0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι αξιολόγηση και μπούρδες μας λένε; Αφού η μόνη μας "τιμωρία" θα είναι απλά να παρακολουθούμε σεμινάρια!!!!Κοινώς η αξιολόγηση κεραμέως είναι απλά μια ακόμα μέθοδος κονόμας για να σπαταλήσουν πακέτα ΕΣΠΑ οι εκπαιδευτές σεμιναρίων , όταν αυτοί θα (κάνουν ότι) εκπαιδεύουν εμάς τους ανεπαρκώς αξιολογηθέντες.....Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.3) Υπηρεσιακή αξιολόγηση ας γίνεται από τον διευθυντή, αποκλειστικά και μόνο κατά πόσο δεν κάνουμε κοπάνες από την δουλειά μας, και κατά πόσο τηρούμε τον νόμο (όταν φυσικά δεν υπάρχει προκηρυγμένη απεργία που μας επιτρέπει να μην τον τηρούμε). Ο υδροκεφαλικός ρόλος του διευθυντή ως ο απόλυτος άρχων στην διοίκηση του σχολείου πρέπει να σταματήσει, και να αποκατασταθεί ξανά ο σύλλογος διδασκόντων ως ο κύριος διοικητικός θεσμός του σχολείου. H δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων πρέπει να επανέλθει, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίζει φυσικά πρωτίστως και για τα οικονομικά του σχολείου. Η βυσματοκρατία των συνεντευξιαζόμενων κομματόσκυλων διευθυντών πρέπει να παταχθεί αμείλικτα και με κάθε μέσο, γιατί ο ρόλος αρκετών από αυτούς είναι απλά να τα κάνουν πλακάκια με διεφθαρμένους δήμους και δημοτικούς υπαλλήλους, ώστε να ροκανίζεται και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα σε άχρηστα για τα σχολεία έργα.4) Αξιολόγηση του συλλόγου διδασκόντων, κατά πόσο ξοδεύει σωστά τα χρήματα που διατίθενται από τον δήμο και από την κυβέρνηση (εννοείται ακριβώς το ίδιο χρηματικό ποσό θα δίνεται σε όλα τα σχολεία, ανάλογα πάντα και με το πλήθος των μαθητών του καθενός σχολείου). Σε περίπτωση αποδεδειγμένης σπατάλης χρημάτων, ο σύλλογος διδασκόντων και το σχολείο όχι μόνο πρέπει να αξιολογούνται, αλλά και όσοι εκπαιδευτικοί υποστήριξαν με την ψήφο τους στο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων την σπατάλη χρημάτων θα πρέπει να υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους την όποια χασούρα.Υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης), δέχομαι την αξιολόγηση. Αν έστω και μία προϋπόθεση από τις παραπάνω εκλείψει, η αξιολόγηση θα περάσει μόνο πάνω από το εργασιακό μου πτώμα.
κ.Νακη χρειαζονταν αξιολογηση στην εκπαιδευση η ειναι ολα καλα...?
Ποια αξιολόγηση είναι αυτή που δε δίνει κίνητρα στον αξιολογούμενο; Ποια αξιολόγηση είναι αυτή που αγνοεί τις ευθύνες της πολιτείας και χρεώνει όλα τα κακά στον εκπαιδευτικό; Ποια αξιολόγηση είναι αυτή που δεν έχει συνέπειες; Ποια αξιολόγηση είναι αυτή που ξαφνικά με κάνει κριτή χωρίς να δώσει το χρόνο στον αξιολογούμενο να προετοιμαστεί αλλά λέει πως αύριο ξεκινάω; Πότε μπήκε ο Σύμβουλος ή ο Διευθυντής στην τάξη για να κρίνει; Πώς με όπλισε η υπουργός ώστε να κρίνω σωστά και να μετρήσω με ακρίβεια την αξία του εκπαιδευτικού; Πώς δε θα αδικήσω, αν βαθμολογήσω κάποιον που θα μου πάρει τη θέση; Πώς δε θα αδικήσω σαν κληθώ να κρίνω τη γυναίκα, τη γκόμενα, τη φίλη, την αντίδικο κλπ;Η κ. Υπουργός ενδιαφέρεται μόνο για το φαίνεσθαι. Δέχτηκε τα κείμενα της ΔΟΕ, τα λεγόμενα φασόν, όταν είπε πως το 99% των σχολείων έκανε αυτοαξιολόγηση; Δέχτηκε τα αποτελέσματα της ελληνικής "Πίζα" χωρίς να ελέγξει πώς έγιναν αυτές οι εξετάσεις; Θα μπορούσα να λύσω ή να διορθώσω τις απαντήσεις. Δέχτηκε τη μη παροχή τηλεκπαίδευσης, όταν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν τη δια ζώσης διδασκαλία; Έδωσε 600
Για την επιστράτευση οκ δεν ήταν εύκολο να σπάσει, δεκτό, αλλά ήταν γελοίο κ το ότι λέγανε να ψηφίσουμε μια απεργία που δεν θα κάναμε.
Η αξιολόγηση της συγκεκριμένης Υπουργού θα συνδεθεί εν ευθέτω χρόνω με απολύσεις. Θυμηθείτε τι είχε γίνει επί Σαμαρά με τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ. Μακάρι να βγουν ανυπόστατες φήμες αυτά, αλλά...
Λίγο βαρύ και δύσκολο αυτό γιατί θα γίνεται χαμός με τις δικαστικές προσφυγές!!! Θα δουλέψουν καλά οι δικηγόροι πάντως. Είναι πολύ εύκολο να ισχυριστείς λόμπι και πως ο διευθυντής με την οποίο είσαι σε ρήξη επηρέασε και τους άλλους δύο και πάει να σε σουτάρει. Επίσης επειδή ως λαός είμαστε και λίγο ευέξαπτοι βλέπω να πέφτει ξύλο αν τολμήσει σύμβουλος να εισηγηθεί απόλυση εκπαιδευτικού. Και όταν μιλάω για ξύλο το εννοώ...
Είμαστε οι πιο μορφωμένοι της χώρας μετά τους καθηγητές πανεπιστημίου. Θα έπρεπε να είμαστε η ελίτ. Και μας έχουν για κακομοίρηδες.
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων έχει θεσμοθετηθεί από την εποχή του
Σύνταγμα των Ελλήνων. Άρθρο 103Παρ. 4 Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Aυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους.Kατά των αποφάσεων των συμβουλίων αυτών επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας, όπως νόμος ορίζει.Υ.Γ. Για να γίνει παύση δημοσίου υπαλλήλου από τα καθήκοντα του θα πρέπει ή να καταργηθεί η θέση του (δηλαδή να καταργηθεί η ειδικότητα του από την εκπαίδευση) ή αν καταδικαστεί από δικαστήριο για ποινικό αδίκημα ή με απόφαση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου εφόσον έχει υποπέσει σε σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα ( αδικαιολόγητη αποχή από τα καθήκοντα του κλπ.)... Όσο και αν ελπίζουν κάποιοι ότι η αρνητική αξιολόγηση μπορεί να απολύσει εκπαιδευτικό είναι εκτός τόπου και χρόνου. Εκτός και αν αναθεωρηθεί το Σύνταγμα και ενσωματωθεί η έννοια της αρνητικής αξιολόγησης και συνδεθεί με την παύση των καθηκόντων του. Έως τότε ας μην τρομοκρατούν κάποιοι άνευ λόγου και αιτίας!!!