ritsa., amalitsa και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θεωρούν ότι το δυναμικό του παιδιού τους χαντακώνεται αν δεν έχει όμιλο ρομποτικής το σχολείο τους και σκάνε που το διπλανό έχει.
Γνωρίζω περιπτώσεις γονέων που μένουν σε απόσταση 18-20 χιλιομέτρων από το Χ σχολείο, και μηχανεύονται ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς (ως και εικονικά μισθωτήρια συμβόλαια κατοικιών, μια φάμπρικα που κρατάει χρόνια και έχει θρέψει κόσμο και κοσμάκη στις τοπικές κοινότητες που ανήκει δικαιοδοτικά το σχολείο) για να γράψουν τα παιδιά τους σε αυτό, γιατί θεωρούν ότι το Υ σχολείο (της δικής τους γειτονιάς) είναι πολύ banál και άρα δεν καλλιεργεί το... "δυναμικό" του παιδιού, ούτε φυσικά προσφέρει... networking με τους... μελλοντικούς ηγέτες (τρομάρα μας). Και προτιμούν (ιδίως αν δεν εργάζονται) να κάνουν κάθε μέρα το δρομολόγιο πήγαινε-έλα εις διπλούν, παρά να συγχρωτιστεί εκπαιδευτικά το βλαστάρι τους με την... πλέμπα.
Και εγώ το ίδιο. Θέλω να διαχωριστώ από τους ναιναίκους ηλίθιους εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν την απαξιολόγηση (οι οποίοι ευελπιστώ ότι θα είναι ελάχιστοι).Το "μη ικανοποιητικός" στην δεδομένη απαξιολόγηση της ακατανόμαστης θα είναι για μένα ένας τίτλος τιμής. Θα μαζευόμαστε όλοι εμείς οι "μη ικανοποιητικοί" στα ΕΣΠΑσεμινάρια, θα κάνουμε ρεφενέ για δικαστικούς αγώνες ενάντια σε διευθυντές που καταπατούν το δικαίωμα της απεργίας, θα οργανωνόμαστε για αγώνες δράσεις και φυσικά θα ξεφτιλίζουμε φραστικά τους ΕΣΠΑ-λιγούρηδες εκπαιδευτές που θα επιδιώκουν να εκπαιδεύσουν (στην οσφυοκαμψία) εμάς τους ανεκπαίδευτους.
Προφανώς κ θα ναι τίτλος τιμής το μη ικανοπιητικός γιατί δεν θα σας σουτάρουνε αχχχχαχ, 5 βιντεακια του ΙΕΠ θα δουνε οι 2-3 νοματαίοι σ ολη την Ελλάδα π θα ναι "μη ικανοπιητικοί" γιατί ολοι 10 θα πάρουνε, νοουαν γκιβσ α φακ, τα μιστά πέφτουνε κ για τους αξιολογούμενους κ τους αξιολογήτες, οποτεεεε?!! ετσι κ δεν ησασταν Ελλάντα όμως κ παιζόταν η θεσούλα σαςςς τα ελληνικά γκράντε καπεταντλικα-νταηλίκια δεν θα υπήρχανε. Απλό ειναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι. Θα περάσουμε τέλεια!!!!!
τους ΕΣΠΑ-λιγούρηδες εκπαιδευτές
Είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι η αξιολόγηση είναι εκτός τόπου και χρόνου. Οτι όλα αυτά που ζητάνε είναι ουτοπικά και εχουν γίνει για να μας κόψουν τον μισθό κάποια στιγμή στο μέλλον. Αυτό δεν αλλάζει.Θέλω όμως να θέσω κάτι . Θα γράψω μια συζήτηση που είχα με συνάδελφο (με 15 χρόνια υπηρεσία) που διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα και το έχει διδάξει και στο παραλθόν. Η συζήτηση έγινε σήμερα με αναταλαγή μηνυμάτωνΕρώτηση συναδέλφου : Το μισό μέτρο είναι 5000 χιλιοστά ή 50000 χιλιοστά;Απάντηση : Το μισό μέτρο είναι 500 χιλιοστά. Γι αυτο τα λένε και χιλιοστά. Το ένα μέτρο είναι 1000 χιλιοστά άρα το μισό 500Συνάδελφος : Αυτό ήξερα και εγώ . Αλλά τα παιδιά που λέγανε άλλο. Τελικά είχα δίκιο.Γιατί όμως ο παραπάνω διάλογος (αληθινός αφού υπάρχουν τα μηνύματα) έχει σχέση με την αξιολόγηση και το συγκριμένο νήμα. Ο συνάδελφος αυτός παίρνει τα ίδια ή περισσότερα χρήματα από κάποιους άλλους , έχει διοριστεί εδώ και 15 χρόνια κοντά στο σπίτι του και άλλα πολλά. Ας μου απαντήσει κάποιο που τραβιέται από εδώ και κει τόσα χρόνια. Πως νιώθει; Η αν ήσασταν γονεας παιδιού της τάξης και σας έλεγε το παιδί σας ότι ο συνάδελφος πίστεψε το παραπάνω. Τι θα λέγατε; Δεν είναι αναγκαίο να βρεθούν οι περιπτώσεις (και είναι πολλές) συναδέλφων που χρειάζονται μία βοήθεια για να είναι αποτελεσματικοί μέσα στην τάξη; Θα μου πείτε ότι η αξιολόγηση έτσι όπως πάει να γίνει δεν έχει σχέση με αυτό που ανέφερα. Φυσικά και δεν έχει. Αλλά ποια είναι τελικά η λύση; Προτιμώ σοβαρές απαντήσεις αντί επιθεσεις ότι λέω ανακρίβειες και χτυπάω συναδέλφους...
Δεν είναι αναγκαίο να βρεθούν οι περιπτώσεις (και είναι πολλές) συναδέλφων που χρειάζονται μία βοήθεια για να είναι αποτελεσματικοί μέσα στην τάξη;