια ποιος τον αξιολόγησε;

Ο Θεός είναι, και είναι αναξιολόγητος;;;;;
καθηγητής γενικής και ειδικής διδακτικής στο ΕΚΠΑ, έβαζε τα θέματα στον ασεπ των εκπ/κων στα παιδαγωγικα https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=4742

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2908 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:00:09 μμ »
καθηγητής γενικής και ειδικής διδακτικής στο ΕΚΠΑ, έβαζε τα θέματα στον ασεπ των εκπ/κων στα παιδαγωγικα https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=4742

Και ποιος τον αξιολόγησε για να βάζει θέματα στον ΑΣΕΠ;

Γιατί να είναι τα δικά του θέματα άξια, και τα θέματα κάποιου άλλου όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:08:37 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2909 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:00:34 μμ »
Θα γελασουμε πολυ.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2910 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:01:30 μμ »
Και ποιος τον αξιολόγησε για να βάζει θέματα;
όταν τον είχες καθηγητή
 στο προπτυχιακό δεν σου ήταν καλός;

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2911 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:02:32 μμ »
όταν τον είχες καθηγητή
 στο προπτυχιακό δεν σου ήταν καλός;

Δεν τον είχα καθηγητή.

Τον έχουν αξιολογήσει οι φοιτητές του ως καλό καθηγητή;

Πως και από ποιούς αξιολογήθηκε ο Ματσαγγούριας και μας κουνάει το δάχτυλο;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:07:35 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.