0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο Β επιπεδο αξιολογησης θα εχει παλι παρατηρηση μαθηματων κτλ; οπως σε α1 και α2 ή θα γινει τυπου μια κοινη συννενοηση και εκθεση του διευθυντη σχολικης μοναδας με τον υπευθυνο παιδαγωγικης ευθυνης με θεματα την υπηρεσιακη συνεπεια κτλ; στα α1 και α2 ειχε ουκ ολιγα να ετοιμασουμε με τα πρακτικα.
Σιγά σιγά ξεκινάει και το Α2 στα ΠΡΟ-ΠΕΙ
Τι είναι τα ΠΡΟ-ΠΕΙ;
Πρότυπα-Πειραματικά
Καλησπέρα, πέρα από την έκθεση αυτοαξιολόγησης, ανεβάζουμε τίποτε άλλο στην πλατφόρμα;Τα σενάρια διδασκαλίας για την παρατήρηση από τον σύμβουλο;Και ένα τελευταίο, ο διεθυντής που θα μπει στην τάξη για παρακολούθηση παιδαγωγικού κλίματος, θέλει κι αυτός σενάρια και φανφάρες;Αν είναι έτσι τότε για να ξεμπερδεύω σκέφτομαι να επαναλάβω το μάθημα που θα δει ο σύμβουλος Κωλόζωα, τα τελευταία χρόνια ο φόρτος εργασίας έχει τριπλασιαστεί, οι απαιτήσεις έχουν γίνει εξωφρενικές, κάθε που βγαίνει Φεκ σημαίνει αυτόματα νέο χώσιμο, κάθε σχολείο και καημός, η αξία του μισθού για γέλια, ιδίως αν είσαι εκτός τόπου συμφερόντων και για τους κλόουν του υπουργείου όλα βαίνουν καλώς!
Μπορεί να γίνει αξιολογηση Β χωρίς να έχει γίνει η αξιολόγηση Α1 και Α2;
Έχω ανεβάσει την έκθεση αυτοαξιολογησης για το Α1. Τα σχέδια διδασκαλίας θα τα ανεβάσει ο σύμβουλος εκπαίδευσης αξιολογητής.Η ερώτηση μου είναι και αφορά την έκθεση αυτοαξιολογησης για το Α2.Ποια η διαφορά της από την έκθεση αυτοαξιολογησης του Α1;