0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δηλαδη αν έχεις σε περισσοτερες απο μια ξενη γλωσσα πτυχιο επιπεδου
παντως με βαση τοiii) Γνωρίζει μία, τουλάχιστον, ξένη γλώσσα σε επίπεδο
Εγώ αυτό που δεν έχω βρει είναι το εξής, και αναφέρομαι στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας...τι γίνεται σε περίπτωση που ένας καθηγητής είναι σε 2 σχολεία και πάνω;Πρέπει να συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας σε όλα τα σχολεία (και σε αυτά που διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου δηλαδή) ή μόνο σε αυτό που είναι τοποθετημένος από το ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ?Παρακαλώ τα φώτα σας (αν γίνεται δώστε μου link για σχετικό έγγραφο).
Πολύ σωστά, οι λεγόμενοι (τυπικά) προσοντούχοι εκπαιδευτικοί δεν μοριοδοτούνται ανάλογα, όπως προπαγανδίζουν μερικοί, η λεγόμενη υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια (που κρίνεται από τον δ/ντη ή τους δ/ντες του σχολείου ή των σχολείων υπηρεσίας) μοριοδοτείται με τον μεγαλύτερο συντελεστή (2) και αυτό συνιστά κατά τη γνώμη ένα από τα πολλά προβληματικά σημεία του ΠΔ 152 συνδυαζόμενο με το σημείο όπου αναφέρεται ότι ο εκπαιδευτικός κρίνεται συνολικά ελλιπής (και γράφεται σε πίνακα μη προακτέων) όταν κριθεί ελλιπής σε περισσότερα από ένα κριτήρια μιας κατηγορίας ασχέτως συνολικής βαθμολογίας (ή βάσει της συνολικής βαθμολογίας). Τις υπόλοιπες 3 μονάδες τις δίνει ο σύμβουλος/αξιολογητής.
http://www.papasotiriou.gr/product/o-xrisos-oneirokritishttp://www.papasotiriou.gr/product/mantiki-me8odos-xartomanteiashttp://www.papasotiriou.gr/product/oi-20-kaliteres-sintages-gia-kotopoilo