*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 939510 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #392 στις: Μαρτίου 07, 2012, 07:22:49 pm »
Μόλις πριν από λίγο το ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ έλεγε,με αφορμή την αξιολόγηση των δασκάλων στη Νέα Υόρκη,ότι εδώ η αξιόλογηση των εκπ/κών ακόμα μελετάται και ότι μάλλον θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του νέου μισθολογίου.Κάτι είπε ότι μπορεί κι εδώ να συνδεθεί,όπως και στη Νέα Υόρκη,με τις επιδόσεις των μαθητών.Και έληξε με την ένσταση του Μπιλ Γκέιτς απέναντι στο σύστημα αξιολόγησης,επειδή αυτό δεν διορθώνει τους εκπ/κούς,αλλά απλά τους εκθέτει δημόσια.
H ένσταση του Γκέιτς δεν ήταν γενικά για την αξιολόγηση, είπαν εξάλλου στο δελτίο ότι και αυτός εφαρμόζει ένα σύστημα αξιολόγησης στην εταιρία του, αλλά στη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων, κάτι που θέλουν να κάνουν στις ΗΠΑ σαν μέσο πίεσης για την καλύτερη απόδοση του εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:33 »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #393 στις: Μαρτίου 07, 2012, 07:48:07 pm »
Περσινά ξινά σταφύλια.

Αυτή η αξιολόγηση που γινόταν στην Αμερική στα πλαίσια του νομοσχεδίου τους no child left behind απέτυχε.

Η αξιολόγηση των επιδόσεων των μαθητών μέσω σταθμισμένων τεστ, όχι μόνο δεν βελτίωσε τις συνθήκες εκπαίδευσης αλλά έγινε κριτήριο της χρηματοδότησης των σχολείων και ο διαχωρισμός των "καλών" και "κακών" σχολείων  έγινε πιο έντονος. Και πριν δημοσιοποιούνταν τα στοιχεία αλλά γινόταν συνολικά για το σχολείο. Αν δεν έπιανε το σχολείο το στόχο, έπεφτε βαθμίδα. Οι συνάδελφοι διαμαρτύρονται ότι δεν πληρώνονται καλά και ότι πλέον δεν μορφώνουν τα παιδιά αλλά τα προετοιμάζουν για τα τεστ.
(βρε τι μου θυμίζει...)

Την τελευταία φορά που άκουσα κάτι, τον προηγούμενο μήνα νομίζω, γινόταν λόγος να ενσωματωθεί ως μπόνους στον μισθό των εκπαιδευτικών, που πιάνουν τους στόχους ώστε να παρακινηθούν όλοι να δουλέψουν.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος nt-a

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #394 στις: Μαρτίου 12, 2012, 12:21:25 am »

.............για να μην  ξεχνάμε............

Αλαλούμ χωρίς τέλος στις επιλογές Διευθυντών
5 Αυγούστου 2011
ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ  15Α - 10557 ΑΘΗΝΑ    ΤΗΛ. 210-3312793  &  6974 750407
 www.dakepe.gr  e-mail: info@dakepe.gr
 
Αθήνα, 05/08/2011
 
Δίχως τέλος το κυβερνητικό αλαλούμ
στις επιλογές Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
 
Πρωτοφανή, τραγικά γεγονότα συμβαίνουν στην εκπαίδευση που υποβαθμίζουν τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών.
 Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αφού:
πρώτα «έστησε» συμβούλια με κομματικούς «φίλους», προκειμένου να εκτελέσουν τις εντολές της.
αυταρχικά και παράνομα απέκλεισε τους υποψηφίους σχολικούς συμβούλους από το δημοκρατικό τους δικαίωμα, να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων.
τιμώρησε τους συναδέλφους που ασχολούνται με τα κοινά (συνδικαλιστικές και εκλεγμένους στους ΟΤΑ)  να καταλάβουν θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων.
 καρατόμησε τους «μη αρεστούς» και ενώ αναμένεται η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, με νέα εγκύκλιο του αλλάζει τους όρους επιλογής, γεγονός πρωτοφανές και προκλητικό που κρύβει σκοπιμότητες προς όφελος των «ημετέρων».
 Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. καταγγέλλει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, για την προχειρότητα, σκοπιμότητα, αλαζονεία και τον αυταρχισμό που τη διακρίνει σε όλη τη θητεία της και ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, με αποκορύφωμα τις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών σχολικών μονάδων και Σχολικών Συμβούλων).
 
Την καλούμε να σταματήσει τις προκλητικές, παράνομες, παρεμβάσεις της, που προσβάλλουν τον εκπαιδευτικό κόσμο και καταστρατηγούν αρχές και θίγουν τα ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ισονομίας.
 
Την καλούμε την ύστατη αυτή στιγμή, να επιδείξει στοιχειώδη σοβαρότητα και να πάρει πίσω τις παράνομες «εγκυκλίους της ντροπής», να δώσει τέλος στο ανοσιούργημα, που η ίδια δημιούργησε και να σεβαστεί τις αρχές της ισονομίας και της αξιοκρατίας που κατ’ εξακολούθηση καταπατά.
 
Τέλος καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ και το σύνολο των συναδέλφων, να καταγγείλουν την αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και τους αιρετούς του Κλάδου να μη νομιμοποιήσουν με την παρουσία τους, όλες αυτές τις παράνομες ενέργειες και να απέχουν από τη διαδικασία, μη αναγνωρίζοντας τις επιλογές της ντροπής και του κομματισμού.

Για τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Ο Πρόεδρος
 
 Ο Γενικός Γραμματέας
 
Κόκκινος Χαράλαμπος
 
Ανδρουλάκης Μάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2012, 10:51:49 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #395 στις: Μαρτίου 12, 2012, 12:52:03 am »
Παρατηρώ ότι ενώ η ανακοίνωση γράφει πολλά, απουσιάζει η αναφορά σε 'διδακτική υπηρεσία μόλις λίγων ημερών'. Γιατί;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:33 »

Αποσυνδεδεμένος nt-a

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #396 στις: Μαρτίου 12, 2012, 12:26:49 pm »
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την αξιολόγηση
από ΔΟΕ
Δημοσιευμένο Δευτέρα 5 Μάρτιος 2012
Αρ. Πρωτ:811
Αθήνα 5/3/2012

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
1. Υπουργείο Παιδείας
2. M.M.E.
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
για την αξιολόγηση
Συνάδελφοι,

            Στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο κόσμος της εργασίας βιώνοντας με τον πιο άγριο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης  μέσω των αλλεπάλληλων  μνημονιακών μέτρων που έχουν μετατρέψει τις ζωές μας σε κόλαση, η κυβέρνηση πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη εποχή για την εφαρμογή αντιδραστικών μέτρων και ρυθμίσεων που επί χρόνια σχεδίαζε χωρίς να τολμάει την υλοποίησή τους.

Την ώρα που η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί στην πατρίδα μας βρίσκονται στο επίκεντρο της πιο βάρβαρης επίθεσης των τελευταίων 50 χρόνων, την ώρα που οι μισθοί μας έχουν μετατραπεί σε φιλοδώρημα και οι νέοι συνάδελφοι έχουν παραδοθεί στην απόλυτη ένδεια των 639 ευρώ το μήνα, τώρα που η παιδεία υποχρηματοδοτείται,  που τα σχολεία δεν έχουν βιβλία, που οι σχολικές επιτροπές δεν καλύπτουν ούτε καν τις στοιχειώδεις ανάγκες για θέρμανση και κιμωλίες, η Υπουργός Παιδείας φέρνει στο προσκήνιο το μπαμπούλα της αξιολόγησης, συνδέοντάς την επίδοση των μαθητών  με τις πενιχρές αποδοχές των εκπαιδευτικών αλλά και με τον εφιάλτη της απόλυσης.

            Το νέο μισθολόγιο - φτωχολόγιο (Ν. 4024/2011) της εξαθλίωσης συνδέει τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση. Θέτει φραγμούς με μια σειρά από αυθαίρετες ποσοστώσεις, ανοίγοντας - μέσω της αξιολόγησης - και τον καιάδα των απολύσεων.

Είναι εμφανής ο στόχος να απαλλαγεί το κράτος από τις διαχρονικές του ευθύνες και να υποδειχθεί ως μοναδικός υπαίτιος των προβλημάτων της εκπαίδευσης ο εκπαιδευτικός, ο οποίος θα πρέπει να είναι και ευχαριστημένος με τα ψίχουλα που του παρέχουν ως ανταμοιβή για την προσφορά του.

            Στο νέο σχολείο που προετοιμάζεται ο εκπαιδευτικός εκτός από ενδεής θα πρέπει να είναι πειθήνιος και υποταγμένος. Απόλυτα χειραγωγημένος από την κεντρική εξουσία και απόλυτα μόνος από υπεράσπιση. Όλο αυτό το αυταρχικό, αντιεκπαιδευτικό πλέγμα, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από κανένα. Υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση όλων: Φτάνει πια, ως εδώ.

            Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται τον εργασιακό μεσαίωνα που τους επιβάλλουν. Με αυτό το περιβάλλον και αυτά τα δεδομένα αρνούνται να παραδοθούν ως εξιλαστήρια θύματα της κακοδαιμονίας της ελληνικής εκπαίδευσης.

Ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αποφάσεις των Γενικών του Συνελεύσεων έχει ταχθεί καθαρά υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Μιας αξιολόγησης που καμιά σχέση δεν έχει με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης.

            Η αξιολόγηση που προτείνουμε πρέπει να λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός μηχανισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Να αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, επιμόρφωση, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου), να κινείται στους άξονες προγραμματισμός, στοχοθεσία, παρακολούθηση και αξιολόγηση από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο), να έχει στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού  έργου και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ταυτίζεται με τη διαδικασία βαθμολογικής κατάταξης  και μισθολογικής εξέλιξης. Η διαδικασία της αξιολόγησης οφείλει να απαντά στα εξής ερωτήματα : 1. Τι προγραμματίζεται. 2. Πώς εφαρμόζεται, αυτό που προγραμματίζεται, στην πράξη. 3. Τι αξιολογείται. 4. Πώς αποτιμάται το τελικό αποτέλεσμα. 5. Ποιες πρωτοβουλίες πρέπει να αναληφθούν για τη βελτίωση τις προσπάθειας.  Για μας η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αφορά εκείνη τη διαδικασία που θα συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης, είτε της σχολικής μονάδας, είτε της ευρείας περιφέρειας με μέτρα διορθωτικά τόσο σε οικονομική κατεύθυνση όσο και σε διδακτική και παιδαγωγική. Η διαρκής επιμόρφωση, η πλήρης υλικοτεχνική υποδομή, ο συμβουλευτικός ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης και μόνο, είναι κάποιες από τις δικλείδες που ασκούν προωθητικό ρόλο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.

Ο εκπαιδευτικός και το έργο του  δεν κρίνονται  από μονοπρόσωπα αλλά από συλλογικά όργανα,  το δε αποτέλεσμα της κρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά αξιολογικής έκθεσης και δε είναι δυνατό να  χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Τόσο στον προγραμματισμό, στο σχεδιασμό και στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου βασική και καθοριστική είναι η συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνεργασία με το σχολικό Σύμβουλο.

            Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους και ιδιαίτερα από τα εμπλεκόμενα μέρη είναι, ότι για να εφαρμοστεί και ιδιαίτερα να πετύχει ένα  σύστημα αξιολόγησης, πρέπει να συζητηθεί και να τύχει της αποδοχής τόσο από την πλευρά των αξιολογητών, όσο και των αξιολογούμενων. Από το  προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της εκπαίδευσης.

            Υπάρχει κατηγορηματική διαφωνία με τα νομοθετήματα των τελευταίων χρόνων (Ν. 3848/10, Ν. 4024/11) γιατί είναι φανερό ότι στόχος τους δεν είναι η αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου αλλά η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών η κατηγοριοποίηση των σχολείων και σε τελική ανάλυση η δημιουργία εκείνων των συνθηκών που θα μετατρέπουν τον εκπαιδευτικό σε ένα φοβισμένο και άβουλο όργανο που άκριτα και κάτω από τον φόβο τιμωρητικών διατάξεων θα εφαρμόζει όσα του επιβάλλονται.

            Οι πρόσφατες δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας και οι προθέσεις της κυβέρνησης - μέσω του προγραμματισμού της Διεύθυνσης Σπουδών, φανερώνουν ότι  επιθυμούν,  η αξιολόγηση στην εκπαίδευση να αφορά μόνο τον εκπαιδευτικό και να έχει αυστηρά ελεγκτικό διοικητικό χαρακτήρα  απαλλάσσοντας την Πολιτεία από τις τεράστιες ευθύνες της. Ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζεται ως αυτός που ανά πάσα στιγμή χρειάζεται πολλαπλούς αξιολογητές, σχολικό σύμβουλο και διευθυντή με τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι του για να αποδώσει.

               Η πραγματικότητα όμως αποδεικνύει ότι η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας λειτουργεί κυρίως χάρη στην ευσυνειδησία και το φιλότιμο του Έλληνα εκπαιδευτικού. Τα σχολεία λειτουργούν, σήμερα, με σοβαρές ελλείψεις στα βιβλία, χωρίς χρήματα, χωρίς πετρέλαιο, με εκπαιδευτικούς που είναι οικονομικά εξαθλιωμένοι και που η Κυβέρνηση θέλει να είναι υποταγμένοι και να μην προβάλουν  αντιστάσεις.

            Ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη δεκαετία του ΄80 έχει δώσει μεγάλες και νικηφόρες μάχες για την κατάργηση του επιθεωρητή και του επιθεωρητισμού και τις δεκαετίες του ΄90 και του ΄00 έχει συγκρουσθεί με επιτυχία με τις προσπάθειες επιβολής εξωτερικών αξιολογητών στην εκπαίδευση και έχει αποτρέψει την επιβολή της αξιολόγησης που ήταν έξω από τις θέσεις του. Το ίδιο θα κάνει και σήμερα με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα .

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ είναι  κατηγορηματικά αντίθετο σε αυτή την  μορφή  αξιολόγησης - χειραγώγησης που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας να μη προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου  κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.

ΟΧΙ στην αξιολόγηση- χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.

ΟΧΙ στην  κατηγοριοποίηση  μαθητών και σχολείων.

Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.

Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση Ν. 3848/10 και 4024/11.

Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2012, 10:50:15 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #397 στις: Μαρτίου 12, 2012, 01:51:57 pm »
τι ωραία που τα λέει η ΔΟΕ...
πολύ αγωνιστική....
τι ωραία λόγια...

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #398 στις: Μαρτίου 12, 2012, 06:30:54 pm »
Όχι, κάθε άλλο. Εγώ εξετάζω το ενδεχόμενο να κάνω ένσταση ή να κινηθώ νομικά αν υπάρχει τέτοιο θέμα. Αλλά δε με διευκολύνεις καθόλου αν δε λες αυτά που γνωρίζεις.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #399 στις: Μαρτίου 12, 2012, 06:39:25 pm »
Τι ένσταση; τι νομικά; και ποιο δίκιο;
Εδώ για χειρότερα και περισσότερα δεν κουνιέται φύλλο.

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #400 στις: Μαρτίου 12, 2012, 06:58:04 pm »
Λάβετε υπόψη σας μερικές σκέψεις/παρατηρήσεις.

Τα περί ανωνυμίας δεν ισχύουν. Κανένας δεν μπορεί να λέει ότι θέλει ενώ είναι φιλοξενούμενος.
Θα παρακαλούσα να κρατάμε χαμηλούς τόνους και να μην ξεχνάμε ότι όλοι, οι επισκέπτες, τα μέλη και οι συντονιστές είμαστε φιλοξενούμενοι σε αυτό το site.
Αν δεν μας αρέσει μπορούμε να αποχωρήσουμε ανά πάσα στιγμή.

Αν κάποιος θέλει να κάνει καταγγελία μπορεί να συμβουλευτεί κάποια από τα παλαιότερα και εμπειρότερα μέλη του pde για την κατάλληλη διαδικασία.
Δεν μπορεί όμως να προβαίνει σε καταγγελίες ή "καταγγελίες" ανώνυμα σε site του οποίου είναι φιλοξενούμενος και να εκθέτει (κατ' ουσίαν) τους ιδιοκτήτες και οικοδεσπότες.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κανόνας αντίστοιχος αλλά τέτοια φαινόμενα δεν πρέπει να γίνονται δεκτά.

Ζητάω επίσης από τους παλαιότερους και εμπειρότερους να μην "ρίχνουν λάδι στη φωτιά". Αφήστε τους συντονιστές να επεμβαίνουν.

Όσο αφορά το συγκεκριμένο θέμα γενικότερα: αν και ξεκίνησε ως σχετικό με αναπληρωτές έχει γενικευθεί σε βαθμό που θα του άρμοζε θέση σε άλλη κατηγορία του φόρουμ. Έχουν γραφτεί πολλά όμως και επειδή αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς θεωρώ ότι πρέπει να παραμείνει ως και όπου έχει.

Με συγχωρείτε για την πολυλογία. Δεκτές όλες οι παρατηρήσεις/ενστάσεις, αλλά αν είναι εκτός θέματος με προσωπικό μήνυμα ;)

Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 12, 2012, 11:24:18 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #401 στις: Μαρτίου 12, 2012, 11:24:47 pm »
Το θέμα ξεκλειδώθηκε, μπορείτε να συνεχίσετε την συζήτηση.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #402 στις: Μαρτίου 12, 2012, 11:47:58 pm »
Η κατάσταση έχει ξεφύγει το τελευταιο διάστημα. Παρακαλούμε τα μέλη να μην δημιουργούν με τα μηνύματα τους εντάσεις.
Ολες οι απόψεις ειναι αποδεκτές και παρακαλούμε να εφαρμόζετε τους όρους χρήσης.


Αν κάποιος θέλει να κάνει καταγγελία μπορεί να συμβουλευτεί κάποια από τα παλαιότερα και εμπειρότερα μέλη του pde για την κατάλληλη διαδικασία.

Ζητάω επίσης από τους παλαιότερους και εμπειρότερους να μην "ρίχνουν λάδι στη φωτιά". Αφήστε τους συντονιστές να επεμβαίνουν.


Να μάθουμε επιτέλους να κανουμε χρήση του "αναφορά στο συντονιστή".  Ο συντονιστής γνωρίζει τί πρέπει να κάνει και πώς αυτό θα γίνει με τον καλύτερο τρόπο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #403 στις: Μαρτίου 16, 2012, 02:48:00 pm »

Από τη συνέντευξη του Δημήτρη Ρέππα στον «Flash 96.0»

"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να απολύσετε;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Προβλέπεται στο πρώτο μνημόνιο η δέσμευση της χώρας να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων στο Δημόσιο κατά 150 χιλιάδες, μέχρι το τέλος του 2015.
Αυτή η διαδικασία, η οποία παρακολουθείται όχι χρόνο με τον χρόνο, αλλά μήνα με το μήνα ή εβδομάδα με την εβδομάδα, με τη βοήθεια εξωτερικού Συμβούλου, μπορεί να εξελιχθεί με τις αποχωρήσεις, συνταξιοδοτήσεις, μετακινήσεις προσωπικού που προκύπτουν μέσα από την αναδιάρθρωση, τη συγχώνευση φορέων ή και την κατάργησή τους και έτσι να πετύχουμε αυτόν τον στόχο.
Υπάρχει όμως ένας μύθος, ότι στο Δημόσιο εργάζονται περίπου ένα εκατομμύριο ή ενάμιση εκατομμύριο άτομα. Στο Δημόσιο εργάζονται σήμερα 640 χιλιάδες μόνιμοι υπάλληλοι, περίπου 80 χιλιάδες συμβασιούχοι -άρα 720.000- και στις λεγόμενες ΔΕΚΟ που δεν είναι στο Χρηματιστήριο και εποπτεύονται από το κράτος περίπου 25 χιλιάδες εργαζόμενοι. Μιλούμε, δηλαδή, για έναν αριθμό περίπου 745-750 χιλιάδων υπαλλήλων, εκ των οποίων, οι περίπου 190 χιλιάδες είναι εκπαιδευτικοί και οι περίπου 165 χιλιάδες είναι ένστολοι όλων των κατηγοριών και βαθμίδων.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό το ξεχωρίζουμε γιατί δεν παρεμβαίνουμε σε αυτούς;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Απλώς επειδή οι συνθήκες και οι λειτουργίες εκεί, είναι ιδιαίτερες, χρειάζεται μία διαφορετικού τύπου προσέγγιση, για λόγους τους οποίους αντιλαμβάνεστε. Το λέω αυτό, γιατί αν αφαιρέσουμε αυτές τις δύο μεγάλες κατηγορίες εργαζομένων, όπου είναι περίπου 350-360 χιλιάδες, ο αριθμός που απομένει είναι πάλι περίπου 370-380 χιλιάδες."


όλη η συνέντευξη  εδώ http://www.ydmed.gov.gr/?p=1639

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #404 στις: Μαρτίου 16, 2012, 03:09:48 pm »
και παρακάτω γράφει:

"Απλώς, αυτές οι παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν με έναν τέτοιο τρόπο και κατόπιν αξιολόγησης, ώστε αν κάποιος απομακρυνθεί από το Δημόσιο να απομακρυνθεί επειδή δεν αξίζει να υπηρετεί το Δημόσιο, επειδή δεν πρέπει ο φορολογούμενος πολίτης να τον πληρώνει για να είναι υπάλληλος του Δημοσίου."


1. Σαφέστατη δήλωση για τον προσανατολισμό της αξιολόγησης.
2. Δεν σας θυμίζει, αυτό με τον φορολογούμενο πολίτη, το "δικό μας" σύνθημα "πρώτα ο μαθητής";

Αποσυνδεδεμένος stathis4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #405 στις: Μαρτίου 16, 2012, 03:15:52 pm »
Αν αξιζουν ολοι οι δ.υ.  θα παραμεινουν στις δουλειες τους?
Αν καταλαβαινω καλα, θελουν 150.000 λιγοτερους δ.υ. ειτε ειναι απο αποχωρισεις ειτε απο απολυσεις?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.