*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 939065 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #644 στις: Αυγούστου 23, 2012, 11:40:13 am »
θα θέσω τα εξής αντιπροσωπευτικά:

Φέτος κλείνω 10 χρόνια στην εκπ/κη γύρα, κοινώς έχω υπηρετήσει σε έξι διαφορετικές σχολικές μονάδες. Γνώρισα παιδιά και παιδιά και κινήθηκα μεταξύ διαφορετικών συνθέσεων συλλόγων.
Σίγουρα ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός σαν προσωπικότητα, ωστόσο υπάρχουν και οι τυπολογίες, εκπ/κοι με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση, ή τουλάχιστον εκπ/κοι που επιλέγουν να την εκφράσουν, εκπ/κοι περισσότερο αποστασιοποιημένοι κλπ κλπ..

Υπήρχε λοιπόν και μία κατηγορία εκπ/κων οι οποίοι μπαίνοντας σε δύσκολα τμήματα, επέλεγαν ως δρόμο το "αφού δεν θέλουν αυτά τα παιδιά να πάρουν, δεν δίνω όσα θα μπορούσα να δώσω" και γενικότερα υπήρχε μία μαλθακότητα, μία παραίτηση. Αυτό το σκηνικό συνοδευόταν επί το πλείστον και από γενναιοδωρία στους βαθμούς.

Όταν τα παιδιά έκαναν την δική τους αξιολόγηση στις συζητήσεις τους έλεγαν: "Δεν μαθαίνουμε τίποτα".. Μάλιστα η σκληρότερη ασκούνταν από τους πιο ... ατίθασους, σκληροπυρηνικούς μαθητές.

Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι στην Αμερική υπάρχει ένα μοντέλο αξιολόγησης που λειτουργεί ως εξής:
Το μάθημα πχ. της Φυσικής προσφέρεται΄σε κάθε μονάδα όχι από έναν εκπ/κο που θα κάλυπτε ωράριο, αλλά από περισσότερους. Έχουν δικαίωμα οι μαθητές να επισκεφτούν τους δύο - τρεις εκπ/κους στις τάξεις τους, να παρακολουθήσουν το μάθημά τους και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα να αποφασίσουν ποιο τελικά θα παρακολουθούν συστηματικά.

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2012, 11:42:41 am από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:25:04 »

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #645 στις: Αυγούστου 23, 2012, 12:22:21 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 16, 2012, 05:00:54 pm από kmos »

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #646 στις: Αυγούστου 23, 2012, 12:41:45 pm »
Στις παραπάνω παρατηρήσεις θα ήθελα να πω το εξής: Όταν ψηφίζουμε για ΕΛΜΕ-ΔΟΕ ας σκεφτούμε να ψηφίσουμε κάποιους ανθρώπους με διαφορετικές αντιλήψεις από τους συνήθεις κομματικούς εκπροσώπους.

Αν ψηφίζουμε τα γνωστά σκ _ _ ά δεν αλλάζει τίποτα.


nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #647 στις: Αυγούστου 23, 2012, 12:43:31 pm »
Κοιτα παλι ο κοσμος εδω τι λεει. Ειναι να χτυπας το κεφαλι σου!
Αλλοι λενε θελουν την αξιολογηση , αλλοι οτι θελουν μεν αλλα επειδη δεν υπαρχουν σωστα  ατομα να μας αξιολογησουν καλυτερα να μη γινεται.
Κι τουτο γιατι ολοι οι  αλλοι θα εχουν συνωμοτησει για τη διωξη των εκπαιδευτικων ! επειδη αλλοι θα οδηγουνται απο κομματικα κριτηρια, αλλοι οτι δε θα εχει  σκοπο την αξιολογηση του εκπαιδευτικου συστηματος αλλα θα εναι αξιολογηση προς απολυση, αλλοι οτι οσοι εφτασαν εκει " ψηλα " εφτασαν με μεγαλη γλωσσα, αλλοι οτι δεν μπορουν να χωρισουν δυο γαιδαρων αχυρα κλπ κλπ. Οτι για ολους τους αλλους υπαρχει παντα μια κακια κουβεντα ενω για τον εαυτο τους μονο μπραβο.

Δηλαδη βρε νταμιεν, lzdg, angeles και λοιποι, εσεις και ειστε ικανοτατοι  εκπαιδευτικοι ωστε να μη φοβαστε την αξιολογηση αλλα  παραλληλα σας διακρινει και η  οξυδερκεια εκεινη η οποια δε σας επιτρεπει να θεσετε τον εαυτο σας σε αμφισβητηση και κατα συνεπεια προς απολυση ,  αφου συμφωνα με τον damien το υφισταμενο στελεχειακο δυναμικο ειναι ανεπαρκες!!!
 Τωρα πως γινεται ολη η "σοφια" να αποτελει προσον αυτων ( των πολλων)  που διαφωνουν με την αξιολογηση και οοοοοοοοοοοοοοολοι οι αλλοι  με τη μυωπια που μας διακρινει, να μη  μπορουμε να δουμε τον επερχομενο  "οδοστρωτηρα" που θα ισοπεδωσει την εκπαιδευση και δε θα αφησει τιποτα ορθιο οπως και οτι αδυνατουμε να διακρινουμε οτι ο μοναδικος σκοπος των αξιολογουντων ειναι να απολυσουν τους αξιολογουμενους με προσχηματικη διαδικασια την αξιολογηση,  εν ολιγοις οτι  η ειμαστε για τα πανηγυρια ή αγαθοβιοληδες, ομολογουμενως αυτο ειναι αλλο θεμα!!!

Για την παιδεια , ενω συμφωνειτε οτι εχει καταντησει παρασταση θεατρου σκιων,  η προταση σας τελικα ειναι οχι στην αξιολογηση. Δηλαδη να μεινει ως εχει, μηπως και καποια μερα , ερθει ο παπας και βαλει τα πραγματα στη θεση τους!

Επειδη λεει ο νταμιεν ,
"Τουτων δοθεντων, θεωρω οτι θα υπαρξουν περιδεεις εκπαιδευτικοι που θα αξιοποιησουν τις προνομιακες τους προσβασεις στους κομματικους μηχανισμους προκειμενου να διασφαλισουν τις θεσεις εργασιας τους, εφοσον τελικως το διακυβευμα της αξιολογησης δεν αφορα την αναβαθμιση της ποιοτητας της παρεχομενης εκπαιδευσης αλλα την καταταξη των προς απολυση εκπαιδευτικων",
 το πορισμα  βγηκε κιολας, επομενως ολα γινονται για απολυσεις και αποκλειονται σε αυτο τον τοπο να μπορει να γινεται κατι καλυτερο!! Οτι αποκλειεται καποιο μυαλο να μην ειναι τοσο  διεφθαρμενο και να ενδιαφερεται πραγματικα για , εν προκειμενω, την παιδεια!
(Να με συμπαθας νταμιεν, αλλα ξεκινας με αυτογκολ)
 Ενω συμφωνει επισης ο damien  οτι θα επρεπε "..εδω και χρονια" να γινεται αξιολογηση, δε μας λεει απο ποιον ομως...
Ακομη αναφερει   
"....για να εφαρμοσθει η αξιολογηση αποτελεσματικα....να αρχισει απο τα υψηλοτερα κλιμακια....".
 Αυτους στα ψηλα, ποιος θα τους αξιολογησει?
Αυτοι που θα αξιολογησουν τα υψηλα κλιμακια του υπουργειου δεν εμπιπτουν στην ".....ανορθολογικη κουλτουρα του ημετερου, που χαρακτηριζει τη νεοελληνικη συνειδηση απο γενέσεώς της......" που γραφει?

Ακουστε, αν ξεκινας με το δογμα οτι ο ελληνας ειναι αχρειαστος να κανει το οτιδηποτε, αυτοματα αυτοπροσδιοριζεσαι επειδη και εσυ εισαι ελληνας. Αυτο που λεγεται πολλες φορες οτι "ολοι δεν ειναι ιδιοι" ή οτι " οι ελληνες αλλου διαπρεπουν", δεν ειναι τιποτα αλλο, παρα προσπαθεια εμμεση να ενταξει ο καθενας τον εαυτο του σε αυτη την κατηγορια των εξαιρεσεων.
Αν πια παρολα αυτα θεωρειται ( οχι με - ε) , οτι το στελεχειακο  δυναμικο ενος οποιουδηποτε υπουργειου δε μπορει να προβει σε ουσιαστικες αξιολογησεις του εργου του, δηλ να μη μπορει να μας εγγυηθει οτι τα λεφτα που πληρωνονται τα στελεχη του θα εχουν το αποτελεσμα για το οποιο πληρωνονται , αλλα αντιθετα να απαιτει "μαζικους διορισμους" για να πληρωνονται πιο πολλοι απο αυτους που λενε τους αλλους ημετερους και για τον εαυτο τους εχουν μονο περγαμηνες και καλα λογια - και που στη συνεχεια ολοι μαζι συσσωμοι να νιπτουν τας χειρας τους - καλυτερα να παψει να υπαρχει.

 Σε τελευταια αναλυση μπορουμε  να ζητησουμε επιτροπους,  ξερετε απο "τας ευρωπας", απο εκει που παμε  διακοπες, που αγοραζουμε προιοντα "μαρκας" και συνολακια ομορφα και ποιοτικα, για το υπουργειο παιδειας συνολικα και να ειμαστε ολοι χαρουμενοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2012, 12:49:45 pm από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:25:04 »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #648 στις: Αυγούστου 23, 2012, 12:44:33 pm »
Στις παραπάνω παρατηρήσεις θα ήθελα να πω το εξής: Όταν ψηφίζουμε για ΕΛΜΕ-ΔΟΕ ας σκεφτούμε να ψηφίσουμε κάποιους ανθρώπους με διαφορετικές αντιλήψεις από τους συνήθεις κομματικούς εκπροσώπους.

Αν ψηφίζουμε τα γνωστά σκ _ _ ά δεν αλλάζει τίποτα.


Αυτές και άλλες απόψεις μην αμελείτε να τις καταθέσετε και εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=26456.msg590690#msg590690  ::)  8)  ;)
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #649 στις: Αυγούστου 23, 2012, 12:52:10 pm »
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση nickitol  :)

Αναφορικά τώρα με το θέμα της αξιολόγησης εάν ρίξουμε μια ματιά στο site του ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Εκπ/κης Πολιτικής) μπορεί ο καθένας από εμάς να κατεβάσει το υλικό για το πρόγραμμα Αξιολόγησης και να το μελετήσει. Είναι ταξινομημένο ανά βαθμίδα.


Εκεί λοιπόν μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι το δύσκολο σαφέστατα έργο της αξιολόγησης πατάει σε στέρεες επιστημονικές βάσεις και όπως κάθε σύστημα έχει και δικλείδες ασφαλείας, έναντι εκείνων που θα ήθελαν να το εκμεταλλευθούν για άλλα ωφέλη. Αξίζει τον κόπο.



Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #650 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:16:40 pm »
.......οοοοοοοοοοοοοοολοι οι αλλοι  με τη μυωπια που μας διακρινει, να μη  μπορουμε να δουμε τον επερχομενο  "οδοστρωτηρα" που θα ισοπεδωσει την εκπαιδευση και δε θα αφησει τιποτα ορθιο οπως και οτι αδυνατουμε να διακρινουμε οτι ο μοναδικος σκοπος των αξιολογουντων ειναι να απολυσουν τους αξιολογουμενους με προσχηματικη διαδικασια την αξιολογηση,  εν ολιγοις οτι  η ειμαστε για τα πανηγυρια ή αγαθοβιοληδες, ομολογουμενως αυτο ειναι αλλο θεμα!!!
Δηλαδή, είναι τυχαίο πως αυτή η πρεμούρα για αξιολόγηση προέκυψε την ίδια χρονική στιγμή που στο όνομα της σωτηρίας της οικονομίας και μόνο της οικονομίας έχουμε περάσει στην εποχή της ανθρωποφαγίας. Πάω πάσο αν αυτή είναι η άποψη της πλειοψηφίας.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #651 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:22:00 pm »
Όχι... η πλειοψηφία δεν σημαίνει ότι έχει πάντα δίκιο... Αποδεδειγμένο και όπου και αν κοιτάξετε γύρω σας.. επιβεβαιώσιμο..

Καλώς κάνετε / κάνουμε και έχουμε επιφυλάξεις. Άλλωστε ισχύει εκείνο το περίφημο:

Παράθεση
Για κάθε ζήτημα υπάρχουν τρεις απόψεις: η δική σου, η δική μου και η σωστή.

Αυτή η τελευταία δεν πρόκειται να φωτιστεί εάν δεν κάνουμε διάλογο. 8)
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #652 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:59:21 pm »
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση nickitol  :)

Αναφορικά τώρα με το θέμα της αξιολόγησης εάν ρίξουμε μια ματιά στο site του ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Εκπ/κης Πολιτικής) μπορεί ο καθένας από εμάς να κατεβάσει το υλικό για το πρόγραμμα Αξιολόγησης και να το μελετήσει. Είναι ταξινομημένο ανά βαθμίδα.


Εκεί λοιπόν μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι το δύσκολο σαφέστατα έργο της αξιολόγησης πατάει σε στέρεες επιστημονικές βάσεις και όπως κάθε σύστημα έχει και δικλείδες ασφαλείας, έναντι εκείνων που θα ήθελαν να το εκμεταλλευθούν για άλλα ωφέλη. Αξίζει τον κόπο.
συμφωνω απολυτα με cd ..οποιος ΚΑΝΕΙ οτι λεει το υλικο δεν     ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #653 στις: Αυγούστου 23, 2012, 02:34:27 pm »
Από μια πρώτη ματιά που έριξα στο υλικό "...Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης" δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω ούτε με @cd, ούτε με @pd. Είστε σίγουροι ότι αυτό το υλικό θα εφαρμοστεί? Περί αυτού θα μιλήσει σήμερα ο υπουργός?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #654 στις: Αυγούστου 23, 2012, 02:42:57 pm »
Αυτό το υλικό αποτέλεσε τη βάση για τα σχολεία που προαιρετικά επέλεξαν να το υιοθετήσουν.

Κάθε σχολική μονάδα προέβη σε έκδοση αποτελεσμάτων που έχει να κάνει με την εφαρμογή του προγράμματος Αυτοαξιολόγησης και φυσικά έγινε και ένα είδος "Μετα-αξιολόγησης", δηλαδή αξιολόγηση του υλικού και των μεθόδων της αξιολόγησης.

Θα επανέλθω με ανάρτηση αυτών των αποτελεσμάτων. Προσωπικά θα ήθελα να επιμείνω στις δικλείδες.
Ο επιστήμονας που θέτει το πλαίσιο και τις αρχές τις αξιολόγησης λαμβάνει υπόψη και την ενδεχόμενη "κακή προαίρεση" κάποιου να εκμεταλλευθεί την διαδικασία.. Οπότε έχουν προβλεφθεί και δικλείδες.
Για όποια αξιολογική κρίση διατυπώνεται, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από σαφή δικαιολόγηση.

Δεν είναι απλά τα πράγματα και αυτό αποτελεί ασφάλεια προς όφελος της διαφάνειας και της ακεραιότητας της διαδικασίας.

Όσο για το ερώτημά σας: Τα παραπάνω αποτελούν όλα μέρος της εσωτερικής αξιολόγησης. Εδώ προφανώς οι αντιδράσεις έχουν να κάνουν με την εξωτερική. Εάν όμως όπως προανέφερε ο/η συνάδελφος pd, γίνονται προσπάθειες και τηρούνται πολλά από τα παραπάνω, δεν υπάρχει λόγος να είμαστε εγκάθετα αρνητικοί στη διαδικασία. Και να μην ξεχνάμε ότι και η εξωτερική, επίσης σε "επιστημονικό μπούσουλα" θα βασισθεί.

Και για να τοποθετηθώ και προσωπικά. Για μένα είναι απαραίτητη η (αυτο)αξιολόγηση, έπρεπε να έχει εφαρμοσθεί εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό τουλάχιστον θα έκανε ένα Κράτος με εκπαιδευτική πρόνοια και ηυξημένη αντίληψη της ευθύνης του για τις επόμενες γενειές.

Ο άμεσος συσχετισμός που κάνει όμως το Κράτος να κάνει χρήση της αξιολόγησης για να τεθούν κριτήρια εφεδρείας, είναι υποκριτικός. Γιατί εάν έγκαιρα είχαμε εφαρμόσει την διαδικασία, η χώρα μας θα είχε βάλει στο περιθώριο τις παρασιτικές συμπεριφορές ή τουλάχιστον θα δινόταν έγκαιρα σε όλους να κάνουν την προσπάθειά τους να επιπλεύσουν. Κάποιοι για να λειτουργήσουν θέλουν παρώθηση. Αυτή η παρώθηση ποτέ δεν υπήρξε. Τα νερά λίμνασαν... και υπάρχουν και παραδείγματα ανθρώπων που ξεκίνησαν με όρεξη, αλλά συκοφαντήθηκαν επειδή "χάλασαν" την πιάτσα. Είναι ευαίσθητο θέμα και καίριο. Άλλωστε το πρώτο συνθετικό της λέξης... "αξία" είναι εκείνο που δίνει νόημα σε όλη την διαδικασία.

Θα δούμε εν καιρώ..
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2012, 03:11:30 pm από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #655 στις: Αυγούστου 23, 2012, 02:47:49 pm »
το υλικο δινει το γενικο πλαισιο απο εκει και περα μορφωμενοι ανθρωποι ειμαστε ..... τι να πω .. Ο σωζων εαυτω σωθητω.. :) συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με cd
αλλα για να σοβαρευτουμε  πραγματικα οποιος το διαβαζει πες μου ΤΙ δεν καταλαβαινει Η' μαλλον ποσα απο αυτα που πραγματευεται λειτουργουν σημερα στα σχολεια.. και ΕΙΔΙΚΑ στα δημοτικα ..........που οι  περισσοτεροι δασκαλοι [55-60]βαζουν τα παιδια την ωρα της ελευθερης ζωνης ΜΟΝΟ να ζωγραφιζουν και οχι να κανουν ΩΣ οφειλουν επαναληψεις και εμπεδωσης της γνωσης που εχουν οι ιδιοι εχουν μεταδωσει Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ..
ε.. ΝΑΙ λοιπον αυτοι που ειναι για 3-4 χρονια ακομα στην εκπαιδευση καιρος να φευγουν

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #656 στις: Αυγούστου 23, 2012, 02:48:08 pm »
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση nickitol  :)

Αναφορικά τώρα με το θέμα της αξιολόγησης εάν ρίξουμε μια ματιά στο site του ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Εκπ/κης Πολιτικής) μπορεί ο καθένας από εμάς να κατεβάσει το υλικό για το πρόγραμμα Αξιολόγησης και να το μελετήσει. Είναι ταξινομημένο ανά βαθμίδα.


Εκεί λοιπόν μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι το δύσκολο σαφέστατα έργο της αξιολόγησης πατάει σε στέρεες επιστημονικές βάσεις και όπως κάθε σύστημα έχει και δικλείδες ασφαλείας, έναντι εκείνων που θα ήθελαν να το εκμεταλλευθούν για άλλα ωφέλη. Αξίζει τον κόπο.
συμφωνω απολυτα με cd ..οποιος ΚΑΝΕΙ οτι λεει το υλικο δεν     ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟ

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #657 στις: Αυγούστου 23, 2012, 02:54:02 pm »
Αυτό το υλικό αποτέλεσε τη βάση για τα σχολεία που προαιρετικά επέλεξαν να το υιοθετήσουν.

Κάθε σχολική μονάδα προέβη σε έκδοση αποτελεσμάτων που έχει να κάνει με την εφαρμογή του προγράμματος Αυτοαξιολόγησης και φυσικά έγινε και ένα είδος "Μετα-αξιολόγησης", δηλαδή αξιολόγηση του υλικού και των μεθόδων της αξιολόγησης.

Θα επανέλθω με ανάρτηση αυτών των αποτελεσμάτων. Προσωπικά θα ήθελα να επιμείνω στις δικλείδες.
Ο επιστήμονας που θέτει το πλαίσιο και τις αρχές τις αξιολόγησης λαμβάνει υπόψη και την ενδεχόμενη "κακή προαίρεση" κάποιου να εκμεταλλευθεί την διαδικασία.. Οπότε έχουν προβλεφθεί και δικλείδες.
Για όποια αξιολογική κρίση διατυπώνεται, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από σαφή δικαιολόγηση.

Δεν είναι απλά τα πράγματα και αυτό αποτελεί ασφάλεια προς όφελος της διαφάνειας και της ακεραιότητας της διαδικασίας.
Aυτο ειναι το σημαντικο, να εξασφαλισθουν αυτες οι δικλειδες ασφαλειας ωστε να ειναι αδυνατο για καποιο κακοπροαιρετο να  παραβει τη σωστη διαδικασια.
Και σε αυτο το σημειο, η συμβολη των αρνητικα διατεθειμενων στην αξιολογηση μπορει να φανει χρησιμη, με το να προτεινουν  τροπους που θα αποκλεισθει μια διαδικασια  απο αξιολογικη να καταστει μεροληπτικη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182662
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.