PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Εργασιακά
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
Ψηφοφορία
να υπάρχει αξιολόγηση;
ναι
οχι
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
6
7
8
9
10
...
349
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (Αναγνώστηκε 933821 φορές)
0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ritalamp
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1480
Φύλο:
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #98 στις:
Νοεμβρίου 05, 2008, 03:20:20 pm »
Tweet
Προχώρησέ το! Δοκίμασέ το! Και επειδή πολλοί θα διαφωνήσουν, μη μασήσεις. Καλή επιτυχία. Να μας πεις τα αποτελέσματα (στείλε μην. από την παραλία...
)
Καταγράφηκε
ΠΕ60
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 17:52:01 »
kathyk
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 934
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #99 στις:
Νοεμβρίου 05, 2008, 04:00:48 pm »
μπορεις απλα να ζητησεις να γραψουν θετικα και αρνητικα χωρις ερωτηματολογιο.ετσι θα ξεφυγεις απο το επισημο του θεματος
Καταγράφηκε
ovidius
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 559
Φύλο:
ΠΕ02
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #100 στις:
Ιουλίου 16, 2009, 06:04:29 pm »
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank16_7_9_424.php
Η πρόταση για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που θα συζητηθεί στην 11η Συνεδρία του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (21/7)
Και εδώ :
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_16/07/2009_322329
ένα σημερινό άρθρο του δημοσιογράφου Κωνσταντίνου Τζούμα ("βολεμένου" - σύμφωνα με τη δική του φρασεολογία- από το Δημόσιο (ΝΕΤ) και το Δήμο Αθηναίων (9,84) )
Καταγράφηκε
CARPE DIEM
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2616
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ80
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #101 στις:
Ιουλίου 16, 2009, 06:26:37 pm »
Αν η αξιολογήση που θα γίνει στα σχολεία είναι της ίδιας μορφής με αυτήν που γίνεται τώρα στα πανεπιστήμια, τότε ας μην μπει κανένας στον κόπο.
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 17:52:01 »
Sun
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1433
Φύλο:
αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #102 στις:
Ιουλίου 16, 2009, 07:31:48 pm »
Σιγά-σιγά και μεδοδικά, χρησιμοποιώντας τις πιο προηγμένες τεχνικές της προπαγάνδας κι επιστρατεύοντας "σοβαρά" έντυπα και "απόψεις σοβαρών" επιστημόνων, δημοσιογράφων και άλλων ...πνευματικών ηγετών, θα περάσει κι αυτό : να γίνουν οι εκπαιδευτικοί οι αποδιοπομπαίοι τράγοι ολόκληρου του σαθρού εκπαιδευτικού συστήματος , να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι-καλοί και κακοι, άξιοι και ανάξιοι (που σίγουρα υπάρχουν κι αυτοί)- ώστε ύστερα από λίγο να "λιθοβοληθούν" από την υπνωτισμένη ελληνική κοινωνία αίροντας όλες τις αμαρτίες του συστήματος.
Αν ανεχθούμε να συμβεί κι αυτό ,είμαστε παραγματικά άξιοι της μοίαρας μας...
Καταγράφηκε
Ritalamp
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1480
Φύλο:
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #103 στις:
Ιουλίου 17, 2009, 10:28:51 am »
Συζητώντας με μια Αμερικανίδα καθηγήτρια σε ένα συνέδριο μου είπε, ότι την αξιολόγηση (στη δική τους περίπτωση τουλάχιστον) τη διενεργεί το Πανεπιστημίο, δε συνδέεται με τη διατήρηση ή όχι της θέσης του εκπαιδευτικού, αλλά με τη βελτίωση του προγράμματος και την ενίσχυση (επιμόρφωση, εναλλακτικές λύσεις κλπ) του εκπαιδευτικού.
Επιπλέον διαβάζοντας για την έρευνα δράσης (action research) και τις μαθησιακές κοινότητες (learning communities), είδα ότι η αξιολόγηση μπορεί πραγματικά να έχει νόημα και για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό, να διενεργείται μεταξύ συναδέλφων και να αποφέρει οφέλη στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Για όσο καιρό όμως θα είναι συνδεδεμένη με την έννοια της απόδοσης ευθυνών ( ο μπαμπούλας σύμβουλος, ο μπαμπούλας προϊστάμενος, η άρση της μονιμότητας) προσωπικά στον εκπαιδευτικό χωρίς την ταυτόχρονη αναβάθμιση των συνθηκών υπό τις οποίες δρα, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμιά βελτίωση. Συμφωνώ κι εγώ με την αναπροσαρμογή και αναβάθμιση του ρόλου του συμβούλου και κυρίως με τη διαρκή εκπαίδευσή τους ώστε να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους.
Καταγράφηκε
ΠΕ60
rorygr
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1105
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #104 στις:
Ιουλίου 21, 2009, 07:35:55 pm »
Να περάσει από το "κόσκινο" της αξιολόγησης το εκπαιδευτικό έργο προτείνει το ΣΠΔΕ
Την εφαρμογή μιας σύνθετης μορφής αξιολόγησης, εσωτερικής κυρίως, με συμμετοχή όλων όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, ακολουθούμενη και από εξωτερική αξιολόγηση, πρότεινε στη σημερινή του συνεδρίαση το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπάιδευσης .
Πρότεινε επίσης η ανάληψη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος από ανεξάρτητη Αρχή. Τέλος, το Συμβούλιο τόνισε ότι η αξιολόγηση οφείλει να λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία.
To Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαπιστώνει την ανυπαρξία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος. Η αξιολόγηση τόνιε , αποτελεί κεντρικό θέμα το οποίο συνδέεται άμεσα με όλους τους παράγοντες ποιότητας στην εκπαίδευση. Η αξιολόγηση, σημειώνει, είναι θεμελιώδης παράμετρος κάθε εκπαιδευτικής στρατηγικής, διέπει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα και σχετίζεται με τους στόχους και τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής πρακτικής.
Στο Συμβούλιο συζητήθηκαν επίσης οι προϋποθέσεις για επιτυχή εισαγωγή της αξιολόγησης στη σχολική διαδικασία με έμφαση στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
esos.gr
Καταγράφηκε
spiromilios
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 220
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #105 στις:
Ιουλίου 21, 2009, 07:52:21 pm »
Ποτε/πως;
Καταγράφηκε
cchatz
Νέο μέλος
Μηνύματα: 82
ΠΕ07
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #106 στις:
Ιουλίου 21, 2009, 08:13:10 pm »
Τι εννοείς;
Καταγράφηκε
spiromilios
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 220
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #107 στις:
Ιουλίου 21, 2009, 08:29:50 pm »
http://alfavita.gr/anakoinoseis/ank21_7_9_0515.php
Καταγράφηκε
Siobaras
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1041
Φύλο:
1.d4!
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #108 στις:
Ιουλίου 21, 2009, 09:06:04 pm »
Υπάρχουν τίποτα κονδύλια στο Δ' ΚΠΣ προς αυτήν την κατεύθυνση που πρέπει να απορροφηθούν;
Αν ναι, τότε βγάζει κάποιο νόημα, αλλιώς ας κοιτάξουν πρώτα να υπάρχουν οι καθηγητές που πρέπει από τον Σεπτέμβρη σε όλα τα σχολεία της Ελλάδος και μετά να δουν πώς θα τους αξιολογήσουν...
Σε κάθε περίπτωση είμαι πολύ υπέρ της (ορθά δομημένης) επιμόρφωσης.
Καταγράφηκε
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...
skiouras
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Φύλο:
Οτι μας δένει στα παλιά είναι οι κακές συνήθειες
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #109 στις:
Ιουλίου 22, 2009, 09:45:06 am »
Με 5 μέτρα και 10 σταθμά δεν είναι δυνατό να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί. Από το Υπουργείο πάντα υπάρχει και ένα πυροτέχνημα για την αξιολόγηση για να δείξουν οτι συζητούν. Και να να γίνει αξιολόγηση για να καλυτερεύσει η προσφερόμενη εκπαίδευση αλλά ας φροντίσουμε πρώτα αφενός όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί να υλοποιούμε σωστά και ξεκάθαρα το καθήκον μας και αφετέρου η πολιτεία να μας διευκολύνει και να μας δώσει τα μέσα για να το υλοποιήσουμε.
Καταγράφηκε
syrrahm
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1951
Φύλο:
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #110 στις:
Ιουλίου 23, 2009, 06:43:58 pm »
Στη
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2009, 07:01:24 pm από syrrahm
»
Καταγράφηκε
rorygr
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1105
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
«
Απάντηση #111 στις:
Αυγούστου 10, 2009, 02:04:17 pm »
Από «κόσκινο» οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες
Σε οκτώ αρχές εδράζεται η πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, η οποία κατατέθηκε στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την παιδεία.
Αλυτο παραμένει, εν πολλοίς, το ζήτημα της «βαθμολόγησης» του εκπαιδευτικού έργου, αν και καταβλήθηκαν προσπάθειες κατά διαστήματα με νομοθετικές ρυθμίσεις. Η εμπειρία του επιθεωρητισμού, η οποία κυριάρχησε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80 στη χώρα μας, λειτούργησε ως τροχοπέδη στην εφαρμογή σύγχρονων μορφών αξιολόγησης, αφού συνέβαλε στο να ταυτιστεί η κρίση του εκπαιδευτικού έργου με την κρίση του εκπαιδευτικού. Στη διαπίστωση αυτή καταλήγουν οι ειδικοί του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που ανέλαβαν να συντάξουν τη σχετική πρόταση. Πάντως, το γεγονός ότι δεν έχει μπει στο «μικροσκόπιο» το εκπαιδευτικό έργο στην Ελλάδα συνδέεται με πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις, οι οποίες εστιάζονται σε 15 σημεία:
- Στην παρακολούθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών που συντελούνται στην Ευρώπη και στον κόσμο
- Στην επίτευξη των στόχων που αναφέρονται στη σύγκλιση των εκπαιδευτικών πολιτικών στις χώρες της ΕΕ
- Στην υποχρέωση λογοδοσίας προς το κοινωνικό σύνολο για τη σωστή αξιοποίηση των οικονομικών πόρων που διατίθενται για την εκπαίδευση
- Στην τεκμηρίωση της διαπίστωσης των γενικότερων αδυναμιών του εκπαιδευτικού συστήματος
- Στην προσπάθεια βελτίωσης και ποιοτικής αναβάθμισης όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην άμεση παρέμβαση με σκοπό την επίλυση των προβλημάτων
- Στην ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής έρευνας και του συστήματος γενικότερα, με συνέπεια την αναποτελεσματική διάθεση και στην ανεπαρκή αξιοποίηση των πόρων (ανθρώπινων και υλικών) που διατίθενται για την εκπαίδευση
- Στην προσπάθεια περιορισμού της γραφειοκρατίας στο ισχύον ανελαστικό και συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα
- Στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής αυτονομίας είτε σε μακροεπίπεδο (εθνικό-περιφερειακό) είτε σε μικροεπίπεδο (τοπική-σχολική μονάδα)
- Στην προσπάθεια άμβλυνσης των ανισοτήτων ανάμεσα στις σχολικές μονάδες
- Στην επίτευξη αμφίδρομης επικοινωνίας ανάμεσα στο σχολείο και την κοινωνία
- Στην εκτίμηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών με στόχο τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πρακτικής ανάλογα με τις εκάστοτε περιστάσεις
- Στην επιστημονική, επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
- Στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν ενθαρρύνονται να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων που αφορούν σε καινοτομίες στην εκπαίδευση
- Στην ανάδειξη των στελεχών της εκπαίδευσης με αξιοκρατικό τρόπο, αφού, σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς, η επιλογή τους στηρίζεται σε τυπικά κυρίως προσόντα και όχι στην αποτελεσματικότητα του έργου τους
- Στη διαμόρφωση του σωστού παιδαγωγικού κλίματος ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και στα στελέχη της εκπαίδευσης
Από «κόσκινο» η σχολική μονάδα
Η αξιολόγηση «από μέσα προς τα έξω», δηλαδή η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα ανάδειξης των δυνατοτήτων της και εντοπισμού των αδυναμιών της, σύμφωνα με την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Με την ανατροφοδότηση το σχολείο θα στοχεύει στην βελτίωσή του, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συλλογικότητα και τον δημοκρατικό χαρακτήρα της όλης διαδικασίας, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων.
Ωστόσο, οι ειδικοί προέταξαν την ανάγκη να προηγηθεί ουσιαστικός και ειλικρινής διάλογος ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία, προκειμένου να υπάρξει συναίνεση για τη διαμόρφωση μίας συνεκτικής διαδικασίας κρίσης του εκπαιδευτικού έργου. Παράλληλα, έμφαση θα δοθεί στη διασφάλιση της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης. Σημαντική θεωρείται και η δημιουργία μίας εσωτερικής «κουλτούρας αξιολόγησης» σε κάθε σχολική μονάδα, η οποία συνδέεται με συστηματική ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης σχετικά με τις σύγχρονες εξελίξεις στο συγκεκριμένο τομέα και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της στην καθημερινή επαγγελματική πρακτική.
Παρατηρητήριο για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση
Ο συνδυασμός της αυτοαξιολόγησης με ένα είδος εξωτερικής κρίσης θα μπορούσε να πιστοποιεί, σε δεύτερο επίπεδο, την εικόνα των δυνατοτήτων της σχολικής μονάδας. Η δημιουργία ενός Παρατηρητηρίου για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση θα συνέβαλλε αποφασιστικά προς αυτή την κατεύθυνση, όπως σημειώνεται στην πρόταση.
Ειδικότερα, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν βάσεις, οι οποίες θα ενημερώνονται συνεχώς με εισροές στοιχείων κυρίως από την αυτοαξιολόγηση των σχολείων, με στόχο την ανατροφοδότηση, τη λήψη αποφάσεων και τη βελτίωση του συστήματος. Προς την κατεύθυνση της διασταύρωσης των δεδομένων, θα συνέβαλλε και η άντληση στοιχείων από επιτόπιες έρευνες, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιούνται δειγματοληπτικά ή όπου κριθεί αναγκαίο, ανάλογα με τις εκάστοτε εκπαιδευτικές ανάγκες.
Απαραίτητη κρίνεται και η δημιουργία, εντός του Παρατηρητηρίου, ενός πλαισίου παρακολούθησης της προόδου των εκπαιδευτικών διαδικασιών, σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όσον αφορά στην ενημέρωση των δεικτών ποιότητας και στην επίτευξη των στόχων αναφοράς. Η «βαθμολόγηση» του εκπαιδευτικού έργου αναφέρεται σε σειρά θεματικών περιοχών, όπως η υλικοτεχνική υποδομή, η διάθεση των οικονομικών πόρων, τα προγράμματα σπουδών και τα σχολικά εγχειρίδια, το εκπαιδευτικό, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό, η αξιοποίηση του έμψυχου δυναμικού, η ποιότητα της διδασκαλίας και της μάθησης σε συνδυασμό με την κρίση του μαθητή, το «άνοιγμα» του σχολείου στην κοινωνία, τα επίπεδα συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο συντονισμός της σχολικής ζωής, η διαμόρφωση και εφαρμογή του σχολικού προγράμματος, η φοίτηση και η διαρροή των μαθητών, η ατομική και κοινωνική τους ανάπτυξη.
Στο «μικροσκόπιο» καθηγητές και δάσκαλοι
Το επιστημονικό, παιδαγωγικό, υπηρεσιακό και κοινωνικό έργο του καθηγητή ή δασκάλου προτείνεται να κριθεί, στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Από το «μικροσκόπιο» θα περάσουν και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, καθώς για τη μονιμοποίησή τους βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης
.
Στην περίπτωση των στελεχών της εκπαίδευσης ή εκείνων που πρόκειται να διεκδικήσουν θέση στελέχους ενδείκνυται ένα πολυδιάστατο μοντέλο συνδυασμού εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του έργου τους. Ειδικότερα, η κρίση των εν ενεργεία και υποψηφίων στελεχών θα μπορούσε να επικεντρωθεί στον βαθμό ανάδειξης των επιστημονικών, παιδαγωγικών, οργανωτικών και γενικότερα ηγετικών τους ικανοτήτων, βάσει της εισήγησης. Ως ενδεικτικοί τρόποι «βαθμολόγησης» σημειώνεται η αυτοαξιολόγηση, η αμφίδρομη αξιολόγηση, σε σχέση είτε με τη σχολική μονάδα είτε με την περιφέρεια, η αξιολόγηση από συναδέλφους, ο ατομικός φάκελος επιτευγμάτων, η αξιολόγηση από εξωτερικό κριτή και από δευτεροβάθμιο όργανο σε περιπτώσεις ενστάσεων ή όπου παρουσιάζεται αδυναμία αντικειμενικής αποτίμησης όλων των πτυχών του έργου τους.
ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
6
7
8
9
10
...
349
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Εργασιακά
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών