0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Mα λύνοντας αυτό το πρόβλημα, σημαίνει άσκηση υπερ - σούπερ - ανώτερων μαθηματικών στην πράξη!!Ιδού το αναβαθμισμένο εκπ/κό σύστημα που θα διδάξει τα Νέα Μαθηματικά και θα δείξει στους αδαείς
Νέοι εκπαιδευτικοί (με ένα δύο μεταπτυχιακά και διδακτορικό) που απ' το Πανεπιστήμιο θα βρεθούν σε σχολική αίθουσα και δίχως μεγάλη διδακτική εμπειρία σε ύλη εξετάσεων ή σε προβλήματα τάξης θα μπορέσουν να σταθούν σε κατευθύνσεις σχολείων "ελιτ" ή σε τάξεις με μαθητές των ΕΠ.ΑΛ.? ... Όταν οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αλλάζουν προσωπικό σαν πουκάμισα είναι ένα βήμα πριν το λουκέτο... Αν το ίδιο επιθυμούν και για τα σχολεία ε τότε τι να πω... Δεν θα λυπηθώ καθόλου... Αν τα σχολεία αρχίζουν να αλλάζουν κάθε χρόνο εκ βάθρου τα προσωπικό τους τότε μόνον σχολεία δεν θα είναι... Παιδότοποι ίσως... Σε ένα τέτοιο σχολείο δεν θα ήθελα να εργάζομαι... Μην με ρωτήσετε τι δουλειά θα βρω να κάνω? Θα την βρω την άκρη... Απλά... Αν τέτοιο σχολείο επιθυμεί ο Έλληνας για τα παιδιά του με γεια του με χαρά του... Προσωπικά δεν θα πάρω...
Εγώ δεν είμαι στο δημόσιο και όπως πάνε τα πράγματα δεν υπάρχει περίπτωση να μπω. Η απορία μου όμως είναι μια σαφώς και τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν δίνουν την εμπειρία για να αντιμετωπισεις μια δύσκολη τάξη άλλα όλοι αυτοί που την προβάλουν σαν επιχείρημα ότι την έχουν πως την απέκτησαν δεν μπήκαν πρώτα στην τάξη και μετά ήρθε η εμπειρεια η αυτοί την είχαν από πριν. Αξιολόγηση πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει άλλα με τα σωστά κριτήρια. Δεν φτάνει μόνο η γνώση η μόνο η εμπειρία.
Σαφώς και την ξέρω την απάντηση γιατί είναι απλή λογική. Αν κατάλαβα καλά αυτό που λες είναι ότι όλο αυτό με την αξιολόγηση γίνεται για να ιδιωτηκοποιηθει η εκπαίδευση; Μα εξαθλιωνοντας όλη την κοινωνια ποιος θα εχει χρηματα για ιδιωτική εκπαιδευση. Εχω φροντιστηριο και βλεπω πως πανε τα πραγματα. Εκτος και αν εννοεις να μην υπαρχει καθολου εκπαιδευση.
Ξεχάσατε να αναφέρετε το αγαπημένο μοντέλο αυτών που λαμβάνουν τις αποφάσεις τα τελευταία χρόνια. Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης μέσω των κουπονιών για σπουδές. Κάθε μαθητής θα δικαιούται ένα κουπόνι που θα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο ποσό ανάλογα με τη βαθμίδα της εκπαίδευσης και το είδος του σχολείου. Το "καλό" σχολείο που θα μαζεύει πολλούς μαθητές θα παίρνει τη χρηματοδότηση που αντιστοιχεί στα κουπόνια που μάζεψε. Εξαίρεση (αν υπάρχουν ακόμα) θα αποτελούν ορισμένα σχολεία σε ακριτικά μέρη με ελάχιστους μαθητές. Αν μάλιστα συνδεθούν και οι αμοιβές μας με τα κουπόνια που θα μαζεύει το σχολείο μας / αριθμός συναδέλφων που δικαιούνται κομμάτι από την πίτα, τότε θα σκοτωνόμαστε να είναι τριαντάρια τα τμήματα μας για να παίρνουμε περισσότερα χρήματα .
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article-wide/138173/rolos-axiologhth-ekpaideftikon-gia-goneis-kai.html
Αυτός με τα γυαλιά είναι ο "επιθεωρητής";