*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 935883 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2268 στις: Ιουνίου 25, 2019, 08:57:12 pm »
Υπηρετώ χρόνια σε τέσσερα σχολεία της Α/ΘΜΙΑΣ με πλήρες ωράριο 21 ώρες ενώ ταυτόχρονα 3 συνάδελφοι τα τελευταία χρόνια δεν διδάσκουν ούτε μια ώρα... με διάφορες προφασεις. Για πόσο ακόμα θα πληρώνονται το ίδιο με τους υπόλοιπους και θα μας διασύρουν;
Αρκετά έως εδώ.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:03 »

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2269 στις: Ιουνίου 25, 2019, 09:37:37 pm »
Έξι χρόνια στα δημοτικά, σε πάνω από 10 δημοτικά, κάποιον να μην έχει πλήρες ωράριο δεν είδα. Ούτε έναν.  Παλιότερα στη β/θμια ναι. Το καλύτερο όμως είναι άλλο. Το αν έχει ωράριο δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση. Δεν τέθηκε σαν κριτήριο, ούτε πρόκειται. Αντίθετα μετράνε η γνωριμία με το σύμβουλο, η καλή σχέση με το διευθυντή, το γλύψιμο, τα σεμινάρια με "κλήρωση" που οι γνωστοί είναι πάντα τυχεροί, τα σεμινάρια που κάποιοι απέκτησαν χωρίς παρακολούθηση, το αν συμμετείχαν στις ... πανελλαδικές και πολλές άλλες ομορφιές.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2270 στις: Ιουνίου 25, 2019, 09:47:26 pm »
Ειλικρινα τους βλεπω....κατι αλλο δεν μπορω να αναφερω. Προσεξε ομως ανεφσρα παντελη αποχη ..ουτε μια ωρα. ...με διαφορες προφασεις. Για τα υπολοιπα...δυστυχως εχεις δικιο.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1869
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2271 στις: Ιουνίου 25, 2019, 10:29:40 pm »
Έξι χρόνια στα δημοτικά, σε πάνω από 10 δημοτικά, κάποιον να μην έχει πλήρες ωράριο δεν είδα. Ούτε έναν.  Παλιότερα στη β/θμια ναι. Το καλύτερο όμως είναι άλλο. Το αν έχει ωράριο δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση. Δεν τέθηκε σαν κριτήριο, ούτε πρόκειται. Αντίθετα μετράνε η γνωριμία με το σύμβουλο, η καλή σχέση με το διευθυντή, το γλύψιμο, τα σεμινάρια με "κλήρωση" που οι γνωστοί είναι πάντα τυχεροί, τα σεμινάρια που κάποιοι απέκτησαν χωρίς παρακολούθηση, το αν συμμετείχαν στις ... πανελλαδικές και πολλές άλλες ομορφιές.
Εγώ πάλι 6 χρόνια στα δημοτικά βλέπω ειδικότητες να μην συμπληρώνουν, όχι από δικό τους φταίξιμο, το ωράριο τους και δασκάλους που για να μην συμπληρώσουν το ωράριο τους με ολοήμερο ή σε άλλο σχολείο, να εμφανίζονται στο πρακτικό με ανύπαρκτες ώρες γραμματειακης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:03 »

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2272 στις: Ιουνίου 26, 2019, 07:37:54 am »
Άσχετα με τα συμφέροντα του καθένα εδώ μέσα και χωρίς να θέλω να σπάσω τη φούσκα που ζουν κάποιοι εδώ μέσα, οι μορφές αξιολογησεις και από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις Ευρωπαικές χώρες/βόρεια Αμερική /Αυστραλία.

1) Ναι, ΔΕΝ είναι νόμιμο ο άλλος να έχει 8-10 μάθημα το πρωί και μετά να εξαφανίζεται από το σχολείο.

2) Ναι, ΔΕΝ γίνεται ο άλλος να μην κάνει μάθημα γιατί απλά βαριέται και να κάνει την ύλη με τα ίδια διαγωνίσματα τώρα 30 χρόνια.

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 
4) Ναι δεν γίνεται να ΄βαζεις ότι εξετάσεις θες εσύ λες κ κάνεις αυτόνομη διδασκαλία και επειδή δεν κάνεις μάθημα, να βάζεις σε όλους 16-17-19 για να ξεφορτώνεσαι τους γονείς. Τράπεζα θεμάτων υπάρχει παντού κ πρέπει να υπάρχει.

5) Ναι δεν είναι παράλογο να αξιολογούν και οι γονείς σε σελίδα online.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2747
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2273 στις: Ιουνίου 26, 2019, 08:26:37 am »
Άσχετα με τα συμφέροντα του καθένα εδώ μέσα και χωρίς να θέλω να σπάσω τη φούσκα που ζουν κάποιοι εδώ μέσα, οι μορφές αξιολογησεις και από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις Ευρωπαικές χώρες/βόρεια Αμερική /Αυστραλία.

1) Ναι, ΔΕΝ είναι νόμιμο ο άλλος να έχει 8-10 μάθημα το πρωί και μετά να εξαφανίζεται από το σχολείο.

2) Ναι, ΔΕΝ γίνεται ο άλλος να μην κάνει μάθημα γιατί απλά βαριέται και να κάνει την ύλη με τα ίδια διαγωνίσματα τώρα 30 χρόνια.

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 
4) Ναι δεν γίνεται να ΄βαζεις ότι εξετάσεις θες εσύ λες κ κάνεις αυτόνομη διδασκαλία και επειδή δεν κάνεις μάθημα, να βάζεις σε όλους 16-17-19 για να ξεφορτώνεσαι τους γονείς. Τράπεζα θεμάτων υπάρχει παντού κ πρέπει να υπάρχει.

5) Ναι δεν είναι παράλογο να αξιολογούν και οι γονείς σε σελίδα online.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2274 στις: Ιουνίου 26, 2019, 10:03:04 am »

Μιας και είστε και είμαστε επιστήμονες, άλλοι με απλά πτυχία*, άλλοι με μεταπτυχιακά* και άλλοι με διδακτορικά*, όταν θέλουμε να πείσουμε ας παραθέτουμε τουλάχιστον ένα link, μια πηγή βρε αδερφέ. Διαφορετικά η κουβέντα θα μένει σε επίπεδο καφενείου.
Όχι πως την υποτιμώ αλλά νομίζω ότι προσβάλλει τη σπουδαιότητα, την αριστεία και το ηθικό ανάστημα κάποιων μελών ;).


Μα και η αξιολόγηση που προτείνει ο Χατζηδάκης της ΝΔ τι άλλο παρά αξιολόγηση διαδικτυακού καφενείου είναι;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2275 στις: Ιουνίου 26, 2019, 10:20:38 am »
Υ.Γ. Είμαι υπέρ της αξιολόγησης αλλά όχι να είναι ο αξιολογητής όρθιος με μαστίγιο και εγώ γονατιστός και δεμένος. ;)

Εδώ ακριβώς βρίσκεται η ουσία.. Ποιες τεχνικές θα εφαρμοστούν.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2276 στις: Ιουνίου 26, 2019, 11:39:36 am »
Το ενδιαφέρον με τη συζήτηση περί αξιολόγησης είναι ότι κανένας δεν μπορεί να ορίσει με ακρίβεια τον όρο.

Υπάρχουν πολλά είδη αξιολόγησης. Στην εκπαίδευση, μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας, για αξιολόγηση εκπαιδευτικών και φυσικά αξιολόγηση μαθητών. Υπάρχει περιγραφική και αριθμητική αξιολόγηση. Ωστόσο, όλα τα είδη αξιολόγησης έχουν ένα κοινό στοιχείο: Θέτουν σαφείς στόχους, δίνουν μέσα και χρόνο και στο τέλος ελέγχουν να δουν αν ο στόχος επετεύχθη. Σε κάθε περίπτωση, δίνεται ανατροφοδότηση και προτείνονται λύσεις για τα προβλήματα που τυχόν εμφανίστηκαν.

Το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι ότι κανένας δεν έχει καταλάβει ποιος είναι ο στόχος. Τι αποτέλεσμα θέλουμε να έχουμε στο τέλος της χρονιάς; Τι μέσα θα χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα; Τα αναλυτικά προγράμματα είναι διατυπωμένα με απίστευτες γενικολογίες, τα εγχειρίδια δεν έχουν καμία σχέση με τα προγράμματα -μη συζητήσουμε το πρόβλημα του ενός εγχειριδίου/ευαγγελίου- και φυσικά το εξεταστικό σύστημα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δε θέλω να συζητήσω για τα μέσα που παρέχονται για την επίτευξη του στόχου, όποιος και αν είναι αυτός.

Και πάντα, μα πάντα, η αξιολόγηση έχει στόχο τη βελτίωση της διαδικασίας που αξιολογεί μέσω της ανατροφοδότησης. Αν η αξιολόγηση δεν προτείνει λύσεις, δεν έχει νόημα, τζάμπα χάνουμε το χρόνο μας.

Κοινώς, για να αξιολογήσει κάποιος ένα εκπαιδευτικό, πρέπει πρώτα να του πει ξεκάθαρα "Θέλω να κάνεις αυτό", το οποίο "αυτό" να είναι ξεκάθαρο και εφικτό. Έπειτα να του παρέχει τα απαραίτητα μέσα να το πετύχει. Γιατί πχ. κριτική σκέψη με παπαγαλία εξεταστικό σύστημα δεν γίνεται, ούτε με μαγικό ραβδί. Και φυσικά να του δώσει και τον απαραίτητο χρόνο για να το πετύχει. Αν μετά από όλα αυτά, κάτι πάει στραβά, θα πρέπει να προταθούν συγκεκριμένες λύσεις. Φυσικά, όλα αυτά θέλουν χρόνια για να γίνουν. Η Φινλανδία κάνει εκπαιδευτική μεταρρύθμιση διάρκειας 30 χρόνων, αλλά στην Ελλάδα θέλουμε να εφαρμόσουμε αξιολόγηση σε μισό σχολικό έτος.

Αυτά τα (ουκ) ολίγα από μένα.

ΥΓ. Αν έρθει κάποιος και μου ξαναπεί να εφαρμόζω περισσότερες ΤΠΕ στο μάθημα σε σχολείο που μου πέφτουν σοβάδες στο κεφάλι, ειλικρινά φοβάμαι ότι θα βιαιοπραγήσω!  :P

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2277 στις: Ιουνίου 26, 2019, 12:17:02 pm »
Δάφνη μου, όσο και αν καταλαβαίνω το θυμό σου, έχω να σου πω ότι έχω περάσει από 14 σχολεία και έχω δει άπειρο άγχος από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι που δουλεύουν δεν είναι οι εξαιρέσεις, αλλά η πλειοψηφία. Και το άγχος γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερο.

Δεν σου λέω ότι στα σημερινά σχολεία η κατάσταση είναι ιδανική. Υπάρχουν και περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφεις, αλλά είναι λίγες. Η κατάσταση δεν είναι τόσο ακραία όσο νομίζεις ότι είναι.

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2278 στις: Ιουνίου 26, 2019, 12:42:10 pm »
Σοβαρά τώρα; Υπάρχουν και κάποιοι που σιγονταρουν τις Δάφνες; Πού συμβαίνουν αυτά στα σχολεία και μάλιστα είναι και η καθιερωμένη κατάσταση;;;;!!!! Σώνει και καλά να μας αξιολογήσει η κάθε Δάφνη, η οποία κατά τα άλλα κάνει κρα να μπει σ'αυτό το απαξιωμενο σχολείο! Να μιλάς για τον εαυτό σου! Δεν επέτρεψα σε κανέναν να απαξιώσει το μάθημα μου, γιατί το κάνω σωστά ολοσωστα! Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων! Μαζεψου κοινώς...
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2279 στις: Ιουνίου 26, 2019, 01:01:18 pm »
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη real

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2280 στις: Ιουνίου 26, 2019, 01:32:40 pm »
Η πλειοψηφια προσπαθει με τα μεσα που διαθετει, αλλα υπαρχει και μια μειοψηφια η οποια με την συμπεριφορα της εκθετει τους υπολοιπους δυστυχως. Και η οποια μειοψηφια πρεπει να ελεγχθει για το καλο ολων.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2281 στις: Ιουνίου 26, 2019, 01:44:44 pm »

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 


Δηλαδή είναι παράλογο που οποιοσδήποτε εργαζόμενος θέλει να γυρίσει σπίτι του και στην οικογένειά του και ζητά αποσπάσεις γιατί δεν καταφέρνει να πάρει μετάθεση;;; Έτσι και κάποιος άλλος πάει στην οργανική του, είτε γιατί είναι από εκεί και το επιλέγει, είτε γιατί το επιλέγει για την μοριοδότηση.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.