*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 736108 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #98 στις: Νοέμβριος 05, 2008, 03:20:20 μμ »
Προχώρησέ το! Δοκίμασέ το! Και επειδή πολλοί θα διαφωνήσουν, μη μασήσεις. Καλή επιτυχία. Να μας πεις τα αποτελέσματα (στείλε μην. από την παραλία... :) :) :))
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:05 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #99 στις: Νοέμβριος 05, 2008, 04:00:48 μμ »
μπορεις απλα να ζητησεις να γραψουν θετικα και αρνητικα χωρις ερωτηματολογιο.ετσι θα ξεφυγεις απο το επισημο του θεματος

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #100 στις: Ιούλιος 16, 2009, 06:04:29 μμ »
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank16_7_9_424.php

Η πρόταση για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που θα συζητηθεί στην 11η Συνεδρία του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (21/7)

Και εδώ : http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_16/07/2009_322329 ένα σημερινό άρθρο του δημοσιογράφου Κωνσταντίνου Τζούμα ("βολεμένου" - σύμφωνα με τη δική του φρασεολογία- από το Δημόσιο (ΝΕΤ) και το Δήμο Αθηναίων (9,84) )
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 16, 2009, 06:26:37 μμ »
Αν η αξιολογήση που θα γίνει στα σχολεία είναι της ίδιας μορφής με αυτήν που γίνεται τώρα στα πανεπιστήμια, τότε ας μην μπει κανένας στον κόπο.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:05 »

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 16, 2009, 07:31:48 μμ »
Σιγά-σιγά και μεδοδικά, χρησιμοποιώντας τις πιο προηγμένες τεχνικές της προπαγάνδας κι επιστρατεύοντας "σοβαρά" έντυπα και "απόψεις σοβαρών" επιστημόνων, δημοσιογράφων και άλλων ...πνευματικών ηγετών,  θα περάσει κι αυτό : να γίνουν οι εκπαιδευτικοί οι αποδιοπομπαίοι τράγοι ολόκληρου του σαθρού εκπαιδευτικού συστήματος , να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι-καλοί και κακοι, άξιοι και ανάξιοι (που σίγουρα υπάρχουν κι αυτοί)- ώστε ύστερα από λίγο να "λιθοβοληθούν" από την υπνωτισμένη ελληνική κοινωνία αίροντας όλες τις αμαρτίες του συστήματος.
Αν ανεχθούμε να συμβεί κι αυτό ,είμαστε παραγματικά άξιοι της μοίαρας μας...

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #103 στις: Ιούλιος 17, 2009, 10:28:51 πμ »
Συζητώντας με μια Αμερικανίδα καθηγήτρια σε ένα συνέδριο μου είπε, ότι την αξιολόγηση (στη δική τους περίπτωση τουλάχιστον) τη διενεργεί το Πανεπιστημίο, δε συνδέεται με τη διατήρηση ή όχι της θέσης του εκπαιδευτικού, αλλά με τη βελτίωση του προγράμματος και την ενίσχυση (επιμόρφωση, εναλλακτικές λύσεις κλπ) του εκπαιδευτικού.

Επιπλέον διαβάζοντας για την έρευνα δράσης (action research) και τις μαθησιακές κοινότητες (learning communities), είδα ότι η αξιολόγηση μπορεί πραγματικά να έχει νόημα και για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό, να διενεργείται μεταξύ συναδέλφων και να αποφέρει οφέλη στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Για όσο καιρό όμως θα είναι συνδεδεμένη με την έννοια της απόδοσης ευθυνών ( ο μπαμπούλας σύμβουλος, ο μπαμπούλας προϊστάμενος, η άρση της μονιμότητας) προσωπικά στον εκπαιδευτικό χωρίς την ταυτόχρονη αναβάθμιση των συνθηκών υπό τις οποίες δρα, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμιά βελτίωση. Συμφωνώ κι εγώ με την αναπροσαρμογή και αναβάθμιση του ρόλου του συμβούλου και κυρίως με τη διαρκή εκπαίδευσή τους ώστε να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #104 στις: Ιούλιος 21, 2009, 07:35:55 μμ »
Να περάσει από το "κόσκινο" της αξιολόγησης το εκπαιδευτικό έργο προτείνει το ΣΠΔΕ

Την εφαρμογή μιας σύνθετης μορφής αξιολόγησης, εσωτερικής κυρίως, με συμμετοχή όλων όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, ακολουθούμενη και από εξωτερική αξιολόγηση, πρότεινε στη σημερινή του συνεδρίαση το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπάιδευσης .

Πρότεινε επίσης η ανάληψη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος από ανεξάρτητη Αρχή. Τέλος, το Συμβούλιο τόνισε ότι η αξιολόγηση οφείλει να λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία.

To Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαπιστώνει την ανυπαρξία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος. Η αξιολόγηση τόνιε , αποτελεί κεντρικό θέμα το οποίο συνδέεται άμεσα με όλους τους παράγοντες ποιότητας στην εκπαίδευση. Η αξιολόγηση, σημειώνει, είναι θεμελιώδης παράμετρος κάθε εκπαιδευτικής στρατηγικής, διέπει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα και σχετίζεται με τους στόχους και τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής πρακτικής.

Στο Συμβούλιο συζητήθηκαν επίσης οι προϋποθέσεις για επιτυχή εισαγωγή της αξιολόγησης στη σχολική διαδικασία με έμφαση στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

esos.gr

Αποσυνδεδεμένος spiromilios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #105 στις: Ιούλιος 21, 2009, 07:52:21 μμ »
Ποτε/πως;

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #106 στις: Ιούλιος 21, 2009, 08:13:10 μμ »
Τι εννοείς;  :D

Αποσυνδεδεμένος spiromilios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #107 στις: Ιούλιος 21, 2009, 08:29:50 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #108 στις: Ιούλιος 21, 2009, 09:06:04 μμ »
Υπάρχουν τίποτα κονδύλια στο Δ' ΚΠΣ προς αυτήν την κατεύθυνση που πρέπει να απορροφηθούν;

Αν ναι, τότε βγάζει κάποιο νόημα, αλλιώς ας κοιτάξουν πρώτα να υπάρχουν οι καθηγητές που πρέπει από τον Σεπτέμβρη σε όλα τα σχολεία της Ελλάδος και μετά να δουν πώς θα τους αξιολογήσουν...

Σε κάθε περίπτωση είμαι πολύ υπέρ της (ορθά δομημένης) επιμόρφωσης.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος skiouras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
  • Οτι μας δένει στα παλιά είναι οι κακές συνήθειες
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #109 στις: Ιούλιος 22, 2009, 09:45:06 πμ »
Με 5 μέτρα και 10 σταθμά δεν είναι δυνατό να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί. Από το Υπουργείο πάντα υπάρχει και ένα πυροτέχνημα για την αξιολόγηση για να δείξουν οτι συζητούν. Και να να γίνει αξιολόγηση για να καλυτερεύσει η προσφερόμενη εκπαίδευση αλλά ας φροντίσουμε πρώτα αφενός όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί να υλοποιούμε σωστά και ξεκάθαρα το καθήκον μας και αφετέρου η πολιτεία να μας διευκολύνει και να μας δώσει τα μέσα για να το υλοποιήσουμε.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #110 στις: Ιούλιος 23, 2009, 06:43:58 μμ »
Στη Βουλή η πρόταση του ΣΠΔΕ για δημιουργία Ανεξάρτητης Αρχής Αξιολόγησης όλων των βαθμίδων
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1940&Itemid=158

Δείτε και την απάντηση #65
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2009, 07:01:24 μμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #111 στις: Αύγουστος 10, 2009, 02:04:17 μμ »
Από «κόσκινο» οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες

Σε οκτώ αρχές εδράζεται η πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, η οποία κατατέθηκε στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την παιδεία.

Αλυτο παραμένει, εν πολλοίς, το ζήτημα της «βαθμολόγησης» του εκπαιδευτικού έργου, αν και καταβλήθηκαν προσπάθειες κατά διαστήματα με νομοθετικές ρυθμίσεις. Η εμπειρία του επιθεωρητισμού, η οποία κυριάρχησε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80 στη χώρα μας, λειτούργησε ως τροχοπέδη στην εφαρμογή σύγχρονων μορφών αξιολόγησης, αφού συνέβαλε στο να ταυτιστεί η κρίση του εκπαιδευτικού έργου με την κρίση του εκπαιδευτικού. Στη διαπίστωση αυτή καταλήγουν οι ειδικοί του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που ανέλαβαν να συντάξουν τη σχετική πρόταση. Πάντως, το γεγονός ότι δεν έχει μπει στο «μικροσκόπιο» το εκπαιδευτικό έργο στην Ελλάδα συνδέεται με πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις, οι οποίες εστιάζονται σε 15 σημεία:

- Στην παρακολούθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών που συντελούνται στην Ευρώπη και στον κόσμο

- Στην επίτευξη των στόχων που αναφέρονται στη σύγκλιση των εκπαιδευτικών πολιτικών στις χώρες της ΕΕ

- Στην υποχρέωση λογοδοσίας προς το κοινωνικό σύνολο για τη σωστή αξιοποίηση των οικονομικών πόρων που διατίθενται για την εκπαίδευση

- Στην τεκμηρίωση της διαπίστωσης των γενικότερων αδυναμιών του εκπαιδευτικού συστήματος

- Στην προσπάθεια βελτίωσης και ποιοτικής αναβάθμισης όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην άμεση παρέμβαση με σκοπό την επίλυση των προβλημάτων

- Στην ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής έρευνας και του συστήματος γενικότερα, με συνέπεια την αναποτελεσματική διάθεση και στην ανεπαρκή αξιοποίηση των πόρων (ανθρώπινων και υλικών) που διατίθενται για την εκπαίδευση

- Στην προσπάθεια περιορισμού της γραφειοκρατίας στο ισχύον ανελαστικό και συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα

- Στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής αυτονομίας είτε σε μακροεπίπεδο (εθνικό-περιφερειακό) είτε σε μικροεπίπεδο (τοπική-σχολική μονάδα)

- Στην προσπάθεια άμβλυνσης των ανισοτήτων ανάμεσα στις σχολικές μονάδες

- Στην επίτευξη αμφίδρομης επικοινωνίας ανάμεσα στο σχολείο και την κοινωνία

- Στην εκτίμηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών με στόχο τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πρακτικής ανάλογα με τις εκάστοτε περιστάσεις

- Στην επιστημονική, επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

- Στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν ενθαρρύνονται να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων που αφορούν σε καινοτομίες στην εκπαίδευση

- Στην ανάδειξη των στελεχών της εκπαίδευσης με αξιοκρατικό τρόπο, αφού, σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς, η επιλογή τους στηρίζεται σε τυπικά κυρίως προσόντα και όχι στην αποτελεσματικότητα του έργου τους

- Στη διαμόρφωση του σωστού παιδαγωγικού κλίματος ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και στα στελέχη της εκπαίδευσης

Από «κόσκινο» η σχολική μονάδα

Η αξιολόγηση «από μέσα προς τα έξω», δηλαδή η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα ανάδειξης των δυνατοτήτων της και εντοπισμού των αδυναμιών της, σύμφωνα με την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Με την ανατροφοδότηση το σχολείο θα στοχεύει στην βελτίωσή του, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συλλογικότητα και τον δημοκρατικό χαρακτήρα της όλης διαδικασίας, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Ωστόσο, οι ειδικοί προέταξαν την ανάγκη να προηγηθεί ουσιαστικός και ειλικρινής διάλογος ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία, προκειμένου να υπάρξει συναίνεση για τη διαμόρφωση μίας συνεκτικής διαδικασίας κρίσης του εκπαιδευτικού έργου. Παράλληλα, έμφαση θα δοθεί στη διασφάλιση της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης. Σημαντική θεωρείται και η δημιουργία μίας εσωτερικής «κουλτούρας αξιολόγησης» σε κάθε σχολική μονάδα, η οποία συνδέεται με συστηματική ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης σχετικά με τις σύγχρονες εξελίξεις στο συγκεκριμένο τομέα και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της στην καθημερινή επαγγελματική πρακτική.

Παρατηρητήριο για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση

Ο συνδυασμός της αυτοαξιολόγησης με ένα είδος εξωτερικής κρίσης θα μπορούσε να πιστοποιεί, σε δεύτερο επίπεδο, την εικόνα των δυνατοτήτων της σχολικής μονάδας. Η δημιουργία ενός Παρατηρητηρίου για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση θα συνέβαλλε αποφασιστικά προς αυτή την κατεύθυνση, όπως σημειώνεται στην πρόταση.

Ειδικότερα, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν βάσεις, οι οποίες θα ενημερώνονται συνεχώς με εισροές στοιχείων κυρίως από την αυτοαξιολόγηση των σχολείων, με στόχο την ανατροφοδότηση, τη λήψη αποφάσεων και τη βελτίωση του συστήματος. Προς την κατεύθυνση της διασταύρωσης των δεδομένων, θα συνέβαλλε και η άντληση στοιχείων από επιτόπιες έρευνες, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιούνται δειγματοληπτικά ή όπου κριθεί αναγκαίο, ανάλογα με τις εκάστοτε εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απαραίτητη κρίνεται και η δημιουργία, εντός του Παρατηρητηρίου, ενός πλαισίου παρακολούθησης της προόδου των εκπαιδευτικών διαδικασιών, σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όσον αφορά στην ενημέρωση των δεικτών ποιότητας και στην επίτευξη των στόχων αναφοράς. Η «βαθμολόγηση» του εκπαιδευτικού έργου αναφέρεται σε σειρά θεματικών περιοχών, όπως η υλικοτεχνική υποδομή, η διάθεση των οικονομικών πόρων, τα προγράμματα σπουδών και τα σχολικά εγχειρίδια, το εκπαιδευτικό, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό, η αξιοποίηση του έμψυχου δυναμικού, η ποιότητα της διδασκαλίας και της μάθησης σε συνδυασμό με την κρίση του μαθητή, το «άνοιγμα» του σχολείου στην κοινωνία, τα επίπεδα συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο συντονισμός της σχολικής ζωής, η διαμόρφωση και εφαρμογή του σχολικού προγράμματος, η φοίτηση και η διαρροή των μαθητών, η ατομική και κοινωνική τους ανάπτυξη.

Στο «μικροσκόπιο» καθηγητές και δάσκαλοι

Το επιστημονικό, παιδαγωγικό, υπηρεσιακό και κοινωνικό έργο του καθηγητή ή δασκάλου προτείνεται να κριθεί, στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Από το «μικροσκόπιο» θα περάσουν και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, καθώς για τη μονιμοποίησή τους βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης
.

Στην περίπτωση των στελεχών της εκπαίδευσης ή εκείνων που πρόκειται να διεκδικήσουν θέση στελέχους ενδείκνυται ένα πολυδιάστατο μοντέλο συνδυασμού εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του έργου τους. Ειδικότερα, η κρίση των εν ενεργεία και υποψηφίων στελεχών θα μπορούσε να επικεντρωθεί στον βαθμό ανάδειξης των επιστημονικών, παιδαγωγικών, οργανωτικών και γενικότερα ηγετικών τους ικανοτήτων, βάσει της εισήγησης. Ως ενδεικτικοί τρόποι «βαθμολόγησης» σημειώνεται η αυτοαξιολόγηση, η αμφίδρομη αξιολόγηση, σε σχέση είτε με τη σχολική μονάδα είτε με την περιφέρεια, η αξιολόγηση από συναδέλφους, ο ατομικός φάκελος επιτευγμάτων, η αξιολόγηση από εξωτερικό κριτή και από δευτεροβάθμιο όργανο σε περιπτώσεις ενστάσεων ή όπου παρουσιάζεται αδυναμία αντικειμενικής αποτίμησης όλων των πτυχών του έργου τους.


ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 361
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.