*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 935989 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1120 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 07:15:57 am »
Νομίζω ότι είμαστε τουλάχιστον αφελείς αν πιστεύουμε ότι θα διαβάσουν τις απόψεις μας στο ερωτηματολόγιο.
Αναφέρω ότι είμαι υπερ της επιστημονικής αξιολόγησης,όχι όμως της αξιολόγησης που επιχειρούν να περάσουν.
Επιστημονική αξιολόγηση σημαίνει αξιολόγηση όλης της πυραμίδας της εκπαίδευσης και αφορά 'ολους από τον υπουργό και τα στελέχη του υπουργείου, τα αναλυτικά προγράμματα,τα βιβλία,τα κτίρια,οπτικοακουστικά μέσα κ.λ.π. μέχρι τον τελευταίο εκπαιδευτικό.
Αυτό που βλέπω εγώ είναι αξιολόγηση μόνο του εκπαιδευτικού.
Ερωτημα: Δεν θα επρεπε να γινει αξιολογηση;
 Απαντηση: Εδω και χρονια.
 Εντουτοις, θα επρεπε κυριως να αποτελει εργαλειο αρωγης του εκπαιδευτικου στο εργο του και οχι εφαλτηριο διαπλοκης των εκμαυλισμενων υπαλληλων που θελουν να διασφαλισουν τη θεση τους εις βαρος των υπολοιπων ή μεσο χειραγωγησης και τρομοκρατησης του εργαζομενου απο μια διοικηση εξοχως διεφθαρμενη και κομματικοποιημενη, οπως αυτη που αντιμετωπιζει ο εκπαιδευτικος καθημερινα στο χωρο του. Για να υλοποιηθει η αξιολογηση αποτελεσματικα, επανατροφοδοτωντας γονιμα το εκπαιδευτικο συστημα, πρεπει αρχικα να εφαρμοστει στα υψηλοτερα υπηρεσιακα κλιμακια, αποκομματικοποιωντας την εκπαιδευτικη διοικηση, και στο τελικο σταδιο να φθασει στον εκπαιδευτικο της ταξης - μια διαδικασια που προϋποθετει χρονο, στρατηγικο σχεδιασμο, μεθοδικοτητα, συγκροτηση των απαραιτητων δομων κτλ.
Τι από όλα αυτά γίνεται τώρα?
Όπως ξέρουμε όλοι, τίποτα.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:36:27 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1121 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 08:28:34 am »
Irenead,
Διοικηση διεφθαρμενη , αλλα εκπαιδευτικους εχουμε.........διαμαντια ε?



Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1122 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 08:43:16 am »
Γεια χαρά.
Είδα το topic και μπήκα με βαριά καρδιά, το ομολογώ,  περιμένοντας να διαβάσω μύδρους, καχυποψίες, κάθετες αρνήσεις κτλ εναντίον της αξιολόγησης. Διάβασα μόνο την τελευταία σελίδα και έμεινα, γενικά, ευχάριστα έκπληκτος: Επιτέλους, η γενιά των (50+)άρηδων δημόσιων υπαλλήλων, που θεωρούσαν το δημόσιο τσιφλίκι τους (κατά κανόνα, πάντα, με τις όποιες εξαιρέσεις του) δεν είναι πια η κυρίαρχη (εδώ βέβαια, δεν ξεχνώ και την περίπτωση της έλλειψης εξοικείωσής τους με τους Η/Υ και το διαδίκτυο, και κατά συνέπεια τον (αυτο-)αποκλεισμό τους από μια τέτοια διαδικτυακή συζήτηση). Είναι οι Δ/Υ που είτε μπήκαν με μέσον, είτε μπήκαν στα 40 τους, κουρασμένοι πλέον, με την ελπίδα να... ξεκουραστούν!
Πάντως χαίρομαι συνάδελφοι. Χαίρομαι που πλέον δεν είμαστε de facto όλοι τέλειοι. Που δεν τρομάζουμε και μόνο με τη λέξη "αξιολόγηση". Που δεν αφήνουμε την εξουσία να μας αξιολογήσει χωρίς να πούμε τη γνώμη μας. Προσωπικά, επίσης συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο. Το οποίο, εν ολίγοις, τι έλεγε? Έλεγε α) Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αξιολογηθεί στο εκπ/κό σύστημα, εκτός από εσένα?
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος ducati

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1123 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:14:19 am »
Γεια σας κι από μένα.
Προσωπικά τάσσομαι υπέρ της αξιολόγησης και συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο. Αξιολόγηση έργου των εκ/κών και εκπ/κού έργου δεν υπάρχει από το 1982. Το πολιτικό κόστος είναι τεράστιο και η αξιολόγηση είναι ζήτησα πολιτικό. Υπάρχουν άτομα που μπήκαν στην εκπ/ση το 1982 και τώρα συνταξιοδοτούνται και ποτέ δεν αποτιμήθηκε το έργο που παράγουν, που δεν παρακολούθησαν ούτε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο, που θεωρούν πως οι πανεπιστημιακές γνώσεις του 1980, τότε που πήραν το πτυχίο τους είναι υπεραρκετές. Υπάρχουν άτομα "συστηματικά λουφαδόροι", κι άλλοι που πραγματικά δούλεψαν και δουλεύουν πολύ. Αυτό ποτέ δεν διερευνήθηκε από κανέναν. Με την ανοχή δ/ντών (του συστήματος δλδ) εξακολουθεί αυτή η κατάσταση και θα συνεχίζεται έτσι για πάντα. Δε θα μιλήσω για ποιότητα, απόδοση λόγου, δείκτες κτλ είναι αυτονόητα. Για τη σύνδεση με το μισθό, συμφωνώ: να μην υπάρχει αρνητική επίπτωση, αλλά θετική, δλδ, να υπάρχει ένα μικρό -έστω- υλικό κίνητρο για όσους προσφέρουν (τώρα δεν υπάρχει ούτε καν ηθικό-αϋλο-κίνητρο). Επίσης, προτείνω σύνδεση με μηχανισμό διαρκούς επιμόρφωσης. Οι έρευνες δείχνουν πως οι νεότεροι εκπ/κοί συμφωνούν με την αξιολόγηση, αυτοί που λένε όχι και συνεπώς φοβούνται είναι α) οι αρχαιότεροι που διδάσκουν 16 ώρες (και αν...) και ο μισθός τους δεν μειώθηκε ούτε ένα ευρώ και β) οι συνδικαλιστές λόγω θέσης. Σε καμμιά ανακοίνωση δεν είδα τις αντιπροτάσεις τους. Όχι στην αξιολόγηση και ναι σε τι; Στο να συνεχιστεί αυτό που γίνεται; Τόσες ανακοινώσεις δεν είδα πριν την ψήφιση του ενιαίου μισθολογίου (που "έσωσε" τους αρχαιότερους και έπληξε μόνο τους νεότερους). Αν θέλουμε να είμαστε επαγγελματίες, πρέπει και να αξιολογηθούμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:36:27 »

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1124 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:16:06 am »
Συμφωνώ με τη fofaki, όχι μόνο επειδή έδωσα ΑΣΕΠ 2 φορές, αν και διορίστηκα λίγο πιο μικρή στα 33, αλλά όπως έχουν ήδη αναφέρει και άλλοι συνάδελφοι, αξιολόγηση στον καιρό της κρίσης σημαίνει εκτός των άλλων και αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προφανώς με βάση την είσοδο των μαθητών στο Πανεπιστήμιο. Επίσης η κατάσταση αυτή  θα καταλήξει, κατά τη γνώμη μου, σε έριδες μεταξύ συναδέλφων για το ποιος θα αναλάβει τα πιο καλά τμήματα, ενώ τα σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών θα υπολείπονται σε επιτυχίες μαθητών με ευνόητα αποτελέσματα. Φυσικά οι διευθυντές θα αρχίσουν κατόπιν να πιέζουν  τους εκπαιδευτικούς για καλύτερα αποτελέσματα για ανάληψη δράσεων και προγραμμάτων με τις ευνόητες συνέπειες...
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1125 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:25:10 am »
Επειδή κάποια στιγμή πρέπει να δούμε τα πράγματα από τη φυσική μας θέση κι όχι να ευχολογούμε - φαντασιωνόμαστε κι ονειροβατούμε βλέποντας τον εργασιακό μας χώρο σαν να είμαστε στελέχη εκπαίδευσης (προϊστάμενοι, διευθυντές και σύμβουλοι) θέλω όλοι αυτοί που θεωρούν θετικό το να συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια να δώσουν πρώτα στον εαυτό τους απαντήσεις για τους εντός κι εκτός Ελλάδας κυβερνώντες μας:
1. Αν ήθελαν να αναβαθμίσουν τη δημόσια παιδεία θα έδιναν εισαγωγικό μισθό 670 ευρώ στους δασκάλους και τους καθηγητές;
2. Αν ήθελαν να αναβαθμίσουν τη δημόσια παιδεία θα "έκοβαν" στην πράξη μεταθέσεις - αποσπάσεις - μετατάξεις εγκλωβίζοντας τους εκπαιδευτικούς για δεκαετίες στα πέρατα της χώρας, όταν όλοι γνωρίζουμε το χάος από την πληθώρα των λειτουργιών κενών ακόμα και σε αστικά κέντρα;
3. Αν ήθελαν να αναβαθμίσουν τη δημόσια παιδεία θα έστελναν από σχολείο σε σχολείο τους συναδέλφους χωρίς οδοιπορικά και με τις τιμές της βενζίνης στα ύψη; Το ξέρετε ότι υπάρχουν συνάδελφοι που συμπληρώνουν ακόμα και σε 5 !!! σχολεία; Όλη μέρα γυρίζουν στους δρόμους και σε ένα χρόνο δεν προλαβαίνουν να γνωρίσουν τους μαθητές τους!
4. Αν ήθελαν να αναβαθμίσουν τη δημόσια παιδεία θα έκοβαν μαχαίρι τις εκπαιδευτικές άδειες και κάθε είδους διευκόλυνση των εκπαιδευτικών που διψούν για μια επιμόρφωση, ένα μεταπτυχιακό, ένα συνέδριο; Ειδικά εμείς που είμαστε εγκλωβισμένοι χρόνια στα νησιά πρέπει να το ξεχάσουμε οριστικά.
5. Αν ήθελαν να αναβαθμίσουν τη δημόσια παιδεία θα άφηναν τα παιδάκια χωρίς βιβλία - δασκάλους - θέρμανση - υποδομές - μεταφορές ή θα τα είχαν όλα εξασφαλίσει γιατί η δημόσια παιδεία είναι προτεραιότητα;

Αξιολόγηση γενικώς σε μια ιδανική πολιτεία;; Δεν ξέρω, ίσως ναι, αν και θα προτιμούσα τον όρο ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, να μου δώσουν τη δυνατότητα να γίνω ακόμα καλύτερος/η στο αντικειμενό μου και στην παιδαγωγική προσέγγιση. Αυτό, όμως, που γίνεται σήμερα δεν έχει καμία σχέση και κανένα αγνό κίνητρο. Θα χρησιμοποιήσουν την αξιολόγηση για απολύσεις - είναι ξεκάθαρο αυτό!

Κατηγορούν πολλοί εδώ μέσα ότι λέμε όχι σε όλα και απορρίπτουμε τα πάντα. Εγώ λοιπόν που απορρίπτω την αξιολόγηση σας λέω ότι αξίζει όχι μόνο να διαβάσει κανείς το ερωτηματολόγιο, αλλά και να ερμηνεύσει και τα ερωτήματά του. Μου λέτε ότι δεν είναι προαποφασισμένα τα αποτελέσματα... Δύο σημεία μόνο θα θίξω:
Ερώτηση:πρέπει να είναι το σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία;
Τι εννοεί ο ποιητής; Τα παιδάκια όλου του κόσμου να έχουν πρόσβαση στο σχολείο .. ή μήπως τον κάθε ιδιώτη - χορηγό να έχει δικαίωμα να μπει στο σχολείο;;
Άλλη ερώτηση : από ποιον να γίνεται η αξιολόγηση; Μήπως από μια εξωτερική ανεξάρτητη αρχή;
Ερμηνεία; Ιδιωτικές εταιρίες, ελληνικές ή και ξένες, οι τρόικες, η ΕΕ, ο Ομπάμα, ο θεός ή όποιος άλλος έχει συμφέρον να απολύσει.

Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι πρέπει να σταματήσουμε να θεωρούμε το σύνολο του κλάδου ως βολεμένο, ειδικά όταν ένα μεγάλο ποσοστό συναδέλφων ταλαιπωρείται επί σειρά ετών, όπως και να αφήσουμε σχόλια του στυλ "αν δεν μας αρέσει το δημόσιο να πάμε στον ιδιωτικό τομέα". Η ανεργία είναι στο 23% και η δουλειά που κάνουμε δε μας χαρίστηκε από κανέναν. Ιδρώσαμε για τα πτυχία μας (πολλοί από μας και τον ΑΣΕΠ) και έχουμε κάθε δικαίωμα να αντιπολιτευόμαστε τις "καινοτομίες" αυτών που απέδειξαν ότι θέλουν να καταστρέψουν τη δημόσια παιδεία.

ΥΓ: Θεωρώ για τον εαυτό μου ότι κάνω καλά τη δουλειά μου και δε φοβάμαι προσωπικά την αξιολογηση για να κρυφτώ πίσω απ΄τους άλλους. Άλλωστε, καθημερινά με αξιολογούν οι μαθητές μου με λόγια ή έργα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:26:59 am από ΠΕ0404 »
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος ducati

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1126 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:38:18 am »
1ον: σε κάθε αξιολογικό μηχανισμό λαμβάνονται υπόψη ιδιαίτερες παράμετροι (όπως εξοπλισμός σχολείου, διαθέσιμα μέσα, πρόσβαση σε Ν.Τ, γεωγραφική θέση σχολείου, αριθμός μαθητών, επάρκεια προσωπικού κτλ). Επίσης, ο λόγος του "αντικειμένου" της αξιολόγησης (του εκπ/κού δλδ) αποκτά βαρύνουσα σημασία. Και γιατί να μην είναι "φορέας" και "αντικείμενο" το ίδιο πρόσωπο; Σκεφτείτε το λίγο.
2ον: Σαφώς δεν είναι όλοι βολεμένοι (αλλά είναι ένα μεγάλο ποσοστό, αυτό είναι αλήθεια).
3ον: Επιμόρφωση εκτός ωραρίου πόσοι τη δέχονται; Ελάχιστους συναδέλφους ξέρω που λένε ναι σε σεμινάρια συμβούλων το σ/κ
4ον: Όσοι λένε όχι στην αξιολόγηση, τι ακριβώς αντιπροτείνουν; (στο θέμα της αξιολόγησης, όχι γενικά και αόριστα)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1127 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 10:48:11 am »
Σε μια υποβαθμισμένη περιοχή που τα παιδιά δεν έχουν καν το μορφωτικό επίπεδο τι να κάνουν και οι εκπαιδευτικοί; Δεν κάνουν θαύματα! Θα είναι μεγάλη αδικία γι' αυτήν την κατηγορία των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους συναδέλφους που βρίσκονται σε προνομιούχες περιοχές!

Αποσυνδεδεμένος Mystirios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1128 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:19:50 am »
άρχισαν τα όργανα στις εφημερίδες.
Σήμερα 7/10 στην Καθημερινή "αξιολόγηση επειγόντως" του σταύρου ζουμπουλάκη. (κ μάλιστα η αξιολόγηση να συνοδεύεται από διαφορετική μισθοδοσία!)
Η συντονισμένη εμφάνιση τέτοιων άρθρων τελευταία στις εφημερίδες μόνο τυχαία δεν είναι.

Νομίζω ότι όποιος γράφει έτσι πρέπει να είναι τελείως άσχετος με την εκπαίδευση.
Και το λέω εγώ ο οποίος μπήκα στην εκπαίδευση "μεγάλος" σε ηλικία -όπως οι περισσότεροι- κ είχα μεγάλη εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα.
Τότε μόλις μπήκα έλεγα παντού κ πάντα "Αξιολόγηση"! κ με κοιτούσαν όλοι περίεργα.
Τώρα πλέον ξέρω.

Να με αξιολογήσει εμένα κάποιος ο οποίος είναι κομματικός καρεκλοκένταυρος? Οϋτε τα μεταπτυχιακά μου έχει, ούτε τις δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά, ούτε το καθημερινό μου μεράκι μέσα στην τάξη (οι περισσότεροι από αυτούς έχουν να μπουν σε τάξη 15 χρόνια+)
Τις ξέρουμε δα τις αντικειμενικές τους αξιολογήσεις διευθυντών κ προϊσταμένων.
Όποτε αλλάζει το κόμμα εξουσίας αλλάζουν κ αυτοί.
Εδώ ο νόμος που ψηφίσανε το λέει καθαρά:  με ποσοστά ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ θα πηγαίνουμε στην επόμενη βαθμίδα και άντε να εξηγήσεις σε νοήμων άνθρωπο ότι η "αντικειμενική" τους κρίση θα "κουμπώσει" στα ποσοστά ακριβώς!!!

Το αποκορύφωμα φυσικά της αντικειμενικότητάς τους το είδα πέρσυσι, που κάποια σχολεία με πράσινους διευθυντάδες (που καγχάζανε αυτάρεσκα) είχαν ΟΛΑ τα βιβλία από την πρώτη μέρα και κάποια άλλα ήταν με τις φωτοτυπίες όλη τη χρονιά!
Αλλά κ με το έτσι θέλω (εμάς των ειδικοτήτων) μας βάζουν να διαλέξουμε πακέτα σχολείων Διαφορετικά από αυτά που μας τοποθέτησαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ πριν 15 ημέρες.
Γιατί ? μα γιατί οι Διευθυντές αυτών ήταν ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ κ δε μπορούσαν να βγάλουν 7ωρο πρόγραμμα...
ενώ τα άλλα σχολεία άστα να περιμένουν τους αναπληρωτές ... λες κ εκεί τα παιδιά είχαν λιγότερα δικαιώματα.
και μετά μου λένε για αξιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1129 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:21:07 am »
Αξιολόγηση ναι,αλλά όχι στην αξιολόγηση που θέλει περάσει η προηγούμενη και η τωρινή ηγεσία του υπουργείου.
Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις πάνω στο θέμα,βλέπει ότι καμία από τις βασικές αρχές της επιστημονικής αξιολόγησης δεν τηρείται.
Προτείνω επειδή είμαστε και μορφωμένοι άνθρωποι να διαβάσουμε κανένα βιβλίο να δούμε ποιες είναι οι βασικές αρχές της επιστημονικής αξιολόγησης,κατά πόσο αυτές τηρούνται και μετά να καθορίσουμε τη στάση μας.
Η παράθεση προσωπικών απόψεων(οι αρχαιότεροι φοβούνται,δουλεύουν 16 ώρες και αν....) χωρίς επιστημονικά επιχειρήματα στο συγκεκριμένο θέμα δεν προσφέρει στο διάλογο.

Αποσυνδεδεμένος Mystirios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1130 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:28:29 am »
άρχισαν τα όργανα στις εφημερίδες.
Σήμερα 7/10 στην Καθημερινή "αξιολόγηση επειγόντως" του σταύρου ζουμπουλάκη. (κ μάλιστα η αξιολόγηση να συνοδεύεται από διαφορετική μισθοδοσία!)
Η συντονισμένη εμφάνιση τέτοιων άρθρων τελευταία στις εφημερίδες μόνο τυχαία δεν είναι.

Νομίζω ότι όποιος γράφει έτσι πρέπει να είναι τελείως άσχετος με την εκπαίδευση.
Και το λέω εγώ ο οποίος μπήκα στην εκπαίδευση "μεγάλος" σε ηλικία -όπως οι περισσότεροι- κ είχα μεγάλη εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα.
Τότε μόλις μπήκα έλεγα παντού κ πάντα "Αξιολόγηση"! κ με κοιτούσαν όλοι περίεργα.
Τώρα πλέον ξέρω.

Να με αξιολογήσει εμένα κάποιος ο οποίος είναι κομματικός καρεκλοκένταυρος? Οϋτε τα μεταπτυχιακά μου έχει, ούτε τις δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά, ούτε το καθημερινό μου μεράκι μέσα στην τάξη (οι περισσότεροι από αυτούς έχουν να μπουν σε τάξη 15 χρόνια+)
Τις ξέρουμε δα τις αντικειμενικές τους αξιολογήσεις διευθυντών κ προϊσταμένων.
Όποτε αλλάζει το κόμμα εξουσίας αλλάζουν κ αυτοί.
Εδώ ο νόμος που ψηφίσανε το λέει καθαρά:  με ποσοστά ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ θα πηγαίνουμε στην επόμενη βαθμίδα και άντε να εξηγήσεις σε νοήμων άνθρωπο ότι η "αντικειμενική" τους κρίση θα "κουμπώσει" στα ποσοστά ακριβώς!!!

Το αποκορύφωμα φυσικά της αντικειμενικότητάς τους το είδα πέρσυσι, που κάποια σχολεία με πράσινους διευθυντάδες (που καγχάζανε αυτάρεσκα) είχαν ΟΛΑ τα βιβλία από την πρώτη μέρα και κάποια άλλα ήταν με τις φωτοτυπίες όλη τη χρονιά!
Αλλά κ με το έτσι θέλω (εμάς των ειδικοτήτων) μας βάζουν να διαλέξουμε πακέτα σχολείων Διαφορετικά από αυτά που μας τοποθέτησαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ πριν 15 ημέρες.
Γιατί ? μα γιατί οι Διευθυντές αυτών ήταν ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ κ δε μπορούσαν να βγάλουν 7ωρο πρόγραμμα...
ενώ τα άλλα σχολεία άστα να περιμένουν τους αναπληρωτές ... λες κ εκεί τα παιδιά είχαν λιγότερα δικαιώματα.
και μετά μου λένε για αξιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1131 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:38:14 am »
Γεια χαρά.
Είδα το topic και μπήκα με βαριά καρδιά, το ομολογώ,  περιμένοντας να διαβάσω μύδρους, καχυποψίες, κάθετες αρνήσεις κτλ εναντίον της αξιολόγησης. Διάβασα μόνο την τελευταία σελίδα και έμεινα, γενικά, ευχάριστα έκπληκτος: Επιτέλους, η γενιά των (50+)άρηδων δημόσιων υπαλλήλων, που θεωρούσαν το δημόσιο τσιφλίκι τους (κατά κανόνα, πάντα, με τις όποιες εξαιρέσεις του) δεν είναι πια η κυρίαρχη (εδώ βέβαια, δεν ξεχνώ και την περίπτωση της έλλειψης εξοικείωσής τους με τους Η/Υ και το διαδίκτυο, και κατά συνέπεια τον (αυτο-)αποκλεισμό τους από μια τέτοια διαδικτυακή συζήτηση). Είναι οι Δ/Υ που είτε μπήκαν με μέσον, είτε μπήκαν στα 40 τους, κουρασμένοι πλέον, με την ελπίδα να... ξεκουραστούν!
Πάντως χαίρομαι συνάδελφοι. Χαίρομαι που πλέον δεν είμαστε de facto όλοι τέλειοι. Που δεν τρομάζουμε και μόνο με τη λέξη "αξιολόγηση". Που δεν αφήνουμε την εξουσία να μας αξιολογήσει χωρίς να πούμε τη γνώμη μας. Προσωπικά, επίσης συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο. Το οποίο, εν ολίγοις, τι έλεγε? Έλεγε α) Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αξιολογηθεί στο εκπ/κό σύστημα, εκτός από εσένα?
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1132 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:41:17 am »
οι μονοι που μας αξιολογούν πραγματικα, και καθημερινα είναι τα παιδιά. οι μαθητές μας. Ο μαθητής ξέρει να ξεχωρίσει τον καλό εκπαιδευτικό.

να βάλουν τα παιδιά να μας αξιολογούν (ανώνυμα βεβαια) στο τελος της χρονιάς, όπως γίνεται τουλάχιστον στα πανεπιστήμια του εξωτερικού (δεν ξέρω για την βθμια εκπ/ση), σε ερωτήσεις στανταρτ που κανεις δεν μπορεί να αμφισβητήσει όπως αν μπαινει έγκαιρα στην τάξη ο εκπ/κός! κλπ

Αποσυνδεδεμένος ducati

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1133 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 11:46:49 am »
Αξιολόγηση ναι,αλλά όχι στην αξιολόγηση που θέλει περάσει η προηγούμενη και η τωρινή ηγεσία του υπουργείου.
Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις πάνω στο θέμα,βλέπει ότι καμία από τις βασικές αρχές της επιστημονικής αξιολόγησης δεν τηρείται.
Προτείνω επειδή είμαστε και μορφωμένοι άνθρωποι να διαβάσουμε κανένα βιβλίο να δούμε ποιες είναι οι βασικές αρχές της επιστημονικής αξιολόγησης,κατά πόσο αυτές τηρούνται και μετά να καθορίσουμε τη στάση μας.
Η παράθεση προσωπικών απόψεων(οι αρχαιότεροι φοβούνται,δουλεύουν 16 ώρες και αν....) χωρίς επιστημονικά επιχειρήματα στο συγκεκριμένο θέμα δεν προσφέρει στο διάλογο.

Επειδή προφανώς αναφέρεσαι σε μένα, σου λέω πως αφενός όσα είπα στηρίζονται σε δεδομένα που προέκυψαν από έρευνες, αφετέρου έχω διαβάσει πολλά περισσότερα βιβλία περί αξιολόγησης απ΄όσα ενδεχομένως φαντάζεσαι. Φιλικά πάντα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182547
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.