0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρέπει το Υπουργείο να επανεξετάσει λίγο τον νόμο... μπαίνουμε σε περίεργα μονοπάτια πλέον. Οι Σύμβουλοι πρέπει να είναι Σύμβουλοι και όχι επιθεωρητές... Γνωρίζω αρκετούς νεοδιόριστους με τρελό άγχος για την μονιμοποίηση τους και Συμβούλους με ύφος δέκα καρδιναλίων... λυπηρό. Πείτε μου σε ποιόν άλλο κλάδο εργαζομένων οι υπάλληλοι περνάνε από 40 κύματα στην αξιολόγηση; Νομίζω μόνον οι εκπαιδευτικοί. Αντί να μας συμβουλεύουν και να μας στηρίζουν μας κάνουν γλύφτες διευθυντή και Συμβούλου...Υ.Γ... Τελικά αναβαθμίστηκε η ποιότητα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα ή ακόμη; Το δούλεμα συνάδελφοι πρέπει να έχει και ένα όριο....
Δε μας καίγεται καρφί, Έσπερε, τι λεν οι επιθεωρητές. Άμα μπορούν, να μπουν σε τάξη να κάνουν μάθημα. Άμα δε μπορούν, να παν σπίτι τους ή στον ιδιωτικό τομέα. Το δημόσιο δασκάλους χρειάζεται. Όχι παρασιτούντες.
Δεν μας ενοχλεί λοιπόν αυτός που κάνει καραγκιοζιλίκια και απατεωνιές. Μας ενοχλεί αυτός που το επισημαίνει.
Καραγκιοζιλίκια κι απατεωνιές κάνουν εκείνοι που αποφεύγουν την τάξη και τα παιδιά. Όχι οι δάσκαλοι. Κι οι επίδοξοι Κλουζώ που μάθημα δεν κάνουν αλλά φορούν το καπέλο και τη ρεντικότα μ' ανασηκωμένο το γιακά και γυρεύουν να ξετρυπώσουν λουφατζήδες ας κοιταχτούν στον καθρέφτη. Θα τους εμφανίσει. Αμέσως.
Συγγνώμη, αλλά όποιος στήνει διδασκαλιες, εκμεταλλεύεται τη βοήθεια άλλου για να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο, κάνει μάθημα προσυνεννοημένο και διαφορα άλλα φαιδρά, δεν είναι δάσκαλος. Μετά με τι μούτρα θα προσέχει τα παιδιά μην αντιγράψουν; Τέτοιους εκπαιδευτικούς θελουμε; Θα μου πεις αυτό το σύστημα, αυτούς βγάζει. Διορίζεσαι με αγορασμένες εργασίες, αυτό θα συνεχίσεις να κανεις και μετά.
Μα το φοβερό με την μέθοδο αξιοόγησης που έχει επιλεχθεί είναι ότι αναγκάζει ανθρώπους με χρόνια εμπειρίας στην τάξη να είναι ανασφαλείς με τον εαυτό τους με αποτέλεσμα αυτά που ζούμε και ακούμε. Δεν βοηθάνε καθόλου οι φήμες για ποινές και άλλα φαιδρά που διαβάζουμε αριστερά και δεξιά. Θυμίζω, ότι αξιολόγηση με "1" σημαίνει απλά ότι παρακολουθείς ένα σεμινάριο. Ωστόσο, οι φήμες ότι θα συνδεθεί με μισθοδοσία και απολύσεις οργιάζουν. Σε αυτό το κλίμα δεν είναι εύκολο να... κρατήσεις χαρακτήρα γιατί η οικονομική επιβίωση είναι καταλυτικός παράγοντας.
Κοίτα να δεις, κι εγω αγχώνομαι στηνιδέα να μπει κάποιος στην τάξη, όχι για το μάθημα μου, αλλά για τη συμπεριφορά των παιδιών. Δεν θέλω να θεωρήσεις κάποιος ότι δεν μπορώ να τα κρατήσω ησυχα. Όταν όμως έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τμήμα και ώρα, αυτο εξισορροπείται. Αν δεν εχεις κανέναν μυστήριο σύμβουλο που να ζητάει τελείως ανέφικτα πράγματα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εκτίθεσαι. Δηλαδή αν κάνουν έτσι για τους συμβούλους, τι θα κάνουν για τους διευθυντές που είναι ο πραγματικός κίνδυνος αναξιοκρατίας, τιμωρίας, πιέσεων κλπ;
https://www.insider.gr/tax-labour/318743/mponoys-paragogikotitas-sto-dimosio-pos-tha-dinetai-prim-15-pote-mpainei-se-ishy... Για τους εκπαιδευτικούς που περνάνε από τρεις αξιολογήσεις προβλέπεται ένα αγγούρι όρθιο και δυο αυγά Τουρκίας!!!
[...]Το θέμα μου είναι πως δεν καταδέχομαι αυτό το καραγκιοζιλικι, με προσβάλλει σαν εκπαιδευτικό και σαν άνθρωπο γι αυτό και απέχω και θα απέχω όσο με καλύπτει η ολμε η η ελμε. Όσο κι αν έχουν λυσσαξει, όσο κι αν απειλούν.[...]