*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 697491 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3724 στις: Μάρτιος 01, 2023, 07:07:55 μμ »
Ποιος αντιπαρατίθεται μαζί σου;Είπαμε,έχεις δίκιο σε όλα!
Welcome to 19th century  ;D
Δεν έχω να πω κάτι άλλο κι ούτε ν' αστειευτώ. Η μέρα είναι πολύ άσχημη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2023, 07:37:37 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:26:16 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3725 στις: Μάρτιος 01, 2023, 09:48:33 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/409310_symboylos-ekpaideysis-filologon-xaraktirizei-ekpaideytikoys-os-koproskyla

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΡΙΑ!!! ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ... ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ!!!

μπείτε στον κόπο να φυλλομετρήσετε το διδακτορικό της ... θα καταλάβετε πάρα πολλά !

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2213
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3727 στις: Μάρτιος 03, 2023, 08:42:13 πμ »
Φτάνει με την κόντρα. Το νήμα θα παραμείνει κλειδωμένο μέχρι να σβηστούν τα άσχετα και προκλητικά μηνύματα. Μέλος που δεν θα τηρεί τους κανόνες του φόρουμ θα διαγράφεται.


Υ.Γ. Το νήμα ξεκλειδώνεται Άν έχετε κόντρα συνεχίστε τη με π.μ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2023, 11:23:11 πμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:26:16 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3728 στις: Μάρτιος 03, 2023, 12:49:51 μμ »
Φτάνει με την κόντρα. Το νήμα θα παραμείνει κλειδωμένο μέχρι να σβηστούν τα άσχετα και προκλητικά μηνύματα. Μέλος που δεν θα τηρεί τους κανόνες του φόρουμ θα διαγράφεται.


Υ.Γ. Το νήμα ξεκλειδώνεται Άν έχετε κόντρα συνεχίστε τη με π.μ.

Θα μπορούσαν, αντί να διαγραφούν τα μηνύματα, να μεταφερθούν σε ένα νέο νήμα στην κατηγορία "κοινότητα Pde".

Προσπαθούσαμε να ανακαλύψουμε ποιος διόρισε τον αχθοφόρο σταθμάρχη ως μετακλητό υπάλληλο στο υπουργείο παιδείας, και η διαγραφή των μηνυμάτων δεν βοηθάει στην αναζήτηση της αλήθειας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2023, 06:24:50 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2213
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3729 στις: Μάρτιος 03, 2023, 01:55:35 μμ »
Θα μπορούσαν, αντί να διαγραφούν τα μηνύματα, να μεταφερθούν σε ένα νέο νήμα στην κατηγορία "κοινότητα Pde".

Προσπαθούσαμε να ανακαλύψουμε ποιος διόρισε τον αχθοφόρο σταθμάρχη ως μετακλητό υπάλληλο στο υπουργείο παιδείας, και η διαγραφή των μηνυμάτων δεν βοηθάει στην αναζήτηση της αλήθειας.

Συνάδελφε μόνο αυτό δεν γινόταν. Μόνο βρίσιμο δεν επεσε στο νήμα. Όλα τα ποστ που έσβησα παραβιάζανε τους κανόνες του φόρουμ. Αν θέλετε να ανακαλύψετε την αλήθεια ανοίξετε νέο νήμα και κάντε το με κόσμιο τρόπο. Δεν θα το συνεχίσω. Όποιο μήνυμα παραβιάζει τους κανόνες θα διαγράφεται.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3730 στις: Μάρτιος 05, 2023, 04:09:11 μμ »

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3731 στις: Μάρτιος 05, 2023, 04:34:47 μμ »
.....Κλείνοντας την προσέγγιση του θέματος, υπογραμμίζουμε ότι η εκπαίδευση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα  κοινωνικής συνοχής και  οικονομικής, επιστημονικής, πολιτισμικής και κοινωνικής ανάπτυξης μιας χώρας. Αυτό σημαίνει από την πλευρά των ασκούντων την εκπαιδευτική πολιτική ότι ο παράγοντας αυτός όχι μόνο θα πρέπει να προστατευτεί ως πολύ σημαντικός θεσμός, αλλά και να ληφθούν εκείνα τα μέτρα που θα ενισχύσουν  τον ρόλο που του έχει ανατεθεί από το ίδιο το κοινωνικό σύστημα. Η ομαλή και αποτελεσματική εκπαίδευση στηρίζεται σε μια σχέση εμπιστοσύνης και συναινετικής συνεργασίας ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και την εκπαιδευτική κοινότητα. Η δυσπιστία και η καχυποψία, που είναι διάχυτες, ειδικά το τελευταίο διάστημα στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, εξαιτίας της ασκούμενης μέχρι τώρα εκπαιδευτικής πολιτικής, δεν διαμορφώνουν ευνοϊκές συνθήκες μεταξύ τους για μια αγαστή συνεργασία στα θέματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση στη χώρα μας. Το γεγονός αυτό φέρνει στο επίκεντρο την ευθύνη της πολιτείας, η οποία πρέπει να δείξει την εμπιστοσύνη που αρμόζει προς τους εκπαιδευτικούς, για να αισθανθούν εμπράκτως ότι έχουν την ηθική και θεσμική στήριξή της και, τελικά,  ότι αναγνωρίζει και σέβεται το έργο που επιτελούν. Στην περίπτωση της διαχείρισης της εκπαίδευσης θα προτείναμε στην ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αξιοποιήσει τον βασικό και γενικό κανόνα, σύμφωνα με τον οποίο  ο τρόπος επικοινωνίας και υλοποίησης των σχεδιασμών και των εκπαιδευτικών μέτρων παίζει καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα και την αποτελεσματική εφαρμογή του.

Και ας μην λησμονούμε την αποδεδειγμένη ερευνητική παραδοχή ότι ένας εργαζόμενος αποδίδει πολύ περισσότερο, όταν είναι ικανοποιημένος από τις στενότερες και ευρύτερες εργασιακές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που τον περιβάλλουν.

Κωνσταντίνου Χαράλαμπος
*Ομότιμος Καθηγητής Σχολικής Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Αντιπρόεδρος Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος



Κρατάω τον επίλογο!..........
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2023, 04:41:07 μμ από marieta 2014 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3732 στις: Μάρτιος 05, 2023, 06:48:45 μμ »
Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο. Οι συνδικαλιστές μας, για το δικό τους παιχνίδι, έχουν φέρει τον κλάδο σε μια συνεχή αντιπαράθεση, αδιέξοδη με την Υπουργό, για θέματα στα οποία αποτελούν ταμπού για την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες: αξιολόγηση! Το βασικό αγκάθι! Γιατί; Είναι επιταγή ευρωπαϊκή να αξιολογείται κάθε δημόσιος λειτουργός. Σίγουρα στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει αξιολόγηση παρωδία και κανείς μας δεν μπορεί να πιστέψει ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα φέρει την Άνοιξη στην εκπαίδευση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να αντιδράμε στην ύπαρξή της. Είμαστε οι πιο πολύτιμοι δημόσιοι λειτουργοί, φέρουμε τεράστια ευθύνη για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πολιτών, άρα και των τωρινών, λειτουργούμε στο πιο νευραλγικό πόστο της Πολιτείας...αυτό από μόνο του κάνει επιτακτικό το να αξιολογούμαστε και μάλιστα διαρκώς!!

Το έχω πει πολλές φορές, μέχρι που γίνομαι γραφικός: δεν πείθουμε την κοινωνία ότι η αξιολόγηση είναι κακός διάβολος. Κι αυτό γιατί όλα όσα αναφέρουν οι παρατάξεις του ακροαριστερού τόξου, είναι στο φάσμα του φανταστικού, περιγράφουν μια ζοφερή κατάσταση, την οποία ακούω σχεδόν 30 χρόνια, αλλά ποτέ δεν είδα και είμαι σίγουρος ότι δεν θα δω!! Για δικούς τους λόγους πολιτικής κατανάλωσης και τόνωσης της επαναστατικής τους φύσης, σωρεύουν ό,τι πιο άσχημο υπάρχει σε διάφορα συστήματα ανά τον κόσμο, κυρίως τον αγγλοσαξωνικό, παρουσιάζοντάς το ως δεδομένο κακό που θα μας βρει με την εφαρμογή της αξιολόγησης...

Αχ! Ποιος τους πιστεύει; Γιατί αλήθεια τρομοκρατούν; Τόσα χρόνια τρεις δεκαετίες που τα λένε, δεν τους έχετε βαρεθεί; Ο κλάδος τους έχει βαρεθεί, αφού βρίσκονται στη μειοψηφία πάντα στις εκλογές. Αλλά οι κραυγές τους δυνατές ακούγονται πολύ. Η λογική δεν κραυγάζει, αλλά καίει!

Η λογική λοιπόν επιτάσσει να αξιολογηθούμε με ένα σύστημα που δεν έχει ούτε ποσοστά απόρριψης, ούτε σύνδεση με μισθό, ούτε πολύ περισσότερο με απολύσεις. Να αξιολογηθούμε από τους Συμβούλους μας, συναδέλφους με τους οποίους έχουμε ανταλλάξει τις αγωνίες μας τόσα χρόνια για τη μάθηση των παιδιών μας... (αυτά αναγράφονται στο φεκ, αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ)

Με πολλή πίκρα παρατηρώ οι συνάδελφοι να διχάζονται ΟΧΙ από το Υπουργείο, αλλά από τους συνδικαλιστές τους, όχι από όλους ΒΈΒΑΙΑ, από αυτούς τους ακραίους που ζητούν κομματική ταυτότητα, ζητούν φρονηματισμό προς συγκεκριμένη ιδεολογία, κι αν διαφέρεις σε χαρακτηρίζουν με τη μία και σου κολλούν μια ταμπέλα ΝΑ! Ξεκινούν τις προσωπικές επιθέσεις και υποτιμούν και απαξιώνουν όσα έχεις πετύχει: πτυχία, επιμορφώσεις, έρευνα, καλές σχέσεις με τους μαθητές, ενασχόληση με τα προβλήματα των μαθητών, των γονιών τους, ανάγκη να μαθαίνεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι και και και... όλα τα ακυρώνουν με το αιτιολογικό:
"Αυτός μαζεύει χαρτιά για να φανεί καλός", "Αποζητά την αξιολόγηση, γιατί είναι δεξιός!" και άλλα τέτοια ωραία ακούγονται στους συλλόγους αυτές τις μέρες.

Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική, φλομώνοντας στα ψέματα τους συναδέλφους που πρόκειται πρώτοι να αξιολογηθούν, τρομοκρατούνται από τους συναδέλφους τους και κάποιους συνδικαλιστές.

Για να κλείσω: ο καθένας έχει κρίση. Μελετά προσεκτικά και δεν επαφίεται στην "καλή" θέληση των συνδικαλιστών του, οι οποίοι με την πρώτη ήττα σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3348
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3733 στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:10:11 μμ »
JURE, στην παραπάνω τοποθέτηση του καθηγητή δεν υπάρχει ούτε μια λέξη υπέρ της αξιολόγησης. Ίσα- ίσα, εμμέσως πλην σαφώς, λέει ότι η εκπαιδευτική πολιτική είναι προβληματική. Με αυτό όλοι συμφωνούμε. Και εξάλλου, όταν βλέπουμε ότι κάποιοι νέοι σύμβουλοι είναι και κομματικά στελέχη, λες ότι τώρα θα αξιολογηθώ από ποιον; Από τα στελέχη του κόμματος;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3734 στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:13:24 μμ »
Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.
Ναι. Τον κ... τους κοιτούν. Τον ίδιο, όμως, κοιτούν κι οι πολιτικοί που ευαγγελίζονται την αξιολόγηση. Και, πράγματι, δεν ξεχνάμε. Οι πολιτικοί της (υποτιθέμενης) Αριστείας έφτιαξαν τους δυο νόμους, της Γιαννάκου και του Στυλιανίδη, που κατακρεούργησαν το γραπτό ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3735 στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:24:27 μμ »
https://www.iefimerida.gr/politiki/o-mitsotakis-xekinaei-ayrio-tin-axiologisi-ton-ypoyrgon-poioys-tha-dei-prota
 
για όσους δεν πολυθυμούνται ή δεν πολυπροσέχουν, να θυμίσω ότι κάτι είχε ακουστεί κάποτε για αξιολόγηση υπουργών (αξιολόγηση τύπου λέμε τώρα), θα έχουν περάσει και τρία+ χρόνια

και άντε εμείς δε θέλουμε, δεν μπορούμε, δεν έχουμε το επίπεδο να καταλάβουμε πόσο καλό είναι, δεν  έχουμε πειστεί για τις αγνές προθέσεις, είμαστε υποχείρια, κου λου που, κου λου που, αυτοί που ήθελαν, μπορούσαν, ήξεραν, είχαν το know how, ήταν και άριστοι και δεν είχαν και τίποτα να φοβηθούν πώς ακριβώς κατάφεραν να μην αξιολογηθούν, ποιο αντιδραστικό στοιχείο εμπόδισε τη διαδικασία;
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3736 στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:31:41 μμ »
Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο. Οι συνδικαλιστές μας, για το δικό τους παιχνίδι, έχουν φέρει τον κλάδο σε μια συνεχή αντιπαράθεση, αδιέξοδη με την Υπουργό, για θέματα στα οποία αποτελούν ταμπού για την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες: αξιολόγηση! Το βασικό αγκάθι! Γιατί; Είναι επιταγή ευρωπαϊκή να αξιολογείται κάθε δημόσιος λειτουργός. Σίγουρα στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει αξιολόγηση παρωδία και κανείς μας δεν μπορεί να πιστέψει ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα φέρει την Άνοιξη στην εκπαίδευση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να αντιδράμε στην ύπαρξή της. Είμαστε οι πιο πολύτιμοι δημόσιοι λειτουργοί, φέρουμε τεράστια ευθύνη για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πολιτών, άρα και των τωρινών, λειτουργούμε στο πιο νευραλγικό πόστο της Πολιτείας...αυτό από μόνο του κάνει επιτακτικό το να αξιολογούμαστε και μάλιστα διαρκώς!!

Το έχω πει πολλές φορές, μέχρι που γίνομαι γραφικός: δεν πείθουμε την κοινωνία ότι η αξιολόγηση είναι κακός διάβολος. Κι αυτό γιατί όλα όσα αναφέρουν οι παρατάξεις του ακροαριστερού τόξου, είναι στο φάσμα του φανταστικού, περιγράφουν μια ζοφερή κατάσταση, την οποία ακούω σχεδόν 30 χρόνια, αλλά ποτέ δεν είδα και είμαι σίγουρος ότι δεν θα δω!! Για δικούς τους λόγους πολιτικής κατανάλωσης και τόνωσης της επαναστατικής τους φύσης, σωρεύουν ό,τι πιο άσχημο υπάρχει σε διάφορα συστήματα ανά τον κόσμο, κυρίως τον αγγλοσαξωνικό, παρουσιάζοντάς το ως δεδομένο κακό που θα μας βρει με την εφαρμογή της αξιολόγησης...

Αχ! Ποιος τους πιστεύει; Γιατί αλήθεια τρομοκρατούν; Τόσα χρόνια τρεις δεκαετίες που τα λένε, δεν τους έχετε βαρεθεί; Ο κλάδος τους έχει βαρεθεί, αφού βρίσκονται στη μειοψηφία πάντα στις εκλογές. Αλλά οι κραυγές τους δυνατές ακούγονται πολύ. Η λογική δεν κραυγάζει, αλλά καίει!

Η λογική λοιπόν επιτάσσει να αξιολογηθούμε με ένα σύστημα που δεν έχει ούτε ποσοστά απόρριψης, ούτε σύνδεση με μισθό, ούτε πολύ περισσότερο με απολύσεις. Να αξιολογηθούμε από τους Συμβούλους μας, συναδέλφους με τους οποίους έχουμε ανταλλάξει τις αγωνίες μας τόσα χρόνια για τη μάθηση των παιδιών μας... (αυτά αναγράφονται στο φεκ, αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ)

Με πολλή πίκρα παρατηρώ οι συνάδελφοι να διχάζονται ΟΧΙ από το Υπουργείο, αλλά από τους συνδικαλιστές τους, όχι από όλους ΒΈΒΑΙΑ, από αυτούς τους ακραίους που ζητούν κομματική ταυτότητα, ζητούν φρονηματισμό προς συγκεκριμένη ιδεολογία, κι αν διαφέρεις σε χαρακτηρίζουν με τη μία και σου κολλούν μια ταμπέλα ΝΑ! Ξεκινούν τις προσωπικές επιθέσεις και υποτιμούν και απαξιώνουν όσα έχεις πετύχει: πτυχία, επιμορφώσεις, έρευνα, καλές σχέσεις με τους μαθητές, ενασχόληση με τα προβλήματα των μαθητών, των γονιών τους, ανάγκη να μαθαίνεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι και και και... όλα τα ακυρώνουν με το αιτιολογικό:
"Αυτός μαζεύει χαρτιά για να φανεί καλός", "Αποζητά την αξιολόγηση, γιατί είναι δεξιός!" και άλλα τέτοια ωραία ακούγονται στους συλλόγους αυτές τις μέρες.

Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική, φλομώνοντας στα ψέματα τους συναδέλφους που πρόκειται πρώτοι να αξιολογηθούν, τρομοκρατούνται από τους συναδέλφους τους και κάποιους συνδικαλιστές.

Για να κλείσω: ο καθένας έχει κρίση. Μελετά προσεκτικά και δεν επαφίεται στην "καλή" θέληση των συνδικαλιστών του, οι οποίοι με την πρώτη ήττα σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.

@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...


Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 563
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3737 στις: Μάρτιος 05, 2023, 09:43:06 μμ »
Η συγκεκριμένη πως μας προέκυψε επιθεωρήτρια, αναρωτήθηκε κανείς;
Έχει δώσει εξετάσεις στο γνωστικό, συγκρινόμενη με άλλους συναδέλφους;
Την έχει δει κανείς αν διδάσκει και πως διδάσκει σε μαθητές;

Όχι βέβαια, όπως όλοι οι επιθεωρητές, προέκυψε επιθεωρήτρια από συνεντεύξεις και από αγορασμένα μεταπτυχικά.

Από εκεί πηγάζει το κακό, οι επιθεωρητές είναι ένας θεσμός που ευνοεί τα βύσματα της ακατανόμαστης, και της κάθε ακατανόμαστης.

Με το που θα αλλάξει η κυβέρνηση θα πρέπει όλοι οι σημερινοί επιθεωρητές να απομακρυνθούν από την εκπαίδευση (να μην πω από το δημόσιο γενικότερα), και να νομοθετηθεί ένας νέος θεσμός που να προάγει αληθινούς αξιολογητές.
Είναι η Αξιολογητής ΠΕ02 του Νόμου Εβρου. Πριν από λίγο είχε τελειώσει το διδακτορικό της και με τις κρίσεις έγινε Σύμβουλος. Περιπτωσαρα. Φαντάσου τώρα να μπει στην τάξη αυτή. Ουε και αλίμονο. Εχθές έγινε πάντως καταγγελία από την Β ΕΛΜΕ Εβρου για τα γραφόμενα της

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158523
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.