0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμένα αυτό που με αγχώνει πολύ και με προβληματίζει, ειναι η αξιολόγηση από τον διευθυντή. Γιατί εκεί μπαίνουν συμπάθειες-αντιπάθειες, γλειψίματα, κόντρες και άλλες τέτοιες δυσάρεστες καταστάσεις. Εμένα πχ μπορεί να τον ενοχλεί που δεν βγαίνω να κάνω babysitting σε μαθητες που έχουν κενό, και να θεωρήσει ότι προσφέρω λιγότερα απ αυτόν που κάνει το μαντρόσκυλο γιατί δεν έχει καμία άλλη δουλειά του σχολείου να κάνει στα κενά του. Ή να πριμοδοτήσει κάποιον που είναι πρόθυμος να πάει στην τριήμερη, την οποία εγω καταψηφίζω κάθε χρόνο. Ή να ενοχληθεί επειδή απαιτώ να λυθούν τα ζητήματα συμπεριφοράς στα ζόρικα τμήματα, ενώ άλλοι τα υπομένουν σιωπηρά, και λένε το κλασικό «α σ εμένα δεν κάνουν τίποτα» και δεν τον ενοχλούν.
Ξαναλέω, το να αναφέρει κάποιος αν εμφανίζεσαι ή όχι στην δουλειά σου και αν τηρείς τους νόμους (για τους οποίους η ΕΛΜΕ-σύλλογός σου δεν έχει κηρύξει απεργία) δεν είναι αξιολόγηση. Είναι υπηρεσιακή υποχρέωση. Η ακατανόμαστη το ονομάζει αξιολόγηση, για επικοινωνιακούς λόγους.Φυσικά αν με αναφέρει ο διευθυντής μου ("αξιολογήσει" σύμφωνα με την λανθασμένη ορολογία της ακατανόμαστης) ότι δεν τηρώ κάποιους νόμους, θα φάει και αυτός ΑΝΑΦΟΡΑ για όλους τους νόμους που ο ίδιος δεν τηρεί (και είναι πολλοί, πιστέψτε με). Σε ένα σύλλογο 25 ατόμων, θα έχει εις βάρος του κάθε εκπαιδευτικός από μια αναφορά("αξιολόγηση") από τον διευθυντή του, και αυτός ο έρημος ο διευθυντής θα έχει να αντιμετωπίσει 25 αναφορές στην κεφάλα του!!!! Να δούμε ποιος θα επικρατήσει τελικά!!!!
Τι πίνεις και δεν μας δίνεις, άνθρωπε μου; Είπα εγω ότι θα με αναφέρει ο διευθυντής γιατί δεν τηρώ νόμους;
Το κομβικό λάθος της αξιολόγησης ειναι ότι συνδέεται με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων άρα δεν θέλουν την βελτίωση των όποιων κενών και αδυναμιών του εκπαιδευτικού προσωπικού....Γι΄αυτό απαιτούμε μονιμοποίηση τώρα...κι αν βγούμε ανεπαρκείς...μετάταξη σε άλλη θέση στο δημόσιο διοικητική και με τις ίδιες αποδοχές
πρώτα μονιμοποίηση μετά αξιολόγηση μετα μετάταξη
Οι γελοίοι είν' οι οικειοθελώς προσφερθέντες μέντορες. Για να ξέρουμε τι μας γίνεται εδώ μέσα.
και απο άλλες ενδείξεις στερούνται παντελώς σοβαρότητας αυτά που λες ! ακόμα και ο λεμονάκιας στα ακραία πιο σοβαρός ακούγεται (που δεν είναι πάντα). προσπαθείς να πείσεις παραπάνω ότι όλα καλά και άρθρα αναστοχασμού κλπ. έχεις ιδέα τι έγινε με τις μετατάξεις μέσω ΕΣΚ με το ΥΠΑΙΘ ;;;;;; και για ικανούς κριθέντες από άλλους φορείς ! γιατί άχρηστους για εκπαίδευση να τους κρατήσει στο δημόσιο; επίσης, έχεις ακούσει τι έγινε με τις διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών παλιάαααα επί ΠΘ ως ΥΠΕΣ; ή νομίζεις ότι θα πληρώνονταν διά βίου να κάθονται όπως λένε σήμερα παπαγαλάκια μπλε ; τελικά έχει πλάκα το νήμα, γράφτε κι άλλα.
άχρηστους για εκπαίδευση ...άρα θεωρείς ότι η αξιολόγηση θα αναδείξει τέτοιες περιπτώσεις...γι΄ αυτό επικρίνεται και υπονομεύεται