0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις παραπάνω παρατηρήσεις θα ήθελα να πω το εξής: Όταν ψηφίζουμε για ΕΛΜΕ-ΔΟΕ ας σκεφτούμε να ψηφίσουμε κάποιους ανθρώπους με διαφορετικές αντιλήψεις από τους συνήθεις κομματικούς εκπροσώπους.Αν ψηφίζουμε τα γνωστά σκ _ _ ά δεν αλλάζει τίποτα.
.......οοοοοοοοοοοοοοολοι οι αλλοι με τη μυωπια που μας διακρινει, να μη μπορουμε να δουμε τον επερχομενο "οδοστρωτηρα" που θα ισοπεδωσει την εκπαιδευση και δε θα αφησει τιποτα ορθιο οπως και οτι αδυνατουμε να διακρινουμε οτι ο μοναδικος σκοπος των αξιολογουντων ειναι να απολυσουν τους αξιολογουμενους με προσχηματικη διαδικασια την αξιολογηση, εν ολιγοις οτι η ειμαστε για τα πανηγυρια ή αγαθοβιοληδες, ομολογουμενως αυτο ειναι αλλο θεμα!!!
Για κάθε ζήτημα υπάρχουν τρεις απόψεις: η δική σου, η δική μου και η σωστή.
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση nickitol Αναφορικά τώρα με το θέμα της αξιολόγησης εάν ρίξουμε μια ματιά στο site του ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Εκπ/κης Πολιτικής) μπορεί ο καθένας από εμάς να κατεβάσει το υλικό για το πρόγραμμα Αξιολόγησης και να το μελετήσει. Είναι ταξινομημένο ανά βαθμίδα.Εκεί λοιπόν μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι το δύσκολο σαφέστατα έργο της αξιολόγησης πατάει σε στέρεες επιστημονικές βάσεις και όπως κάθε σύστημα έχει και δικλείδες ασφαλείας, έναντι εκείνων που θα ήθελαν να το εκμεταλλευθούν για άλλα ωφέλη. Αξίζει τον κόπο.
Παράθεση από: cd στις Αυγούστου 23, 2012, 12:52:10 pmΕνδιαφέρουσα η τοποθέτηση nickitol Αναφορικά τώρα με το θέμα της αξιολόγησης εάν ρίξουμε μια ματιά στο site του ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Εκπ/κης Πολιτικής) μπορεί ο καθένας από εμάς να κατεβάσει το υλικό για το πρόγραμμα Αξιολόγησης και να το μελετήσει. Είναι ταξινομημένο ανά βαθμίδα.Εκεί λοιπόν μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι το δύσκολο σαφέστατα έργο της αξιολόγησης πατάει σε στέρεες επιστημονικές βάσεις και όπως κάθε σύστημα έχει και δικλείδες ασφαλείας, έναντι εκείνων που θα ήθελαν να το εκμεταλλευθούν για άλλα ωφέλη. Αξίζει τον κόπο.συμφωνω απολυτα με cd ..οποιος ΚΑΝΕΙ οτι λεει το υλικο δεν ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟ
Αυτό το υλικό αποτέλεσε τη βάση για τα σχολεία που προαιρετικά επέλεξαν να το υιοθετήσουν. Κάθε σχολική μονάδα προέβη σε έκδοση αποτελεσμάτων που έχει να κάνει με την εφαρμογή του προγράμματος Αυτοαξιολόγησης και φυσικά έγινε και ένα είδος "Μετα-αξιολόγησης", δηλαδή αξιολόγηση του υλικού και των μεθόδων της αξιολόγησης. Θα επανέλθω με ανάρτηση αυτών των αποτελεσμάτων. Προσωπικά θα ήθελα να επιμείνω στις δικλείδες.Ο επιστήμονας που θέτει το πλαίσιο και τις αρχές τις αξιολόγησης λαμβάνει υπόψη και την ενδεχόμενη "κακή προαίρεση" κάποιου να εκμεταλλευθεί την διαδικασία.. Οπότε έχουν προβλεφθεί και δικλείδες. Για όποια αξιολογική κρίση διατυπώνεται, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από σαφή δικαιολόγηση.Δεν είναι απλά τα πράγματα και αυτό αποτελεί ασφάλεια προς όφελος της διαφάνειας και της ακεραιότητας της διαδικασίας.