0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσο συζητάμε πόσο "άμεσα αναγκαία" είναι η αξιολόγησή μας, η τρόικα απαιτεί και νέα μείωση μισθών μετά τις εκλογές, καθώς και απολύσεις (μείωση δαπανών δημοσίου.. εις την διπλωματική γλώσσα). Η Λαγκάρντ το δήλωσε ευθαρσώς.. πρέπει, λέει, να κατέβουν οι μισθοί στα επίπεδα Πορτογαλίας και Κροατίας!Συνεχίστε τις ανούσιες παπαρολογίες...
... ποιό bonus? Το bonus θα είναι ένα σακί πατάτες...
Το bonus μήπως θα δίνεται σε αυτούς που εκτελούν διεκπαιρέωτική εργασία μόνον? Ταμεία-εφορίες-γραφεία... για ψάξτο λίγο να δεις... γι' αυτό σου είπα οι εκπαιδευτικοί θα παίρνουμε ένα σακί πατάτες... το εννοώ...
Παράθεση από: albedo στις Μαρτίου 16, 2012, 09:58:00 pmΤο bonus μήπως θα δίνεται σε αυτούς που εκτελούν διεκπαιρέωτική εργασία μόνον? Ταμεία-εφορίες-γραφεία... για ψάξτο λίγο να δεις... γι' αυτό σου είπα οι εκπαιδευτικοί θα παίρνουμε ένα σακί πατάτες... το εννοώ...Δεν λέει κάτι τέτοιο ο νόμος. Μιλάει για "επίτευξη στόχων".
... σε πεδίο βολής ίσως... σε σχολεία λίγο δύσκολο... τράβα σε ΕΠ.ΑΛ. για παράδειγμα και αν πιάσεις στόχο σου κάνω δώρο τρία σακιά "νευροκοπίου"...
Παράθεση από: albedo στις Μαρτίου 16, 2012, 10:04:19 pm... σε πεδίο βολής ίσως... σε σχολεία λίγο δύσκολο... τράβα σε ΕΠ.ΑΛ. για παράδειγμα και αν πιάσεις στόχο σου κάνω δώρο τρία σακιά "νευροκοπίου"...Έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, και σε "δύσκολα" μάλιστα.
Δεν γνωρίζω ποιοί μπορεί να είναι οι "στόχοι" στην περίπτωση των εκπαιδευτικών και πως μπορεί να γίνει η αξιολόγηση. Συμφωνώ βέβαια ότι πρώτα από όλα είναι θέμα αλλαγής νοοτροπιών. Αν θες πάντως τη γνώμη μου, φαίνεται ποιός κάνει φιλότιμα τη δουλειά του και επενδύει σε αυτή και ποιός είναι απλά διεκπαιρεωτικός.
Παράθεση από: Green στις Μαρτίου 16, 2012, 10:23:15 pmΔεν γνωρίζω ποιοί μπορεί να είναι οι "στόχοι" στην περίπτωση των εκπαιδευτικών και πως μπορεί να γίνει η αξιολόγηση. Συμφωνώ βέβαια ότι πρώτα από όλα είναι θέμα αλλαγής νοοτροπιών. Αν θες πάντως τη γνώμη μου, φαίνεται ποιός κάνει φιλότιμα τη δουλειά του και επενδύει σε αυτή και ποιός είναι απλά διεκπαιρεωτικός.... αυτό ακριβώς προσπαθώ να σου πω... και αυτό για να το διαπιστώσεις δεν χρειάζονται και πολλά "αεροπλανικά"-ΑΣΕΠ (και ας έχω διοριστεί με αυτόν) και στρατιές συμβούλων και γραπτά δοκίμια... το βλέπεις σε καθημερινή βάση... και το ποίοι δουλεύουν ψυχή τε και σώματι και ποίοι όχι είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους τους διευθυντές... η πλειονότητα των οποίων χρόνια τώρα αντί να πιέσει και να στρώσει τους τεμπέληδες, ζητάει ολοένα και περισσότερα από τους φιλότιμους... και πολλές φορές μάλιστα ο νόμος εξαντλείται μόνον σ' αυτούς οι οποίοι είναι συνεπείς και τυπικοί...τότε λοιπόν για ποιά αξιολόγηση μιλάμε?
Oντως δεν υπαρχει αξιοκρατια....ας ξεκινησει απο τα χιλιαδες λαμογια που εφαγαν τα λεφτα του δημοσιου(τυπου πολεοδομιες,ΙΚΑ,μιζες πολιτικων βουλευτων κα) ας μπουν φυλακη ,ας δεσμευτουν οι περιουσιες τους , ας ξυλωσουν τις ΔΕΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ας ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙς ΘΕΛΟΥΝ.Φτανει πια η κοροιδια!!!!!
Πριν από την Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών θα πρέπει να συζητάμε για την Αξιολόγηση των Αξιολογητών.