0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι μεγάλη αντίφαση μια κοινωνία που έχει υποτιμήσει ηθικά και υλικά τους θεσμούς της παιδείας καταρχήν και της εκπαίδευσης των μελών της, να υπερτιμά ταυτόχρονα τον ρόλο των φορέων αυτών των θεσμών.Όταν απαξιώνεις με κάθε μέσο και τρόπο τον εκπαιδευτικό πως είναι δυνατόν μετά να του ζητάς να είναι αυτός που θα "χτίσει" και θα σταθεροποιήσει υγιείς θεσμούς στη κοινωνία?Είναι μόνος του ο εκπαιδευτικός αυτός που θα ξεριζώσει από τους μαθητές (τα νέα μέλη της κοινωνίας) τη νοοτροπία του δημοσίου? Ο γονιός, το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον δεν έχουν ευθύνη? Οι μαθητές είναι "άγραφο χαρτί" στα χέρια του εκπαιδευτικού? Οι μαθητές Μόνο με τους εκπαιδευτικούς έρχονται σε επαφή και λαμβάνουν πληροφόρηση?
Και άγραφο χαρτί να μην είναι οι μαθητές, ας φροντίσουμε εμείς στην κόλλα αναφοράς της ζωής τους να μην αποτελούμε την μουντζούρα.
... Οπως αναφέρουν χαρακτηριστικά πηγές του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν θα χρειαστούν τη βοήθεια φροντιστηρίων αφού δεν θα υπάρχει συγκεκριμένη ύλη στην οποία θα εξεταστούν...
Προγραμματίζεται η αεροπορική σύνδεση 13 πόλεων ανά δύο με μία πτήση μετ' επιστροφής την ημέρα. Πόσες προσγειώσεις αεροσκαφών θα πραγματοποιούνται την ημέρα και στις 13 πόλεις;α) 52β) 156γ) 169δ) 312
Και μια από ερωτήσεις που θα μπορούσαν να πέσουν (πρέπει να ήταν από το μοναδικό τεστ δεξιοτήτων που είχε γίνει):ΠαράθεσηΠρογραμματίζεται η αεροπορική σύνδεση 13 πόλεων ανά δύο με μία πτήση μετ' επιστροφής την ημέρα. Πόσες προσγειώσεις αεροσκαφών θα πραγματοποιούνται την ημέρα και στις 13 πόλεις;α) 52β) 156γ) 169δ) 312Όποιος το βρει κερδίζει παγωτό!
γ) 139 - (13χ13 για τη μεταξύ τους σύνδεση και μπορεί οι πτήσεις να είναι δύο αλλά η προσγείωση είναι μία). Πού είναι το παγωτό;