0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε αυτούς που διορίστηκαν το 2020 αναφέρομαι. Δεν έχουν κάνει καμία δικαστική προσφυγή?
Διορισμένος μέσω ΑΣΕΠ είμαι με κατάταξη 52 στους 4000 που διαγωνίστηκαν μαζί μου και διδάσκω 25 χρόνια τώρα (8 ως φροντιστής και 17 στο δημόσιο)
Κι επιπλέον, ούτε τη μεντόρισσα παρίστανα ποτέ, ούτε με ενδιέφερε στη ζωή μου να γίνω,
Προς το παρόν οι ομοσπονδίες προσανατολίζονται να προσφύγουν υπέρ όσων είχαν πράξη μονιμοποίησης η οποία στη συνέχεια ανακλήθηκε, με την ελπίδα πως τα ευεργετικά αποτελέσματα θα εχουν ισχύ για όλους.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχουν ανακληθεί όλες αυτές οι πράξεις?
Άρα μας ενδιαφέρει μια ευρεία απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας. Με επιχειρήματα που τους αγγίζουν όλους.
Πως γίνεται η αξιολόγηση στην Γερμανία;Σε όλα σχεδόν τα Κρατίδια, τα σχολεία αξιολογούνται από εξωτερικούς φορείς ποιότητας /αξιολόγησης. Στα Κρατίδια με θεσμοθετημένη μορφή και διαδικασίες εξωτερικής αξιολόγησης, την ευθύνη έχουν οι σχολικές εποπτικές αρχές, ενώ σε πολλά Κρατίδια η ευθύνη ανήκει στα Παιδαγωγικά Ινστιτούτα (Landesinstitute für Schulpädagogik).Οι εποπτικές αρχές συμμετέχουν στην αξιολόγηση και στην ανάπτυξη του σχολικού συστήματος μέσω της παροχής συμβουλευτικού έργου και υποστήριξης των σχολείων καθώς και μέσω της υποβολής εκθέσεων προς τις ανώτερες αρχές. Το έργο αυτό επιτελούν οι σχολικοί επιθεωρητές (Schulaufsichtsbeamter), δημόσιοι υπάλληλοι που προσλαμβάνονται από το Κρατίδιο ως μέλη του προσωπικού των Γραφείων Εκπαίδευσης (Schulämter - κατώτερου βαθμού εποπτικές αρχές) ή των ανώτερης βαθμίδας εποπτικών αρχών (Oberschulämter ή Bezirksregierungen). Έχουν πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και κατά κανόνα εμπειρία σε θέση διευθυντή σχολικής μονάδας ή σε άλλες θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι σχολικές εποπτικές αρχές έχουν συγκεκριμένα την ευθύνη για:την επιστημονική εποπτεία (Fachaufsicht), που αφορά στη διδασκαλία και το εκπαιδευτικό έργο που παρέχεται από τα σχολεία. Οι σχολικοί επιθεωρητές υποστηρίζουν το έργο του σχολείου, διασφαλίζουν την τήρηση των προγραμμάτων σπουδών και των θεσμικών απαιτήσεων, την επιστημονική διεξαγωγή της διδασκαλίας και της εκπαίδευσης με τη χρήση κατάλληλων μεθόδων καθώς και τη βελτίωσή τους. Η ακαδημαϊκή εποπτεία διεξάγεται μέσω επισκέψεων στα σχολεία, παρακολούθησης των διδασκαλιών και παροχής συμβουλευτικού έργου στους εκπαιδευτικούς.τη νομική εποπτεία (Rechtsaufsicht), που αφορά στον έλεγχο της δαχείρισης των σχολικών υποθέσεων από νομικό συνήθως των σχολικών φορέων (Schulträger) και περιλαμβάνει την παρακολούθηση τομέων της σχολικής διοίκησης, όπως η ίδρυση και η συντήρηση των σχολικών κτηρίων ή η προμήθεια του εκπαιδευτικού υλικού.την υπηρεσιακή εποπτεία (Dienstaufsicht), στο πλαίσιο της οποίας οι σχολικές εποπτικές αρχές εποπτεύουν το προσωπικό (εκπαιδευτικούς και διευθυντές) των δημόσιων σχολείων διασφαλίζοντας την εκπλήρωση των καθηκόντων του. Σύμφωνα με τους κανονισμούς που αφορούν τους δημόσιους υπαλλήλους, οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται σε συγκεκριμένες περιστάσεις (τέλος της δοκιμαστικής περιόδου, προαγωγή, μετάθεση) καθώς και σε κάποιες περιπτώσεις περιοδικά με σκοπό την επαγγελματική τους ανάπτυξη αλλά και τη βελτίωση της αποδοτικότητας του σχολικού συστήματος γενικότερα. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προβλέπει επισκέψεις στην τάξη από τον διευθυντή και τους σχολικούς επιθεωρητές, σύνταξη εκθέσεων απόδοσης από τον διευθυντή, συναντήσεις για διάλογο και αξιολόγηση του έργου των μαθητών. Διαστάσεις που αξιολογούνται είναι η διδακτική ικανότητα και οι επαγγελματικές δεξιότητες των εκπαιδευτικών.Υ.Γ... Πάντως στην Γερμανία ο κύριος στόχος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού είναι συμβουλευτικός και βελτιωτικός. Δεν κατατάσσει τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες Α,
αν πρέπει να ξεκινήσει από κάπου αξιολογησση ειναι από την αβθμια εκπαίδευση η οποία στέλνει στην βθμια πληθώρα αναλφάβητων